Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
RX-7 rakstīja: Vai kāds var pateikt aktuālu informāciju - kur Rīgā šobrīd var nopirkt biodīzeli - vieta, kur parasti ņēmu, tagad to vairs nepiedāvā
agrāk bija ovi tankos
Jā... Pats zinu, kur agrāk bija, taču tagad vairs nav tur, kur bija.
Vai kāds ir pēdējā laikā biodīzeli pildījis vai redzējis pārdošanā un kuros tankos (kā tos atrast, nevis tikai tīkla nosaukumu, kas lielai daļai, tai skaitā man - rūdītam statoilistam - neko neizsaka)?
Paldies Kaspersky - pameklēšu tur.
Kindzuli, varbūt var palūgt linku uz to autolisti? Atzīšos - tiešām nezinu, kas tā tāda...
Sveiki visi Biodīzeļa lietotāji Jaunajā Gadā!!! Ir info ka, DUSā, kas pieder Tilpumam un atrodas uz Bauskas šosejas pirms ķekavas, atkal var nopirkt zaļo dīzeli. Par cenu ziņu nav, bet zinu ka derīgs līdz -16. Bet kur nu mums tādus mīnusus redzēt ))
lejiet, lejiet to savu TIPA ZALJO diizeli... NEVIENS NORMAALS OFICIAALAIS ruupniicas auto tirgonis motora remontu neveiks pa garantiju, ja buus lietots t.s. BIODIIZELIS... To BIO&RIO diizeli var vecam BELARUSam baakaa liet bet nejau jaunam auto kas tikko no salona naacis...
Piebaldzens rakstīja: lejiet, lejiet to savu TIPA ZALJO diizeli... NEVIENS NORMAALS OFICIAALAIS ruupniicas auto tirgonis motora remontu neveiks pa garantiju, ja buus lietots t.s. BIODIIZELIS... To BIO&RIO diizeli var vecam BELARUSam baakaa liet bet nejau jaunam auto kas tikko no salona naacis...
Mans "vecais belaruss" jeb 2000. gada Mercedes Benz 1.7 CDI motorītis iet ar rapšdīzeli ka prieks Tiešām - uz Bauskas šoses Tilpuma tankā ir biodīzelis un tur tagad pildos regulāri. Smaržīgs un patīkams. Arī Webasto pečka neprotestē pret biozupu...
Piebaldzens rakstīja: lejiet, lejiet to savu TIPA ZALJO diizeli... NEVIENS NORMAALS OFICIAALAIS ruupniicas auto tirgonis motora remontu neveiks pa garantiju, ja buus lietots t.s. BIODIIZELIS... To BIO&RIO diizeli var vecam BELARUSam baakaa liet bet nejau jaunam auto kas tikko no salona naacis...
Naukšēnos Delta ražo Skandināvijas tirgum, kurā ir augstākas prasības, nekā Eiropā. Saražo tagad pēc jaunas iekārtas uzstādīšanas 20 kubikmetrus dienā, 90 % ārzemju tirgū.
šodien Imantā Statoila nez kāpēc netirgoja polāro soļarku.... uz visam 16 DD pisolem bija uzraksts - lūdzu lietojiet citu.... te jums bija polāra soļarka..... un augsta kvalitāte...
Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
snow rakstīja: pashlaik ir doma veikt izmainas sava tahoe lai varu liet biodizeli. izdevigak jau ir braukt ar parasto bet laikam ta zala domashana pie vainas.
kas iznemot sukni var ciest no biodizela?te domaju gumijas detalas ieksh sukna.
Vai kāds speciālists ir apskatījis Tavu motoru un jau nosaucis, kas konkrēti jāmaina? Varbūt nekas nav jāmaina?
Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.
snow rakstīja: pashlaik ir doma veikt izmainas sava tahoe lai varu liet biodizeli. izdevigak jau ir braukt ar parasto bet laikam ta zala domashana pie vainas.
kas iznemot sukni var ciest no biodizela?te domaju gumijas detalas ieksh sukna.
Ar VW Passat 1.9D(1993) esmu norullējis ar 100% Bio nu jau vairāk kā 200 000 km-arvienu un to pašu sūkni .Nesen gan nomainīju smidzinātājus, bet tie jau nav mūžīgi arī braucot ar fosīlo.Viennozīmīgi galvenai defekts-ja to tā var nosaukt, ir abratkas šļauciņas.Kāds gads pagāja kamēr piemeklēju atbilstošu materiālu, tagad problēmu nav.Tas arī īsumā viss.Bet jautājums man Tev snow ir cits-vairāk takā par Saabiem.Taisos pirkt SAAB ar dīzeļ motoru.Pildīšu viennozīmīgi atkal tikai BIO-ar jau laikam man uz to zaļo braukšanu velk+ir piredze Bio pielietošanā.Ko labāk ņemt 3.0 Isuzu vai 2.2 Opel?
Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.
klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.
Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?
Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.
klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.
Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?
LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.
Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.
klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.
Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?
LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.
ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs
Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.
klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.
Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?
LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.
ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs
Protams, ka raksta jau lietošanas manuālos ka nedrīkst.Bet ir tak atšķirība starp nedrīkst un nevar.Ir ļoti daudz iemeslu kāpēc ndrīkst, bet starp tiem tehniskie ir ļoti,ļoti maz-mamatā tikai uz gumijām.Nomaini tās un brauc zaļi
Galvenais rakstīja: Mans ražotājs (Jeep) mašīnas "lietošanas pamācībā" raksta, ka motorā var liet degvielu, kas šķaidīta ar etanolu, bet aizliegts liet Metanolu. Tātad visa problēmas būtība ir šajos 2 vārdos. Citiem vārdiem, es varu liet REE, bet nevaru RME.
Cik es zinu, LV biodīzeli taisa no etanola, tātad problēmām nevajadzētu būt!
Bet HVZ, vai tas tanks tirgo REE vai RME, kā lai es zinu??
1)Biodīzelis nav nekāds eļļas un spirta(metanola vai etanola )šķaidījums.Tā ir ķīmiska viela ar savām īpašībām, kurai vairs nav nekā kopēja ar kādu no spirtiem.2)metilesterī vai etilesterī tīra spirta ir tik pat cik labā konjakā.3)Visas(3) Latvijas rūpnīcas, kas ražo RME jau no nosaukuma varat spriest, ka esterifikācijas reakcijai izmanto metanolu(tas ir krietni lētāks,tas daudz labāk iesaistas reakcijā, to vajag mazāk kā etanolu)4)Latvijā ražotais Biodīzelis atbilst visām ES prasībām un ir droši lietojams bez īpašas degvielas padeves sistēmas pārbūves-jānomaina atpakaļgaita gumijas(neder ne tehniskā, ne kādas tur eļļas izturīgās) caurulītes ,kas atrodas pie sprauslām,pret polimēra materiālu vai kādu citu-gumiju nesaturošu, piem. VITON,silikona,teflona vai citu.
klau, tu izklausies zinošs. Kā tad ir - LV tankos pārdod tīru biodīzeli, vai tomēr fosilās un bio maisījumu, kur bio ir max 10 %? Ja tā, tad es varētu arī liet to bio, jo zem 20 % šķaidījuma tas biodīzelis trubas neietekmē.
Ieriķu tankā biodīzelim ir 2 tanki - viens vieglajiem, viens smagajām mašīnām. Ar ko tie atšķiras?
LV DUSos tirgo tikai 100% Biodīzeli. Tikai par sjaukumu B5(5bio+95 fosil) nav jainformē par attiecību.Ja ir vairāk par5%, pim.10,30 u.t.t likums prasa informēt patērētāju maisījuma attiecībam.Reāli dzīvē pagaidām neviens netirgo maisījumus-nekādus.Mājās vari darīt kā gribi.ieriķu tankā pistoles atsķiras tikai ar sūkņa ražību, proti smagajiem ātrāk salies.
ok, skaidrs, tātad LV tirgotais biodīzelis priekš manis nederēs
Protams, ka raksta jau lietošanas manuālos ka nedrīkst.Bet ir tak atšķirība starp nedrīkst un nevar.Ir ļoti daudz iemeslu kāpēc ndrīkst, bet starp tiem tehniskie ir ļoti,ļoti maz-mamatā tikai uz gumijām.Nomaini tās un brauc zaļi
ja man kāds pateiktu, tieši kas un kur jāmaina, un cik tas maksās, droši vien samainītu. Kādus 100 ls būtu gatavs ieguldīt. Varbūt tev zināma laba vieta, kur to izdarīt?
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?