ljambda?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nez. Ja būtu ljambda, vai tas neietekmētu degvielas patēriņu? Patēriņš ir kā pēc grāmatas.
tā tak mazda .. ko tur brīnies ?
Vienkārši aizrijaas tā mazda tev ... mok noregulē aizdedzi ...
nepareizs pārnesums.
ar izvēlēto pārnesumu griezes moments sanāk par mazu.
Manai mazdai pie līdzīgiem simptomiem bija aukstais lodējums vadības blokā, diezgan ilgi tika meklēts defekts, un tad servisā pateica, ka pirmo reizi ko tādu redz. Bet tas bija sen un tā mazda sen jau tolmetā.
Lancia delta 93 1,6 tāda identiska probza. Pilsētā patērinš arī ap 12 - 13l/100km un uz šosejas 8 - 9l/100km. Ļaunas mēles melš ka lambada vai termostats.
Sāc ar svecēm, svečvadiem un visas aizdedzes sistēmas pārbaudi,
Šitā gadās ja sveces vecas un strauji gāzējot nespēj normāli piešķilt trekno degmaisījumu.
slaaists rakstīja: ........ termostats.
Kāāāā?????
andzha rakstīja:
slaaists rakstīja: ........ termostats.
Kāāāā?????
no fcking idea
deksters rakstīja: Varbūt gāzes pedālis aizlūzis?
Gāzes ir ok, bet vot sajūga pedālis reizumis grīdā ieķeras, kauns un negods, ibio
Mazdām RX-7 bija tāda "3krpm hesitation problem" - arī tāda pauze un aizture pie 3000 apgriezieniem. Tur skaidri un gaiši risinājums ir izpūtēja kārtīga sazemēšana (savienot ar vadu ar kuzovu), jo lambdai kaut kā masa nav bijusi kā nākas...
Starp citu man 323F arī kaut kā klepot sākusi... Būs jāpapēta, kas par vainu, tikai aizdomas gan lielākās uz svecēm vai vēl vairāk - uz vadiem (mitrā laikā īpaši negribīgi iet).
taada pati vaina bija m.colt ar 1.6 motoru....vaina netika noveersta , tika braukts, laideni spiezot gaazes pedaali...
"...nevar normāli uzbērt, lai, piemēram, pienācīgi strauji izgrieztos uz galvenā ceļa."
uz galvenā ceļa labāk nevajag staruji izgriezties ....tā ka labi vien ir
RX-7 rakstīja: ... risinājums ir izpūtēja kārtīga sazemēšana (savienot ar vadu ar kuzovu), jo lambdai kaut kā masa nav bijusi kā nākas...
piemetināt izpūtēju pie kuzova
Qued rakstīja: Mazda 323F, 98.g., 1.5 benzīns.
Ja brīvgaitā strauji nospiež gāzes pedāli, motors iegriežas tikai pēc pauzītes, dažreiz pat norīstās. Kas par vainu varētu būt? Ja gāzi nospiež ne tik strauji, viss normāli.
Papildus vēl tāda jauna fiška, šķiet ar šito saistīta - kamēr motors nav pilnībā uzsilis, nevar normāli uzbērt, lai, piemēram, pienācīgi strauji izgrieztos uz galvenā ceļa. Ja ber, sajūta tāda, ka grib slāpt nost. Kad uzsilst, tad viss ok, šitā otrā vaina pazūd.
Sveces jaunas, svečvadi ok, spoles ok.
Varētu būt saistīts ar vairākām lietām:
1) ieplūdes sistēma (nočeko gumijas gofru, vai viss hermētisks; reizēm mēdz būt ar eļļu aizkakāts droseles vai kā viņu tur vārsts, kurš līdz ar to pilnībā neaizveras),
2) lambda zonde,
3) greiza aizdedze,
3) sprauslas.
Whiskas var būt.. Labāk ved uz servisu, ja pašam nav vēlmes/zināšanas ķēpāties.
karburators jānoregulē- pārāk trekns degmaisījums
tas tak karburatorauto, ne
Nu, edža, man sābam tāpat bija - toreiz izpētīju visus iespējamos variantus, no kuriem neviens man nederēja, taču varbūt ka tev derēs - kaut kā man tā vaina pēc pāris gadiem pazuda, tikai nezinu, kāpēc (iespējams, dēļ izpūtēja nomaiņas).
Varianti patiesībā saistās tikai ar maisījuma sagatavošanu un tā piešķilšanu, pie tam, ja maisījums nav pareizais, tad no sākuma būs tāda noraustīšanās, bet pēc tam nospiestam pedālim neatbilstošs uzrāviens. Ja problēma ar piešķilšanu, tad uzrāvienam nevajadzētu sekot. Itogo:
- gaisa ieplūdes sistēma šprices motoriem - vaina tiek minētā apstāklī, ka aiz Air Mass Meter ir kaut kur sūce, dēļ kā motorā ieplūst vairāk gaisa, nekā viņš to zin (rezultātā maisījums ir par švaku). Vaina var būt visādās vietās - truba, švaki stiprinājumi, brīvgaitas vārsts (aizsērējis vai kā). Šitādi caurumi var būt lielākai daļai auto, vienkārši pēc fizikas likumiem gaiss tiek sūknēts no turienes, kur tas ir vieglāks - ja aizsērē gaisa filtrs, tad sāk sūkt no citurienes. Brīvgaitas vārsts par sevi dod zināt arī uzsilušam motoram, ja ilgāku laiku nav virinājies.
- degvielas padeve un regulēšana - viss, kas saistīts ar nepieciešamā benzīna daudzuma sarēķināšanu un piegādi. Sarēķināšana ir ticamāks variants, jo citādi problēma būtu biežāka un pa reizei parādītos arī vienmērīgi braucot pa šoseju. Sarēķināšanu ietekmē jau minētais gaisa mērītājs, kā arī lambda - pirmais pasaka, cik beņas vajadzēs, otrais - vai nav par daudz vai maz. Ja tev izpūtējā ir caurums vairāk vai mazāk zondes tuvumā, tad šamējā saodīs par daudz skābekļa un pateiks, ka tev tur beņas par maz (sanāk otrs variants - maisījums par treknu). Tāpat var būt caurums arī kur tālāk dēļ kā spiediens zondes tuvumā ir par zemu. RX7 ieteiktā sazemēšanas vaina... iespējams, nu nezinu, kā tur mazdām ar tām zondēm.
- sveces.
Tā ka lētākais variants ar ko sākt ir gaisa filtra nomaiņa un sveces (tāpat par ļaunu nenāks).
slaaists rakstīja:
andzha rakstīja:
slaaists rakstīja: ........ termostats.
Kāāāā?????
no fcking idea
ir ideja
Bet tad man autoram jautaajums-vai temperatuuras bultinja neraada nedaudz vairaak kaa parasti
Vadiibas bloks njem infu un regulee aizdedzes parametrus no vairaakiem sensoriem, tajaa skaitaa no temperatuuras deveeja...
un ja temperatuura ir nedaudz augstaaka kaa blokapraat vajag- taisa veelaaku aizdedzi.
ar shitaadu 3,14 patreiz arii nodarbojos
No manuāļa (ne mazdas bet rincipi jau vienādi):
Tātad par šiem simptomiem
In cases such as the above, the cause is probably that ignition system, air/fuel mixture or compression pressure is defective:
- Malfunction of the ignition system
- Malfunction of air-fuel ratio control system
- Malfunction of the fuel supply system
- Malfunction of the EGR control solenoid valve system
- Poor compression
Chek (arī šadā secībā):
Idle position switch (ja tāds ir)
Intake air temperature sensor
Barometric pressure sensor
Engine coolant temperature sensor
Throttle position sensor (ja tāds ir)
EGR control solenoid valve
Oxygen sensor
fuel pressure
Inspect the intake of air into the air intake system:
- Broken intake manifold gasket
- Broken vacuum hose
- PCV valve does not operate.
- Broken air intake hose
Check the injector for clog.
Principā viss tas pats ko teica Graberis.
Oj, paldiesiņš par viedokļiem.
"Normālā servisā" bez maksas figu pateiks. Tikai kasīs d...u un ieteiks braukt uz dīlera servisu, lai slēdz pie kompja. Uz ko arī esmu pierakstījies, tikai viņiem rinda kā pie dakteriem - vismaz nedēļu uz priekšu jāpierakstās.
Temperatūras rādītājs it kā rāda normāli. Vispār es pabrīnos, ka viņš uzsilstot uzkāpj līdz vienai pozīcijai - mazliet zem skalas vidus - un tur arī stingi stāv neatkarīgi no tā, vai zēģelē pa šosi vai sastrēgumā sēdi Imho, sastrēgumā tomēr bija kautkādai kustībai jābūt, tomēr laiku pa laikam ventilators ieslēdzas ...
Ek, kādreiz viss bija vienkārši - nekādu sensoru un elektronikas, katrā servisā varēja pagrozīt karburatora skrūvītes un viss notika
Hej.
Vobšem, problēma atrisināta.
Aura auto uztaisīja kompim diagnostiku, neko būtisku neatklāja, izņemot nosprāgušu ABS sensoru (kā zinādams - 3 dienas pirms diagnostikas ABS lampiņa sāka nenodzist).
Tika iztīrīts gaisa masas mērītājs, vēl šis tas (ķipa potenciometrs, droseļvārsts vai kautkā tā) un auto iet kā jauns
Prieks un laime
Pauze strauji uzberot - Mazda 323F, 1998.g., 1.5 benzīns
Mazda 323F, 98.g., 1.5 benzīns.
Ja brīvgaitā strauji nospiež gāzes pedāli, motors iegriežas tikai pēc pauzītes, dažreiz pat norīstās. Kas par vainu varētu būt? Ja gāzi nospiež ne tik strauji, viss normāli.
Papildus vēl tāda jauna fiška, šķiet ar šito saistīta - kamēr motors nav pilnībā uzsilis, nevar normāli uzbērt, lai, piemēram, pienācīgi strauji izgrieztos uz galvenā ceļa. Ja ber, sajūta tāda, ka grib slāpt nost. Kad uzsilst, tad viss ok, šitā otrā vaina pazūd.
Sveces jaunas, svečvadi ok, spoles ok.