No elkparts būs "speedparts" produkcija, kurai savukārt ir pārstāvis Igaunijā ( daži bijušie Igaunijas Viking darbinieki) Domāju, ka - ja aprunātos Igaunijas forumā, no elkparts nebūtu nepieciešamība sūtīt. Bet tad būs nepieciešama "ekskursija" uz Igauniju.
turbopiile rakstīja: nu iztēlojies.. brauc pa šoseju piektajā robā.. ieraugi fūri.. ja vietas daudz vienkārši apdzen.. mazak vietas, 4.ajā gāzi līdz galam un apdzen (trešajā ap simtu īsti jēgas nav).. tam kloķis.. kamēr, ja lielāka jauda, lai pat arī ar 4.to pārnesumu ar pilnu gāzi apdzīšana drošāka un pārliecinošāka.. 2. gadi nobraukti un jūtu, ka esoši hp, ir par maz.. drošāka, interesantāka braukšana, bet ne par to topiks..
Ap simtu tik otrais knapi beidzas, tā kā trešais ir reizē apdzenot.
turbopiile rakstīja: nu iztēlojies.. brauc pa šoseju piektajā robā.. ieraugi fūri.. ja vietas daudz vienkārši apdzen.. mazak vietas, 4.ajā gāzi līdz galam un apdzen (trešajā ap simtu īsti jēgas nav).. tam kloķis.. kamēr, ja lielāka jauda, lai pat arī ar 4.to pārnesumu ar pilnu gāzi apdzīšana drošāka un pārliecinošāka.. 2. gadi nobraukti un jūtu, ka esoši hp, ir par maz.. drošāka, interesantāka braukšana, bet ne par to topiks..
Ap simtu tik otrais knapi beidzas, tā kā trešais ir reizē apdzenot.
Piekrītu! Man vienīgie soda punkti ir Šmerlī, kad "iztīrīju trubas" ar otro +55 pilsētā! Itin skarbi Bet apdzīt ar trešo nekad nav vajadzējis un ir arī samērā riskanti, jo vnk "raujās nost." Kad bija 17`` ar 225, tad bija OK, bet savukārt nepatika vadāmība pa risēm, tāpēc atliku atpakaļ uz 16``, kas savukārt normālu saķeri nodrošina tikai ar 4-to.
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
distanci.
A bet šīm ir labs pamatojums, daudzi autobraucēji nejēdz aprēķināt apdzīšanas ceļu, tad jaudīgs auto ir tas kas vajadzīgs, jo a) tiem kas apdzīšanas pusceļā jūt ka ir D - ir iespēja kārtīgi iebērt ( vērtējumu par šiem kadriem neizteikšu) b) šiem auto ir arī labas bremzes.
Lai arī var teikt ka apdzīšanas nianses esmu apguvis pilniba stūrējot 1,6 litru Avensi, tomēr no liekas jaudas nekad neatteiktos, jo lieka jauda autiņam tev dod lielākas izvēles iespējas dažādās (kritiskās) situācijās, jo bremzes nereti nav panaceja !!!
ZoZ: Vai Viggens tiešām pārdošanā?! Vai iespējams uzzināt kaut ko sīkāk? Mans 2.0t ar visiem apgreidiem jau kļūst par 'šauru'
Par topiku principā - viss atkarīgs no vēlamajiem zirdziņiem, protams, bet ir vērts mazliet papētīt iespējas 500 lašu vietā ieguldīt 50 un pārprogrammēt pašam - INetā ir labi resursiņi Trionic 7 redaktorēšanai.
Grippen rakstīja: ZoZ: Vai Viggens tiešām pārdošanā?! Vai iespējams uzzināt kaut ko sīkāk? Mans 2.0t ar visiem apgreidiem jau kļūst par 'šauru'
Par topiku principā - viss atkarīgs no vēlamajiem zirdziņiem, protams, bet ir vērts mazliet papētīt iespējas 500 lašu vietā ieguldīt 50 un pārprogrammēt pašam - INetā ir labi resursiņi Trionic 7 redaktorēšanai.
Resursi ta ir. Ja interesē, varu "nomest" Tev 40Mb PDFu par T7, tikai... Kurš ņemsies uzrakstīt programmu?
Paldies, bet viss jau ir uzrakstīts Ja nu es teiktu, ka gan T5 gan T7 ir pieejama programmatūra un arī dzelzīši par pārdesmit eiro, ar kuriem stipri vienkārši iespējams gan rediģēt, gan lejup/augšup ielādēt savus failus?
Protams, sākt labāk ar leģitīmākiem INeta variantiem, bet arī tie nav slikti, pēc personiskas pieredzes. Šobrīd, piemēram, savā SID jauki skatos uz dzinēja temperatūru, lambdas rādījumiem un knock datiem (kuri pagaidām ir (gandrīz) pa nullēm
Ek, nu nav ko sveci zem pūra turēt, saabam grūti laiki.. Šeit ir visi jaukumi Un saites uz citiem jaukumiem. Bet 3\" downpipe priekš stage 2 un 3 gan jau arī pašmāju očumelās ručkas spēs uzmetināt!
Protams, sākt labāk ar leģitīmākiem INeta variantiem, bet arī tie nav slikti, pēc personiskas pieredzes. Šobrīd, piemēram, savā SID jauki skatos uz dzinēja temperatūru, lambdas rādījumiem un knock datiem (kuri pagaidām ir (gandrīz) pa nullēm
Motorolas programmēšanas softu - jā. Tikai jāpielodē ECU daži (10) mazi kontaktiņi. Var arī par pārsimts eiro, tad nekas nav jālādē, bet ja kas neizdodas, tad ir auto bez smadzenēm Nopietni - piebiedrojies ECUProject.com, ir tā vērts.. Ek, ja man būtu Viggens vai vismaz TD04
Grippen rakstīja: Motorolas programmēšanas softu - jā. Tikai jāpielodē ECU daži (10) mazi kontaktiņi. Var arī par pārsimts eiro, tad nekas nav jālādē, bet ja kas neizdodas, tad ir auto bez smadzenēm Nopietni - piebiedrojies ECUProject.com, ir tā vērts.. Ek, ja man būtu Viggens vai vismaz TD04
Mēģināšu piereģistrēties! Man pēc parametriem šobrīd ir standarta Viggen.( 2.3 (B235R) ar TD04), bet nupat jau nepietiek. Pie tā pierod apbrīnojami ātri. Tikai - ja kko darīšu, tad pirmais būs bloķis.
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
Vienkāršoti runajot - ekonomijai un drošībai. "ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem", piemēram, superauto Opel Meriva spēj sasniegt iespaidīgus 19 litrus uz 100km braucot pa bāni. Vai arī tas, ka māku rēķināt attālumus un esmu jaunībā apdzīšanu apguvis ar 1.2 kadetu, neko nepalīdz pret fūru kolonnām polijas ceļos.
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
Vienkāršoti runajot - ekonomijai un drošībai. "ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem", piemēram, superauto Opel Meriva spēj sasniegt iespaidīgus 19 litrus uz 100km braucot pa bāni. Vai arī tas, ka māku rēķināt attālumus un esmu jaunībā apdzīšanu apguvis ar 1.2 kadetu, neko nepalīdz pret fūru kolonnām polijas ceļos.
meriva pat ar maziņo dīzelīti ir virs 1800kg...
ko tu gribi no tādas govs ar finiera plāksni pierē? tād pašu patēriņu kā calibrai????
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
Vienkāršoti runajot - ekonomijai un drošībai. "ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem", piemēram, superauto Opel Meriva spēj sasniegt iespaidīgus 19 litrus uz 100km braucot pa bāni. Vai arī tas, ka māku rēķināt attālumus un esmu jaunībā apdzīšanu apguvis ar 1.2 kadetu, neko nepalīdz pret fūru kolonnām polijas ceļos.
meriva pat ar maziņo dīzelīti ir virs 1800kg...
ko tu gribi no tādas govs ar finiera plāksni pierē? tād pašu patēriņu kā calibrai????
Neko negribu. Minēju tikai kā šeit biži pieminētu ekonomiskuma paraugu, kā pretargumentu jaudīga dzineja bezjēdzibai. Tadu degvielas patēriņu nav iespējams iegut pat no pārkrauta 8vietīga busa ar jumta bagāžnieku.
Tātad B235R? Patlaban, šķiet, pats jaukākais pieejamais variants projektā ir Mackana 270z.s. fails. Nesen testa režīmā uzlikām to vienam 9-5 AERO 2001 vagonam. Asfaltu skrūvē uz riepām virsū Labi ka TCS, citādi būtu liela uz vietas stāvēšana.. Kā gudri ļaudis runā - ja T7Suite softā atslēdz katalizatora diagnostiku (LambdaCAl.ST_AdapEnable un O2HeatPostCal.I_LowLim vērtības uz '0') tad var bez bailēm lādēt tik iekšā Vigenam un liiiidoooot
Chankaishi rakstīja: It kā ne par tēmu, bet nesen pazīstamais rallija vecmeistars izteica gudru domu - kāpēc vajadzīgs jaudīgs dzinējs, ja nebrauc ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem? Ja nu tik, cik pašapziņai!)
Vienkāršoti runajot - ekonomijai un drošībai. "ar 5. ātrumu uz maksimālajiem apgriezieniem", piemēram, superauto Opel Meriva spēj sasniegt iespaidīgus 19 litrus uz 100km braucot pa bāni. Vai arī tas, ka māku rēķināt attālumus un esmu jaunībā apdzīšanu apguvis ar 1.2 kadetu, neko nepalīdz pret fūru kolonnām polijas ceļos.
meriva pat ar maziņo dīzelīti ir virs 1800kg...
ko tu gribi no tādas govs ar finiera plāksni pierē? tād pašu patēriņu kā calibrai????
Neko negribu. Minēju tikai kā šeit biži pieminētu ekonomiskuma paraugu, kā pretargumentu jaudīga dzineja bezjēdzibai. Tadu degvielas patēriņu nav iespējams iegut pat no pārkrauta 8vietīga busa ar jumta bagāžnieku.
1.3 dīzeļmeriva nav ekonomiskuma paraugs defaultā..... tieši otrādi - ārprātīgi smaga kaste ar milzīgu aerodinamisko pretestību un neadekvāti maziņu motorīti....
tikai vēvēfans spēj ar tādu vispār pabraukt.... uz šosejas jamais slēpjas aiz fūrēm..... un ja sestdien no rīta vējs pūš no austrumiem, tad viņš brauc uz ventspili pie sievas radiem, ja no rietumiem, tad uz latgali pie savējiem
reizēm gadās pie vecākiem palikt pat mēnesi, gaidot atpakaļbraucienam labvēlīgu vēja virzienu.
Principā būtu interesanti beidzot pavisam skaidri izprast, kādas ir atšķirības starp B205L un R.. Vieni saka to, otri šito. Pēc EPC tā kā vārsti vai virzuļi atšķiras, pēc vietējo jaucēju vārdiem - nē. Nupat forumā ir pieejams lielisks softs B205R, pēc idejas manam 2002 gada SE varētu būt viss vajadzīgais izņemot turbīnu, bet par šo jautājumu TIK daudz viedokļu ka :/
Grippen rakstīja: O, interesanti! Cik naudiņus vēlies par TD04?
Principā būtu interesanti beidzot pavisam skaidri izprast, kādas ir atšķirības starp B205L un R.. Vieni saka to, otri šito. Pēc EPC tā kā vārsti vai virzuļi atšķiras, pēc vietējo jaucēju vārdiem - nē. Nupat forumā ir pieejams lielisks softs B205R, pēc idejas manam 2002 gada SE varētu būt viss vajadzīgais izņemot turbīnu, bet par šo jautājumu TIK daudz viedokļu ka :/
Ja tu domā to pašu TD04, kas nak WRX, tad par smiekla naudam var leti dabut no USA, tikai pirms sutisanas pasaki pardevejam, lai norada kaa davanu vai zemu cenu muitas deklaracija.
Labu labo ar mazu noskrejienu var dabut par 100-150$ + celsh.
Turbīnu domāju to pašu, bet SAABu variantiem ir savādākas trubas. Baidos, ka man rokas būs par 'līkām' lai normāli pievadītu nepieciešamās vielas Bet SAABiskās TD04 lietotas grozās ap 250Ls.. Nupat interesējāmies par 9000 turbīnas piegādi no USA - piedāvāja sūtīt par 140$
jaudas palielināšana no elkparts