Izdegušais autovedējs Fremantle Highway – ugunsgrēks nesākās no elektroauto 21

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 29.augusts 2023 4:43

Pēdējās dienās arvien vairāk mediju raksta par to, ka ar gandrīz 4000 jaunām automašīnām piekrautā Fremantle Highway aizdegšanās iemesls šā gada jūlija beigās nebija elektroauto.

Ugunsgrēkā, kas jūlija pēdējā nedēļā izcēlās uz automašīnu transportkuģa Nīderlandes piekrastē, nodarot zaudējumus vairāk kā pusmiljardu eiro apmērā, viens komandas loceklis gāja bojā, bet vairāki citi guva ievainojumus. Tagad noskaidrots, ka pavisam kuģis transportēja 3784 jaunas automašīnas, kas bija ceļā no Vācijas ostas Brēmenhāfenas uz Ēģipti.

12 transportiera stāvos atradās BMW, Mini, Rolls-Royce, BMW Motorrad, Mercedes, Aston Martin, Bentley, Porsche, Lamborghini, Audi, Seat un Škoda produkcija, kā arī aptuveni 500 elektroauto, ieskaitot īpaši dārgos Porsche Taycan.

Sākotnēji aizdomas par ugunsnelaimes cēloni krita tieši uz elektroautomobiļiem, taču tagad izrādās, ka tas būs jāmeklē citur. Pēdējās ziņas par kuģa katastrofu liecina, ka aizdegšanās perēklis atradies augšējos stāvos, visvairāk ciešot astotajam stāvam, kur elektromobiļu nebija – tie atradās tilpnes apakšējos četros stāvos un visi 500 ir samērā labā stāvoklī. Tādejādi tiek apgāzta sākotnēji izplatītā versija, ka ugunsgrēku izraisīja elektroautomobilis.

Nīderlandes mediji ziņo, ka sadegušā kuģa kravas izlādēšana turpināsies vēl vairākas nedēļas, vienlaicīgi speciālistiem mēģinot izvērtēt kopējos zaudējumus un noskaidrot, vai Fremantle Highway vēl ir lietderīgi remontēt.

Zināms, ka kuģis ir pamatīgi cietis, tādēļ no ekspertu vērtējuma būs atkarīgs vai to nogādās remontam uz kādu no kuģu būvētavām vai aizvilks uz Āziju, kur kuģu kapsētā notiks tā galīgā izjaukšana.

Attiecībā uz kravu šaubu nav – visi automobiļi tiks norakstīti, neraugoties uz to, ka daži no tiem tikpat kā nav cietuši.

Lasi vēl portālā iAuto:

 
Visi komentāri
 
Imis 29.augusts 2023 5:44
0 0 Atbildēt

Diversija!

felix65 29.augusts 2023 6:26
30 4 Atbildēt

Gan jau ka melo. Ekofašisti sagrāba pie rīkles. Neviens nedrīkst apstrīdēt globālo sasilšanu un e-auto zaļumu.

Nja 29.augusts 2023 15:55
2 1 Atbildēt

Protams, tev visa pasaule melo, bet TU zini visu! Uzmanies, ka tevi neapklusina.

felix65 29.augusts 2023 19:12
0 1 Atbildēt

Vispār jau Tev arī ar lielo jāraksta.

anonimikis 30.augusts 2023 0:14
0 0 Atbildēt

Šitas dēlis ir zināms naftinieku apmaksātais trollis.

Asaris 30.augusts 2023 16:30
0 0 Atbildēt

😂 Tu tak esi klauns. Kad taviem plānpierītes uzskatiem atbilstošu informāciju sludina, tad jā, mēdiji malači. Tagad tie paši ļautiņi raksta pretējo, tad nevar būt 100% ka melo.

0pis 29.augusts 2023 8:00
6 1 Atbildēt

Gan jau ka junga pīpoja vecās, neelektriskās cigaretes. Un elektriskie auto to neatbalstīja.

WALA 29.augusts 2023 8:00
0 1 Atbildēt

Kāda jēga no tādas ziņas, bez BEV tak vēl kaudze ar hibrīdpiedziņām utml. kam baču defekta gadījumā "izklaides garantētas" ... un atī bez tām vêl ir dažādas "alternatīvås degvielas", par kuru pārvadāšanu un bīstamības ierobežošanu ir kaudze ar rekomendācijām sarakstīts.

ZZZZ 29.augusts 2023 8:22
0 1 Atbildēt

Jūsu zināšanai, bez tām konkrēti BEV baterijām, pašam kuģimir pietiekoši liels šādu bateriju kopums tā funkcionalitātes nodrošināšanai. Un arī aviācija ir pārgājusi uz šāda tipa baterijām...

Vakar gaisā bija jautri jo uzkārās kompis

www.dailymail.co.uk/news/article-...-12-hours.html

BMW 29.augusts 2023 8:42
2 0 Atbildēt

Būs interesanti pavērot, kā būvēs jaunos auto vedējus un vai būs nodalīti, appludināmi klāji, lai nodzēstu degošos auto un neļautu ugunij pārmesties tālāk pa visu kuģi.

Uģis 29.augusts 2023 8:45
9 1 Atbildēt

Es arī par to - brīnos, ka šajā gadījumā elektriskie bija iebāzti pašā apakšā - lai feināk iekurās?

0pis 29.augusts 2023 12:30
1 0 Atbildēt

Atvērs apakšējo klāju un izbērs auto lai deg okeānā

WALA 29.augusts 2023 12:36
0 0 Atbildēt

Atvērt nesanāks, citādi būs kā Estonia. Bet appludināt ar ūdeni varbūt ka var, ja vien tas nesavienojas ar paša kuģa darbībai svarīgām telpām ...

Rekomendācijas par to ko darīt ar dažādu potenciāli bīstamu auto kravu ir ka biezs, tik nu tur arī "domas dalās".

Visinteresantākais ko pamanīju, ka visās rekomendācijāš kas nonāca man priekšā - visur tiek noteikts, ka apkalpe lieto savus BEV kabeļus to uzlādes līmena (SOC) uzturēšanai ...

es 29.augusts 2023 17:26
0 0 Atbildēt

Mierīgi!

WALA 30.augusts 2023 9:37
0 0 Atbildēt

Tas kas ir speciāli tā konstruēts ir cita lieta, ir pat kuģi kuri var uz sava priekšgala nostāties "stāvus", bet auto vedējiem ir vai nu rampas kas savieno stāvus, vai lifti - tie visi nav hermētiski noslēdzami, tātad var appludināt tikai tik daudz, cik kuģa peldspēja var uzturēt papildus ūdens masu, ja nevar - tad applūdīs viss un kuģis būs "Titāniks" !

Hmm 30.augusts 2023 10:50
0 0 Atbildēt

Par raškostānas zemūdenēm savulaik stāstīja briesmu stāstus - ja vienā nodalījumā sākas, piemēram, ugunsgrēks vsai ūdens ieplūšana, apaļo lūku ar hermētiskajām durvīm vnk aizskrūvē, bet tie kas paliek otrā pusē, tur arī paliek.

vgy7 30.augusts 2023 19:58
0 0 Atbildēt

un vai tad maz ļautiņu uz savām zemūdenēm nosmaka, kad tajās aizdegās mašīntelpas un izdzīvojušajiem vairs nebija cerību uzpeldēt augšā?

James Bong 29.augusts 2023 11:58
1 0 Atbildēt

Ahahahh tā visi pēkšņi paņēma un noticēja 😂

Jumu 30.augusts 2023 9:31
0 0 Atbildēt

Bet transportēšanas stāvoklī visa elektrika jābūt atslēgta, degvielas tvertnes tukšas, to pieslēdz  un uzpilda autosalonos, kad gatavo autiņu pārdošanai. Ja nu vienīgi kāds akumlators aizdegas pats no sevis.

WALA 30.augusts 2023 9:40
1 0 Atbildēt

Tas nedod 100% garantiju pat ja bačas drīkstētu turēt tukšas, bet elektro auto gadījumā rekomendācija (kuģiem/pārvadātājiem) ir uzturēt bateriju ar vismaz minimālu uzlādes līmeni (SOC - state of charge), lai to vart izbraukt ostā nost no klāja  ...

Tāpat rekomendācija ir ka uzlādes uzturēšanai apkalpe lieto savus uzlades vadus utt. utjpr. Tātad kuģa drošībai acīmredzot ir džeki kas veic regulāras visu lietu drošības pārbaudes un "cērt zivi" par visu kas ar kravu var notikt un kas jādara !

Maksims Ter-Oganesovs 30.augusts 2023 17:34
0 0 Atbildēt

žēl, ka visi automobiļi tiks norakstīti, neraugoties uz to, ka daži no tiem tikpat kā nav cietuši

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 8

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti