Man uz līdzīgu problēmu iekš Baltic Motors pateca ka vajag sirsnīgāk gāzēt lai filtram ir augstāka temperatūra un viņš pats var attīrīties. Ja brauc bieži un mazus gabalus tad fitrs neuzkarst un nespēj attīrīties pats.
To domu es arī dzirdēju, bet ikdienā sanāk braukt ap 100 km un pa štrāsi tā kā var viņš tur attīrīties, bet ne kā diezgan bieži aptuveni ik pēc 150 km tas slēdzas un tad patēriņš uz pusi augša un nekāda tur dīzeļa ekonomija.
kvepu filtrs nav muuzhiigs. pienaak briidis, kad vinu vairs nav iespeejams izdedzinaat. tad vins ir jaamaina. tas nu ir fakts, ar kuru ir jaasamierinaas.
kvepu filtra attiriishina notiek aptuveni shodai. ir tur dachiks, kas "sajuut" atgaazu pretspiedienu. kad tas pretspiediens sasniedz noteiktu lielumu, kompis iesmidzina ljoti trektu degmaisiijumu. taadeejaadi palielinaas kveepu filtra temperatuura un kveepi tiek "izdedzinaati".
Lauva_607, kads ir mashiinas nobraukums. pieljauju, ka tas kveepu filtrs ir jaamaina. un leeti tas noteikti nebuus. vacu mashiinaam tas izmaksaas ~1000eiro.
Lauva_607 rakstīja: Shiirs Cik Tev bieži tas filtrs tīrijās?
man nav bijis shaads auto. par biezhumu nemaceshu pateikt, tas ir ljoti atkarigs ari no braukshanas apstakljiem. uzzvani diilerim, vini tev pastaastiis.
Man škodai ari ap 1000km un lampa iedegas. Degvielu centies liet tikai tādos tankos kur zini ka toč laba degviela, jo mans auto neieredz piemēram sumatas degvielu, raustās, neceļas apgriezieni, utt. Leju tagad tikai nestē un nav problēmu. Tā nav man vienīgajam, čomam tauranam tā pati vaina, kā sumatas degviela tā auto neiet, mašīna ari aprīkota ar kvēpu filtru. Kapēv tas tā nezinu, bet pasāts ari ar 2,0D bez kvēpu filtru neprotestē pret to degvielu.
Man Opel-Merivai 1,3 CDTI, kam nobraukums tagad 65719 km, šis kvēpu filtrs attīras regulāri ik pa 500-1000 km. Tas izpaužas tā, ka iesilušam dzinējam tukšgaitā turas paaugstināti apgriezieni un pa izpūtēju nāk papildus smirdīgas atgāzes. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās attīrīšanās reizēs tie ceļas līdz 950-1000. Mainās dzinēja skaņa - ja parasti tā ir tāda tīra, tad tajās reizēs parādās papildus kaut kāda pieskaņa. Braukt turpināt var, un pēc 20-25 minūtēm šis attīrīšanās process pats izbeidzas.
VWfans rakstīja: Man Opel-Merivai 1,3 CDTI, kam nobraukums tagad 65719 km, šis kvēpu filtrs attīras regulāri ik pa 500-1000 km. Tas izpaužas tā, ka iesilušam dzinējam tukšgaitā turas paaugstināti apgriezieni un pa izpūtēju nāk papildus smirdīgas atgāzes. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās attīrīšanās reizēs tie ceļas līdz 950-1000. Mainās dzinēja skaņa - ja parasti tā ir tāda tīra, tad tajās reizēs parādās papildus kaut kāda pieskaņa. Braukt turpināt var, un pēc 20-25 minūtēm šis attīrīšanās process pats izbeidzas.
Tukšgaitā esmu pamanījis paaugstinātos apgriezienus , domāju tas tapēc,ka vēl nav uzsilis dzinējs , vismaz šķita ,ka tas tikai tukšgaitā neuzsilušam. Būs jāpavēro
VWfans rakstīja: Man Opel-Merivai 1,3 CDTI, kam nobraukums tagad 65719 km, šis kvēpu filtrs attīras regulāri ik pa 500-1000 km. Tas izpaužas tā, ka iesilušam dzinējam tukšgaitā turas paaugstināti apgriezieni un pa izpūtēju nāk papildus smirdīgas atgāzes. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās attīrīšanās reizēs tie ceļas līdz 950-1000. Mainās dzinēja skaņa - ja parasti tā ir tāda tīra, tad tajās reizēs parādās papildus kaut kāda pieskaņa. Braukt turpināt var, un pēc 20-25 minūtēm šis attīrīšanās process pats izbeidzas.
nevar būt, ka tam mopēdam ir kvēpu filtrs.
P.S. kvēpu filtra gadījumā izpūtēja gali ir taisni un tīri, bet es savā mūžā nevienu opeli, kur nu vēl merivu, neesmu redzējis ar kvēpu filtru.
Tukšgaitā esmu pamanījis paaugstinātos apgriezienus , domāju tas tapēc,ka vēl nav uzsilis dzinējs , vismaz šķita ,ka tas tikai tukšgaitā neuzsilušam. Būs jāpavēro
Tas, ka neuzsilušam dzinējam ir augstāki apgriezieni, ir cita lieta. Kvēpu filtra attīrīšanās vienmēr ieslēdzas iesilušam dzinējam.
P.S. kvēpu filtra gadījumā izpūtēja gali ir taisni un tīri, bet es savā mūžā nevienu opeli, kur nu vēl merivu, neesmu redzējis ar kvēpu filtru.
Manējai Merivai tomēr tas kvēpu filtrs ir. Tomēr sajūsmā par tā esamību neesmu.
Piemēram, lielisko Nissan-Qashqai 1,5 dCi var nopirkt gan bez kvēpu filtra, gan ar to:
www.norde.lv/...
A vot lielisko Nissan Patrol (iepriekšēja modeļa), var nopirkt tikai bez tas hjuņas (man kaut kā atgādina topiku par vārstiem, kas paši attīrījas pa naktīm), pie tam viņš arī izskatās pēc auto, un daļēji pat ir taisīts no metāla u.c. dabīgiem materiāliem, nevis pārkausētām PET pudelēm...
MAZDA 6 dīzelis kvēpu filtrs
Man interesē pieredze ar Mazda 6 dīzeļmotora kvēpu filtru, kā darbojas, sūdzūbas, padomi.
Jo man tā isti neiet pie sirds tas filtrs, pārāk bieži tīras.