Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.
Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?
Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!
P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.
Kaksis rakstīja: Man teiksim nav pārliecības vai tas tikko teķi beigušais puņķutapa dīlera servisā padarīs savu darbu labāk par Vasju.
Tas tak dīlerserviss, viss personāls ir stažējušies Vācijā Opel rūpnīcā, pēc tam gadā vismaz divas reizes apmeklē kvalifikācijas celšanas kursus, reizi mēnesī seminārus, un viņu rīcībā ir vismodernākā diagnostikas aparatūra. Protams, rezerves daļas viņi izmanto tikai oriģinālās, kam ir vismaz 3reiz lielāks resurss.
Un par veiktajiem darbiem dod garantiju.
Neiedrošinies uzticēt remontu Vasjam, jo viņš tikai sapņo Tavu mašīnu saremontēt nekvalitatīvi!!
anonimikis rakstīja: bremžu diskus un kalodkas jau nu gan pēc grāmatas noskrējieniem parasti nemaina.
viņas maina pēc virtuālā noskrējiena
bet tas nosreiens jau arii dazhaads, var maukt pa baani 100000, un pa riigu 100000. interesanti, kluchi un diski dils vienaadi? no servisa viedoklja jaa, un tie arii samajniis vel labus diskus. piekarei, toch, vai nu pats, vai pie vasjas, ja taads ir.
argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.
Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".
Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?
tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.
nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.
zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.
argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.
Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".
Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?
tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.
nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.
zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.
remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.
iesaku bremžu klučus dzeltenā kastītē - textar saucas laikam
bet klučus gan pēc grāmatas mainīt būtu neprāts.... atkarīgs kur un kā brauc - var nobraukt 100k var nodzīt 5k
un nekāda dižā nelaime nenotiks, ja arī izgadīsies noplēst bremžu kluci līdz bleķim....
nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.
Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.
ja mauc kamēr arī kluča dzelzis ir caurš, tad protams, ka disks būs biki pačakarēts.... bet ja aizmirsīsi paskatīties klučus, bet pievērsīsi uzmanību dīvainai skaņai bremzējot jau pirmajā nedēļā, kā jamā parādīsies, nekāda vaina diskam nebūs....
textar kluču cena no ferodo megānei atšķiras apmēram par latu uz komplektu
Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.
ja mauc kamēr arī kluča dzelzis ir caurš, tad protams, ka disks būs biki pačakarēts.... bet ja aizmirsīsi paskatīties klučus, bet pievērsīsi uzmanību dīvainai skaņai bremzējot jau pirmajā nedēļā, kā jamā parādīsies, nekāda vaina diskam nebūs....
textar kluču cena no ferodo megānei atšķiras apmēram par latu uz komplektu
savam tikko pirktam amerikanim, kluchi bija podilushi liidz kniedeem, un vienaa dienaa peec TA sadalijaas molekulaas. pa vienu dienu notika process- skanja, sagrausts disks. tam stulbenim pat nav elektriskas indikacijas. originali maksaa 48ls. Remsa maksaaja 28, ar iscilu kvalitati. uz A6 prieksh sporta bremzeem njeemu Textar, bija padargi, arii ap 50. ferodo parastos vareeja dabuut krietni letaak. takaa nevag pirk piro kas pagadaas. bet pieljauju ka ar 07 gada auto brauc cilveeki kas neko nesaprot no dzelzhiem, un tiem servii liek visdargako, ko var dabuut.
argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.
Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".
Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?
tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.
nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.
zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.
remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.
Man Gātes siksna gan nevieš uzticību -pabira zobi nevis notrūka un aprāvas riņķi.Rezultātā 4gabali klapani līki.nobraukums pie 50tkm ,rullīši veseli eļlas noplūdes uz siksnas nav.
Es iegādājos trīsgadīgu autiņu (tikko pēc garantijas) un daru sekojoši:
A. Viss, kas saistīts ar motoru un elektrību, tiek risināts dīlera oficiālajā servisā, joprojām reizi 20.000 km dzenu uz profilaktiskajām apkopēm.
B. Visu, kas nav saistīts ne ar motoru, ne elektrību, daru "pie Koļas" - gan bremžu klučus, gan salauzto atsperi - sanāk ~3 reizes lētāk kā pie dīlera.
Kāds varbūt var ierēkt, ka kāda jēga no profilaktiskajām apkopēm, pie tam pie dīlera - man auto ir ikdienas braukšanai, gadā nobraucu apmēram 50.000 km un NEGRIBU es domāt par to, kurā brīdī kaut kas un vai nokritīs.
Man kādreiz bija viens slinks "Koļa", kurš nebija ar mieru ķerties pie auto, kamēr kaut kas konkrēts nenolūza un tad bija visādi piedzīvojumi - kā piemēram, nokritušā izpūtēja siešana atpakaļ slapjdraņķa laikā, u.c. jautrības
argis rakstīja: Bremžu diskus es pats zinu, ka jāmaina, jo automāts, un vizuāli jau ir diezgan padiluši.
Ok, šobrīd saprotu, ka detaļas, piem., bremžu diskus, klučus, filtrus utt, pirkt oriģinālos un mainīt pie "Vasjas".
Nav kaut kādi slepenie rituāli, ko vien Opel rūpnīcā stažējušies dīleru meistari prot un lielo apkopi tomēr pie viņiem veikt?
tieši detaļas opelim nevajag oriģinālās. tāds orģinālais filtrs maksās 3x vairāk kā aftermarkets. diski, kluči - galvenais nepērc lētākos un maini tur kur arī var uzlikt to auto uz ripuļiem un iedot tev bremzu testa izdruku. citādi vasja pah.ujarīs un uzliks kautko kaut kā, bet par rezultātu neviens neko nezin.
nelabo tikai kemi pie mukusalas apla - paziņam šie sap.isa suportus, bet izliekas par kurliem.
zobsiksna (gates) no orģinālās atšķirsies par kādi 20 lati. nu tā kaut kā. uz visiem materialiem + darbu ietaupīsi 100 latus vismaz.
remontēt ved tur kur uzticies, iesaka draugi.
Man Gātes siksna gan nevieš uzticību -pabira zobi nevis notrūka un aprāvas riņķi.Rezultātā 4gabali klapani līki.nobraukums pie 50tkm ,rullīši veseli eļlas noplūdes uz siksnas nav.
tieshi Gates ir audi iepakojumos. gan jau ka bija citi iemesli dzineja trumai
Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.
Textar, Lucas un sarkanais Ferodo ir no TOP... zaļais Ferodo, ko ražo Slovākijā tiešām ir tikpat lēts, cik kvalitatīvs. Un tas, ka ielas auto nevajag kvalitatīvus klučus, tas gan taisnība! Tāpat kā bremžu diskus... Tos var izzāģēt no priedes baļkiem...
Ja sanāks dzēsties no 1xx, kad priekšā betona siena - sapratīsi
Bet autoram ieteiktu palasīt sava auto "user manual" Tur ir jābūt visiem apkopju intervāliem un darbiem, kas jādara pie konkrētā noskrējiena. Uz detaļu kvalitāti nevajadzētu taupīt un tas nenozīmē, ka vienīgais risinājums ir OE. Labi filtri ir Mahle,Knecht, MANN, FRAM, siksnas un ritošais: Lemforder, rullīši INA, gultņi SKF, Koyo, FAG...
Slinkais rakstīja: nu nu. nopleshot kluci liidz blekjim, sachakaree disku. tas buus vai nu javirpo, vai jamaina. Textar ir viens no dargakaiem, nav vajadziibas prastam ielas auto. Remsa un ferodo ir gana labi, maksaa kapejkas.
ja mauc kamēr arī kluča dzelzis ir caurš, tad protams, ka disks būs biki pačakarēts.... bet ja aizmirsīsi paskatīties klučus, bet pievērsīsi uzmanību dīvainai skaņai bremzējot jau pirmajā nedēļā, kā jamā parādīsies, nekāda vaina diskam nebūs....
textar kluču cena no ferodo megānei atšķiras apmēram par latu uz komplektu
savam tikko pirktam amerikanim, kluchi bija podilushi liidz kniedeem, un vienaa dienaa peec TA sadalijaas molekulaas. pa vienu dienu notika process- skanja, sagrausts disks. tam stulbenim pat nav elektriskas indikacijas. originali maksaa 48ls. Remsa maksaaja 28, ar iscilu kvalitati. uz A6 prieksh sporta bremzeem njeemu Textar, bija padargi, arii ap 50. ferodo parastos vareeja dabuut krietni letaak. takaa nevag pirk piro kas pagadaas. bet pieljauju ka ar 07 gada auto brauc cilveeki kas neko nesaprot no dzelzhiem, un tiem servii liek visdargako, ko var dabuut.
aiz stūra droši vien to kexstaru varēja dabūt arī par 100tu, tevi ir uzmetuši
par bremzem runājot. Nezinu kā ir ar mistikam 1,9TDI Astrām , bet 98' 1,9TDI golfam , līdz 210kkm , tikkai 2X tika mainītas kalotkas - liktas oriģinālās . Un uz 210 gan tika mainīti didki(Brembo) un kalotkas ( Ferrodo red line) - nekas axūna tur neizmainijās un cik ildi tas brembo+ferrodo kalpo jaunajam ovnerim xvz . Bet originalais komplekc bij laps .
Vojagerim 98' ( no Sveices ievestam ) gan origin. bremzes bij sūc konkrēts , tai pašā šveicē , kalnos , entās reizes varēj atraut ''šauro brūno strīpiņu '' , tas pats uz bāņa , 2X sadzēsies no 160 uz 90 un bremžu praxtiski nabij Uzliku vinam brembo + federal mogul un viss nostājās ''kedā''-varēj bremzēties cik tik negrib , bremzes bij .
Tai pat laikā vojagerim 03' , arī origin. bremzem nebij ne vainas .
Ej nu un uzmini nu kam kas labaks ''origin'' vai aftermarkets
serviss pēc garantijas
Astrai 1,9TDI vai tmldz. 2007.g. garantija ir beigusies un tagad eļļu varu mainīts kaut pats mājās.
Jautājums ir - drīz būs sasniegti 100t km, t.i., jāmaina bremžu diski, kolodkas, nezinu neko par siksnām utt, droši vien kaut kāda galvenā apkope jāveic, nežmiegties un braukt pie dīleriem uz servisu vai jebkur, kur patīk?
Pateicos par argumentētiem ieteikumiem!!
P.S. Man ļoti nepatīk dīleru darba stundu samaksas likme un oriģinālo detaļu cenas, bet nav arī pārliecības, ka citos servisos zinās, ko darīt.