aizgāju uz salonu saplēstos džinsos, maikā un manā mīļajā vecajā sarkanajā izbalējušajā jaciņā... prasu moš testdraivu var noorganizēt... uttt.. pārdevējs (jānis) kautko murmināja zem deguna un i nemaz netaisījās iespringt...
tad garām gāja cits pārdevējs (ainārs) no kura es pirku 2 iepriekšējās mašīnas un jānim teica, kautko apmēram šitādu - "šitas ir labs klients,jams jau 2 tačkas ir paņēmis"
uzreiz jānim sejā atplauka plats smaids, pāris minūšu laikā atradās arī testdraiva mašīna utttt.
incanti kā fans "paņem" tos salonu pārdevējus???? iet trennūzenēs un ādas jakā un ar kilogramīgu goldu?
incanti kā fans "paņem" tos salonu pārdevējus???? iet trennūzenēs un ādas jakā un ar kilogramīgu goldu?
Manuprāt, bez testa brauciena auto pirkt nevar. Tomēr nav jau automobilis jāpērk uzreiz. Un jānotestē ir vairākas attiecīgās klases automašīnas. Piemēram, ar Merivu testa braucienā biju 2005.gada maijā, bet mašīnu pasūtīju 2005.gada 23.novembrī. Tagad manas Merivas nobraukums ir 102339 km.
incanti kā fans "paņem" tos salonu pārdevējus???? iet trennūzenēs un ādas jakā un ar kilogramīgu goldu?
Manuprāt, bez testa brauciena auto pirkt nevar. Tomēr nav jau automobilis jāpērk uzreiz. Un jānotestē ir vairākas attiecīgās klases automašīnas. Piemēram, ar Merivu testa braucienā biju 2005.gada maijā, bet mašīnu pasūtīju 2005.gada 23.novembrī. Tagad manas Merivas nobraukums ir 102339 km.
Nē, mūsu ģimene, iespējams, baudīs Merivu līdz pat 2020.gadam... Taču tas neliedz nopirkt vēl otru auto - šādu pievilcīgu mazlietotu Hyundai-i30 ar spriganu dīzeļmotoru:
gruntenēm u.c. Latvijas nelabumiem absolūti piemērota piekare! Man ir priekšpiedziņas variants, ska, ka pilnpiedziņas esot cietāks, nezinu. Pļavā un mežā var braukt cik tik klīrenss ļauj, bet tā kā naff pilnpiedziņa, tad no mīkstām un slapjām vietām ir jāvairās! Pa sniegu iet labi, tik oriģinālie ripuļi ir pa platu, jāliek šaurāki.
Pashlaik ir izcilas atlaides Skoda-Yeti automobiljiem, kuri atrodas Latvijas noliktavaa!!! Skoda-Yeti Active komplektaacijaa (ar kondicionieri) ar 1,2 litru 105 zirgspeeku benziina motoru maksaa 9633 latus vai 9735 latus, ar 1,4 litru 122 zirgspeeku benziina motoru 10184 latus, bet ar 2,0 litru 110 zirgspeeku diizeljmotoru 11101 latu vai 11202 latus.
ui pļe, japāņu lords atradies... Teu mašīnu ar šoferi nevajag? Prasts... Kas ir prasts, un kas neprasts? jeb vēl joprojām dzīvo stereotipos, ka mašīna tas noteikti ir liels vācu sedans?
Yeti man tiešām ir darba mašīna. Bet izcili kalpoja arī fiksam braucienam uz kāzām Francijā. Esmu vedis arī 1.7 m garu ledusskapi, un 600 kg gaļas. Manuprāt ļoti labs universālas mašīnas variants, der visam kam kas dzīvē ievajagas. bet ja nu lordam kasiņam79 ir vajadzīga tikai mašīna svētdienas izbraukumam uz baznīcu...
Teju vai 90% mazauto, nebaidos teikt, ka aptuveni 70% kompaktklases un pārējie Yeti līdzīgie, mani nekādi nepiesaista, lai par to tērētu savu naudu.
Līdz ar to, manuprāt, prasti, praktiski auto. Es nesaku, ka slikti, nekādā gadījumā, bet nu sajūsmināties par tiem, diemžēl, bet nesanāk.
Vispār pēdējos gados jaunu auto būvē esmu tik ļoti vīlies, ka secinājums ir tikai viens, tie auto, kuri neliekas prasti (piesaistoši utt.) - diemžēl ir neizturīgi un ar sliktu tehnisko uzticamību apveltīti ražojumi. Piemēram, vācu premium četrotne, kā MB, BMW (īpaši), AUDI, VW - totālākie mēsli pretēji pagājušā gadu desmita pārbaudītajai kvalitātei utt. Un tās nav emocijas, tā ir praksē pārbaudīta lieta un gana argumentēts spriedums.
Turpretī Škoda, Toyota, Honda, galu galā tas pats Hyundai - jau ir ok, progress ir mega jūtams un par to ražotājus var tikai cienīt.
ui pļe, japāņu lords atradies... Teu mašīnu ar šoferi nevajag? Prasts... Kas ir prasts, un kas neprasts? jeb vēl joprojām dzīvo stereotipos, ka mašīna tas noteikti ir liels vācu sedans?
Yeti man tiešām ir darba mašīna. Bet izcili kalpoja arī fiksam braucienam uz kāzām Francijā. Esmu vedis arī 1.7 m garu ledusskapi, un 600 kg gaļas. Manuprāt ļoti labs universālas mašīnas variants, der visam kam kas dzīvē ievajagas. bet ja nu lordam kasiņam79 ir vajadzīga tikai mašīna svētdienas izbraukumam uz baznīcu...
Uzbrauciens pilnīgi un galīgi nevietā. Nu, kā jau senos laikos iauto stilā Labi, ka man pilnīgi vienalga, kā mani nosauci
Iepriekšējā postā jau uzrkstīju savas domas.
Jā, arī vairums jauno japāņu ir uzskatāmi par pārāk vienkāršiem (prastiem) darba zirgiem. Pats gan ar japāni jau sen kā vairs nebraucu.
Vienu vārdu sakot, ko gribu, nevaru atļauties, bet ko varu atļauties, nu nepatīk, sorry. Labi, ka ir darba autiņš, kurš pacieš visu, arī konstruktīvu kritiku.
Škoda-Yeti - vai laba izvēle?
Škoda-Yeti - vai laba izvēle?