Glupais rakstīja: Braucu ar BMW. Man ļoti žēl, ka šo kolosālo auto marku izvēlas visādi *******i trenniņbiksēs. Tāpat žēl arī tos aprobežotos, kas visus BMW vadītājus bāž vienā maisā.
man arii ljoti zjeel ka Tu nebiji ieveerojis vaarda MADEKI pareizrakstiibu
Surrr rakstīja: Erm, ja šim BMW kategoriskajam nīdējām rodas vēlme nopirkt mašīnu, bet auto tiek izvēlēts nevis pēc tā, kas pašam patīk, bet gan pēc principa - ko citi padomās - vai tā nav ta pati krāna staipīšana, ko tik traki visi mīl piedāvāt bmw vadītājiem?
Par to BMW un "sastrādāšanu" - Atceros arī anekdotisko gadījumu ar paštaisno šoferi, kurš, ieraudzījis, ka BMW lien garām bez rindas, bija atvēris logu un sācis BMW vadītaju audzināt, kā rezultātā aizrāvies un ielicis priekšā braucošajam pakaļā.
Ar BMW un sastrādāšanu poats esmu saskāries - agrak, braukajot ar BMW tīri bieži gadījās, ka pārbraucot pār slāvu tiltu un pēc tam mēģinot tikt pa kreisi uz maskaveni (vot cūcība, ne? kur lien agresīvais bembist?), ford sierra, escort, vw passat, koltu, getzu un citu visnotaļ godīgu un pieņemamu auto vadītāji nu nelaida mani joslā, paretam pat uzsvērti degunu paceļot gaisā - sak kur, stulbeni lien, pārsvarā nācās gaidīt kamēr brauc kāds atsaldēts bmw vai džipa īpašnieks, kurš ar bez īpašām emocijām parasti palaida, pat uzmirkšķinot. Vot atsaldeņi, ne?
tas tāpēc, ka tādi BMW parasti uz slāvu tilta uzlien pa otro vai supertrešo rindu, un uzreiz pēc tam grib ielīst pirmajā - protams, aizliegts tas nav, bet no pirmajā rinda braucošo pozīcijas izskatās cūciski.
Ērm...Mums laikam atsķiras izpratne par CSN. Es pa kreisi niogriežos no kreisās, nevis labās joslas. Savukārt lai tiktu tālāk uz Ķengaragu, nevis atkal grieztos pa kreisi un brauktu atpakaļ uz slāvu tiltu, man uz maskavenes ir japārkārtojas.
1. brauc izbaudot sava auto jaudas un auto manevrētspējas priekšrocības attiecībā pret cilvēkiem ar ford sierra, escort, vw passat, koltu, getzu un citu visnotaļ godīgu un pieņemamu auto, līdz brīdim kamēr nav kur likties, tad sāk bāzties, līst, bakstīties un domāt kā lai tieku uz to rindu kur vajag.
2. brauc un domā 2; 3.. vai vairāk "gājienus" uz priekšu un paredzi situāciju kas var veidoties izdrot tā vai citādi.
Es parasti izvēlos otro variantu un ieturu vēsu prātu.
P.S. Rīgā tālāk par nākamo krustojumu, kurā deg sarkanais neaizskriesi.
DM. Tavs pasataisnums ir apsveicams. varbūt izskaidrosi - kā tu brauktu, ja tev vajadzētu pārbraucot slāvu tiltu, nokļūt uz Maskavas ielas un nogriezties pa kreisi?
Surrr rakstīja: DM. Tavs pasataisnums ir apsveicams. varbūt izskaidrosi - kā tu brauktu, ja tev vajadzētu pārbraucot slāvu tiltu, nokļūt uz Maskavas ielas un nogriezties pa kreisi?
Godīgi stāvētu kreisajā rindā uz Slāvu tilta un tad pa apli (zem jaunā tilta) izbrauktu uz Maskavas ielu, iepriekš sastrēgumā pavadot ne mazāk kā 35 minūtes
Surrr rakstīja: DM. Tavs pasataisnums ir apsveicams. varbūt izskaidrosi - kā tu brauktu, ja tev vajadzētu pārbraucot slāvu tiltu, nokļūt uz Maskavas ielas un nogriezties pa kreisi?
Vadītos pēc tur izveidojušās situācijas, ievērojot CSN, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā un "apmainoties" ar savstarpēju cieņu ar citiem satiksmes dalībniekiem, tikpat lēni kā pārējie tiktu līdz Tevis norādītajai vietai.
Surrr rakstīja: DM. Tavs pasataisnums ir apsveicams. varbūt izskaidrosi - kā tu brauktu, ja tev vajadzētu pārbraucot slāvu tiltu, nokļūt uz Maskavas ielas un nogriezties pa kreisi?
No Slāvu tilta uz Maskavas ielu var nogriezties tikai pa labi, kreisā pagrieziena tur nav!
Nav jau nekāds brīnums ka daži bavārieši šādus manevrus izveic.
Dļa osobo tupih. Vēlreiz atkārtoju. Nomik, pareizi uztvēri - es runaju par situāciju, kas rodas, nobraucot no apļa uz Maskaveni . man nav grūti pastavēt uz tilta sastrēgumā, bet man tracina tieši manevrs jau uz Maskavenes. Pārbraucot Slāvu tiltu, izbraucot apli un griežoties pa kreisi - ir jātiek labajā joslā. apstāties un gaidīt uz apļa nevar, jo tu traucē aizmugurē braucošajiem. kreisajā joslā gaidīt, līdz palaidīs uz labo arī tu nevari, jo tu atkal traucē aizmugurē braucošajiem - attiecīgi - lai šajā ~ 30 metru garajā posmā tiktu uz labo joslu, diemžēl bieži nākas nekaunīgi līst - jo manis minet pieklajīgo autovadītaji līdzīgi tev uzskata "kur tas draņķis te tagad lien" un lepni paceltu galvu tīri bieži apzināti nelaiž.
P.S. chepmen, aplis tātad tur ir tāpat vien uzbūvēts, nevis lai pa viņu nogrieztos pa kreisi?
P.P.S. Šis bija mans pēdējais skaidrojums, jo nav jēgas konkrētu problēmu skaidrot cilvēkiem, kuriem cik noprotu par doto ceļa posmu nav ne mazakās nojēgas - piemēram chepmenam.
P.S. chepmen, aplis tātad tur ir tāpat vien uzbūvēts, nevis lai pa viņu nogrieztos pa kreisi?
.
Ir atsķirība vai nogriežas pa kreisi vai brauc pa apli, palūgšu nejaukt , jo tu vispirms uzbrauc uz Krasta ielas no kuras nogriezies pa kreisi uz Maksavas ielu, ja pats ielu nosaukumus nezini tad labāk nesaki! Umņiks
Nelaišana bieži ir no sieviešu puses, jo viņām tāds redzes leņķis jocīgs apmēram 15 grādu platumā un tālumā viņas redz 1.5-2m aiz motora pārsega. Tas ir dabīgi.
Katru rītu, braucot uz darbu, man ir jāiebrauc krustojumā no Raunas ielas uz Vairoga ielu uz kuras parasti ir sastrēgums, mani novērojumi:
Sievietes palaiž ~2% gadījumos (vaina minēta iepriekš, es to saprotu un ar to samierinos)
Pārējie laidēji/nelaidēji ir visvisādu auto marku/cenu kategoriju vadītāji. Galvenais ir acu kontakts un labvēlīgi žesti (paldies parasti parādu arī paceļot roku ja mani redz tas kam veltu pateicību, jo tikai "avareiku" uzmirkšķināšana tāda vēsa liekās.)
Ļoti bieži redzu tik spītīgus nelaidējus, kas ir gatavi priekšējam ielikt aizmugurē tikai lai nelaistu kādu no sānielas.
Bija kādreiz tāda krievu multenīte, par jjenotiņu, kurš uz dīķi gāja ar koku un dīķī (atspulgā) redzēja dusmīgo jenotu ar koku.... Līdz viņam ieteica aiziet uz dīķi bez koka un paskatīties tajā ar smaidu.... un ko viņš redzēja? Dīķī viņam pretī smaidīja labvēļīgs jenotiņš.
Morāle - jo vairāk mēs cienīsim cilvēkus sev apkārt, jo vairāk viņi cienīs mūs.
DM rakstīja: Bija kādreiz tāda krievu multenīte, par jjenotiņu, kurš uz dīķi gāja ar koku un dīķī (atspulgā) redzēja dusmīgo jenotu ar koku.... Līdz viņam ieteica aiziet uz dīķi bez koka un paskatīties tajā ar smaidu.... un ko viņš redzēja? Dīķī viņam pretī smaidīja labvēļīgs jenotiņš.
Morāle - jo vairāk mēs cienīsim cilvēkus sev apkārt, jo vairāk viņi cienīs mūs.
Vot lai kāds agresīvai te izsakās, Ja ar agresīvu un rupju braukšanu ikdienā, viņš parasti nokļūst galamērķī bez stresa un ātrāk nekā citi. Vai būt agresīvam satiksmē ir kāds labums, vai tā tomēr ir vienkārša zīmēšanās?
DM rakstiitais par nelaideejiem man atsauca atminjaa nesenus notikumus.
Agraak straadaaju uz Viskalju ielas (pie Hologjiljnjika) un tur vakaros muuzjiigaa probleema lai tiktu uz briiviibenes pusi bija sastreegumi visas Viskalju ielas garumaa. Protams tie kas uz Viskalenes iipashi negribeeja mani laist rindaa kad centos tikt uz maajaam, bet bija subjekti kas ash atspeerushies centaas nosargaat savu poziiciju un nepakam nelaida aaraa.
tad nu pirmais gadiijums. Koljega centaas tikt aaraa, protams viens nelaizj un tur 5cm no priekshaa braucoshaa autinja. Kad jau tikushi pie Chiekurkalna 1. Liinijas, tur vecais izdomaaja nepalaist pa Chiekureni braucosho citu autinju (kursh domaaja ka vinju palaidiis) un protams crash.
Otrs gadiijums. Meegjinaaju tikt kaarteejo reizi aaraa, tachu briidii kad no kreisaas neviens nebrauca, man priekshaa staaveeja smagais ar garo piekabi. Tad nu kameer vinjsh ar savu piekabi bija pabraucis malaa, braucu aiz vinja, bet skuju. Viens vecs vecis, ieraugot ka nu es braukshu vinjam priekshaa, pat spoleedams pieraava klaat smagajam chutj ne ieliekot vinjam piekabee. Taa nu vecais krakjis spiitiigi tupeeja smagajam astee pat liidz teikai, kur braucot pa Lielvaardes smagais brauca kreisajaa joslaa (es aiz vinja) a vecais krakjis labajaa. Tad nu skatos, smagais iesleedz pagriezienu pa labi kaadu laicinju pabrauc un saprotot ka nevienam laikam netraucee saak paarkaartoties, bet kas nu?!?!?! Vecais krakjis panjem un saak iet garaam smagajam pa labo pusi. Protams neapskauzju smagaa vadjilu, bet nu vecais bija pelniijis noskraapeetos saanus un nodoshanu pa borgjuuraam.
Braucu tajā vietā no rītiem. Parasti palaižu ārābraucējus no Raunas ielas jo pie Brīvības tāpat visi stāv un gaida. 1 mašīna +- neko nemaina. Kad kautkur gribu nogriezties - mani arī parasti palaiž Tiesa - galvenais arguments laikam ir vecs džips Braucot ar darba auto jau ir grūtāk..
Spītīgākie "nelaidēji" ir vecu Pasātu un līdzīgu vecu universāļu īpašnieki - spiež no saviem vecajiem dīzeļiem ko var un kūpina melnus dūmu lai tik kādu nepalaistu
DM rakstīja: Nelaišana bieži ir no sieviešu puses, jo viņām tāds redzes leņķis jocīgs apmēram 15 grādu platumā un tālumā viņas redz 1.5-2m aiz motora pārsega. Tas ir dabīgi.
Katru rītu, braucot uz darbu, man ir jāiebrauc krustojumā no Raunas ielas uz Vairoga ielu uz kuras parasti ir sastrēgums, mani novērojumi:
Sievietes palaiž ~2% gadījumos (vaina minēta iepriekš, es to saprotu un ar to samierinos)
Pārējie laidēji/nelaidēji ir visvisādu auto marku/cenu kategoriju vadītāji. Galvenais ir acu kontakts un labvēlīgi žesti (paldies parasti parādu arī paceļot roku ja mani redz tas kam veltu pateicību, jo tikai "avareiku" uzmirkšķināšana tāda vēsa liekās.)
Ļoti bieži redzu tik spītīgus nelaidējus, kas ir gatavi priekšējam ielikt aizmugurē tikai lai nelaistu kādu no sānielas.
Guzis rakstīja: Braucu tajā vietā no rītiem. Parasti palaižu ārābraucējus no Raunas ielas jo pie Brīvības tāpat visi stāv un gaida. 1 mašīna +- neko nemaina. Kad kautkur gribu nogriezties - mani arī parasti palaiž Tiesa - galvenais arguments laikam ir vecs džips Braucot ar darba auto jau ir grūtāk..
Spītīgākie "nelaidēji" ir vecu Pasātu un līdzīgu vecu universāļu īpašnieki - spiež no saviem vecajiem dīzeļiem ko var un kūpina melnus dūmu lai tik kādu nepalaistu
DM rakstīja: Nelaišana bieži ir no sieviešu puses, jo viņām tāds redzes leņķis jocīgs apmēram 15 grādu platumā un tālumā viņas redz 1.5-2m aiz motora pārsega. Tas ir dabīgi.
Katru rītu, braucot uz darbu, man ir jāiebrauc krustojumā no Raunas ielas uz Vairoga ielu uz kuras parasti ir sastrēgums, mani novērojumi:
Sievietes palaiž ~2% gadījumos (vaina minēta iepriekš, es to saprotu un ar to samierinos)
Pārējie laidēji/nelaidēji ir visvisādu auto marku/cenu kategoriju vadītāji. Galvenais ir acu kontakts un labvēlīgi žesti (paldies parasti parādu arī paceļot roku ja mani redz tas kam veltu pateicību, jo tikai "avareiku" uzmirkšķināšana tāda vēsa liekās.)
Ļoti bieži redzu tik spītīgus nelaidējus, kas ir gatavi priekšējam ielikt aizmugurē tikai lai nelaistu kādu no sānielas.
Guzis rakstīja: Braucu tajā vietā no rītiem. Parasti palaižu ārābraucējus no Raunas ielas jo pie Brīvības tāpat visi stāv un gaida. 1 mašīna +- neko nemaina. Kad kautkur gribu nogriezties - mani arī parasti palaiž Tiesa - galvenais arguments laikam ir vecs džips Braucot ar darba auto jau ir grūtāk..
Spītīgākie "nelaidēji" ir vecu Pasātu un līdzīgu vecu universāļu īpašnieki - spiež no saviem vecajiem dīzeļiem ko var un kūpina melnus dūmu lai tik kādu nepalaistu
DM rakstīja: Nelaišana bieži ir no sieviešu puses, jo viņām tāds redzes leņķis jocīgs apmēram 15 grādu platumā un tālumā viņas redz 1.5-2m aiz motora pārsega. Tas ir dabīgi.
Katru rītu, braucot uz darbu, man ir jāiebrauc krustojumā no Raunas ielas uz Vairoga ielu uz kuras parasti ir sastrēgums, mani novērojumi:
Sievietes palaiž ~2% gadījumos (vaina minēta iepriekš, es to saprotu un ar to samierinos)
Pārējie laidēji/nelaidēji ir visvisādu auto marku/cenu kategoriju vadītāji. Galvenais ir acu kontakts un labvēlīgi žesti (paldies parasti parādu arī paceļot roku ja mani redz tas kam veltu pateicību, jo tikai "avareiku" uzmirkšķināšana tāda vēsa liekās.)
Ļoti bieži redzu tik spītīgus nelaidējus, kas ir gatavi priekšējam ielikt aizmugurē tikai lai nelaistu kādu no sānielas.
nu luuk, passaatisti...un vai kaads var pareaadiit bembistu , kursh spoleedamies raujas klaat pie prieksheejaa, lai tikai kaadu neielaistu joslaa...
sievietes nelaiz, tas ir tipiski, nekaada raaveejsleedzeeja principa ieveeroshana.man tikko bij gadiijums , kad viens sieviskjis deldeeja riepas un biistami tuvojaas prieksheejam ( distance kaa DTM sacensiibaas) , lai tikai mani nepalaistu pirms sevis, kaut gan pati redzeeja, ka es izgriezos no benziintanka un nevis centos nekauniigi ieliist...un daudz taadu pidrilu iraid....
shmurger, visdrīzāk, ka sievietes neredz, ka Tu no benzīntanka izbrauc
No darba braucu ārā no pagalma un griežos pa kreisi. Pa labi braucot, vakaros ir sastrēgumi gar visu māju un priekšā vārtiem. Izbraucot uz trotuāra rādu kreiso pagriezienu un, kad sastrēgums sakustās, parasti visi palaiž mani ārā. Bet gadās eksemplāri, sevišķi sievietes, kas vai nu neredz vai negrib redzēt, ka es tur viņiem priekšā nemaz negribu līst, bet vienalga viņu debīlisms neļauj viņiem/ām izlaist, un piestumjās izbrauktuvei priekšā un tēlo, ka neko nezin un neredz
Lai arī kā visi apliktu BMW braucējus, parasti tieši BMW vadītāji palaiž izgriesties vai pārkārtoties. Bet ar sievietēm nekad neko nevar zināt, bet parasti nelaiž
Klasisks gadiijums bembista ikdienaa...