Pirmais rakstīja: incanti kā šitas šķūnētais fiats pagarina????
moš dizains no pinafarīniem? vai vienkārši pietiek pateikt maģisko vārdu "italy"
designed by italy
neapšaubāmi.
pirms krievu biedri izdomāja radīt šo dizaina šedevru, tādu jau ražoja poļi zem kaut kāda FIAT xx P nosaukuma.
Nu, ne 100% krievi nošpikoja, bet atšķirības nelielas.
njaaa.... derevņa.... krievi šo auto ar visu ražošanu bija iepirkuši no itāļiem.... par kādu špikošanu iet runa?
ŠO auto nopirka kaukāds linksa radinieks... brāķētu.... visticamāk ka ne no itālijas....
ja runa ir par žiguļiem kā tādiem.... tad nopirka kapeikas ražošanas līnijas un tehnoloģijas.... troikai sakarināja spīdekļus virsū un tas bija SUPERLUKSS
nezinu neko par konkrēto eksemplāru, bet cik nu es esmu dzirdējis par 3 žiguli.... jamajiem kautkādiem bija neveiksmīgs padomju motors...
motoram bija pagarināts virzuļa gājiens.... ar tam līdzi nākošajām problēmam lielos abarotos....
pirmo reizi pagarinaaja kaa reizi motoram 1500(2103).
1500 motoraa bija 2101 virzulji(1200),ieliekot no 21011(1300) ieguna super luksu 2106(1600).
pirmoreiz paraadaas 2106 probleemas ar defektainajiem vaarstu bliivsleegiem -bija saakusji likt vieteejos.
domaaju ka tu nerunaa par sho posmu?
Tad kad uzradas 2105 izdomaaja ka kjeedes vietaa nu tik liks SIKSNU !!! un uzrodas elektroniskaa(bezkontaktu!) aizdedze. ar aizdedzi probzu nebija-taa pat bija ljoti laba. tad ar siksnas trukkshanu -baumaas dzirdeetaas sekas. aatri iemaaciijas gan katu meistari gan ruupniicaa izfreezeet virzuljos rievas lai tas nenotiktu.
2105 veel bija slavens ar jaunajaam sadaleneem -fosfatizeetajaam. kad noruudiita ir ljoti plaana metaala virsma,bet tai izdilstot atklaajas "miiksts" metaals. arii taas iemaaciijaas restaureet.
peec laika saakas haoss ar motoriem dazaados kuzovos. ar to ir izskaidrojumi visi indeksi aiz pirmajiem cetriem pamata.
P.S. 2103 ziksis bij izpelniijies labaakaa zika statusu. 2106 motora defektu jau mineeju,bet taa laika defeciita apstaakljos nopeelums ilgi nebija jaagaida.
No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.
tomēr ģerevņa dzīvo tu...
krievi nopirka 124, poļi - 125.... un slavenais SUPERLUKS parādījas jau no paša Fiat - jo šiem krutākām modifikācijam bija savādāks izskats... re kur iedvesmes avots 2103... vaz2101.ru/...
No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.
tomēr ģerevņa dzīvo tu...
krievi nopirka 124, poļi - 125.... un slavenais SUPERLUKS parādījas jau no paša Fiat - jo šiem krutākām modifikācijam bija savādāks izskats... re kur iedvesmes avots 2103... vaz2101.ru/...
pasji polji teica ka PSRS fiat ir labaaks par Polju. tanii laikaa valodas barjera trauceeja noskaidrot kur iemesls. tk tika saprasts "sborka i motor".
ja PSRS zikam bija augseejaa sadalene -kas kaa zinaam piedzina ar kjeedi .
tad polji un pasji itaalji veel ilgi razoja ar apaksjaa novietotu sadaleni. jeb vaarstus biidiija biidiitaaj stienji- kaa vecajai un laikam jau visaam volgaam... 24 ieskaitot.
ja itaalji atteicaas no vecaas konstrukcijas,tad polji taa arii nekad savaadaak nav razojusji.
ursis rakstīja: pasji polji teica ka PSRS fiat ir labaaks par Polju. tanii laikaa valodas barjera trauceeja noskaidrot kur iemesls. tk tika saprasts "sborka i motor".
ja PSRS zikam bija augseejaa sadalene -kas kaa zinaam piedzina ar kjeedi .
tad polji un pasji itaalji veel ilgi razoja ar apaksjaa novietotu sadaleni. jeb vaarstus biidiija biidiitaaj stienji- kaa vecajai un laikam jau visaam volgaam... 24 ieskaitot.
ja itaalji atteicaas no vecaas konstrukcijas,tad polji taa arii nekad savaadaak nav razojusji.
nu ko var gribēt no sborkas - ja jau poļi ražošanas līniju nenopirka.... viņi nopirka modeli... itāļi šos riktīgi piečekarēja.... krievi jau mācījas no poļu ašo zēnu kļūdam...
No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.
ko par šo teiksi? autoforum.volgograd.ru/...
Ko brīnies
lauku šķūningu neesi redzējis?
Es esmu redzējis arī 6.to ar 5.tā kantainajiem luukturiem. Lietas būtība jau nemainās - 2101. ir vienīgais, ko krievi oficiāli nopirka no itāļiem. Pārējie ir plaģiāts.
lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.
un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.
mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.
ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.
un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.
mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.
www.iauto.lv/...
audī varētu pamācīties no šitiem bāleliņiem ražot motorus
ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.
un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.
mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.
www.iauto.lv/...
audī varētu pamācīties no šitiem bāleliņiem ražot motorus
nepiekriitu ! jo to vinji maak,ja pieskaita atkrutjiitos raadiijumus
ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.
un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.
mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.
www.iauto.lv/...
audī varētu pamācīties no šitiem bāleliņiem ražot motorus
nepiekriitu ! jo to vinji maak,ja pieskaita atkrutjiitos raadiijumus
ar veco 2.0 AUDI 1/2 limona nav griesti.
neko nezinu par vecajiem, bet jaunie daudzvārtu divlitrenieki biki ēd eļļu.... sāk jau pie 100 000.... bez kruķīšanas.... vienam kolēģim nupat autorīgā 3gadīgai mašīnai mainīja gredzenus.... 450ls kopā ar darbu....
otram ir 4 gadi un biki vairāk nobraukums... simptomi tie paši....
ja pacans gribētu pārdot pepelacu, tad ieliktu sludekli ss-kā un vissss. a šitā ir tāda gaļimā lohu ķeršana ar publisku ierēkšanu par to visu....
karoče normāls spams
Nu bet tad nevarēs pastāstīt par vectēvu,kurš kara komisariātā strādājis un kur labs bijis strādātājs,ka viņam piešķirtas tiesības nopirkt rietumnieku brāķētu žiguli un ka vectēvs bijis super galdnieks un vēl tur blā blā blā...
SS.lv tā nepaplātīsies
A te,skaties, vesela lynksa dienasgrāmata sanāk. Kā pirka pasātu,kā to remontēja, kā tagad tirgo vecpapa mūža dampi.
No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.
ko par šo teiksi? autoforum.volgograd.ru/...
Ko brīnies
lauku šķūningu neesi redzējis?
Es esmu redzējis arī 6.to ar 5.tā kantainajiem luukturiem. Lietas būtība jau nemainās - 2101. ir vienīgais, ko krievi oficiāli nopirka no itāļiem. Pārējie ir plaģiāts.
ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.
un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.
mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.
www.iauto.lv/...
Lai gan neesmu eksperts, paskaidrošu.
Pirmajos Toljati rūpnīcas darba gados itāļu vagari ar sūdainiem mietiem stāvēja krieviem aiz muguras un mācīja viņus taisīt mašīnas. Kā Tu domā, no kurienes krievijā radās kvalificēts darbaspēks tādai rūpnīcai? Izaudzināja uz vietas.
Pie reizes itāļi kontrolēja, lai montāžā pielietotu tikai atbilstošas kvalitātes detaļas, ar precīzu kustošo pāru komplektāciju utt.
Kad itāļi aizvācās, krieviskā mentalitāte ņēma virsroku.
ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.
un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.
mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.
www.iauto.lv/...
Lai gan neesmu eksperts, paskaidrošu.
Pirmajos Toljati rūpnīcas darba gados itāļu vagari ar sūdainiem mietiem stāvēja krieviem aiz muguras un mācīja viņus taisīt mašīnas. Kā Tu domā, no kurienes krievijā radās kvalificēts darbaspēks tādai rūpnīcai? Izaudzināja uz vietas.
Pie reizes itāļi kontrolēja, lai montāžā pielietotu tikai atbilstošas kvalitātes detaļas, ar precīzu kustošo pāru komplektāciju utt.
Kad itāļi aizvācās, krieviskā mentalitāte ņēma virsroku.
ja pacans gribētu pārdot pepelacu, tad ieliktu sludekli ss-kā un vissss. a šitā ir tāda gaļimā lohu ķeršana ar publisku ierēkšanu par to visu....
karoče normāls spams
Nu bet tad nevarēs pastāstīt par vectēvu,kurš kara komisariātā strādājis un kur labs bijis strādātājs,ka viņam piešķirtas tiesības nopirkt rietumnieku brāķētu žiguli un ka vectēvs bijis super galdnieks un vēl tur blā blā blā...
SS.lv tā nepaplātīsies
A te,skaties, vesela lynksa dienasgrāmata sanāk. Kā pirka pasātu,kā to remontēja, kā tagad tirgo vecpapa mūža dampi.
dex.... cik atceros šīe auto bija tirdzniecības iestāžu prioritāte... ja viņa papis būtu karakomisārs - braukātu vai nu ar Moskviču vai nu ar Volgu...
Pus-retro interesentiem - VAZ 21035!