Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.
tu taču esi dīvains!!! ja ne vel vairak. kāda mārutka pec tev ir iskristalizējies tikai 2.5crd? 3.8 ar gazi pateriņš ir tāds pats, un pat mazāk nekā CRD. viņām nekad nav jamaina nekāda zobsiksna, nekadas sprauslas, un sūkņi, nekadas turbo problemas. tam dīzelim pat termostats maksā pāri 100ls
un nafig vel pieminēt alternatīvu V70???? tie tak ir pavisam dažadi auto, pilnīgi nesalīdzināmi.
Slinkais rakstīja: tu taču esi dīvains!!! ja ne vel vairak. kāda mārutka pec tev ir iskristalizējies tikai 2.5crd? 3.8 ar gazi pateriņš ir tāds pats, un pat mazāk nekā CRD. viņām nekad nav jamaina nekāda zobsiksna, nekadas sprauslas, un sūkņi, nekadas turbo problemas. tam dīzelim pat termostats maksā pāri 100ls
un nafig vel pieminēt alternatīvu V70???? tie tak ir pavisam dažadi auto, pilnīgi nesalīdzināmi.
Par to dīvainību nevaru spriest. Bet katrs savā ziņā ir dīvains.
Palasi iepriekš rakstīto tad redzēsi kāpēc izkristalizējies CRD. Atkārtošu vēlreiz. Negribu GRAND. Ja parastais CV būtu ar 3,3 dabūjams tad moš arī tādu ņemtu. Bet tā kā šajā cenā tādi nav tad no šīs sērijas atliek vienīgi CRD.
V70 kā alternatīva minēta miniveniem kā tādiem. Jeb precīzāk sakot tā: ja ņemtu minivenu tad skatītos uz CV. Ja vieglo tad no tiem vislabākais V70. Vismaz pašam apskatot daudz autiņus tā ir likusies labas kavalitātes automašīna par šo cenu.
Biju skatīties to CV. Un laikam (par cik te visi tik ļoti ir pret to CRD) kāds augstāks spēks nevēlējās lai es to auto nopērku. Jo piebraucot pie plača un knapi pieejot pie auto tam tika uzlikti numuri un jau citi pircēji dzina uz diagnostiku. Kā paši pārdevēji teica tad cilvēki ar lielu interesi jau vairākas reizes pētījuši auto tagad dzen uz servisu un pa 90% auto ir prom.
Intereses pēc pastaigāju pa citiem Tukuma plačiem un redzēju vienu Mazda 6. Likās normāls un ietilpīgs auto. Bet apakšā jau redzējās rūsas pleķi. Kā arī priekšā pie radiatora apakšējā balka diezgan jau aprūsējusi. Virsbūve gan vēl likās normāla. Bet laikam tādu ļoti rūsējošu auto par tādu naudu jau nu nav prāta darbs pirkt.
Ir pazīstami 3 ļautiņi, kam bija mazda6. Visi pa garantiju krāsojās. Vienam tagad outback, otram discovery un trešajam V70. Neviens nenožēlo izvēli atkratīties no mazdas pēc garantijas perioda beigām.
a kas vainas grandam? par 15cm garaks, vismaz 3 rinda var sēdēt. īsajā pat bērnu ratus nevar ielikt bagažniekā, un mazais rezerves rats arī plakaniski tur nejiet. īsais ir pilnīgi garām
Slinkais rakstīja: a kas vainas grandam? par 15cm garaks, vismaz 3 rinda var sēdēt. īsajā pat bērnu ratus nevar ielikt bagažniekā, un mazais rezerves rats arī plakaniski tur nejiet. īsais ir pilnīgi garām
Nu nav starpība tikai 15 cm. Paskaties pāris lapas atpakaļ tur ierakstīju dimensijas. Ja nemaldos tad 29 cm starpība bija. Vismaz 2001.g.
Slinkais rakstīja: nu neatceros vairs cik, tas tiesa. virsbūves pa lielam ir vienadas vecajam un jaunajam. un kā jau teicu, īsajam bagažnieks ir ka smārtam
Es zinu ka standarta bagāžnieks ir mazs. Bet man nav nepieciešams 7 vietīgs auto. Par cik viņam beņķi ir viegli izņemami tad 2 beņķus izmetot ārā vietas bagāžai ir atliektiem galiem. Un pie tam iespēja variēt bagāža aizmugurē vai pa vidu.
kā var to reni vispār apspriest, sēžot viņa ir jacer ka neviens neredzēs, kauns paliek. dzinēji mazi un nevarīgi, salons lēti plastmasīgs, normāla ādas salona vispār nav piedavājumā. platsmassas visbūve ir drīzāk mīnus, jo daļas vajadzības gadijumā neatradīsi. par franču tehnologijām vispār nerunāsim, viss caur dibenu. vienīgais kas tajā auto ir, tā veiksmīgs dizains.
Laikam runājam par dažādiem auto... vai arī... vai arī panesies bērnudārza variants, kad vairs nav pamatotu argumentu- a man, a man... mans tētis stiprāks, viņš tavējo piekaus. Neaizmirsti, ka vojageris ir otrs populārākais kolchoznieku auto pēc 1991 gada pasāta universāļa....
kā var to reni vispār apspriest, sēžot viņa ir jacer ka neviens neredzēs, kauns paliek. dzinēji mazi un nevarīgi, salons lēti plastmasīgs, normāla ādas salona vispār nav piedavājumā. platsmassas visbūve ir drīzāk mīnus, jo daļas vajadzības gadijumā neatradīsi. par franču tehnologijām vispār nerunāsim, viss caur dibenu. vienīgais kas tajā auto ir, tā veiksmīgs dizains.
Laikam runājam par dažādiem auto... vai arī... vai arī panesies bērnudārza variants, kad vairs nav pamatotu argumentu- a man, a man... mans tētis stiprāks, viņš tavējo piekaus. Neaizmirsti, ka vojageris ir otrs populārākais kolchoznieku auto pēc 1991 gada pasāta universāļa....
arī labs arguments. neaizmirsti ka populāri auto paliek no savām labām īpašībām. renim nav ne viena tada. tapēc viņu arī nav uz ielām. totāls sūds. punkts
Kad Tavs vojageris tā ies ar vārgāko motoru- varēsi kautko teikt par dinamiku un vēl pievēs uzmanību, ka tādā atrumā braucot tie vācieši normāli sarunājas, nevis auro, kā tas jādara vojāgerī pie 130 km/h
Slinkais rakstīja:
salons lēti plastmasīgs, normāla ādas salona vispār nav piedavājumā.
Ādas saloni no rūpnīcas ir 2. Zamša un gludāda, žēl tikai, ka tas attiecas tikai uz beņķiem.
Un vēl, vakar braucot uz ērgļiem un atpakaļ caur kangariem, varu pateikt. ka 13 gadus vecam auto salonā NEKAS negrabēja un mūziku varēja baudīt apm 1/4 no maksimālā skaļuma.
Slinkais rakstīja
platsmassas visbūve ir drīzāk mīnus, jo daļas vajadzības gadijumā neatradīsi.
Redz- sakarā ar to, ka pēc virsbūves daļām pieprasijuma praktiski nav, bet auto šrotos tāpat nonāk- virsbūves daļas tiek piedāvātas pa 50 ls autokrava, jo kamēr nenoņem paneļus, virsbūvi pat metāllūžņos negrib pieņemt.
Slinkais rakstīja:
par franču tehnologijām vispār nerunāsim, viss caur dibenu. vienīgais kas tajā auto ir, tā veiksmīgs dizains.
Atkal subjektīvs viedoklis...
Tā kā Slinkais- celies, ej sēdies savā vojāgerī un dodies vākt metāllūžņus, citam nekam tava skārda kaste tā īsti neder. Ak jā- prātīgi ar svaru, atceries, ka bez Tevīm tur var ielikt tikai kādus 400 kg...
Un vēl- ieraugot aizmugures skata spogulī espeisu- samierinies, ar to, ka Tevi visdrīzāk tulīt piesmies...
Pēc grāmatas tu saki 500 kg, ir likta gandrīz tonna, un nekas
man nospēlēja izšķirošo lomu salokāmie beņķi, jo man tā krīt uz nerviem sēdekļu celšana iekšā ārā, un pat ļoti nereti vajag to darīt. Piemēram, ikdienā trešā rinda salocīta, bērnu rati brauc iekšā nesalocīti. Braucam visi pieci un vēl suns būdā.
Šis liekas par tīri sakarīgu ciparu. Dizainiski gan ne īpaši pievilcīgs. Un skatos ka diez ko liels piedāvājums ar viņiem arī nav. Tas varētu liecināt vai nu par to ka ļoti nepopulārs vai arī .... slikts. Bet varbūt tik labs ka neviens viņus nepārdod
Moš jābrauc apskatīt. Lai gan no aprīkojuma viedokļa jau nu šis nestāv ne klāt CTC limitedam.
Kurš var pakomentēt kā ir ar gāzes iekārtu. Zvanīju par šo taunu un prasīju. Viņam esot praktiski 3 gadus veca iekārta. Vai tā laba vai slikta jau pa tel. neviens neteiks. Vai mēdz būt ka iekārta savu ir nokalpojusi un tad viņa jāmaina? Nu protams ne jau viss bet kaut kādas komplektējošās daļas (reduktors, sprauslas utt.). Tas jautājums par tēmu vai nav jārēķinās ar papildus izdevumiem šajā sakarā.
Yetti rakstīja: sausā smiltī muftu bija nosvilinājis...
Ķenguram manuālī rakstīts, ka mufta nav paredzēta ilgstošai darbībai buksēšanas režīmā. Tad viņa uzkarst un pakaļējo tiltu nepieslēdz.
Tad vajagot pagaidīt, kamēr ši atdziest un turpināt iesākto procedūru.
Daudziem ir šitāda parodiskā pilnpiedziņa. Pirmajiem KIA pakaļas tiltu varēja pieslēgt arī tikai uz īsu brīdi, bet tikai braucot taisni, jo nebija aizmugurē reduktora.
Šis liekas par tīri sakarīgu ciparu. Dizainiski gan ne īpaši pievilcīgs. Un skatos ka diez ko liels piedāvājums ar viņiem arī nav. Tas varētu liecināt vai nu par to ka ļoti nepopulārs vai arī .... slikts. Bet varbūt tik labs ka neviens viņus nepārdod
Moš jābrauc apskatīt. Lai gan no aprīkojuma viedokļa jau nu šis nestāv ne klāt CTC limitedam.
www.ss.lv/...
Lai gan šim arī cena nedaudz augstāka.
Kurš var pakomentēt kā ir ar gāzes iekārtu. Zvanīju par šo taunu un prasīju. Viņam esot praktiski 3 gadus veca iekārta. Vai tā laba vai slikta jau pa tel. neviens neteiks. Vai mēdz būt ka iekārta savu ir nokalpojusi un tad viņa jāmaina? Nu protams ne jau viss bet kaut kādas komplektējošās daļas (reduktors, sprauslas utt.). Tas jautājums par tēmu vai nav jārēķinās ar papildus izdevumiem šajā sakarā.
Espeisi ir populāri Lietuvā, tur arī ir ļoti labas izredzes atrast lietotas daļas. Šitam dīzelim ir problēma - ļoti plāns izplūdes kolektors. Ātri izdeg, jauns ilgi jāgaida, piša ar maiņu un $$$.
Kādu auto izvēlēties?
Tātad lieta sekojoša.
Esmu samērā veiksmīgi atbrīvojies no sava iepriekšējā auto. Nevarētu teikt vecā, jo auto tomēr bija samērā jauns. Bet pārdošanas iemesls vairāk bija saistīts lai atbrīvotos no līzinga saistībām.
Un šobrīd esmu cita auto meklējumos.
Prasības:
1. Pilnīgi noteikti auto nedrīkst būt ar 3 durvīm. Un tas nedrīkst būt mazauto. Respektīvi nederēs A3, A4, Mazda 3 vai 323, Mitsu lancer utt. domu var uztvert. Jo ģimenē ir sīcis 4g. kuru iesēdinot aizmugurē autokrēsliņā kājas šajos auto liecas 3 līkumos un krēsls tiek visu laiku spārdīts.
2. 99% priekšroka universālim, apvidus auto vai minivenam.
3. Vēlams lai pārvietošanās izmaksas nebūtu pārlieku lielas.
Iepriekš pārvietošanās degvielas izteiksmē izmaksāja apmēram 5 Ls/ 100 km. Nu tātad nebūšu mierā ja degvielā izies 10 Ls/100 km.
4. Budžets +/- 3000 Ls. Protams cipars dažus simtus var staigāt uz abām pusēm.
5. Vēlamais auto vecums ap 2000 gadu. Tā teikt uz leju īpaši negribētos Max pāris gadi.
Tātad Welcome ar ieteikumiem.
P.S. Neesmu īsts Vācu auto piekritējs, bet variantus izskatīšu. Iepriekš esmu pārvietojies tikai ar Japāņu automašīnām. Bet tagad meklējot auto tā 100% neviens no Japāņiem nav iekritis acīs tāpēc apskatīšu jebkuru variantu.