No VEF tilta līdz Teikai tagad pirmā ir sabiedriskajam transportam.
Pēc manām domām - līdzekļu izšķērdēšana. Tāpat kā pa visu Brīvības (ielu un tml.) pa pirmo tāpat reti kurš brauc, izņemot pašu sab. transportu. It sevišķi intensīvi tieši līdz VEF tiltam. Pēc tam laikam daļa nogriežas pa Senču/Pērnavas.
Pie tam zīmes dīvaini saliktas. OK, dažas pareizi, tieši virs joslas, bet daļa sānā, uz stabiņiem. Ko tad, trollim tagad jālaiž pa zālīti, stabiem pāri?! Vai varbūt visa brīvībene tajos posmos ir sab. transportam
Ak jā, kaut ko arī luksoforu regulējumos sajaukuši. Vismaz dažos biaj ne tā kā parasti.
Pie opeļcentra vispār dzeltenai mirgoja. Nu kārtīgi pa brīvdienām pastrādājuši.
smaidiigais rakstīja: man gan patika/netrauceeja taa sabtransa josla - trolejbusi nevandās pa citām joslām
Tulīt tāda pati josla būs arī Maskavenē, no Doles līdz Dienvidniekam. Abos virzienos...
Vispār jau normālā pasaulē šo joslu atstātu stāvēšanai, bet busus palaistu pa tramvaja sliedēm. Arī sabiedriskā transporta joslai ir jābūt efektīvai - t.i. noslogotai - bet tas, ka tur būs divas paralēlas pusnoslogotas tak sastrēgumus risinās labāk, vai ne?
Un kur tad ir tā normālā pasaule? Nejēdzības notiek visur, nesen skatījos kādas 2002. gada Top Gear sērijas - tur šiem Londonā arī pārtaisīta 3 joslu brauktuve, atdodot vienu joslu autobusam (kas kursē labi ja reizi stundā) un pārējiem auto iestājās korķis (jeb "bottleneck")! Ok, vēl pa to sabtrans joslu pa laikam kāds taksis no lidostas aizbrauca, bet pārsvarā tā visu laiku stāvēja tukša.
Vienk. gribēju uzzināt, vai tas tā uz ilgu laiku vai arī kaut kas pagaidu?
Tā būs vienmēr - veloceliņa dēļ !
Jā, es arī šodien iepētīju. Zīme izskatās permanenta, jo tur veloceliņa vajadzībām ir izbūvēta "nobrauktuve" no augstā tilta trotuāra. Un pa lielam tas labais no tilta tur tāpat bija ne visai, īpaši traucēja mēģinājumi pagriezt 180 zem tilta
Cita lieta ir velo un gājēju attiecības uz šaurā tilta trotuāra - vairākas reizes esmu redzējis velokurjerus lamājam tantukus, kas čāpo pa vidu un nereaģē uz zvaniņu skaņām
Vai redzēji, ka kreisais pagrieziens no Bērzaunes ielas uz apgriešanās vietu zem tilta arī aizliegts?
Tagad alternatīva ir Turaidas iela, kura ir bedrēs un vietām ir grantene - forši, vai ne? Ja to ielu SatDeps savestu kārtībā, tad būtu puse darba izdarīta.
Otra lieta: atliktu saorganizēt traffic'u no Ūnijas ielas caur VEF teritoriju uz Bērzaunes ielu. Citādāk sanāk mest riņķi un pie liekiem luksoforiem korķi veidot. Nav forši.
Beidzot pieleca kāpēc Ūnijas iela ir tagad grūti izbraucama, jo pa to pretī mauc visi, kas netiek pa labi no tilta. Ziemā būs joki, jo tā iela ir grūti notīrāmā dēļ stāvošām mašīnām
visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Pirmais rakstīja: visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Ja cilvēki neredz ceļa zīmes, saliņu un līnijas, tad viņi ar to arī ir nopelnījuši atbilstošu sodu.
Tas tāpat kā bija Lubānas un Saharova krustojumā pēc kreisā pagrieziena aizliegšanas - ja CP tur nedežūrētu, lielākā daļa pat nepamanītu ceļazīmju maiņu...
Skarbi, bet fakts - nevar braukt pēc atmiņas, jāskatās uz ceļazīmēm.
Pirmais rakstīja: visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Vai ne? Tīrās šausmas.
protams ka šausmas....
aizbrauc taču kaut reizi uz rīgu no savas čuhņas un paskaties kā uz slapjā bruģa šķērsām dzēšās tie, kas nāk lejā no tilta, kad tiem priekšā tilta galā kāds pajolis apstājās un blisinās kamēr atbrīvojas pretējā josla pa kuru tad var nokļūt zem tilta braucot pāru baltajām līnijām...
tajā vietā, kur agrāk bija josla zem tilta braucējiem, tagad ir uzbūvēts valnis....
tikai atšķirībā no slāvu apļa un citām līdzīgām vietām, šajā gadījumā avārijā vainīgais būs tas, kas iepirda pakaļā, nevis tas, kurš tilta galā ir apstājies un gaida izdevīgu brīdi lai rupji pārkāptu satiksmes noteikumus
Pirmais rakstīja: visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Vai ne? Tīrās šausmas.
protams ka šausmas....
aizbrauc taču kaut reizi uz rīgu no savas čuhņas un paskaties kā uz slapjā bruģa šķērsām dzēšās tie, kas nāk lejā no tilta, kad tiem priekšā tilta galā kāds pajolis apstājās un blisinās kamēr atbrīvojas pretējā josla pa kuru tad var nokļūt zem tilta braucot pāru baltajām līnijām...
tajā vietā, kur agrāk bija josla zem tilta braucējiem, tagad ir uzbūvēts valnis....
tikai atšķirībā no slāvu apļa un citām līdzīgām vietām, šajā gadījumā avārijā vainīgais būs tas, kas iepirda pakaļā, nevis tas, kurš tilta galā ir apstājies un gaida izdevīgu brīdi lai rupji pārkāptu satiksmes noteikumus
Tilta abos galos ir smukas zīmes ar atļautā ātruma un distances informāciju. Ja tās ievēro, tad problēmu vienkārši nevar būt.
Pirmais rakstīja: visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Vai ne? Tīrās šausmas.
protams ka šausmas....
aizbrauc taču kaut reizi uz rīgu no savas čuhņas un paskaties kā uz slapjā bruģa šķērsām dzēšās tie, kas nāk lejā no tilta, kad tiem priekšā tilta galā kāds pajolis apstājās un blisinās kamēr atbrīvojas pretējā josla pa kuru tad var nokļūt zem tilta braucot pāru baltajām līnijām...
tajā vietā, kur agrāk bija josla zem tilta braucējiem, tagad ir uzbūvēts valnis....
tikai atšķirībā no slāvu apļa un citām līdzīgām vietām, šajā gadījumā avārijā vainīgais būs tas, kas iepirda pakaļā, nevis tas, kurš tilta galā ir apstājies un gaida izdevīgu brīdi lai rupji pārkāptu satiksmes noteikumus
Tilta abos galos ir smukas zīmes ar atļautā ātruma un distances informāciju. Ja tās ievēro, tad problēmu vienkārši nevar būt.
Pamēģini tur ievērot distanci – uzreiz atradīsies vairāki kas vinkārši pielīdīs priekšā.
Pirmais rakstīja: visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Vai ne? Tīrās šausmas.
protams ka šausmas....
aizbrauc taču kaut reizi uz rīgu no savas čuhņas un paskaties kā uz slapjā bruģa šķērsām dzēšās tie, kas nāk lejā no tilta, kad tiem priekšā tilta galā kāds pajolis apstājās un blisinās kamēr atbrīvojas pretējā josla pa kuru tad var nokļūt zem tilta braucot pāru baltajām līnijām...
tajā vietā, kur agrāk bija josla zem tilta braucējiem, tagad ir uzbūvēts valnis....
tikai atšķirībā no slāvu apļa un citām līdzīgām vietām, šajā gadījumā avārijā vainīgais būs tas, kas iepirda pakaļā, nevis tas, kurš tilta galā ir apstājies un gaida izdevīgu brīdi lai rupji pārkāptu satiksmes noteikumus
Tilta abos galos ir smukas zīmes ar atļautā ātruma un distances informāciju. Ja tās ievēro, tad problēmu vienkārši nevar būt.
atļautā ātruma zīme ir (30), distances zīmes tur nav...
ir tur smago zīme un ir slidena ceļa zīme. un ķieģelis virs sliedēm ar laikiem.
nākošā zīme ir tikai taisni (pirms tilta beigām jau tilta otrā galā)
un tieši tāpēc, ka tur ir slidens ceļš, jau arī tas, kurš iepiļīs pakaļā arī būs vainīgais.... neskatoties uz to, ka tas otrs praiders arī pārkāpj...
nu izskatās, ka tu atbalsti rupju noteikumu pārkāpšanu?
huļiš tur kādam ir jāapstājas un jāgaida kamēr atbrīvosies vieta lai varētu veikt rupju pārkāpumu?
galu galā tas, ka tur uz tilta apstājas mašīna un taisās griezties pa labi trāpa zem šitā pantiņa (jo tur pa labi griezties nedrīkst)
135. Aizliegts apstāties un stāvēt:
135.3. uz tiltiem, estakādēm, ceļa pārvadiem un zem tiem;
Pirmais rakstīja: visi tāpat pofigā močī nobraucot no tilta pa labi.... vēl šodien redzēju....
p.n.
paredzu, ka tur tūlīt tiks noliktas pāris mentu brigādes... kā jau tas pieņemts pie mums, nevis pašā krustā, bet viena būs kautkur tālu zem tilta vai tajā stāvvietā, kas pretī un otra būs dziļāk iekšā bērzaunes ielā
Vai ne? Tīrās šausmas.
protams ka šausmas....
aizbrauc taču kaut reizi uz rīgu no savas čuhņas un paskaties kā uz slapjā bruģa šķērsām dzēšās tie, kas nāk lejā no tilta, kad tiem priekšā tilta galā kāds pajolis apstājās un blisinās kamēr atbrīvojas pretējā josla pa kuru tad var nokļūt zem tilta braucot pāru baltajām līnijām...
tajā vietā, kur agrāk bija josla zem tilta braucējiem, tagad ir uzbūvēts valnis....
tikai atšķirībā no slāvu apļa un citām līdzīgām vietām, šajā gadījumā avārijā vainīgais būs tas, kas iepirda pakaļā, nevis tas, kurš tilta galā ir apstājies un gaida izdevīgu brīdi lai rupji pārkāptu satiksmes noteikumus
Tilta abos galos ir smukas zīmes ar atļautā ātruma un distances informāciju. Ja tās ievēro, tad problēmu vienkārši nevar būt.
atļautā ātruma zīme ir (30), distances zīmes tur nav...
ir tur smago zīme un ir slidena ceļa zīme. un ķieģelis virs sliedēm ar laikiem.
nākošā zīme ir tikai taisni (pirms tilta beigām jau tilta otrā galā)
un tieši tāpēc, ka tur ir slidens ceļš, jau arī tas, kurš iepiļīs pakaļā arī būs vainīgais.... neskatoties uz to, ka tas otrs praiders arī pārkāpj...
nu izskatās, ka tu atbalsti rupju noteikumu pārkāpšanu?
huļiš tur kādam ir jāapstājas un jāgaida kamēr atbrīvosies vieta lai varētu veikt rupju pārkāpumu?
galu galā tas, ka tur uz tilta apstājas mašīna un taisās griezties pa labi trāpa zem šitā pantiņa (jo tur pa labi griezties nedrīkst)
135. Aizliegts apstāties un stāvēt:
135.3. uz tiltiem, estakādēm, ceļa pārvadiem un zem tiem;
Redzi pārkāpumu, ziņo attiecīgajai iestādei.
A ja tilta galā būs bedre, kaķis ies pāri vai velosipēdists nokritis, tad arī nebremzēt?
CP par pavisam nelielu naudiņu varētu uztaisīt www portālu / upgreidot un publiskot esošo reģistru, kur parādās statistika par galvenajām pārkāpumu vietām, noformēto protokolu skaits pa dienām un k-kāds ekipāžas ID
Piemēram - Brīvības / Bērzaunes krustojums, 27.augusts, ekipāža EHxxxx 5 protokoli, ekipāža HUxxxx 30 protokoli...
Tad tie, kas dzīvo / strādā šī krustojuma rajonā varēs easy pasekot, cik % no «apturētajiem» pārvēršas «protokolos»
Sab. transporta josla Brīvības
Gan jau pamanījāt
No VEF tilta līdz Teikai tagad pirmā ir sabiedriskajam transportam.
Pēc manām domām - līdzekļu izšķērdēšana. Tāpat kā pa visu Brīvības (ielu un tml.) pa pirmo tāpat reti kurš brauc, izņemot pašu sab. transportu. It sevišķi intensīvi tieši līdz VEF tiltam. Pēc tam laikam daļa nogriežas pa Senču/Pērnavas.
Pie tam zīmes dīvaini saliktas. OK, dažas pareizi, tieši virs joslas, bet daļa sānā, uz stabiņiem. Ko tad, trollim tagad jālaiž pa zālīti, stabiem pāri?! Vai varbūt visa brīvībene tajos posmos ir sab. transportam
Ak jā, kaut ko arī luksoforu regulējumos sajaukuši. Vismaz dažos biaj ne tā kā parasti.
Pie opeļcentra vispār dzeltenai mirgoja. Nu kārtīgi pa brīvdienām pastrādājuši.