tātad pārdodu BMW 320D sudraba krāsa universāls 5 ātrumi mehānika 2002.g modelis ideālā tehniskā un vizuālā kārtībā. Salons parastais nav ādas ir klimta kontrole kruīza kontrole. Cena tikai 6490EUR vēl runājama. Tālr 25547727
Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Ja apskatāmies feniņu jājēju lapā, tad redzam, ka 76 BMW-320d automobiļu lietotājiem, no kuriem katrs ar savu auto ir nobraucis vismaz 50 tūkstošus km, vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 6,70 litri uz 100 km:
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
Ja brauktu nevelkoties un neskrienot (ar 90 km/h), tad būtu patēriņš 4,5 litri uz 100 km. Patēriņu var palielināt:
1) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Garkalnes;
2) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Vangažiem;
3) gandrīz neizbēgamā apstāšanās pie viena, diviem vai vairākiem Siguldas krustojumiem;
4) gaitas palēnināšana, kas saistīta ar neiespējamību braukt piektajā pārnesumā Augšlīgatnē, Ieriķos, pie Āraišu dzelzceļa pārbrauktuves, dažus kilometrus pirms Bērzkroga, kur ir 50 km/h ātruma ierobežojums, kā arī pašā Bērzkrogā.
Secinājumi.
1. Normāli braucot, ar 4 litriem dīzeļdegvielas BMW-320d 100 kilometrus nenobrauks.
2. Šādu patēriņu var sasniegt tikai perversi sēņojot.
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
Ja brauktu nevelkoties un neskrienot (ar 90 km/h), tad būtu patēriņš 4,5 litri uz 100 km. Patēriņu var palielināt:
1) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Garkalnes;
2) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Vangažiem;
3) gandrīz neizbēgamā apstāšanās pie viena, diviem vai vairākiem Siguldas krustojumiem;
4) gaitas palēnināšana, kas saistīta ar neiespējamību braukt piektajā pārnesumā Augšlīgatnē, Ieriķos, pie Āraišu dzelzceļa pārbrauktuves, dažus kilometrus pirms Bērzkroga, kur ir 50 km/h ātruma ierobežojums, kā arī pašā Bērzkrogā.
Secinājumi.
1. Normāli braucot, ar 4 litriem dīzeļdegvielas BMW-320d 100 kilometrus nenobrauks.
2. Šādu patēriņu var sasniegt tikai perversi sēņojot.
3. Derībās uzvarēs Pirmais.
Maz ticams ka 4 litros ieklausies, bet patrenejoties un daudz ripinot un braucot ~70 km/st varetu sasniegt tadu rezultatu, bet tur jaiespringst un javelti tam laiku.
Bet nu Pirmais ari ir gruzitajs, protams ir skaidrs , ka puisis ir ierakstijis kada posma momentano paterinu, nu un ?
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
Ja brauktu nevelkoties un neskrienot (ar 90 km/h), tad būtu patēriņš 4,5 litri uz 100 km. Patēriņu var palielināt:
1) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Garkalnes;
2) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Vangažiem;
3) gandrīz neizbēgamā apstāšanās pie viena, diviem vai vairākiem Siguldas krustojumiem;
4) gaitas palēnināšana, kas saistīta ar neiespējamību braukt piektajā pārnesumā Augšlīgatnē, Ieriķos, pie Āraišu dzelzceļa pārbrauktuves, dažus kilometrus pirms Bērzkroga, kur ir 50 km/h ātruma ierobežojums, kā arī pašā Bērzkrogā.
Secinājumi.
1. Normāli braucot, ar 4 litriem dīzeļdegvielas BMW-320d 100 kilometrus nenobrauks.
2. Šādu patēriņu var sasniegt tikai perversi sēņojot.
Un ja vajadzēs apdzīt kādu, kurš brauc uz 85, patēriņš būs galīgi dirsā
Derības neviens bimbo nepiedalīsies, jo viņiem (tirgoņiem) vienmēr viss ir labāk nekā dzīvē, degvielu netērē, servisa izmaksas tik cik eļļu nomainīt utt. Kuram ta taisnība patīk.
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
ir norunāts, tas bēmēvē var braukt ar kādu ātrumu vēlas.... bet braukt
VWfans rakstīja: Šim eksperimentam pietrūkst viena būtiska iepriekš norunājama noteikuma. Nav norunāts, ar kādu ātrumu BMW-320d brauks. Ja tie būs 65-70 km/h, tad iespējams panākt patēriņu pat 3,6-3,7 litru apmērā uz 100 km. Ja ātrums būs tuvu 80 km/h, tad patēriņš būs ļoti tuvu 4 litriem uz 100 km, ja 90-95 km/h - tad tuvu 4,5 litriem uz 100 km. Ja tiks braukts ,,vidējā pofigista,, stilā ar 110 km/h, tad patēriņš jau pārsniegs 5 litrus uz 100 km. Taču, ja brauks agresīvi, kas prasīs daudz apdzīšanas ceļa posmā aiz Siguldas, tad dīzeļdegvielas patēriņš var sasniegt pat 6 litrus uz 100 km.
Normāli būtu nepārkāpjot noteikumus, respektīvi nevelkoties citiem traucējot zem maksimāli atļautā, nu tā lai neviens ar maksimāli atļauto neapdzen, sanāks noteikti ne uz 70-80, un ne uz 100.
Ja brauktu nevelkoties un neskrienot (ar 90 km/h), tad būtu patēriņš 4,5 litri uz 100 km. Patēriņu var palielināt:
1) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Garkalnes;
2) maz iespējamā apstāšanās pie luksofora pie Vangažiem;
3) gandrīz neizbēgamā apstāšanās pie viena, diviem vai vairākiem Siguldas krustojumiem;
4) gaitas palēnināšana, kas saistīta ar neiespējamību braukt piektajā pārnesumā Augšlīgatnē, Ieriķos, pie Āraišu dzelzceļa pārbrauktuves, dažus kilometrus pirms Bērzkroga, kur ir 50 km/h ātruma ierobežojums, kā arī pašā Bērzkrogā.
Secinājumi.
1. Normāli braucot, ar 4 litriem dīzeļdegvielas BMW-320d 100 kilometrus nenobrauks.
2. Šādu patēriņu var sasniegt tikai perversi sēņojot.
lēti pārdod BMW 320D 2001g pēc feislifta
tātad pārdodu BMW 320D sudraba krāsa universāls 5 ātrumi mehānika 2002.g modelis ideālā tehniskā un vizuālā kārtībā. Salons parastais nav ādas ir klimta kontrole kruīza kontrole. Cena tikai 6490EUR vēl runājama. Tālr 25547727
Odometra rādījums 108000KM