Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.
Ja plusma velk uz 200km/h tad ari tev ir javelk un po ka parsniedz atrumu,ta ka nevajag but idiotam un pieradit visai plusmai ka es braucu uz 90 un neparkapju.Notiks tas ka kads tev ievilks dibena un pats noklusi debesis.
deksters rakstīja: Brīžiem izskatās, ka pēdējos 5 gados tiesības saņēmušos autovadītājus vajadzētu sūtīt uz atkārtotiem autovadīšanas kursiem.
Ne gluži tā. Vajadzētu vecajiem āžiem likt atkārtot. Te jau bija škandāls ka daudzi stresoja kas būs ka tiesības jāmaina - jāpārliek????? Un CSDD mierināja ka tikai jāmaina. Bet ļoti normāli būtu ik pa 5 gadi pārlikt vismaz teoriju.
batka rakstīja: Ja plusma velk uz 200km/h tad ari tev ir javelk un po ka parsniedz atrumu,ta ka nevajag but idiotam un pieradit visai plusmai ka es braucu uz 90 un neparkapju.Notiks tas ka kads tev ievilks dibena un pats noklusi debesis.
Gadus desmit atpakaļ, kad vēl bija vecais šosis Siguldā viens Ford escort atrāvās pēcpusē būmeri. Esītim ātrums 60, būmerim 180. Esīts šrotā, un šoferis nevarēja sakarīgi parunāt aiz dusmām. Būmeris palmās un divi skūteri - gruz 200.
vilhelms_tills rakstīja: Ahā, tātad sistemātiska atļautā ātruma pārsniegšana palīdz citās situācijās izlemt un rīkoties? Interesanta doma, diemžēl pilnīgi aplama.
vai tajā manā teikumā bija kaut norāde uz to, ko Tu tikko izsecināji ?
es nesaku, ka ir normāli sistemātiski maukt uz 120 km/h vienmēr un visur, taču ir tādi, kas tā dara, un nevienu neapdraud, un ir tādi, kas apdraud....
un ir tādi, kas visur brauc uz 90 km/h- arī nevienu neapdaud, bet ir tādi, kas uz 90 km/h pat nobremzēt nejēdz...
problēma ir autovadītāju sagatavotībā, vai nav skaidrs?
būtībā es nesaprotu, kur Jums te ir problēma 3 dienu garumā ..
ja kādi 3-4 auto brauc uz saviem 90 km/h un ievēro DISTANCI, apdzenējiem tak nevajadzētu būt problēmu paspaidīt savus PS un, KAD IR DROŠI, apdzīt tos ....
es vienmēr atstāju daudz vietas, lai apdzenošais, ja nu kas, varētu ielīst, un attiecīgi arī sagaidu, kad mani tā ielaiž, ja es reizēm steidzos....
tā ir elemetāra cienā vienam pret otru !!!!
vai šāda lieta ir bieža
negatīvi... ļoti reti ir tā....kas man liek secināt, ka lielai daļai braucēju vajadzētu atkārtot eksāmenus....
tiesa, ir arī laba ziņa- arvien biežāk Fūres ar avareikām signalizē, kad ir droša apdzīšana iespējama, tas tiešām palīdz un ir ļoti patīkami, vienmēr pasaku paldies !
TIKAI NEVAJAG SAJAUKT, ja Fūre pēkšņi ieslēdz KREISO pagriezienu (tā arī ir novērost)
Pirmdienis rakstīja: kaut kā tak brauca un arī zu 90-120 un viss bija bumbās....
Jā. Un ceļi bija netīrīti ar ūdeni špūrēs. Sagriežam stūri un gaidam kad autiņš pats pārleks pretējā joslā pēc kautkādiem saviem loterejas principiem un tieši tāpat atpakaļ - labs apdzīšanas ekstrīms. Katrs šoferis (atskaitot sniegpulkstenīšus) zināja kā līkumā iet plakaniski un ka vislābāk un nesāpīgāk var nobremzēt pret sniega kupenu, ja tā nav apsnigusi kontrolaka.
«Zivtiņš arī atzina, ka šobrīd ir ideja pilsētās, tiem vadītājiem, kuri būs pārsnieguši 60 kilometrus stundā, piemērot arestu no piecām līdz 15 diennaktīm. \"Igaunijā šāda sistēma strādā ļoti veiksmīgi, kāpēc to nerealizēt arī pie mums,\" sacīja Zivtiņš.»
«Zivtiņš arī atzina, ka šobrīd ir ideja pilsētās, tiem vadītājiem, kuri būs pārsnieguši 60 kilometrus stundā, piemērot arestu no piecām līdz 15 diennaktīm. "Igaunijā šāda sistēma strādā ļoti veiksmīgi, kāpēc to nerealizēt arī pie mums," sacīja Zivtiņš.»
Zivtiņam vajadzētu iepūst alkometrā.....
izskatās, ka viņš redz problēmu, bet nesaprot, kā to risināt, attiecīgi izdomā visādas trakas idejas....
nu, KURŠ tad pilsētā brauc uz 50 km/h kurš ??? VISUR ir vidējais 60 km/h,
Bail iedomāties, kas notiks, kad visi sāks braukt 50, daži umņiki attiecīgi 30 km/h....plus vēl tie, kas pie zaļā signāla sāk meklēt , kur ir ātrumpārslēgs
nu, KURŠ tad pilsētā brauc uz 50 km/h kurš ??? VISUR ir vidējais 60 km/h,
un vai tad, ja nu uz tiem 60 gadās, kāds CSNg, vai tad iznākumi ir tik letāli Man jau liekas, ka visi šie Renaulti ar 20 000 zvaigznēm tak ir samērā droši..... uz šosejām tak visi sitās...
Masa - Jauda - Riepas - Ekstras (DSC, ESP, ABS (RDS )) - Prasme ar to visu tikt galā.
Cik Tev gadu? 22?
Kāpēc tāds dalījums?
Tāpēc ka redzot kā Peugeots 107 mēģina turēties astē 2 tonnīgam astoņcilindru agregātam uz rubul sešdesmit pendelējas pa ceļu. Tā mazā škibleta šoferim nav ne māzākās skaidrības par to ka pie tāda ātruma jebkurš sānvējš var būt par iemeslu skaistam pēdējam lidojumam. Tādiem maziem škibletiem riepas ir 135 mm - nu kā ar tādiem cīsiņiem būs saķere pie liela ātruma.
Es saprotu ka kautkāds A6 ar 235 šaibām lido uz rubul astoņdesmit. Tam ir masa. Tam ir saķere ar ceļu. Tam ir adekvātas bremzes. Tam ir motora jauda.
Bet ko dara sīkio nemotoru šoferi? Un tad brīnamies ka peugeoti mums lidinās lejā no viaduktiem uz dzelzceļa sliedēm.
Kas notiek, ja pa pilsētu brauc uz 60??? KAS?? ZIVTIŅ, klau, paskaidro. Bet kas notiek, ja apdzen mašīnas, purns purnā, mauc pie sarkanajiem, mauc pār dubultlīnijām, mauc pār zālājiem, apdzen sastrēgumus, brauc pār drošības saliņām???? Tas nekas??
Izskatās, ka mums CP vadībā ir nekompetenta persona.
Ikdienas novērojumi liecina, ka ar ātrumu 55km/h pilsētā brauc ļoti daudzi racionāli domājoši ar stabilu saprātu apveltīti autovadītāji.
No otras puses, ir arī redzēts eksemplārs, kas ieskrējis mācībniekam aizmugurē. Tur nu gan jābūt aunam, lai nejēgtu, ka mācībnieks var arī noraustīties un strauji bremzēt pie ātruma 30km/h
deksters rakstīja: Bet kas notiek, ja apdzen mašīnas, purns purnā, mauc pie sarkanajiem, mauc pār dubultlīnijām, mauc pār zālājiem, apdzen sastrēgumus, brauc pār drošības saliņām???? Tas nekas??
Tas netiek pat pieminēts par to vispār nerunā, jo vienmēr būs kāds, kas ir varenāks, vienlīdzīgāks likuma priekšā par citiem
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.