Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.
Kamēr nav sazīmēta nogriešanās trajektorija ar raustītu līniju tikmēr skaitās kā šajā shēmā www.iauto.lv/...
Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.
Kamēr nav sazīmēta nogriešanās trajektorija ar raustītu līniju tikmēr skaitās kā šajā shēmā www.iauto.lv/...
šodien tajā krustā viens 7-ers apdzina pa pretējās bruakšanas jolsu tos trīs jau no luksafora kustību uzsākušos auto un nogriezās pāri 3 joslām uz čaka ielu
Šitādus vibejonus no bumeristiem es pat treknajos gados nebiju manījis .
Žēl , palaidu iespēju tikt vaļā no sava lūžņa... instinkti darbojas.
ValdisM rakstīja: šodien tajā krustā viens 7-ers apdzina pa pretējās bruakšanas jolsu tos trīs jau no luksafora kustību uzsākušos auto un nogriezās pāri 3 joslām uz čaka ielu
Šitādus vibejonus no bumeristiem es pat treknajos gados nebiju manījis .
Žēl , palaidu iespēju tikt vaļā no sava lūžņa... instinkti darbojas.
Principā uzbraucot uz apļa vai nogriežoties krustojumā pa labi no malējās joslas un iebraucot 2. joslā notiek pārkārtošanās savukārt tas kas brauc pa otro joslu turpina kustību 2. joslā, tad sanāk, ka tomēr 1. ir jālaiž. Labās rokas likums darbojas tikai vienlaicīgi pārkārtojoties, bet braucot pa otro joslu un tajā paliekot nekāda pārkārtošanās nenotiek. Tāpat arī nav skaidrs virzieni ir jārāda vai nav? Diemžēl ar CSN nav kā dažiem ar bībeli, jo vairāk lasi jo mazāk saprot.
Kanibaals rakstīja: Principā uzbraucot uz apļa vai nogriežoties krustojumā pa labi no malējās joslas un iebraucot 2. joslā notiek pārkārtošanās savukārt tas kas brauc pa otro joslu turpina kustību 2. joslā, tad sanāk, ka tomēr 1. ir jālaiž. Labās rokas likums darbojas tikai vienlaicīgi pārkārtojoties, bet braucot pa otro joslu un tajā paliekot nekāda pārkārtošanās nenotiek. Tāpat arī nav skaidrs virzieni ir jārāda vai nav? Diemžēl ar CSN nav kā dažiem ar bībeli, jo vairāk lasi jo mazāk saprot.
Tad lūk te ir viena nianse – iebraukšana apļveida loka kustībā ir KRUSTOJUMS ar visām no tā izrietošām sekām.
Un kamēr krustojums nav beidzies tikmēr saskaņā ar CSN ir jāsaglabā taisnvirziena kustība.
Tātad ja vēlies no 1.-ās joslas trāpīt 2-ajā tad braukt taisni ļīdz pašai otrai joslai un tad pagriezties…
Sāls kāreiz ir apstāklī ka katrs pievadceļš aplim ir krustojums, kuru nosaka ar noapaļojuma beigām i vot ķe raz afigenna platais dažās vietās tas sanāk…
P.S. Tas viss ir pēc definīcijām un CSN.
Un vispābā noteikumos varēja atsevišķi izdalīt lokveida krustojumus.
Grecco rakstīja: Vispār jau laba tēma. Jāskatās uz loģiku .... kāpēc tad aplī atļauts iebraukt no vairākām joslām .... un ja nu var iebraukt no 3 vai 4 joslām ... tad arī jādomā par 1 joslas *******em. Bet vispār būtu lūgums redaktoram mēģināt iegūt oficiālu skairojumu ... visi būtu pateicīgi. Tāpat ar prastiem krustojumiem kur no vairākām joslām var nogriezties vairākās. Šiten tik var novārīties savā sulā.
Kamēr nav sazīmēta nogriešanās trajektorija ar raustītu līniju tikmēr skaitās kā šajā shēmā www.iauto.lv/...
šodien tajā krustā viens 7-ers apdzina pa pretējās bruakšanas jolsu tos trīs jau no luksafora kustību uzsākušos auto un nogriezās pāri 3 joslām uz čaka ielu
Šitādus vibejonus no bumeristiem es pat treknajos gados nebiju manījis .
Žēl , palaidu iespēju tikt vaļā no sava lūžņa... instinkti darbojas.
Vai tad ir vēl savādāka iespēja tikt uz čakeni???
Es parasti braucu pa 4turto vai 5kto joslu ja pirmās trīs vai četras joslas aizņemtas. Sestajā nebraucu jo man jāgriežas pa labi!!!!!
Un kamēr krustojums nav beidzies tikmēr saskaņā ar CSN ir jāsaglabā taisnvirziena kustība.
Nekas neaizliedz pārkārtoties krustojuma vidū, tik vien,ka nedrīkst apdzīt(regulējamos). CSN ir atļauts izvēlēties joslu nogriežoties un nav minēts, ka jābrauc tikai taisni.
Un kamēr krustojums nav beidzies tikmēr saskaņā ar CSN ir jāsaglabā taisnvirziena kustība.
Nekas neaizliedz pārkārtoties krustojuma vidū, tik vien,ka nedrīkst apdzīt(regulējamos). CSN ir atļauts izvēlēties joslu nogriežoties un nav minēts, ka jābrauc tikai taisni.
Bet paarkaartojoties tev kas jaadara?
...jadod celsh tam kursh nepaarkaartojas... tur jau ir taa saals...
Beļģijā piemēram, ja uz apli ir 2 un vairāk joslas, tad aplī iebrauc no tik joslām un tanī joslā kur motora jauda un drosme atļauj iebraukt. No apļa sastrēguma stundās nodriežas kā pagadās vai no pirmās vai no trešās vai pēdējās, tāpēc, ka viss sastrēgums parasti tēmē tieši vienā no nobrauktuvēm. Visi kaut kā ieplūst tanī nobrauktuvē un pat avārijas nemana. Ja sastrēguma nav, tad no otrās joslas pukt no apļa pāri par pirmo joslu vēlams ar ielēgtu labo pagriezienu lai nesanāk pārpratums. Poliči paši tā dara un nevienu arī neaiztiek. Sanāk tāda, kā pašregulācija. Sākumā bija nedaudz baisi, bet tad piešāvos drūsmēties pie apļa izejas un viss štokos, rezultāts labāks kā LV godīgā apļa iebraukšana un izbraukšana. Tagad vizinos pa Zviedriju un, te gan viss ir kārtīgi un smuki, bet ar īpatnībām.
Nu tachu - jebkuraa rustojumaa darbojaas labaas rokas likums. Piem. - aplis aiz Ulbrokas kapiem - parasti pa otro joslu iebraucu aplii, aplii braucu pa otro joslu, nogriezhoties pa labi pirmajaa palaizhu garaam, ja kaadam trauceeju un nogriezhos nost no aplja - nekaadu probleemu un sarezhgjiijumu! Piemineetaa aplii baukshana Beljgjijaa - taa ir vairaakaas vietaas, vienkaarshi jaapieshaujaas, ja nezini, kaa vieteejie to dara, labaak miiciities pa maleejo labo.
...jadod celsh tam kursh nepaarkaartojas... tur jau ir taa saals...
un te nonākam pie tā, p-ar ko tu mani lamāji
ja es no otrās laižu otrajā - vai man ir jādod ceļš tam, kurš no pirmās otrajā?
galu galā - kurš maina virzienu?
ai, lab, bezjēdzīgs bazars īstenībā
uhhh - škiet nesaprati - pēc definīcijas maina virzienu ABI jo runa ir par KRUSTOJUMU - tas ir tas atslēgas vārds !!! Un nav starpības kurā joslā tu "beidz" ... .
Chankaishi rakstīja: Nu tachu - jebkuraa rustojumaa darbojaas labaas rokas likums. Piem. - aplis aiz Ulbrokas kapiem - parasti pa otro joslu iebraucu aplii, aplii braucu pa otro joslu, nogriezhoties pa labi pirmajaa palaizhu garaam, ja kaadam trauceeju un nogriezhos nost no aplja - nekaadu probleemu un sarezhgjiijumu! Piemineetaa aplii baukshana Beljgjijaa - taa ir vairaakaas vietaas, vienkaarshi jaapieshaujaas, ja nezini, kaa vieteejie to dara, labaak miiciities pa maleejo labo.
Nu tas točna, vienīgais atliek piešautis. Praukt visu apli pa pirmo joslu ir nezolīdi pret pārājiem vaditājiem, kas vēlas iebraukt aplī un tādā beļģijā ir liels risks ka kāds no otrās joslas nogriezīs ceļu, jo pieņems ka ja tu pa pirmo brauc tad visticamāk nogriezīsies pie pirmās iespējas. Vainīgs brotams arī pēc beļģijas likumiem būs tas kas nogrieza ceļu, bet šinī gadījumā pirmās joslas braucējam ar to būtu jārēķinās Zviedrijā atkal viņi pie daudziem apļiem uz asfalta ir sazīmējuši bultas kur un kā braukt, bet problēma ir tāda, ka zem sniega tās bultas neredz, bet vietējie no galvas zina kas un kā, tāpēc bieži sanāk ka iebrauc no pirmās un nākošajā izejā tev jānogriežas un ja izdomā pabraukt garām pirmajai izejai, tad sanāk tāda neveikla drūzmēšanās ar vietējiem jo tie aiz pirmās nobrauktuves jau kārtojas uz pirmo joslu. Bet nu protams nestreso un palaiž bluģītājus, bet nu fakts ir tāds, ka apļos braukšanas kārtība praksē valstīs atšķiras. Domāju, ka ja beļģis iebraucot LV sāks aplī uzvesties kā mājās, tad nu baigā iespēja ka kāds pirmās joslas šturmētājs iebrauks sānos, jo LV tā ir normāla prakse apbraukt visu apli pa pirmo joslu, pietam normālā ātrumā
Iebraukšana apļveida krustojumā
Uzstādījums sekojošs:
Apdzīvota vieta, pie apļa pienāk 2 braukšanas joslas, pašā aplī ir 3 braukšanas joslas, aplī iebraukšanas trajektorijas nav iezīmētas.
Jautājums:
Kurā(s) joslā(s) drīkst iebraukt no iebrauktuves 1. joslas?