Oskari

edgarsons Reģ.: 27.05.2002

Eu, visu zinošie iauto lasītāji! Varbūt kāds var pastāstīt, kāds ir degvielas patēriņš jaunajiem Dambja oskariem ar tiem 5,7 litrīgajiem Chevy motoriem?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..12
VPP Reģ.: 19.12.2002
0 0 Atbildēt

tetisizbanotais rakstīja:

kuka rakstīja: Ja man buutu teikshana tad es lajutu piedaliities tikai tadiem nopietniem konstruktoriem kaa Dambis kas pashi bez maz vai no nulles sev mashiinu uzkonstrueejushi + veel vienam bagatnikam kam vinji pardevushi veel vienu tadu oashu mashinu lai buutu finanses un lai varetu piedaliities Dakaaraa, Tad domaaju kpeejais mashinu skaits sarukutu liidz 40-50 (ieskaitot razhotaaju) un tas jau buutu normaali ...

es jau neko,bet ta starp citu,ja cilveks trešo gadu brauc Dakaru un viņa konstruetajam autiņam nokrit reduktors,karst karba un vel nez kastur, ar ko tas daunis nodarbojas visu gadu,laikam jau ar to pašu ar ko visi musu dižie,puderē smadzenes

ka jau esmu teicis iepriekšeja gadā,savā laikā nopirka mans dels bagiju uz vecas invaļitkas bazes,ko Dambis esot taisijis saviem poikam,nu man apmeram menesi nacas ta ģenija gara darbus labot ,xerņa vel ta,tapec es nemaz nebrinos par tam ģenialajām ķibelem, nu bet tomer sancenši ir no rupnicam nu un tie organizatori ,tie jau galigi parcentušies nu ar vienvard sakot ka vienmer; to x y i popalam to p iz da v drebezgi

Ka grūdīs bortā... Tu domā Latvijā cilvēkiem jūtu nav...

Inženieris jibio

316i Reģ.: 11.12.2004
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: cik reizes amerikānis savu Hummeri novākojis un kurā vietā ir?

Kad brauca ar Wv lakam pāris reizes apmeta kūleni.

kas ir wv

edgarsons Reģ.: 27.05.2002
0 0 Atbildēt

alus_veeders rakstīja: Biku ne pa tēmu, bet rigarrt.lv lapā izlasīju paziņojumu

"16:43 Vatikāns savā regulārajā izdevumā asi nosodījis Dakaras ralliju un tā organizatorus, nosaucot šo pasākumu par "asiņainu" un "bezatbildīgu"."

'Man nav ko teikt ...

Vot, šis gan kaitina- atsaldētie baznīckungi! Gandrīz noticēju, ka Dakāra ir asiņainākā vieta uz Zemes! Bljin!

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

raimondsm rakstīja: cik reizes amerikānis savu Hummeri novākojis un kurā vietā ir?

Kad brauca ar Wv lakam pāris reizes apmeta kūleni.

Pagaidaam vienreiz vaakaa bijis Vakar noraava 1 vietu dopaa, kopveerteejumaa 18-tais.

tetisizbanotais Reģ.: 06.01.2007
0 0 Atbildēt

mans priecē ka latvju cilveki ir tadi atsaucigi potrioti

dziļi pox gan jau ar gadiem bus labak

tetisizbanotais Reģ.: 06.01.2007
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja: Mūsējie gan tā pašvaki izskatās.

zato krievs ar bagiju pirmajā 20 niekā,nu bet viņam jau visa krievija palidza varbut viņam rokas nav pod x y i novirpotas ,un mele ta nekulstas

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Labāk padomāsim tā- atskrūvējas reduktors, pievilka ar siksnu

tātad jāpiemeklē elektronikas komponents devējs(datčiks) , kas savlaicīgi pamana, ka viens dzelzis attiecībā pret otru novirzījies ar 1/10mm un jāuzliek maza shēmiņa, kas papīkst, ja kaut kas tāds notiek. Vads uz datčiku, protams jālaiž konstrukcijas trubai pa iekšpusi, lai nepārsit.

Karst kārba. Gan jau rūpnīcas komandu kārbu eļļām ir tādas super īpašības ka vai nu, pie tādām eļļām laikam netiks. Jāpafantazē - atsevišķu dzeses sistēmu kārbai ar radiatoru un ventilatoru ? Zobratu apstrāde ? Eļļas piedevas ? Kārbas korpusā dzesēšanas sistēmas vai arī ārēji radiatoru ribas? Utt utjpr

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

datčiks ar vadu - grami 100

īpaši apstrādāti zoobrati vai eļļas piedeva - 2 grami????

alus_veeders Reģ.: 11.07.2005
0 0 Atbildēt

edgarsons rakstīja:

alus_veeders rakstīja: Biku ne pa tēmu, bet rigarrt.lv lapā izlasīju paziņojumu

"16:43 Vatikāns savā regulārajā izdevumā asi nosodījis Dakaras ralliju un tā organizatorus, nosaucot šo pasākumu par "asiņainu" un "bezatbildīgu"."

'Man nav ko teikt ...

Vot, šis gan kaitina- atsaldētie baznīckungi! Gandrīz noticēju, ka Dakāra ir asiņainākā vieta uz Zemes! Bljin!

Iespaids tāds, ka džekiem Vatikānā vienkārši garlaicīgi. Bet nu ko tur daudz - suņi rej, bet tuksneša karavāna iet tālāk.

kuka Reģ.: 19.05.2003
0 0 Atbildēt

Jaa, es arii biju shokaa kad krievu sporta aviizi pamaniiju ka 2 ekipaazhas krieviem kopumaa dziivojas pa pirmo 20-nieku !

Tie abi ir bagiji ? Kaa vispaar tiem bagijiem iet shogad ? Izskataas ka jau baigi pacelushsies uz to smago kluchu - tradicionaalo auto kopeejaa fona !

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kameer Dakaaraa lielaaka puse ir apshaubaama celjaa nelielu bagaatiibu ieguvushi tipinji kas nu noleemushi kaut ir izmest pikji un vilkties pakalj TOP 10 vai 20 fabrikas vaagjiem ar paaris procentu varbuutiibu apstiegt kaadu no tiem un ikuupkinaat gaisaa tonaam soljarku ...

========================

Vot tie jau ir murgi, kuri tad buutu taa lielaakaa puse to tipinju? Vai taadi, kaa , diemzheel, nelaikjis Caldecott, kura startam Dakaaraa visa pilseetinja vaaca naudu? Vai tie, kuri veselu gadu gatavojas saciikstei, kaut vieniigajai muuzhaa, jo ir sapnis kaut reizi nobraukt sho saciiksti...Turklaat privaatbrauceejiem pamataa nav citu variantu, kaa braukt aiz TOP komandaam un gaidiit izdeviigu briidi, lai "izshautu", taa nu tas ir.

Karst kārba. Gan jau rūpnīcas komandu kārbu eļļām ir tādas super īpašības ka vai nu, pie tādām eļļām laikam netiks. Jāpafantazē - atsevišķu dzeses sistēmu kārbai ar radiatoru un ventilatoru ? Zobratu apstrāde ? Eļļas piedevas ? Kārbas korpusā dzesēšanas sistēmas vai arī ārēji radiatoru ribas? Utt utjpr

=====================

Ar ellaam nav nekaadu probleemu. Gan kaarbai, gan reduktoram ir piespiedu dzeseeshanas sisteemas ar radiatoriem aarpusee - jamie domaa, ka radiatorus vienkaarshi sit ciet ar netiirumiem, bet taa ir gandriiz visu daliibnieku probleema. Pashas kaarbas un reduktori tiek sanjemti gatavi no izgatavotaaja, zinot, kas taisiijis, jautaajumiem nevajadzeetu rasties

kuka Reģ.: 19.05.2003
0 0 Atbildēt

Es ceru ka kaadreiz tiks nooragizeets alternatiivs DAKARA raalijs kur katrai ekipaazhai tiks izsniegst pa tonnai (vai kaads cits sapratigs daudzums) soljarkas un tad lai mochii pa to trasi kaadaa atrumaa un kaada tempaa pashi vien grib. Bet peec 2 nedeeljaam iestaajas beigu signaals un tad nu apskataas lursh taalak aizbraucis un ja vairaaks ekipazhas tikushas liidz beigaam - tad kursh ir tas aatraakis kas to ir paveicis !

kuka Reģ.: 19.05.2003
0 0 Atbildēt

Vot tie jau ir murgi, kuri tad buutu taa lielaakaa puse to tipinju? Vai taadi, kaa , diemzheel, nelaikjis Caldecott, kura startam Dakaaraa visa pilseetinja vaaca naudu? Vai tie, kuri veselu gadu gatavojas saciikstei, kaut vieniigajai muuzhaa, jo ir sapnis kaut reizi nobraukt sho saciiksti...

>>>>>>>>>>>>>>>

Katrs shaads iznjeemums tikai apstiprina manis augstakmineeto !

Muusu ilgadeejam milonaru pakaljas laiziitaajam uz valsts galvenajam prihvatizatoram Naglim laikam ne tikai ne viens no parastaas naudas neziedotu, bet ljopti daudzi vinjam buutu gatavi naglu d*rsaa iespraust ...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Katrs shaads iznjeemums tikai apstiprina manis augstakmineeto !

==================

Nosauc kaadu, kursh brauc par apshaubaamaa celjaa ieguutiem liidzekljiem, jeb taa ir tikai skaudiigaa latviesha daba?

Muusu ilgadeejam milonaru pakaljas laiziitaajam uz valsts galvenajam prihvatizatoram Naglim laikam ne tikai ne viens no parastaas naudas neziedotu, bet ljopti daudzi vinjam buutu gatavi naglu d*rsaa iespraust ..

=================

Vari ko konkreetu nosaukt, jeb tukshi d..rs? Ne N. kaut ko vienpersoniski vareeja lemt nekaa, nevajag tantinju pasakaam ticeet Un vinjsh vismaz naudu, kuru starp citu salasiijis pa n-tajiem sponsoriem, lietaa liek, nevis zhaakstaas, kaa "jaunie krievi" jeb Parex Krasovickis.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

es jau neko,bet ta starp citu,ja cilveks trešo gadu brauc Dakaru un viņa konstruetajam autiņam nokrit reduktors,karst karba un vel nez kastur, ar ko tas daunis nodarbojas visu gadu,laikam jau ar to pašu ar ko visi musu dižie,puderē smadzenes

========================

))))) Buusi palaidis garaam, ka shogad ir jaunbuuveeta mashiina, kura pirms Dakaras tikai vienu Baja Spaanijaa ir nobraukusi

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Ar ellaam nav nekaadu probleemu. Gan kaarbai, gan reduktoram ir piespiedu dzeseeshanas sisteemas ar radiatoriem aarpusee - jamie domaa, ka radiatorus vienkaarshi sit ciet ar netiirumiem, bet taa ir gandriiz visu daliibnieku probleema. Pashas kaarbas un reduktori tiek sanjemti gatavi no izgatavotaaja, zinot, kas taisiijis, jautaajumiem nevajadzeetu rasties

Vienmēr kaut ko var uzlabot, kaut vai radiatoru pielikt papildu, uzlikt lielāku piespiedu gaisa vai dzeses šķidruma cirkulāciju, apstrādāt radiatora virsmas materiālu utt utjpr

Ja reiz tā kārba tik nenormāli karst, varbūt japadomā, kur ietaupīt uz masu, bet kārbu no kāda megarullza

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Padomju laikā bija "vienas bākas" sacīkstes. Kurš tālāk nobrauks ar vienu bāku. Piedalījās žiguļi un moskviči, patēriņš dažiem bija saregulēts līdz pat 4 litri uz sotaku.

===================

Bij bij, starp citu , Andris Dambis bij viens no krutajiem shitajaas saciikstees, Shneps vecaakais arii

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Vienmēr kaut ko var uzlabot, kaut vai radiatoru pielikt papildu, uzlikt lielāku piespiedu gaisa vai dzeses šķidruma cirkulāciju, apstrādāt radiatora virsmas materiālu utt utjpr

=================

Diemzheel visi shie padomi nav iisti deriigi , atrodoties "tur". Gan jau maajaas piestraadaas, njemot veeraa pieredzi. Ar tiem radiatoriem , starp citu, daudziem bija slikta pieredze, braucot pa kamieljzaali - ne pumpveidiigo, bet "pljavveidiigo". Daudzaaki suudzeejaas par aizsistiem radiatoriem, ar zaaliiti... Redz shodien Schlesser arii probleemas, bij jaastaajas, Juta staajaas remonteeties, veel tur kas. Japaanim ar Micuku arii pagalam neveicas ...nu nemaak jamie mashiinas taisiit )))) Ieprieksheejaa modelja OSCari ta bij izslimojushi beernu slimiibas, izslimos arii shis

Ja reiz tā kārba tik nenormāli karst, varbūt japadomā, kur ietaupīt uz masu, bet kārbu no kāda megarullza

================

Megarullza kaste tais apstaakljos izjuks momentaa Tur staav megarullzs starp sporta kasteem Taapat, kaa Naglja Peidzherim. Vaajaa vieta izraadiijaas sajuugs, kaut zinot N. azartisko dabu un metaalkeramikas kapriizo dabu nav briinums, ka izdevaas nosvilinaat. Taadas lietas diemzheel notiek.

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

ee sexperti, kas tiem kosmiskajiem SPORTA sajugiem tads pinkerigs, ka tie tik biezhi nokaujas? Ja jau PARASTIE spejigaki, tad kapec nelieto tos, a?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

ee sexperti, kas tiem kosmiskajiem SPORTA sajugiem tads pinkerigs, ka tie tik biezhi nokaujas? Ja jau PARASTIE spejigaki, tad kapec nelieto tos, a?

===================

Lai paarvadiitu shitos griezes momentus, "parastajam" sajuugam buutu jaabuut aplam lielam gabariitos. Sporta "metaals pa metaalu" sajuugi ljauj buudami nelieli gabariitos paarvadiit lielus

Nm, bet specifika ir taada, ka tos nedriikst slidinaat utt.. Tjipa , katram kokam ir vismaz 2 gali ...Buutiibaa nekaa kosmiska tur nav, ir dazhaadi izpildiijumi. Peterhanselim staav (citiem Micukiem arii droshi vien) ellaa iegremdeets labaakai dzeseeshanai, tjipa mocha daudzdisku sajuugs, vienalga pamaniijaas paarkarseet un dabuuja jamo kamielju silee peldinaat , lai atdziest

kvatra Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Marka: OSC, modelis: OSCar O3

T1 grupas rallijreida auto, atbilst 2006.gada FIA tehniskajiem noteikumiem

Cauruļu rāmis, karbona-kevlāra virsbūve, visu četru riteņu piedziņa, visu riteņu neatkarīgā piekare (vienāda visiem riteņiem)

Gabarīti 4162x1992x1760mm, riteņu bāze 2900mm

Svars 2090kg (FIA noteiktais minimālais atļautais svars)

Dzinējs GM 5665cm3

OSC motora vadības sistēma

Dzinēja gaisa ieplūdes restriktors, diametrs 37,2mm

Dzinēja jauda ar gaisa ieplūdes restriktoru 310Zs (228kW), griezes moments 500Nm

PACEPRODUCTS / OSC dzinēja dzesēšanas sistēma

SADEV sešu pārnesumu secīgās slēgšanas pārnesumkārba ar diviem SETRAB eļļas radiatoriem

AP RACING 2-disku sajūgs

Mitsubishi diferenciāļi ar SETRAB eļļas radiatoriem

GKN / SADEV kardāni

AP RACING bremžu kluči

DONERRE amortizatori, divi katram ritenim

Aizmugurē reaktīvais stienis

SPEEDLINE riteņu diski, 7”x16”

Riepas BF GOODRICH G1 235/85-16

Vieta trīs rezervers riteņiem, iespējams ievietot arī četrus

OSC stūres iekārta

ATL FT-3 degvielas tvertne, tilpums 550 litri

Dublēta degvielas padeves sistēma

STACK, SPA instrumentpaneļi

Divi TERRATRIP odometri

Divas GPS iekārtām paredzētas vietas

Pārnēsājamais ugunsdzēšamais balons

Divas PELTOR sarunu ierīces

Divi iebūvēti domkrati

Gaisa kompresors, signāla taure

Četras smilšu laipas, divas lāpstas, virve, instrumenti un dzeramā ūdens tvertnes

alus_veeders Reģ.: 11.07.2005
0 0 Atbildēt

rigarrt.lv raksta, ka ...

"16:27 Karloss Suza, zaudējis daudz laika rokoties ārā no kādas kāpas dusmās pametis savu stūrmani Andreasu Šulcu un aizbraucis. Šulcs vientulībā pastaigājas pa kāpām jau 45 minūtes"

Vo emocionālie portugāļi.

alus_veeders Reģ.: 11.07.2005
0 0 Atbildēt

P.S.

To ka J.Vinters sestais, laikam lieki piebilst

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

tas problemas jau nesakas tur, tuksnesī, bet gan seit, Latvijā

1. Eh, neaiziesu uz kadu tehno izstādi, ko tur tā īpašā zobratu apstrāde var dot, ja jau lielās firmas to PUBLISKI NAV paziņojušas, ka izmanto.

2. Kada tur termogramma, kam tas vajadzīgsm neviens to neizmanto

3. Mocim likt degvielas skaititāju- nafig, kam tas vajadzīgs ? Kāds vēl tur datčiks uz reduktora????

4. Kadas tur eļlas piedevas, kāpēc tad rupnīcas tās neizmanto ?

5. Ko vispar kads cits var zinat utt utjpt

Viss sakas ar to.

Katrs šitāds sledziens maksā 2-5-20 vietas.

tetisizbanotais Reģ.: 06.01.2007
0 0 Atbildēt

_PN_ rakstīja:

kuka rakstīja: Vot tie jau ir murgi, kuri tad buutu taa lielaakaa puse to tipinju? Vai taadi, kaa , diemzheel, nelaikjis Caldecott, kura startam Dakaaraa visa pilseetinja vaaca naudu? Vai tie, kuri veselu gadu gatavojas saciikstei, kaut vieniigajai muuzhaa, jo ir sapnis kaut reizi nobraukt sho saciiksti...

>>>>>>>>>>>>>>>

Katrs shaads iznjeemums tikai apstiprina manis augstakmineeto !

Muusu ilgadeejam milonaru pakaljas laiziitaajam uz valsts galvenajam prihvatizatoram Naglim laikam ne tikai ne viens no parastaas naudas neziedotu, bet ljopti daudzi vinjam buutu gatavi naglu d*rsaa iespraust ...

Kas vainas Naglim. Malacis. Vairāk būtu tādu cilvēku un nevienam nebūtu jāžēlojās un skaudībā jāvārās.

cepuri nost ta džeka priekša;to takš vajg macet izdraž pus valsti un viņu vel par malaci sauc,laikam jau visiem ir aizmirsies kadu posteni neatkarigajā pastalainajā Latvijā viņš ieņema CENTRALAIS PRIXVATIZATORS,

1 2 3 4 5 6 7 8 ..12
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti