Pārdošanā izlikts vienīgais Sbarro Espace GT1 prototips (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.septembris 2018 11:29

Spānijas dīleris Magna Supercars izlicis pārdošanā vienīgo Sbarro Espace GT1 prototipu, ko 1999.gadā uzbūvēja inženieris Franko Sbarro. Tā gada Ženēvas autoizstādē automobilis tika nopirkts uzreiz – turpat pie stenda.

Sbarro Espace GT1 kļuva par savdabīgu atbildi ekstrēmajam Mercedes-Benz CLK GTR, ko izlaida 40 vienībās sacīkšu prototipa homologācijai. Automašīnai ir visai neparasta konstrukcija un dizains, taču tieši šīs īpašības Frank Sbarro izceļ citu inženieru vidū. Espace GT1 aprīkots ar 7,4 litru V8 Mercedes dzinēju, kas attīsta 457 Zs (489 Nm) un strādā pārī ar piecu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. No vietas līdz simtam automašīna paātrinās 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums sasniedz 335 km/h.

Konstrukcijas pamatā ir Sbarro patentētais “dubultrāmis” ar šasiju un centrālo siju pie kuras stiprinās agregāti un poliestera virsbūve. Tas savienots ar šasiju ar trīs metālisku un gumijas bloku palīdzību. Šāds risinājums palīdzējis samazināt vibrācijas salonā, neietekmējot vadāmību. 

GT1 koplietošanas ceļu versija ar nosaukumu GT12 debitēja 2002.gadā. Automobilis bija komplektēts ar sešu litru V12 500 Zs motoru, kas tam ļāva sasniegt 300 km/h pirmajam simtam patērējot 4,5 sekundes.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Juris 14.septembris 2018 12:00
2 0 Atbildēt

Visas līdzšinējās tačkas ar vārdu Space nosaukumā ir pilnīgākie mēsli (Spacestar, Spacewagon, Espace u.t.t.). Šis varbūt būs izņēmums.

Karro 14.septembris 2018 12:25
1 0 Atbildēt

bija, bija - jau 1999.gada,, bet arī tagad Sbarro nav mainījies - būvē, nu ļoti dīvaina paskata autiņus, kas žurnālistiem ir kā medusmaize - briesmīgākā auto tituls nav ilgi jāmeklē

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti