Krievijā pārdod Jo-mobiļus – par 5 miljoniem rubļu (+ FOTO) 5

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 6.jūlijs 2018 6:27

Krievijas automobiļu un speciālās tehnikas tirdzniecības portālā Avto.ru ievietots sludinājums, kurā piedāvā iegādāties bankrotējušās krievu kompānijas Jo-mobil (Ё-мобиль) prototipus.

Tās ir sešas automašīnas, kas izgatavotas laika periodā no 2010. līdz 2014.gadam. Pārdevējs no Minskas norādījis, ka automobiļu tehniskais stāvoklis ir dažāds, taču rezerves daļas ir un pirkumu var papildināt vai izveidot citu komplektāciju. Cena – pieci miljoni rubļu (aptuveni 68 000 eiro), gan ar piebildi, ka tā atkarīga no katra konkrētā eksemplāra tehniskā stāvokļa.

Attēlos redzami vismaz seši Jo-mobiļi: trīs krosoveri, krosa-kupeja, furgons un viens no četriem Crossback EV.

Jo-mobiļu projekts tika uzsākts 2010.gadā. 2011.gadā kompānija parādīja pirmo prototipu dizainu, iepazīstinot ar hečbeka un krosa-kupejas modeļu izskatu. Līdz 2011.gada vasarai kompānija bija savākusi 40 000 pieteikumus no potenciālajiem klientiem un 2012.gadā žurnālistiem tika dota iespēja izbraukt ar pirmajiem Jo-mobiļiem. Gadu vēlāk modeļi tika būtiski modernizēti, taču ražošana tā arī netika uzsākta.

Toreiz tika prognozēts, ka ar hibrīdiekārtām apgādātie automobiļi maksās aptuveni 450 000 rubļu (aptuveni 6000 eiro).

2014.gadā kompānija Jo-Avto (ё-АВТО) par vienu eiro pārdeva īpašuma tiesības uz Jo-mobiļa šasiju un virsbūvi kompānijai FGUP NAMI (ФГУП НАМИ). Tīri simboliskā cena tika noteikta sakarā ar to, ka projektu atzina par nerealizējamu – plānoto 350-500 tūkstošu rubļu vietā ražotājam par vienu Jo-mobili vajadzētu prasīt aptuveni vienu miljonu rubļu (13 550 eiro).

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 6.jūlijs 2018 10:05
8 1 Atbildēt

Tā taču Vates zeme. Tas pats, kas bija ar marusju.

Ilonam bija ne tikai ambīcijas. Viņš mācēja atrast komandu, investīcijas.

Bet krievi māk tikai tirgot gāzi. Ārzemju speciālistus pieaicināt grūti, pašu speciālisti emigrē uz silikona ieleju.... gāzinieki labāk nopirks jaunu jahtu, nekā kaut kam iedos naudu...

viencexperc 6.jūlijs 2018 10:02
6 1 Atbildēt

Nobankrotēja, jo bija daudz problēmu ar šasiju, dzinējs rietumu ražojuma ( bet tika solīts, ka 90 procenti būs krievu ražojums), bet cena cēlās katru mēnesi, kā krimas tilta uzbūvē... utt.

Citiem vārdiem sakot, vidusmēra krievam daudz izdevīgāk būtu nopirkt ķīniešu, indiešu vai irāņu ražojumus, jo tiem tehnoloģijas ir daudz augstākā līmenī. Pagājušogad Saūda Arābija prezentēja savu pirmo auto - meeya.

Arī potenciālais krievijas tirgus iekarotājs.

vaņa 6.jūlijs 2018 9:45
4 0 Atbildēt

sen nekas par jo-mobili nebija dzirdēts. Sākās jau viņiem braši - gandrīz kā Maskam ar Tesla, tak aplauzās pāris gados - naudu izlaupīja, īpašumus izsaimniekoja, tagad atliek pārdot to, kas palicis pāri

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunākie EuroNCAP testi – divi bez augstākās atzīmes (+ VIDEO)

Jaunākajos EuroNCAP drošības testos pārbaudīti četri jauni auto modeļi, divi no tiem palikuši bez augstākās atzīmes. Lasīt vairāk

 

Pasaulē dīvainākais stūres rats (+ VIDEO) 2

Āfrikāņu autobraucējs (?) piedzīvo smagu avāriju, iespējams, stūres rata defekta dēļ. Lasīt vairāk

 

Nosaukti pretendenti Pasaules Gada auto konkursam 7

Konkursa World Car of the Year (WCOTY) organizatori publicējuši sarakstu ar 2019.gada Pasaules Gada auto titula pretendentiem. Lasīt vairāk

 

Būs kā jauna - kaktu meistars atjauno riepu (+ VIDEO) 4

Video no Indijas. Vietējais meistars atjauno riepas protektoru. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti