Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
ir tomēr apbrīnojami, ka cenu dēļ celsies cenas maizei, autobusu biļetēm, attīsti'bai paredzētie uzņēmumu li'dzekļi tiks izkūpināti gaisā, bet valsts nemaz nav savu oficiālo gudro viedokli paudusi par bio
Biodiesel works in any diesel engine with few or no modifications to the engine or the fuel system. Biodiesel has a solvent effect that may release deposits accumulated on tank walls and pipes from previous diesel fuel storage. The release of deposits may clog filters initially and precautions should be taken. Ensure that only fuel meeting the biodiesel specification (D 6751) is used.
B20 ir 20% tīra biodīzeļa +80% parastā dīzeļa. Īsti nepateikšu ko pie mums tankos tirgo...
Are there any materials compatibility issues with B20?
If it comes in contact with brass, bronze, copper, lead, tin, and zinc for a prolonged period of time B20 will degrade and create sediments. Lead solders and zinc linings should be avoided, as should copper pipes, brass regulators, and copper fittings. Affected equipment should be replaced with steel or aluminum. The effect of B20 on vulnerable materials is significantly reduced compared to higher blends.
Pure biodiesel can soften and degrade certain types of gasket, hose, and seal compounds like natural rubber, Buna-N, and nitrile, which can create fuel system leaks. This affect has NOT been observed with blends of B20 and lower over the last 10 years of B20 experience, so B20 or lower blends can be used without changes. If it is desired to use blends over B20, the engine or vehicle manufacturer should be contacted to determine if the seals, hoses, and gaskets are compatible with the blend being considered before use.
Tā ka pastāv iespēja, ka kaut kādi gumijas, cinka, alvas, svina, misiņa, bronzas un vara materiāli tiks laika gaitā saēsti. bet tas pie nosacījuma, ka lietosiet iBio daudzus gadus un bez piejaukumiem.
Šonedēļ Dienas Biznesā bija raksts par biodīzeli. Izlasisju nesapratu. Uz tīru bio var iet tikai tie auto, kas ir īpaši pielāgoti - Minēts bija par 5000 eiro. To ko tirgo DUS ir ar 5% bio pedevu parastajam. Bija uzskaitīti + un -. Nu es vēl neesmu nobriedis to pankūkmasu liet sava auto vēderā.
droši vien visām šīm detaļām ir analogas no citiem materiāliem, kas kaut ko maxā, bet protams varētu tikt subsidētas vai bu't ar nodokļu atlaidēm
visa tā epopeja ap biodīzeli un konkkrētu faktu neesamību publiski pieejamā informācijas telpā atgādina šitādu sižetu--
kaut kā'dā nomalē ir tikai viens belašu vairumpiegādātājs, kas turklāt tos cep solidolā vai mašīneļļā, mazumtirgotāji dabū peļņu, kurā jādalās ar vietējo firstu
tā kā vietējie pārsvarā neko citu, kā tirgoties un zāģēt mežu neprot, tad naudas nav daudz
vietējais firsts saņem procentus no katra pārdotā belaša, par kuriem labi dzīvot un uzturēt veselu kompāniju, kas belašu rijējiem skaidro, ka da jebkāda cita bari'ba ir kaitīga
biodizela lielaka beda ir udens atdalisana. Tam ir savs normativs, cik % pielaujams udens daudzums uz vienibu. Skaitli protams ir ar 0,00...bet tas ir pilnigi pietiekami, lai jaunie PD un pjezo sprauslu dizeli butu kaput. Vaciesi faterlande pielauj ari jaunajiem motoriem lietot bio, bet vai musejie notures kvalitati ir liels ????
nez kā tie vācieši brauc- titāna bākas, super duper blīves
joprojām neviens lv neuzskata par iespējamu mierīgi, vidējam pilsonim saprotami nolikt priekšā sarakstiņu- kuri modeļi brauc mierīgi ar 5- 30- 100proc bio
Nu re - tur tieši teikts, ka biodīzelis darbojas jebkurās mašīnās un neko nesaēd, saēd tīrā augu eļļa, kuru arī var izlietot dīzeļos. Vai tik vzinis nav dino-degvielas tirgotājs?
Cik var saprast no tām beļašu receptēm, tad biodīzelis ir pārstrādāta augu eļļa un nekādas skābes, kas saēd ķīmiski aktīvus metālus un gumiju tur nav. Nesen pa televizoru rādīja biodīzeļa lietotāju no Valmieras ar, pēc skata, jaunu audiku, kurš lieto tikai biodīzeli. Nekādu problēmu viņam neesot.
Chan-kai-shi rakstīja:Cik var saprast no tām beļašu receptēm, tad biodīzelis ir pārstrādāta augu eļļa un nekādas skābes, kas saēd ķīmiski aktīvus metālus un gumiju tur nav. Nesen pa televizoru rādīja biodīzeļa lietotāju no Valmieras ar, pēc skata, jaunu audiku, kurš lieto tikai biodīzeli. Nekādu problēmu viņam neesot.
Es jau lasīju tikai beļašu receptes! Bet tik tiešām nav konkrētu datu par biodīzeli, vismaz - vienkārši pieejamu datu. Cilvēkam taču nav jābūt ar speciālu izglītību, lai izvēlētos no diviem degvielas tankiem vienu.
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?