Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.
gar namu izejām, pagalmiem, kur rotaļājās bērni arī teorētiski var braukt uz 50-60 km stundā. Bet normāls autovadītājs to nedarīs.
Reāli satiksmē autovadītāji paši nosaka ātrumu ar kuru braukt, a šitā raustīšanās baidoties no CP sodiem neko labu nedos. Ja CP grib kaut ko darīt satiksmes uzlabošanaii tad tai ir jāizķer pārkāpeji, kuri traucē auto plūsmai pārvietoties, gan lēnie, gan atsaldeņi. Ja 80% auto teiksim iet uz 80 km /st pa Viestura prospektu, vietā, kur atļautais ir 50, tad atvainojiet, nevis autovadītāji ir vainīgi, bet satiksmes regulētāji.
vilhelms_tills rakstīja: ir arī redzēts eksemplārs, kas ieskrējis mācībniekam aizmugurē. Tur nu gan jābūt aunam, lai nejēgtu, ka mācībnieks var arī noraustīties un strauji bremzēt pie ātruma 30km/h
tas ir atsevišķs stāsts...... atkal sagatavošana...mani Instruktors vienmēr mācīja uzmanīties un īpaši skatīties, ko dara auto ar M burtu.....
«Zivtiņš arī atzina, ka šobrīd ir ideja pilsētās, tiem vadītājiem, kuri būs pārsnieguši 60 kilometrus stundā, piemērot arestu no piecām līdz 15 diennaktīm. "Igaunijā šāda sistēma strādā ļoti veiksmīgi, kāpēc to nerealizēt arī pie mums," sacīja Zivtiņš.»
vilhelms_tills rakstīja: Neredzu nekādu problēmu, ja atsevišķi eksemplāri tā dara, it īpaši neapzināti, nevis ar nodomu. Kam no tā kļūst sliktāk un kapēc?
cik reižu ir redzēts...
viena josla, 14.00 dienā....bardaks.....kolonna, sastrēgums ne no kā...
protams, pa priekšu brauc džips ar blondīni/ gurķis, kam bail braukt/ a la Ziftiņš pēc garastāvokļa uz 45, 'pie zaļā signāla jamā/jams izskustās tikai pēc 3 sekundēm un reizēm neadekvāti bīstami lavierē pa joslu...
tā ka neviens apsteigt to nevar...saki, tas ir normāli ?
tas pats tak ir, ja kāds velkās uz 45 km/h tur, kur atļauts 50 [...]?
Neredzu nekādu problēmu, ja atsevišķi eksemplāri tā dara, it īpaši neapzināti, nevis ar nodomu. Kam no tā kļūst sliktāk un kapēc?
Kooorķis, aiz viņa tak veidojās, un pie korķiem avārijas iespējamība ir daudz lielāka. Pēc Tava teiktā sanāk, ka tas kurš uz 45 velkās ir normāls, bet tie 20-30 kuri brauc uz 60 (ievērojot ceļu satiksmes apstākļus, protams izņemot šito mudaku) ir stulpeņi?
Pirmdienis rakstīja: tā ka neviens apsteigt to nevar...saki, tas ir normāli ?
un tagad man atbildi, KĀPĒC tādus laiž uz ceļa ????
KAS šādi sagatavo braukt ? Kāpēc mani vienmēr Instruktors trāza, ka jābrauc ir uz 50 un ne mazāk pilsetā? ka NAV jāraustās kā purdulim uz drāts.....
protams, ir dāmas, kam bail braukt, bet vajag, jo nav izejas utt-tas ir saprotams un ignorējams, bet ŠĀDI tiek novēroti pat pusmūža vīri ar normāliem drapakiem.....
atkārtoju, es nesaku, ka visiem tagad jāmauc, bet plūsma un savstarpēja cieņa TE audzināta netiek
tas pats tak ir, ja kāds velkās uz 45 km/h tur, kur atļauts 50 [...]?
Neredzu nekādu problēmu, ja atsevišķi eksemplāri tā dara, it īpaši neapzināti, nevis ar nodomu. Kam no tā kļūst sliktāk un kapēc?
Kooorķis, aiz viņa tak veidojās, un pie korķiem avārijas iespējamība ir daudz lielāka. Pēc Tava teiktā sanāk, ka tas kurš uz 45 velkās ir normāls, bet tie 20-30 kuri brauc uz 60 (ievērojot ceļu satiksmes apstākļus, protams izņemot šito *******u) ir stulpeņi?
Normāli ir tie, kas brauc ar 50-55 km/h. Atsevišķie, reti sastopamie 45km/h braucošie transportlīdzekļi nav korķu cēlonis.
Es pievienojos tai frontei, kas atbalsta braukšanu, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā. No rītiem pa Salu tltu zem 85km/h nemaz nesanāk braukt, pretējā gadījumā jābrauc pa labo joslu, kura nemitīgi bremzē.
Mani personīgi netraucē tie, kas velkas pa šoseju uz 70-80 km/h, jo viņus var apdzīt diezgan elementāri. Kaitina tie, kas apdzen mani, kas brauc ap 98 km/h, un pēc tam uzreiz iekārtojas priekšā un brauc uz 95 km/h. Diemžēl šādi tipi tiek novēroti diezgan bieži.
nomiks rakstīja: kas apdzen mani, kas brauc ap 98 km/h, un pēc tam uzreiz iekārtojas priekšā un brauc uz 95 km/h. Diemžēl šādi tipi tiek novēroti diezgan bieži.
arī tas ir kaut kāds prāta īsums...bet no kā rodas šāda braukšana, attieksme ?
tas pats tak ir, ja kāds velkās uz 45 km/h tur, kur atļauts 50 [...]?
Neredzu nekādu problēmu, ja atsevišķi eksemplāri tā dara, it īpaši neapzināti, nevis ar nodomu. Kam no tā kļūst sliktāk un kapēc?
Kooorķis, aiz viņa tak veidojās, un pie korķiem avārijas iespējamība ir daudz lielāka. Pēc Tava teiktā sanāk, ka tas kurš uz 45 velkās ir normāls, bet tie 20-30 kuri brauc uz 60 (ievērojot ceļu satiksmes apstākļus, protams izņemot šito *******u) ir stulpeņi?
Normāli ir tie, kas brauc ar 50-55 km/h. Atsevišķie, reti sastopamie 45km/h braucošie transportlīdzekļi nav korķu cēlonis.
Paskaties uz ganību dambja, kad celtniecības tehnika dodas uz objektiem. ceļiniekus vismaz var saprast, viņam tas traktors vienkārši neiet vairāk, bet rindas aiz viņiem veidojās ne pa jokam. Paskatoties uz citām lielpilsētām, ir ceļi pilsētā, kur visi brauc 50-60, un ir arī pilsētu ceļi, kur plūsma iet uz 80-90.
nomiks rakstīja: Es pievienojos tai frontei, kas atbalsta braukšanu, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā. No rītiem pa Salu tltu zem 85km/h nemaz nesanāk braukt, pretējā gadījumā jābrauc pa labo joslu, kura nemitīgi bremzē.
Un kas tad notiek, ja pa Salu tiltu brauc ar atļauto ātrumu +5km/h pa vidējo joslu? Aizmugurē piebrauc milzīgs Hummer's un sāk stumt?
Jeb skaudības asaras sariešas acīs un traucē redzamību, kad atsarpē starp priekšā braucošo potenciālo bezatbildīgo ātrumpārkāpjošo slepkavu un normāli braucošo transportlīdzekli kāds atļaujas iekārtoties?
nomiks rakstīja: Es pievienojos tai frontei, kas atbalsta braukšanu, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā. No rītiem pa Salu tltu zem 85km/h nemaz nesanāk braukt, pretējā gadījumā jābrauc pa labo joslu, kura nemitīgi bremzē.
Un kas tad notiek, ja pa Salu tiltu brauc ar atļauto ātrumu +5km/h pa vidējo joslu? Aizmugurē piebrauc milzīgs Hummer's un sāk stumt?
Jeb skaudības asaras sariešas acīs un traucē redzamību, kad atsarpē starp priekšā braucošo potenciālo bezatbildīgo ātrumpārkāpjošo slepkavu un normāli braucošo transportlīdzekli kāds atļaujas iekārtoties?
Klau demagog! Avārijas situācija rodas, jo tevi izdomā apdzīt trolejbuss kurš arī dudina tos 80-85-90.
Te runa ir par to, ka tev ir jāiekļaujas apkārtējā satiksmes plūsmā, nevis par katru cenu no viņas jāizlec da jebkādu iemeslu dēļ.
Un vispār izod bebrim piržamo un atslābsti, pasaules smaguma uz saviem pleciem nesēj...
nomiks rakstīja: Es pievienojos tai frontei, kas atbalsta braukšanu, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā. No rītiem pa Salu tltu zem 85km/h nemaz nesanāk braukt, pretējā gadījumā jābrauc pa labo joslu, kura nemitīgi bremzē.
Un kas tad notiek, ja pa Salu tiltu brauc ar atļauto ātrumu +5km/h pa vidējo joslu? Aizmugurē piebrauc milzīgs Hummer's un sāk stumt?
Jeb skaudības asaras sariešas acīs un traucē redzamību, kad atsarpē starp priekšā braucošo potenciālo bezatbildīgo ātrumpārkāpjošo slepkavu un normāli braucošo transportlīdzekli kāds atļaujas iekārtoties?
Pēc Tava teiktā sanāk, ka tie nedaudzie lēni braucošie ir normāli, kuriem apkārt ir vesels bars ar slepkavniekiem. Kaut kā nelīmējās kopā. Parasti dzīvē ir otrādāk.
vilhelms_tills rakstīja: Jeb skaudības asaras sariešas acīs un traucē redzamību, kad atsarpē starp priekšā braucošo potenciālo bezatbildīgo ātrumpārkāpjošo slepkavu un normāli braucošo transportlīdzekli kāds atļaujas iekārtoties?
Te runa ir par to, ka tev ir jāiekļaujas apkārtējā satiksmes plūsmā, nevis par katru cenu no viņas jāizlec da jebkādu iemeslu dēļ.
Ak jel diženā bezjēdzīgi ātrumpārkāpjošā no CP raustošā katru dienu cilvēkus slepkavojošā PLŪSMA! Es vēlos iekļauties tavos maigajos apskāvienos, jo manas smadzenes sagājušas ķīselī un nespēj racionāli domāt vairs ak jel! Ommm! Ommm!
deksters rakstīja: Jebkurā gadījumā- nekur nav pierādīts, kā apgalvo mūsu dižie prāti, ka ātruma pārsniegšana izraisa avārijas. Komplektā ar stulbu manevrēšanu, nepareizu apdzīšanu un agresīvu braukšanu- jā. Tāpat vien uz taisna, pārskatāma , brīva ceļa-nē.
Vienkārši policijai ir daudz vieglāk nosodīt ( lasi-kāst piķi) par ātruma pārsniegšanu, nevis darīt darbu, kuru sabiedrība no viņiem sagaida. Uzskatu, ka savairojušies visatļautības pārm,āktie cilvēciņi ir tikai un vienīgi CP bezdarbības iemesls.
Ja kaut kāds vwfan veidīgais nokļūst CP galvgalī, neko labu sagaidīt nevaram. Kur ir agresīvo braucēju izķeršana?? KUR???? Kur ir CP DARBS?? Nevis stāvēšana ar radariem, bet tieši D A R B S ???
Vienīgais, ko Zivtiņš var skandēt, ir 'ātrumpārkāpēji pie visa vainīgi'.... kas nebūt neatbilst patiesībai.
izstāsti, kā var būt agresīvs pāºkāpējs pilsētā braucot LĪDZ 50 kmh, un uz šosejas LĪDZ 90 kmh?
Tak velciet pusgarās zeķes kājās, šortus ar štrumbantēm, un roku rokā ar Fanu dodieties mežā dabu baudīt. I zvēriem prieks būs i jums kāda nervu šūna ietaupīsies...
Pēc Tava teiktā sanāk, ka tie nedaudzie lēni braucošie ir normāli, kuriem apkārt ir vesels bars ar slepkavniekiem. Kaut kā nelīmējās kopā. Parasti dzīvē ir otrādāk.
Kā- lēni? Lasu CSN, un tur ir rakstīts ar kādu ātrumu jābrauc. Arī ceļazīmes ir saliktas. Tagad racionāli domājošam auto vadītājam atliek tikai braucot pieturēties pie atļautā ātruma, un viss ir kārtībā.
Plūsma nav dievs, plūsma veidojas no autovadītājiem.
Ja kādam autovadītājam liekas, ka CSN atļautais ātrums ir par lēnu, laipni lūdzam iegādāties helikopteri vai vākt parakstus CSN izmainīšanai.
smaidiigais rakstīja: izstāsti, kā var būt agresīvs pāºkāpējs pilsētā braucot LĪDZ 50 kmh, un uz šosejas LĪDZ 90 kmh?
piemēru vajag?
visi stāv un gaida zaļo, atrodas pēkšni Umņiks, kas uz 50 km/h, pārbraucot 2 baltās svītras, slaidi un lēni apbrauc visus un nostājas krustā šķērsām visiem priekšā....vēl vakar vienu varoni ar E39 un numuru paliktni Russia redzēju šādi izpildāmies....
Visatļautība
Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.
Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.