Sveiki, man te čoms grib pirkt S80 2001/2 gada. Kādi plusi mīnusi ir šiem, kam jāpievērš uzmanība To pērkot, protams, ja neskaita vizītu Mūsa Motors??? Un kāds ir motoru klāsts šim modelim???
nomiks rakstīja: Varu piebilst līdzīgi kā VWfans, ka labam draugam arī ir S-80 D5 ar automātisko ātrumkārbu (starp citu, viņš arī ir uzņēmējs no Jelgavas, kurš jau četrus gadus brauc ar savu S80 un iepriekš mainīja daudz un dažādus auto).
Biju šo auto aizlienējis pirms diviem gadiem, kad precējās māsa. Nobraucu ar to divas dienās kopā kādus 600 km. ļoti patika līdzena un klusā gaita, bet ātrumkārbas darbības ne visai patika. Vienīgi, aktīvi izmantojot kruīzkontroles piedāvāto iespēju, izdevās kaut cik labi uzrāvienu panākt. Bet visādi citādi par šo auto palika ļoti labs iespaids, neskatoties uz to, ka tā nobrakums pārsniedza 350 000 km. Kad parasīju čomam, vai viņš ir apmierināts ar šo auato, tad atbilde bija viennozīmīga, ka jā un ka šobrī neredz iemeslu to mainīt uz kādu citu auto.
Ar šo S80 regulāri tiek braukts uz Vāciju un tur pēc nostāstiem uz bāņa visu laiku tiek braukts ar vidēji 200 km/h.
Varbūt mēs runājam par vienu un to pašu cilvēku? Vai tas Volvo nav gaiši pelēkzilā metāliskā krāsā?
Eu tu, auto speciālistiņ, tev ir kāds dizainera diploms?? Kur sābam ir dizains?? Spīdīgajās stīpās ap lampām? Un kā tev ar izpratni par dinamiku,ja 7,2 sekundes 2 tonnīgam auto ir maz??
Es gan gribētu oponēt un piekrist Džonijam_007, ka SAAB dizains rullē. Tiesa pēdējiem modeļiem sāk dizains zust, jo tas saplūst ar Subaru, bet līdz šim visiem SAAB dizainu uzskatu par ļoti skaistu.
Ar gaumi ir tā, ka vai nu viņa ir, vai nu viņas nav. Izskatās, ka Dexam tuvāks otrais variants.
Es gan shoreiz piekritu Dexam, jo kad tirgoju savu SAAB 95, tad interesejas ljoti maz cilveku - tikai tie, kam SAAB bija pie dveseles un kas bija tie "lielie gaumes" cilveki. SAAB skatijas arii divas damiites, kuraam no arpuses tas 95 skjita ok, bet kad iekapa salona, tad rauca degunu par paneli, kas atgadina taisnu negaumiigu sienu sev prieksha. Turpretim VOLVO skatijas gan SAAB brauceji, gan VOLVO, gan cilveks kas parkapa no BMW. Lai arii SAAB '99. g. par 6500 EUR tirgojas par smiekligi zemu cenu 2 nedeljas, VOLVO nopardevu 2 dienu laika.
Eu tu, auto speciālistiņ, tev ir kāds dizainera diploms?? Kur sābam ir dizains?? Spīdīgajās stīpās ap lampām? Un kā tev ar izpratni par dinamiku,ja 7,2 sekundes 2 tonnīgam auto ir maz??
Es gan gribētu oponēt un piekrist Džonijam_007, ka SAAB dizains rullē. Tiesa pēdējiem modeļiem sāk dizains zust, jo tas saplūst ar Subaru, bet līdz šim visiem SAAB dizainu uzskatu par ļoti skaistu.
Ar gaumi ir tā, ka vai nu viņa ir, vai nu viņas nav. Izskatās, ka Dexam tuvāks otrais variants.
Es gan shoreiz piekritu Dexam, jo kad tirgoju savu SAAB 95, tad interesejas ljoti maz cilveku - tikai tie, kam SAAB bija pie dveseles un kas bija tie "lielie gaumes" cilveki. SAAB skatijas arii divas damiites, kuraam no arpuses tas 95 skjita ok, bet kad iekapa salona, tad rauca degunu par paneli, kas atgadina taisnu negaumiigu sienu sev prieksha. Turpretim VOLVO skatijas gan SAAB brauceji, gan VOLVO, gan cilveks kas parkapa no BMW. Lai arii SAAB '99. g. par 6500 EUR tirgojas par smiekligi zemu cenu 2 nedeljas, VOLVO nopardevu 2 dienu laika.
vispaar jau jautaajums kad tirgoji to 9-5 ja tas bija pavisam nesen tad nav briinumu ka 2 nedeelas jo 6.5K eeriki nav taada cena kas piesaistiitu daudz pirceeju. ( esmu nopircis 2 saabus pa 5000 EUR un 5300 EUR kaa arii var atrast eksemplaarus zem 6 K EUR diezgan mieriigi) es pirms 3 nedeelaam paardevu Saab 9-5 pa 6000 EUR bija ideaalaa staavoklii un ar jaunu TA pirceju netruuka visi 4 kas nedeelas laikaa piezvaniija bija gatavi ņemt tikai nez kaapeec visi gribeeja servisaa paarbaudiit un servisos bija rindas tad nu paneema tas kuram nebija pacietiibas gaidiit rindaa uz servisiem
Saab tiešām ir gaumes lieta un ir taads teiciens ka Saabus vai nu ieniist vai iemiil Bet nu redzot ka uz ielaam diezgan daudz taadu eksemplaaru ripo tad izskataas ka tuvaak patiesiibai ir peedeejais variants.
nomiks rakstīja: Ja man rocība atļautu iegādāties un uzturēt zviedru markas auto, tad noteikti iegādātos vai nu jaunu Volvo V70 vai arī SAAB 9-5 Wagon.
Tu domā,ka Volvo un Saab ir dārgāki par Citroen?Varbūt nedaudz,bet serviss,es domāju, ir labāks zviedriem.
nomiks rakstīja: Ja man rocība atļautu iegādāties un uzturēt zviedru markas auto, tad noteikti iegādātos vai nu jaunu Volvo V70 vai arī SAAB 9-5 Wagon.
Tu domā,ka Volvo un Saab ir dārgāki par Citroen?Varbūt nedaudz,bet serviss,es domāju, ir labāks zviedriem.
Es runāju par jauniem nevis lietotiem auto!
šodienas Dienā (pielikumā MājoklisAuto) lasīju par Volvo C30. Tā cena lētākajā versijā ir 19 539 EUR. Par šādu naudu sanāk jauns Citroen Xsara Picasso (nejaukt ar C4 Picasso), kurš ir citas klases auto. Savukārt jauna Volvo V70 cenas sākas no 28 851 EUR, bet
SAAB 9-5 Sport Combi cenas sākas no 28 357 EUR, kas ir ievērojami dārgāk nekā jauns Citroen C4 Picasso.
Negribu strīdēties,bet domāju,ka V70 un C4 Picasso(5-vietīgais) tomēr ir salīdzināmi lielumi,neskatoties uz cenu starpību.Un šī starpība sarūk,ja salīdzina aprīkojumu.
UUSA rakstīja: Negribu strīdēties,bet domāju,ka V70 un C4 Picasso(5-vietīgais) tomēr ir salīdzināmi lielumi,neskatoties uz cenu starpību.Un šī starpība sarūk,ja salīdzina aprīkojumu.
es arī nestrīdos, jo topiks nav par šiem diviem salīdzināmajiem subjektiem, bet skaidrs ir tas, ka C4 Picasso vāji aprīkotās versijās vispār LV netiek tirgots un jau visnotaļ labā komplektācijā tā cena varētu būt ap 25-26 kEUR, savukārt Volvo pie līdzīga aprīkojuma maksātu pāri 30 kEUR.
Apkopes domāju, ka lētākas ir Citroen, jo atškiras arī apkopju intervāls (Citroen dīzeļiem tas ir 30 000 km), tomēr nav šaubu, ka Volvo V70 ir auto ar lielāku pievienoto vērtību, braukšanas komfortu.
vispaar jau jautaajums kad tirgoji to 9-5 ja tas bija pavisam nesen tad nav briinumu ka 2 nedeelas jo 6.5K eeriki nav taada cena kas piesaistiitu daudz pirceeju. ( esmu nopircis 2 saabus pa 5000 EUR un 5300 EUR kaa arii var atrast eksemplaarus zem 6 K EUR diezgan mieriigi) es pirms 3 nedeelaam paardevu Saab 9-5 pa 6000 EUR bija ideaalaa staavoklii un ar jaunu TA pirceju netruuka visi 4 kas nedeelas laikaa piezvaniija bija gatavi ņemt tikai nez kaapeec visi gribeeja servisaa paarbaudiit un servisos bija rindas tad nu paneema tas kuram nebija pacietiibas gaidiit rindaa uz servisiem
Saab tiešām ir gaumes lieta un ir taads teiciens ka Saabus vai nu ieniist vai iemiil Bet nu redzot ka uz ielaam diezgan daudz taadu eksemplaaru ripo tad izskataas ka tuvaak patiesiibai ir peedeejais variants.
vispaar jau jautaajums kad tirgoji to 9-5 ja tas bija pavisam nesen tad nav briinumu ka 2 nedeelas jo 6.5K eeriki nav taada cena kas piesaistiitu daudz pirceeju. ( esmu nopircis 2 saabus pa 5000 EUR un 5300 EUR kaa arii var atrast eksemplaarus zem 6 K EUR diezgan mieriigi) es pirms 3 nedeelaam paardevu Saab 9-5 pa 6000 EUR bija ideaalaa staavoklii un ar jaunu TA pirceju netruuka visi 4 kas nedeelas laikaa piezvaniija bija gatavi ņemt tikai nez kaapeec visi gribeeja servisaa paarbaudiit un servisos bija rindas tad nu paneema tas kuram nebija pacietiibas gaidiit rindaa uz servisiem
Saab tiešām ir gaumes lieta un ir taads teiciens ka Saabus vai nu ieniist vai iemiil Bet nu redzot ka uz ielaam diezgan daudz taadu eksemplaaru ripo tad izskataas ka tuvaak patiesiibai ir peedeejais variants.
Kura gada tie SAAB 95 bija? Un kadi motorishi?
abi 98.g pa 5000 EUR paneemu ar 2.3 un 5300 ar 3.0.
Varu piedāvāt volvo S60 T5.......AUTOMĀTISKO ĀTRUMKĀRBU......!!!!!!+ navigācija(kuru tāpat neizmantojama) +TV un visām pārējām iespējamajēm extrām.....Pluss gaumīgi spoileri(nepārspīlēti un bez gludināmiem dēļiem uz bagazhas nodlījuma)..Krāsa bordo sarkana metālika.
Šis sludinājums neatiecas uz cilvēkiem kuri nezin kas ir S60 T5 + Automātisko kārbu.Cena ar...Bēdīgs nepaliksi 15tk eiro.Bet tas ir tā vērts.Un auto 2002gada.
Droši vien ka pārdot nav iespējams...Gribas tikai kādu šā modeļa īpašnieku padiskutēt par tehniskām niansēm....Cik šāda auto patērē ar manuālo kārbu???Grāmatā rakstīts viens,bet kāpēc zem 15litriem pilsētā nu ne kādīgi nedabūt .....utt
Marteens rakstīja: Droši vien ka pārdot nav iespējams...Gribas tikai kādu šā modeļa īpašnieku padiskutēt par tehniskām niansēm....Cik šāda auto patērē ar manuālo kārbu???Grāmatā rakstīts viens,bet kāpēc zem 15litriem pilsētā nu ne kādīgi nedabūt .....utt
un tu ko cereeji ar taadu monstru izteereet tikpat cik masiina ar 2.0 motoru????
Tiiri saliidzinaasanai varu nosaukt dazus datus peec pieredzes:
Mazda 626 92.g 2.0 automaats 12-16l/100KM
Mazda MX6 2.5 V6 12-20l/100KM
Chrysler vision 3.5 V6 15-25l/100KM
Saab 9-5 2.3 turbo 14-20l/100KM
Saab 9-5 3.0 V6 15-22l/100KM
Taa ka +/- 20L uz 100KM visiem lielmotoriem ir normaala paraadiiba braucot pa Rīgu.
Un ja kaads naivi cer ka buus 12l/100KM tad par to var fiksi aizmirst. Tik teeree diizelis.
Es gandrīz zarnu kolikas dabūju te lasot par Volvo pielīdzināšanu citronam.
Tieši tāpēc es arī to salīdzinājumu liku, lai pierādītu to, ka Citroen nevar būt konkurents tās pašas klases Volvo vai SAAB. Minētais salīdzinājums bija atbildes reakcija uz komentāru, ka cenas starpība starp šo marku auto neesot ievērojama!
Viennozīmīgi zviedru auto ir labāki par Citroen!!!
Tas ir visumā labs, stilīgs a/m... ar ļoti labu reputāciju.
Izņemot T6 Bi-Turbo, ar kuriem visiem maniem paziņām bija probl.
kāda vaina T6 Bi-Turbo??? gribētos zināt, jo uz tādu tieši skatos tagad!
user! sen neredzēts
Tas Kredoka neīstā komentārs nozīmēja tikai to, ka Belochkas paziņām ar tām kārbām ir bijušas nepatikšanas. Diemžēl viņš nevar neko komentēt, jo ir otrpus okeānam un te neiegriežas
Saeimas šoferi viennozīmīgi uzskata, ka NEVIENS no viņiem savā īpašumā s-80 neturētu. Kaprīzs auto, ar daudzām "iedzimtām" slimībām, dārga ekspluatacija,remonti un rezerves daļas. Vairumā gadījumu cilvēki iegrābjas vizuali glītos, bet visnotaļ nodzītos braucamajos, kuros jāiegulda vairāki tūkstuši latu.
IkdienasViesis rakstīja: Saeimas šoferi viennozīmīgi uzskata, ka NEVIENS no viņiem savā īpašumā s-80 neturētu. Kaprīzs auto, ar daudzām "iedzimtām" slimībām, dārga ekspluatacija,remonti un rezerves daļas. Vairumā gadījumu cilvēki iegrābjas vizuali glītos, bet visnotaļ nodzītos braucamajos, kuros jāiegulda vairāki tūkstuši latu.
Jau iepriekš kaut kad rakstīju, ka diviem labiem paziņām ir šādi auto (S80 un V70). Pozitīvas atsauksmes esmu dzirdējis no abiem.
Kā savus nākamos auto abi viennozīmīgi vēlas jauno S80 (V70).
Pirkt S80 vai nē
Sveiki, man te čoms grib pirkt S80 2001/2 gada. Kādi plusi mīnusi ir šiem, kam jāpievērš uzmanība To pērkot, protams, ja neskaita vizītu Mūsa Motors??? Un kāds ir motoru klāsts šim modelim???