Kāpēc es fanoju par Mokku ar 1,6 litru benzīna motoru? Tāpēc, ka tā 115 zirgspēku jauda ir pilnīgi pietiekama, un auto cena vēl ir pieejama - tā ir, sākot no 11164 latiem.
Mokka ar 1,4 litru 140 zirgspēku benzīna turbomotoru maksā, sākot no 14147 latiem, bet ar 1,7 litru 130 zirgspēku turbodīzeli - sākot no 14431 lata.
Biju salonā garāmbraucot, iekāpu, pamēģināju apsēsties ērti. It kā viss daudz maz labi, vietas pietiekami. Domājams, kam patīk un der pēc noklusējuma, būs gana labs.
Bet kaut kāda zvaigzne tā ir tikai fana slapjajos sapņos.
VWfans rakstīja: GB12 teica, lai par Opel-Mokku veidoju atsevišķu tēmu. Tad nu es viņam klausu un tā daru. Manuprāt, Opel-Mokka ir ļoti iekārojama sākuma komplektācijā ar 1,6 litru benzīna motoru. Ko Jūs sakāt?
www.youtube.com/...
saku, ka piedāvātais rullītis nav skatāms dēļ tirliņa tizlajās brillēs.
un iekārojamas( sākuma komplektācijā) ir lielākā daļa garkājainās lielo acu(vismaz 3.izmērs) īpašnieces, ja kāda ir vārdā Opel-Mokka, tad iepazīstini...
varbūt iekārošu
bet tā, mans dubļu lācis - Nissan ir krietni labāks.
Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.
Chankaishi rakstīja: Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.
Veltīgi nenoskatījies līdz galam! Sākot ar 30.minūti, testam tiek pieaicināta sieviete Tatjana, un tad vietām ir pavisam pikanta papļāpāšana...
Moka ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru nemaz nav ēdelīga - pēc ražotāja datiem vidējais benzīna patēriņš pa šoseju ir 5,3 litri uz 100 km, pilsētā 8,6 litri uz 100 km, bet vidēji - 6,5 litri uz 100 km. Ņemot vērā to, ka ražotāja sniegtos datus ir grūti sasniegt, piemetam klāt 10%. Tad patēriņš sanāk 5,83 litri pa šoseju, 9,46 litri pilsētā un 7,15 litri vidēji uz 100 km.
VWfans rakstīja: Moka ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru nemaz nav ēdelīga - pēc ražotāja datiem vidējais benzīna patēriņš pa šoseju ir 5,3 litri uz 100 km, pilsētā 8,6 litri uz 100 km, bet vidēji - 6,5 litri uz 100 km. Ņemot vērā to, ka ražotāja sniegtos datus ir grūti sasniegt, piemetam klāt 10%. Tad patēriņš sanāk 5,83 litri pa šoseju, 9,46 litri pilsētā un 7,15 litri vidēji uz 100 km.
man bija 1.6 litru 112 zirgu benzīna renaults.... vidējais patēriņš bija 8-10litri
ar tavu braukšanu (gāzes pedāli vadājot bagāžniekā) varbūt varētu tam bezmotoram dabūt 7 litri pa šoseju
Chankaishi rakstīja: Nenoskatiijos liidz galam, tieshaam tie viiri muld par daudz. Slavee nepaartarukti, un tad - bet ir miinuss Kopeejais rezumee - pashvaks motors(140zsp!), jo dinamika shvaka, toties dikti eedeliigs, ap 12l/100km, ne dzhips, pilseetas auto, uz trases tam nav vietas, ar labu ieksheejo apdari un eertaam seedpoziicijaam, patiikams braukshanaa(lai gan motors tups). Gruuti spriest kaa ir reaali.
Veltīgi nenoskatījies līdz galam! Sākot ar 30.minūti, testam tiek pieaicināta sieviete Tatjana, un tad vietām ir pavisam pikanta papļāpāšana...
nopērc moku - tad arī tu varēsi uzzināt ar ko un cik pikanti kniebjas Tajana
Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.
Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.
Degvielas izmaksas uz 1000 km.
Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati
Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati
Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).
VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.
Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.
Degvielas izmaksas uz 1000 km.
Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati
Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati
Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).
Bija laiks kad dīzelis bija pa kādi 10 santīmi dārgāks . Pēc statistikas strauji pieaug dīzeļ auto skaits ( te gan zinātāji bilst ,ka daļēji šī straujā statistikas maiņa saistīta ar veco žiguļu norakstīšanu akciju laikā .) ja uz balsošanu tad es domāju dīzeļ degviela caurmērā tomēr būs dārgāka .
VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.
Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.
Kārtējo reizi apstiprinās tava izbijušā ierēdneļa āža kāja, kurš māk sausus ciparus saskaitīt
Degvielas izmaksas uz 1000 km.
Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati
Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati
Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).
VWfans rakstīja: Parēķināsim, vai Mokku ir vēlams izvēlēties ar 1,7 litru 130 zirgspēku dīzeļmotoru. Salīdzināsim vienādas Enjoy komplektācijas. Mokkai ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru cena 12234 lati, bet ar 1,7 CDTI dzinēju 14431 lats. Starpība 2197 lati.
Degvielas patēriņš benzīna auto 6,5 litri uz 100 km, bet dīzeļauto - 4,7 litri uz 100 km. Tā kā šajos rādītājos grūti iekļauties, piemetam 10% klāt. Sanāk patēriņi attiecīgi 7,15 un 5,17 litri uz 100 km.
Degvielas izmaksas uz 1000 km.
Benzīna auto 0,927 x 71,5 = 66,28 lati
Dīzeļauto 0,877 x 51,7 = 45,34 lati
Starpība 20,94 lati uz 1000 km. Dīzeļauto iegāde atmaksāsies pēc 104,9 tūkst.km (2197 / 20,94 = 104,9).
bet, ja vadot autotransportu mēdz izmantot arī braukšanai un zin kur atrodas akseleratora pedālis,
Parēķināsim benzīna izmaksas braucienam no Rīgas uz Zalcburgu turp un atpakaļ, kas ir 3300 km. Ja brauc ar Opel-Mokku ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru, tērējot vidēji 5,83 litrus benzīna uz 100 km, kas vidēji maksā 98 sant. par litru (ņemsim vērā, ka Austrijā tas ir dārgāks), tad benzīna izmaksas šādā braucienā sanāk Ls 188,54.
VWfans rakstīja: Parēķināsim benzīna izmaksas braucienam no Rīgas uz Zalcburgu turp un atpakaļ, kas ir 3300 km. Ja brauc ar Opel-Mokku ar 1,6 litru 115 zirgspēku benzīna motoru, tērējot vidēji 5,83 litrus benzīna uz 100 km, kas vidēji maksā 98 sant. par litru (ņemsim vērā, ka Austrijā tas ir dārgāks), tad benzīna izmaksas šādā braucienā sanāk Ls 188,54.
Fan, taču aizmirsti par 5.83 litriem 1.6 atmosfēriskajam motoram... Tādu patēriņu labākajā gadījumā dabūsi ar izslēgtu kondicionieri visu ceļu braucot ar 60-70 km/h. Pa Vācijas bāni, braucot virs 3500 apgriezieniem (galvu reibinoši 120 km/h, bet gan), patēriņš tev būs 10 kā minimums, ja ne vairāk... Dīzelim ar šādu ātrumu būs kādi 5-6 litri....
Bulšits ir visi tie ražotāju patēriņi... Tos mēra speciālās telpās, kad tev pretī pūš vējš pēc speciālas metodikas. Ir ražotāji, kas pat noloka spoguļus vai pat izņem durvju rokturus, lai sasniegtu mazāku patēriņu... nerunājot par gaismā u.c. elektroiericēm.
Tiesa gan, biju pārsteigts, kad atklāju, ka manam pasātam patēriņš visos ciklis atšķiras par apmēram litru tikai, kaut arī mani nekā nevar nosaukt par sēņojošu braucēju.
vai tev reāli dzīvē ir izdevies veikt 3000km braucienu un ir izpildījušies tavi aprēķini, balstoties uz ražotāja datiem(+10%), par plānotajiem degvielas tēriņiem?
vai atbilst Tevis bīdītai teorijai par izdevīgumu un atmaksāšanos?
un vai ir izdevīgi 2 cilvēkiem, vairāk ilgtermiņā tur neiebāzīsi, mokkot uz Zalcburgu pa ~189LVL?
Fanam - izskatās tizli, kā jau jebkura mākslīgi uzpūsta un piepacelta mazmašīna, un baudāmā 1.6 šujmašīna noteikti ir pilnīgi nebaudāma - ja ar tādu vajadzēs sekot kādai mazai mašīnai ar līdzīgu 1.6 zem haubes, kuras vadītājs brauks dinamiski, varēsi izbaudīt, kā tas ir, kad tahometrs dzīvojas pa augšām bet cēliens kā neparādās, tā neparādās...
Priekš tās pasmagās kārbas adekvāts griezes moments būtu 115 zs ļurboķīselim, nevis mazam atmosfēriskam benzīnniekam.
GB12 rakstīja:
Fan, taču aizmirsti par 5.83 litriem 1.6 atmosfēriskajam motoram... Tādu patēriņu labākajā gadījumā dabūsi ar izslēgtu kondicionieri visu ceļu braucot ar 60-70 km/h. Pa Vācijas bāni, braucot virs 3500 apgriezieniem (galvu reibinoši 120 km/h, bet gan), patēriņš tev būs 10 kā minimums, ja ne vairāk... Dīzelim ar šādu ātrumu būs kādi 5-6 litri....
Bulšits ir visi tie ražotāju patēriņi... Tos mēra speciālās telpās, kad tev pretī pūš vējš pēc speciālas metodikas. Ir ražotāji, kas pat noloka spoguļus vai pat izņem durvju rokturus, lai sasniegtu mazāku patēriņu... nerunājot par gaismā u.c. elektroiericēm.
Tiesa gan, biju pārsteigts, kad atklāju, ka manam pasātam patēriņš visos ciklis atšķiras par apmēram litru tikai, kaut arī mani nekā nevar nosaukt par sēņojošu braucēju.
Tā, sākam. Kā tas ir - "vējš pūš pretī pēc speciālas metodikas, noloka spoguļus bla bla bla"? Ja mašīna stāv uz vietas ko maina tas, vai noloka spoguļus, vai ar presi pieplacina jumtu? Pilnīgi neko. Vējš tiešām pūš pēc "speciālas metodikas" - kad mašīnu uzdzen uz ruļļiem nomērīt jaudu, tur arī mašīnas priekšā noliek kārtīgu veņķiku, jo galu galā ir jānodzesē pilns ganāmpulks, nevis ikdienas maziņais. Un vispār tev kā cilvēkam kas cieš no vajāšanas mānijas derētu palasīt un salīdzināt EPA patēriņus ar ražotāja patēriņiem - neesmu pētījis vajadzības trūkuma pēc vai eiropā ir kāda organizācija, kas dara to, ko amūrikāņiem EPA - pēc vienota standarta pārbauda visām tirgū esošajām mizām patēriņu, kuru tad ražotājs drīkst sludināt. Nevis tie tavi brīnumi par slodžu noņemšanu un kas vēl.
Un par pēdējo rindkopu - velkom tu ze VAG. Mana audī šosejas patēriņa cipari no solītajiem atpaliek puslitra - litra robežās - kaut gan varbūt ja es kruizētu uz 90, nevis 95, varbūt pat sanāktu solītais cipars - uz 120 ejot sanāk. Pilsētas cipara realitāti pārbaudīšu vasarā, pa ziemu nav reāli.
Pilnīgi piekrītu,ka mazmotors bānim neder. Mans 1,7 dīzelis pa Ungārijas, Polijas, Vācijas bāņiem auroja, ka traks un dabūju patēriņu 10 litrus (kruīzā uz 160)
Kad dažus simtus pabraucu uz 180-190, tad pat 13 litri
Velomens rakstīja: Pilnīgi piekrītu,ka mazmotors bānim neder. Mans 1,7 dīzelis pa Ungārijas, Polijas, Vācijas bāņiem auroja, ka traks un dabūju patēriņu 10 litrus (kruīzā uz 160)
Kad dažus simtus pabraucu uz 180-190, tad pat 13 litri
Vajag pa bāni braukt ar 100-110 km/h! Es tā 2009.gadā Vācijā darīju, un patēriņš tad bija 5,4 litri uz 100 km.
vai tev reāli dzīvē ir izdevies veikt 3000km braucienu un ir izpildījušies tavi aprēķini, balstoties uz ražotāja datiem(+10%), par plānotajiem degvielas tēriņiem?
un vai ir izdevīgi 2 cilvēkiem, vairāk ilgtermiņā tur neiebāzīsi, mokkot uz Zalcburgu pa ~189LVL?
Jā, ir izdevies. 2009.gadā braucu uz Angliju un atpakaļ 5700 km. Vidējais patēriņš bija 4,73 litri uz 100 km - tieši par 10% vairāk nekā ražotāja noteiktā norma braucienā pa šoseju. Braukšanas temps bija 80-90 km/h pa Lietuvu un Poliju (Polijā nebraucu pa bāni, bet pa ziemeļiem), 100-110 km/h pa Vācijas bāņiem un 90-100 km/h pa citu valstu bāņiem.
Opel Mokka - uzlecošā zvaigzne