Sabiedriskā josla- agresīvā braukšana???

edza1970 Reģ.: 02.11.2006

Nu jau regulāri CP ķer vadītājus, kuri apbrauc sastrēgumus pa sabiedriskā transporta joslu. Sods, cik saprotu, kā par agresīvu braukšanu- 200 LVL un 6 soda punkti! Labi, ir cilvēki , kas to dara regulāri- 2 reizes var atļauties tikt noķertam, kaut gan helikopters sanāk lētāk nekā sods. Bet ko darīt lauku papam, kurš no tām joslām nekā nesaprot un Rīgā ir reizi 5 gados??? Vai tiešām tas sods ir onkas 4 pensiju vērts???

 
1 2
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Stulbs topiks!

Marchux Reģ.: 02.07.2003
0 0 Atbildēt

ZZXX rakstīja: Seenei taisnība-ja josla NAV atdalīta ar NEPĀRTRAUKTU,tad tajā drīkst iebraukt,BET šajā gadījumā tā IR ATDALĪTA ar NEPĀRTRAUKTU LĪNIJU!!!

Vainiigs.... Bet fishka taada - shis atdaliijums neattiecas uz iebraukshanu, lai izlaistu/uznjemtu pasazhierus...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Marchux rakstīja:

ZZXX rakstīja: Seenei taisnība-ja josla NAV atdalīta ar NEPĀRTRAUKTU,tad tajā drīkst iebraukt,BET šajā gadījumā tā IR ATDALĪTA ar NEPĀRTRAUKTU LĪNIJU!!!

Vainiigs.... Bet fishka taada - shis atdaliijums neattiecas uz iebraukshanu, lai izlaistu/uznjemtu pasazhierus...

Nav brīnums, ka pie mums satiksme ir pilnīgā pakaļā, ja šitādus ģēnijus laiž uz ceļa. Nu kā var izsecināt, ka šajā tekstā ir jebkādas atšķirības attiecībā uz nogriešanos vai pasažieriem?

"105. Ja ceļš apzīmēts ar 505., 506., 508. vai 509.ceļa zīmi, pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem, izņemot taksometrus, aizliegts braukt, kā arī aizliegts apturēt

transportlīdzekli šajā joslā.

106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu."

Sandis_UR Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

A ko vakaros menti pirms akmens tilta kjer, reizeem redzu pat 4 ekipaazas. Parasti maniiti ap 17:00. braucu no eksporta ielas puses, tapec nav nojeegas ko vinji tur tusee.

edijz Reģ.: 23.02.2006
0 0 Atbildēt

Tos, kas brauc pa stāvvietu visiem garām. Laikam. Nezinu, jo neesmu ne reizi viņus tur sastapis, phu phu phu. Bet es pats arī mēdzu no Eksporta ielas puses braucot šad tad gandrīz jau pašā galā paņemt pa malu pāri līnijām garām tam lohu baram, kas ir braukuši pa pirmo joslu un pēdējā brīdī nolēmuši līst uz tilta. Jo man vajag zem tilta. Var jau, protams, gudri tirst, ka var tak redz piecas vai septiņas minūtūtes pagaidīt, kamēr desmit mašīnas saspraksies sev vēlamajā joslā (jo ne jau katrs laiž), bet nu.. Tur iederētos trešā josla, kas atdalās pa labi no esošās pirmās vai kaut kas tamlīdzīgs. Jo gaidīt, ka paliks mazāk gunārstaipītaju krutos vāģos, kuri pirms paša tilta taisa pirmā rindā štopi ar ieslēgtu kreiso pagriezienu, ir naivi.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

edijz rakstīja: Tos, kas brauc pa stāvvietu visiem garām. Laikam. Nezinu, jo neesmu ne reizi viņus tur sastapis, phu phu phu. Bet es pats arī mēdzu no Eksporta ielas puses braucot šad tad gandrīz jau pašā galā paņemt pa malu pāri līnijām garām tam lohu baram, kas ir braukuši pa pirmo joslu un pēdējā brīdī nolēmuši līst uz tilta. Jo man vajag zem tilta. Var jau, protams, gudri tirst, ka var tak redz piecas vai septiņas minūtūtes pagaidīt, kamēr desmit mašīnas saspraksies sev vēlamajā joslā (jo ne jau katrs laiž), bet nu.. Tur iederētos trešā josla, kas atdalās pa labi no esošās pirmās vai kaut kas tamlīdzīgs. Jo gaidīt, ka paliks mazāk gunārstaipītaju krutos vāģos, kuri pirms paša tilta taisa pirmā rindā štopi ar ieslēgtu kreiso pagriezienu, ir naivi.

Ja tev ir taisnība, tad kāds pārkāpums viņuprāt tiek veikts? Cik soda punkti ir paredzēti pa braukšanu pa stāvvietu?

Mazdists Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Nav brīnums, ka pie mums satiksme ir pilnīgā pakaļā, ja šitādus ģēnijus laiž uz ceļa. Nu kā var izsecināt, ka šajā tekstā ir jebkādas atšķirības attiecībā uz nogriešanos vai pasažieriem?

"106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu."

Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas.

Punkts. Jauns teikums.

Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

Tātad, visos gadījumos šajā joslā var iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

Ar loģiku esi draugos?

Kri Reģ.: 03.02.2004
0 0 Atbildēt

piemērs. Merķeļa iela posmā gar cirku sab. tr.. josla nav atdalīta ar nepārtraukto līniju. Nogriežoties pa labi uz barona ielu, sanākt ka drīkst iebraukt sab. tr joslā. Tikai jautājums kurā brīdī? Sanāk, ja griežamies pa labi, tad varam kaut vai visu kvartālu nobraukt pa sab. tr. joslu. Vai es pareiz saprotu?

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

vienu riitu braucot uz darbu noveeroju reeciigu skatu tanii jaunajaa aplii pirms dreilinjiem. pensis ar jauno ladu veesaa mieraa pa apli machiija preteejaa virzienaa tad staveja paris minutes aplii un radija kreiso pagriezienu, lai aizbrauktu uz lubanas ielu.

Raser Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Lauķus vispār nelaist pilsētā!!!! No viņiem Rīgai nekādas jēgas nav.

+1

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Mazdists rakstīja:

Seene rakstīja: Nav brīnums, ka pie mums satiksme ir pilnīgā pakaļā, ja šitādus ģēnijus laiž uz ceļa. Nu kā var izsecināt, ka šajā tekstā ir jebkādas atšķirības attiecībā uz nogriešanos vai pasažieriem?

"106. Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas. Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu."

Ja josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem apzīmēta ar 505.ceļa zīmi un 940.ceļa apzīmējumu un iekārtota brauktuves labajā pusē, un nav atdalīta no pārējās brauktuves ar nepārtrauktu ceļa apzīmējuma līniju, transportlīdzekļa vadītājam jānogriežas pa labi no šīs joslas.

Punkts. Jauns teikums.

Šajā joslā atļauts iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

Tātad, visos gadījumos šajā joslā var iebraukt arī, lai pasažieri iekāptu transportlīdzeklī vai izkāptu no tā, ja tas

netraucē pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi, kā arī lai izbrauktu pa labi uz ceļa ar šādu joslu.

Ar loģiku esi draugos?

Esmu draugos - atšķirībā no tevis. Vari mēģināt savu "loģiku" kaut tiesā pierādīt - tikai neaizmirsti pēc tam pastāstīt, kā gāja. Ar vārdiem "šajā joslā" visā 106. punktā ir aprakstīta josla, kas atdalīta ar pārtraukto līniju.

Mazliet ilustrācijai, ja vēl nespēj aptvert - "167. Pirms pārbrauktuves transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās, vai

netuvojas vilciens, un jāņem vērā barjeras stāvoklis, gaismas signalizācija, ceļa zīmes un ceļa apzīmējumi, kā arī pārbrauktuves dežuranta norādījumi un signāli. Aizliegts braukt, ja pārbrauktuves dežurants, nostājoties ar krūtīm vai muguru pret vadītāju, signalizē ar virs galvas paceltu zizli vai sānis paceltām rokām."

Šitam punktam (CSN) arī pa vidu ir punkts (pieturzīme). Tātad tev otrais teikums attiecas uz visu, ko vari iedomāties, nevis pārbrauktuvi.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: onka laikam pieradis pa 13. janvaara ielu močiit maksimaali pa labi kaa to dariija pirms 25 gadiem kad brauca no tirgus kuraa bija paardevis kartfeļus un puscuuci

Likuma nezināšana neatbrīvo no soda

es butu tikai laimiigs, ja taadi onkas nevazaatos pa pilseetu.

Pamatojums-vins ar savu esmi vien rada avaarijas situaaciju,

Nu un ko dod tās sabtransa joslas Rīgā? Nu izbrauc tie STr to 13.janvāra ielu par 2 minūtēm ātrāk, bet tak tālāk tāpat tie stāv kopējā masā.

Un tā josla gar VEFu uz Brīvībenes- vispār pilnīgs murgs ir!

Kaut kādi 150m, bet izčakarē visu, jo tiem, kas regulāri brauc lejā zem tilta vai griež pa labi ir jāspraucās kopējā rindā lai pēc pāris metriem atkal nobrauktu malā...tāds apsurds, kādu nevienā pilsētā (normālā) neesmu redzējis.

Starp citu vienu dienu stāvēju pie Podiuma gaidiju savējo, sēdēju autiņā, skatijos satiksmi ot ņekuj delatķ, tak vot, tad, kad kādu brīdi pa Brīvībeni centra virzienā nebrauca neviens ragainis vai buss, nebija arī sastrēguma, autiņi raiti brauca.

Bet tiklīdz pačkām vien sāka velties busi un ragaiņi, tā rinda un korķis sāka veidoties jau no Vairoga ielas.

Secinājums viens- pa daudz Rīgā ir busi un trolejbusi!

Un vispār NĒ TROLEJBUSIEM!

KOMPARTIJAS UN ZOCIĶU PROLETARIĀTA TRANSPORTS!

KURŠ SMIRD!

demo Reģ.: 30.08.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja:

piparinjs rakstīja: ja labs kurvasje, martelits nemaz nerunajot par pazistamako tad var meginat izlocities.

Soda punkti iet automātiski, tikko protokols tiek ievadīts datu bāzē. Tur neko neizmainīsi. Par soda apmēru gan var "padiskutēt".

Nekas nav automatiski..soda punktus un sodu latinjos nosaka lemt tiesiigais pogainais kaadaa ofisaa..

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: ........

Un tā josla gar VEFu uz Brīvībenes- vispār pilnīgs murgs ir!

Kaut kādi 150m, bet izčakarē visu, jo tiem, kas regulāri brauc lejā zem tilta vai griež pa labi ir jāspraucās kopējā rindā lai pēc pāris metriem atkal nobrauktu malā...tāds apsurds, kādu nevienā pilsētā (normālā) neesmu redzējis.

......

Varu pastāstī, kā iskatītos tā vieta ja nebūtu tur sab.josla. Tad, kā jau mūsu valstī pierasts pirmajā joslā stāvētu virkne ar autiņiem un t.sk. sab.tr., kas pirms tilta spiestos otrajā joslā un tie kuri vēlētos braukt taisni zem tilta tāpat varētu stāvēt sastrēgumā

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti