Pirkt S80 vai nē

cluber Reģ.: 05.08.2004

Sveiki, man te čoms grib pirkt S80 2001/2 gada. Kādi plusi mīnusi ir šiem, kam jāpievērš uzmanība To pērkot, protams, ja neskaita vizītu Mūsa Motors??? Un kāds ir motoru klāsts šim modelim???

 
1 2 3 4 5 6 7
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Nikaragva rakstīja: ...

ko tu te pļurini? iemācījies vārdu hummer, nu tik baigi spicais palicis. Tev tādu nemūzam neredzēt. Moš tavam vibratoram ko tu izmanto ir M3 motors?

es jau no laukiem un par vibratoriem tev maz varēšu pastāstīt, bet par hummeriem varu piestāstīt pilnas ausis...

nu bet ja mīļi palūgsi pameklēšu info par tevu interesi raisošajām mantām...

man tik tad kādus parametrus vajadzētu - aparāta un tavus...

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: nu bet ja mīļi palūgsi pameklēšu info par tevu interesi raisošajām mantām...

man tik tad kādus parametrus vajadzētu - aparāta un tavus...

rz Reģ.: 20.09.2004
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Ir doma iegādāties S80 2.4 benzīns, automāts, ~2000. gads. Ir dzirdēts, ka šis dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs (nav nekāds Bi-turbo! ) un tā teikt labs vidusceļa variants. Katrā ziņā ar auto nav domāts kosties pie luksofora ar bembjiem

Mazliet palasīju un cik noprotu, tad S80 kā tāds ir gana izturīgs priekš mūsu ceļiem un arī komfortabls. Bet šķiet kaut kur lasīju, ka 2.4 benzīniekiem nāk japāņu automāti, kas laikam nav tik izdevušies kā GM automāti, ko liek uz 2.9 dzinējiem.

Vai kāds var šo komentēt?

Vēl daži jautājumi:

1) Kādu benzīnu ir jālej 2.4 dzinējam? 95E vai 98E?

2) Vai pastāv iespēja tipa pašam notestēt klimata kontroli, kā tas ir SAAB 9-5 (nospiež divas pogas un mašīna pati notestē sistēmu un izmet kļūdas displejā)?

3) Vai 2.4 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde?

4) Kam galvenokārt jāpievērš uzmanība pērkot lietotu S80?

Paldies!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Pievērst vajag uzmanību S60, bikucit maz;aks salons, bet citi tehnoloģiskie risinājumi līdz ar to vienkāršak un lētāk kopjams kā arī nedaudz mazāks massas dēļ var ņemt ar 2.4l beņu vai dīzeli, dīzelis super ekonomisks, bet beņa lopiski iet. Nekādā gadījumā nevajadzētu izvēlēties S60/80 ja daudz jābraukā pa zemes ceļiem, nezinu kāpēc bet klienti kuri braukelē tikai pa asvaltu slavē un cildina, bet tie kuri arī pa zemīti regulāri maina bremžu suportus.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

rz rakstīja: Sveiki!

Ir doma iegādāties S80 2.4 benzīns, automāts, ~2000. gads. Ir dzirdēts, ka šis dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs (nav nekāds Bi-turbo! ) un tā teikt labs vidusceļa variants. Katrā ziņā ar auto nav domāts kosties pie luksofora ar bembjiem

Mazliet palasīju un cik noprotu, tad S80 kā tāds ir gana izturīgs priekš mūsu ceļiem un arī komfortabls. Bet šķiet kaut kur lasīju, ka 2.4 benzīniekiem nāk japāņu automāti, kas laikam nav tik izdevušies kā GM automāti, ko liek uz 2.9 dzinējiem.

Vai kāds var šo komentēt?

Vēl daži jautājumi:

1) Kādu benzīnu ir jālej 2.4 dzinējam? 95E vai 98E?

2) Vai pastāv iespēja tipa pašam notestēt klimata kontroli, kā tas ir SAAB 9-5 (nospiež divas pogas un mašīna pati notestē sistēmu un izmet kļūdas displejā)?

3) Vai 2.4 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde?

4) Kam galvenokārt jāpievērš uzmanība pērkot lietotu S80?

Paldies!

Ā, jā, nevajag pievērst uzmanību, tam ir domāta pilnā diagnostika kur zinoši veči pievērsīs un novēsrīs visu kā nākās un tev to cilvēkiem saprotamā valodā pasniegs kā secinājumu sūts/sūts pilnīgs/labs autos

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

rz rakstīja: Sveiki!

Ir doma iegādāties S80 2.4 benzīns, automāts, ~2000. gads. Ir dzirdēts, ka šis dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs (nav nekāds Bi-turbo! ) un tā teikt labs vidusceļa variants. Katrā ziņā ar auto nav domāts kosties pie luksofora ar bembjiem

Mazliet palasīju un cik noprotu, tad S80 kā tāds ir gana izturīgs priekš mūsu ceļiem un arī komfortabls. Bet šķiet kaut kur lasīju, ka 2.4 benzīniekiem nāk japāņu automāti, kas laikam nav tik izdevušies kā GM automāti, ko liek uz 2.9 dzinējiem.

Vai kāds var šo komentēt?

Vēl daži jautājumi:

1) Kādu benzīnu ir jālej 2.4 dzinējam? 95E vai 98E?

2) Vai pastāv iespēja tipa pašam notestēt klimata kontroli, kā tas ir SAAB 9-5 (nospiež divas pogas un mašīna pati notestē sistēmu un izmet kļūdas displejā)?

3) Vai 2.4 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde?

4) Kam galvenokārt jāpievērš uzmanība pērkot lietotu S80?

Paldies!

paaris dienas bija man volvo S80 2.9 200ZS

ko varu pateikt labs autins man patika komforts labaaks par Saab 9-5 bet noteikti atpaliek no audi A6 vai BMW 5.

Liels salons daudz vietas laba vadaamiiba. Zolids izskats.

Par motoru nu kaada maarrutka peec jaanem 2.4 man liekas ka neturbineets 2.9 ir looti OK. Teerees tikpat cik 2.4 bet ies daudz labaak. pateerins 2.9 ar tomaatu pa soseju 7.5l/100KM videejais peec kompja nobraucot 200KM.

Kaarbas tiesaam 2.9 ir izturiigaakas ari es par to esmu lasiijis.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

rz rakstīja: Sveiki!

Ir doma iegādāties S80 2.4 benzīns, automāts, ~2000. gads. Ir dzirdēts, ka šis dzinējs ir salīdzinoši vienkāršs (nav nekāds Bi-turbo! ) un tā teikt labs vidusceļa variants. Katrā ziņā ar auto nav domāts kosties pie luksofora ar bembjiem

Mazliet palasīju un cik noprotu, tad S80 kā tāds ir gana izturīgs priekš mūsu ceļiem un arī komfortabls. Bet šķiet kaut kur lasīju, ka 2.4 benzīniekiem nāk japāņu automāti, kas laikam nav tik izdevušies kā GM automāti, ko liek uz 2.9 dzinējiem.

Vai kāds var šo komentēt?

Vēl daži jautājumi:

1) Kādu benzīnu ir jālej 2.4 dzinējam? 95E vai 98E?

2) Vai pastāv iespēja tipa pašam notestēt klimata kontroli, kā tas ir SAAB 9-5 (nospiež divas pogas un mašīna pati notestē sistēmu un izmet kļūdas displejā)?

3) Vai 2.4 dzinējam ir zobsiksna vai ķēde?

4) Kam galvenokārt jāpievērš uzmanība pērkot lietotu S80?

Paldies!

paaris dienas bija man volvo S80 2.9 200ZS

ko varu pateikt labs autins man patika komforts labaaks par Saab 9-5 bet noteikti atpaliek no audi A6 vai BMW 5.

Liels salons daudz vietas laba vadaamiiba. Zolids izskats.

Par motoru nu kaada maarrutka peec jaanem 2.4 man liekas ka neturbineets 2.9 ir looti OK. Teerees tikpat cik 2.4 bet ies daudz labaak. pateerins 2.9 ar tomaatu pa soseju 7.5l/100KM videejais peec kompja nobraucot 200KM.

Kaarbas tiesaam 2.9 ir izturiigaakas ari es par to esmu lasiijis.

Kautkas bišku neštimm...Volvo tu saki ir ērtāks nekā Saab, nu tam var arī piekrist, katram savi plusi, bet esot neērtāks nekā A6 un BMW5...visos ārzemju testos SAAB 95 salona ergonomika ir atzīta par etalonu uz kuru tiekties vāciešiem un Japāņiem...tad tomēr ērtāks par SAAB ir Volvo vai neērtāks par A6?

Man personīgi pēc štukas km ar A6 sāp gan pakaļa, gan kājas, gan kakls, gan mugura krakšķ, bet pēc SAAB un Volvo viss ir ļoti jauki, tākā es piekrītu testētājiem.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Par 2.9 pārākumu pār 2.4 turbo pilnīgi piekrītu uzticamāks un vēl elastīgāks, bet ne katram ir pieņemami tīri psiholoģiski tik lieli tilpumi jo kopš bērnības ir borēts, ka jo lielāks dzinējs jo lielāks patēriņ;s un otrādi.

ATUS Reģ.: 09.07.2002
0 0 Atbildēt

nav tāda 2.4 turbo 2000.gada

Kad pirku savu, tad izmēģināju dažādus modeļus un bija sajūta, ka 2.4 automāts mokās, tajā pašā laikā 2.4 manuālais bija ok, bet nelikās saistoši braucot ar S80 pārslēgt ātrumus pašam, kaut kā zuda komforta sajūta. Nejauši sanāca izbraukt ar T6 (reklāmā bija minēts kā 2.4) un tas uzreiz sašaurināja manu meklēšanas loku. Tagad braukāju ar T6 un nenožēloju (benzīna patēriņš tāds pats kā 2.9 pa šoseju 7-8l). Par stabilitāti nevar sūdzēties, nupat biju uz Cēsu ralliju un sanāca atvilkt pa zemes ceļiem, nebija sajūta ka varētu nesavaldīt.

P.S. S60 aizmugurē ir tikpat vietas cik S40, ja domā aizmugurē vadāt bērnus tad būs ok.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

2Magistrs

Atļauj pasmaidīt (kā minimums).

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Ja S80, tad tikai ar T6 motoru. Jādara nav vispār nekas, tikai lej un brauc.

nu nu... viena maza piebilde - ja nopeerk jaunu

rz Reģ.: 20.09.2004
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Tagad man ir jautājums par to vai S80 (2001.-2003. g.) vajag likt kaut kādas papildus sidzenes un immobilaizerus jeb pietiek ar rūpnīcas pretaizdzīšanas ietaisēm? Cik nojaušu, tad S80 ir jābūt immobilaizeram jau pašā aizdedzes atslēgā un iespējams (ja pirmais pircējs ir pasūtījis auto ar OEM sidzeni), ka ir jābūt arī signalizācijai, kas bļauj, kad attaisa durvis, kapotu utt. Bet vai ar šīm oriģinālajām aizsardzībām pietiek?

Lūdzu palabojiet, ja es kaut ko nepareizi domāju par S80 aizsardzības iekārtām, jo man tiešām nav pieredzes šajā ziņā.

Paldies!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Visādiem C5 A6 ir gan imobilaizeris, gan tālvadāma centralka, bet kā negrib izkļūt no zagto mašīnu topa, tā negrib [un īpašnieki liek visādas krutās sigas] - domā pats, cik ļoti tas volvo ir iekārojams

Maģi, a tu tos 300+ lopus divritenim arī spiedīsi laukā?

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Labāk nevajag (nopirksi sapratīsi), izvēlies vispār labāk citu marku, nevis volvo.

Roi Reģ.: 21.01.2004
0 0 Atbildēt

viestursp rakstīja: Labāk nevajag (nopirksi sapratīsi), izvēlies vispār labāk citu marku, nevis volvo.

Pamatosi?

Nopirku un nesaprotu...

Roi Reģ.: 21.01.2004
0 0 Atbildēt

Ak jaa S80 2,9 automaats...

Nu nesuudzos es par vinju...

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Es atvainojos, vai kāds tika nosaukts necenzētām frāzēm, ka ir tik nekorekta attieksme.

Un par to auto rinājot, varbūt no sākuma parliecinies pirms izdari savus secinājumus, kā arī neskaiti naudu citu maciņos, sorry!

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Tipiski S80 - gaisa mērītāja atteikumi (220Ls), dīzeli turbīna spārniņu pāragrs nodilums, auto ir smags, bet piekare nav no tām ilgdzīvojošākām un lētākām, otrkārt detaļu cenas arī nav mazas.

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

No DELFI: Docents auto lietās, 2007-04-08 23:17:35

volvistam: nu nezinu, aprīļa nr. latviešu auto bild par sonātes sliktumiem neatradu ne rindiņu...BET, pēdējo gadu volviķi gan neizceļas ar izcilu kvalitati un pozitivām emocijām.Vairāk gan krenķu un asaru par volviķa pirkšanā ieguldīto lielo naudiņu. Pat Saeimas šoferi, kas ir lieliski volvo eksperti un pazinēji, atzīst, ka s-80 ir daudz neizturīgāki par iepriekšejiem 900-tās sērijas volviķiem. Nesen, vienam no jaunākajiem Saeimas s-80 volvo izgāja no ierindas pat dzinējs.Arī par citiem šo auto defektiem varētu aizpildīt biezu defektu grāmatu. Tie nu ir reali fakti. Jau šobrīd Latvijas CP aprindās liela daļa CP darbinieku priekšroku dod jaunajām sonatām, kuras uzskata par klusākām, veiklākām un komfortākām nekā s-60 volviķi. Kopumā redzam, ka daļa sabiedrības nespēj ar izpratni pieņemt korejiešu autobūves panākumus, un stagnatiskām metodēm cenšas šos auto pazemot.

NE ES VIENS UZSKATU TĀ DOMĀJU

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Vispār jau ar lietotiem jaunajiem volviķiem ir kā ar bitēm - neko nevar paredzēt. Var noveikties, var būt arī daudz problemu. Pats savulaik vēlējos tādu pirkt, bija pat blati Mūsa Motorā. Lai cik dīvaini neliktos, bet paši turienes bodnieki draudzīgi rekomendēja s-80 pirkt ne vecāku par 2004..gada izlaidumu, itin atklāti norādot, ka ar vecākiem auto (s--80) varot dziļi iegrābties. No sava nodoma attteicos. Bet daži paziņas, advokati, ar s-80, ir reali vīlušies savā izvēlē. daudz problemu ar ritošo,dzinēja inžektora sistēmām, dārgi remonti un daļas.

LABĀK tomēr izvēlēties jaunu auto. Iespēju ir daudz, izvēle liela.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

viestursp rakstīja: Labāk nevajag (nopirksi sapratīsi), izvēlies vispār labāk citu marku, nevis volvo.

Pamato, sūdabrāli!!!

Tikai sāc ar to, ka atzīsti sevi par nespējīgu nopirkt labu auto.

Parasti cilvēki, kuri izvēlas volvo, paliek uzticīgi markai.

bet 4 lambdas ir tomeer par daudz...

un aizmirstiet, tas vairs nav volvo, bet parodija ar marsa vairogu uz purna....

ja vaards volvo agraak asocieejaas ar sameeraa primitiiviem, bet ljoooti uzticamiem, komfortabliem auto, tad draudziiba ar fordu ir pienesusi , diemzheel, tikai forda sliktaakaas iipasiibas...

dizains tam s60/80 ir labs, bet par paareejo neko labu nav naacies dzirdeet

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Bet man nav izbeidzies un ideāli kalpo šausmīgi neuzticamais, nenormāli sarežģiti kopjamais un visādi citādi sūdīgais Isuzu dīzelis. Ko daru? Neko braucu un mainu eļlu pa reizei.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

nevajag jau detaljas...

pietiek ar kompaanijas politiku razhot premium klases automobiiljus par kompotklases hečbeka cenu...

tagad ar- 1500 volvo darbinieku laidiishot valjaa, gan jau ka paarcels razhosanu labaakaa gadiijumaa uz moldaaviju, un ar to pietiek...

mani 200 un 900 volvo ir Gēteborgas razhojums, un pat ljooti atskjiiraas no DAF ruupniicaas saliktajiem....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

domaa ka izmaksas buuveejot S60 ir proporcionaali par kaartu lielaakas kaa gecu

re ka renault pat no "šķidrās šaibas" ir atteikushies, jo tie ir vismaz vairaaki tehnologjiskie procesi

Master_D Reģ.: 29.09.2004
0 0 Atbildēt

kas ir šķidrā šaiba?

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti