Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..122
AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Šodien sanāca iebraukt Autobrava salonā paskatīties mašīnas. Ļoti interesēja Fiat 500X, jo dizains dikti patīk + lasītas labas lietas par interjera kvalitāti, bet diemžēl salonā daudz par maz vietas (aiz manis sēžot paliek vēl mazāk, nekā esošajā auto - Toyota Auris TS). Žēl, jo citādi mašīna ļoti patika.

No visām tur esošajām mašīnām, tikai divi reāli varianti paliek (patiesībā viens) - Hyundai i40 un Suzuki SX4 S-Cross.

i40 pārsteidza ar labu apdares kvalitāti un ļoti plašu salonu/bagāžnieku, lai gan apskatei izliktais i40 ir maksimāli nopakots - domāju, ka tādā modelī, kas būtu mūsu budžetā, sajūtas nebūtu tik patīkamas. Šim modelim bija akcijas cena 25000, pilna cena virs 30. Un i40 mums principā derētu tikai ar atlaidēm, vai arī ja šausmīgi, šausmīgi iepatiktos. Sievai arī šis auto nu tā, turklāt tas šķiet vēl zemāks, par pašreizējo.

Lūk, SX4 S-Cross pārsteidza ļoti pozitīvi. Labi, salonā diezgan daudz pacietas plastmasas, bet toties ir daudz plusu. Pirmkārt, ļoti daudz vietas. Es (kaut kur ap 195cm) saregulēju vadītāja krēslu tā, lai būtu ērti, un varēju pats aiz sevis sēdēt visai ērti (lai gan galva teju atdūrās pret jumta). Un ja es varu pats aiz sevis ērti sēdēt, tad arī auto varēs ielikt divus bērna beņķus (vienu ar skatu uz atpakaļ) un bēdu nezināt, kas man ir svarīgi. Tātad, salonā vietas gana. Bagāžnieks arī likās gana liels, vizuāli auto arī izskatās forši (manuprāt, bet tā jau gaumes lieta).

Citi plusi - pilnpiedziņa, cik internetā raksta salīdzinoši labs bezceļos (labi, tas noderēs reizi gadā, bet tāpat) un cena. Šobrīd akcijas cena vispilnākajai komplektācijai 20000, lai gan mūsu vajadzībām perfekti pietiktu arī vidējā par 18000. Un šo auto mierīgi varētu atļauties arī bez akcijas cenas, kas nav gadījums ar Hyundai.

Citādi - nu, Tucsons tomēr šķiet pārāk pārcenots, par tādu naudu jau labāk ņemtu RAV4/CRV/Outlander. Vitara izskatās tāds džipīgs un foršs, bet salons šaurs. Jeep Renegade dzīvē vēl neglītāks, nekā attēlos. SsangYong neievieš uzticamību nedz ar ārējo, nedz iekšējo izskatu, lai gan iekšā nesēdāmies.

Uz automašīnām ārpus mūsu budžeta nemaz neskatījos.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 2 Atbildēt

Vai nevēlies iegādāties Citroen-C4 Cactus?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Nav apnicis bāzties visiem virsū ar savu kaktusu?

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Man nepatīk dizains + šķiet, ka salonā vietas varētu nepatikt. Citroen dīleris atrodas totāli nepareizajā pusē, bet ja kādreiz būs laiks un iespēja, iebraukšu - gribu aplūrēt C4 Picasso dzīvē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Arī nupat pabiju AUTOBRAVA salonā, bija doma apskatīt sīkāk FIAT FREEMONT, bet izrādās, ka tā vairs pat nebūs!

Aprunājos ar tiešām patīkamu un profesionālu auto pārdevēju, ieteica man atbraukt martā, kad AUTOBRAVA atsāks SEAT tirdzniecību. Un ALHAMBRA minivens tiekot pat vienā rūpnīcā ar SHARAN ražots.

Pabiju arī SKODA salonā, ļoti man jau tīk jaunais SUPER B gan no izskata, gan aprīkojuma viedokļa utt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Arhambra un Sharan ir viens un tas pats auto.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Es nezinu, vai man vērts uz Škodas salonu vispār braukt - Yeti kaut kā galīgi neuzrunā un tāds Superbs, kādu gribētu, jau diezgan stipri pārsniedz vēlamo budžetu. Kaut kad skatījos cenulapu un sanāca kaut kur ap 31-32000.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Super B ir jauns modelis, kas būs vēl aktuāls vairākus gadus.

Tad gan, tiesa, būtu jāizvēlas vismaz Ambition komplektācija, kas jau bagātīga. Ar Tsi 180zs dzinēju un automātu, papildinot ar ādas salonu un bixenon lukturiem tomēr var iekļauties ap 30k EUR, kas būtu ļoti ok!

Un tajā auto aizmugurē ir tik daudz vietas

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Es ņemtu ar dīzeli. Superbiem vidējais reālais 8,5 (272 auto dati), konkrēti 1.8 TSI 180zs rāda 8,4 (gan tikai dati no 4 auto). Dīzelim vidējais 6,5.

Manai gaumei tāpat drusku par dārgu, kaut kā virs 25 negribētos. Lai gan starpība ikmēneša izdevumos nav baigi liela, ja ņem operatīvajā.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tā jau operatīvā līzinga priekšrocība - ne tik ļoti katru tūkstoti EUR jāplāno!

Es sev nospriedu vēlmes, tad budžetu noteicu tikai aptuvenu, lai iekļautos Xxx ikmēneša maksājumos. Iegādes summa man principā īpašu lomu nemaz nespēlēs.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Jā, tas gan, bet tomēr starpība ir jūtama - ieliku Superba parametrus savā ekselī (nodokli gan nesamainīju, jo slinkums tagad meklēt summas CSDD), salīdzinājumā ar to SX4 S-cross kopējās izmaksas 130 EUR vairāk mēnesī (600 vs 470). Un tad jau es nopietni sāku domāt - vai tiešām ir tā vērts?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Man noteikti būtu vērti. Superb tomēr ir būtiski labāks. Brauksi ar smaidu un komfortu. Un arī labi izskatās, nevis kā tas tur sucuki-san.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

2 l/100 km ekonomija sanāk, bet cik ir atšķirība starp benzīna un dīzeļa superbu? Droši vien savi 3 tūkstoši sanāks un lai sāktu ekonomēt, būs baisais apjoms jānobrauc pirms tam.

Protams, ja esi gargabalnieks ar lielu gada nobraukumu vai arī plāno auto ātri vien pārdot, tad situācija var būt cita.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

1400 EUR. Dīzelim gan tikai 150zs, benzīnniekam 180.

Mēs gadā nobraucam kaut kur pie 30 000, tādēļ pie 1400 EUR starpības, dīzelis sevi atpelnītu divos gados.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Vēl jau variants 1,4 TSI - tie paši 150 ZS.

Starp citu, man šķiet, ka 1,8TSI bija atzīts par problemātiskāku kā 1,4 TSI.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Esot pie tam nereāli ekonomisks arī!

SKODA dīlera pārstāvis gan minēja faktu, ka 1,4Tsi 150zs nekāds spridzeklis gan neesot, bet vai tad tas LV ir galvenais?

Kas ir vēl čipojams arī (būs ~180zs)

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Pirmā dzirdēšana, ka šis motors būtu īpaši ekonomisks. Nekāds baigais "rīma" jau nav, bet zem 7.5/100 tāpat netiks. Kas, protams, priekš tik lielas mašīnas ar benzīna motoru nav slikts rādītājs, bet solītajiem cipariem (kaut kur pie 5) ne tuvu netiks.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Un pieļauju, ka tas pats varētu būt ar Seat. Alhambra šķiet būs par lielu, bet ar SEAT jauno krosoveru būs kā ar Superbu (vai Tiguanu) - bāzes versijas kaut kur pie 20, bet lai dabūtu versiju, kur apmierina gan dzinējs, gan aprīkojums, jāatpogā 30 vai vairāk tūkstoši.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Bet man Dodge Durango patīk, jo Toyota Sequoia un Chevrolet Suburban par lielu liekas Ko nu darīt?

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Elementāri, atpogāt 55000 un braukt :P

tcm.lv/lv/jauni-auto/dodge/modeli/durango

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Bet gribētos ta atpogāt tikai 30000$

www.dodge.com/en/durango/

Eiropa, saproties...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nuu, tad jau jāskatās zelta vidusceļš = 30000 $ plus kādi 10 klāt par transportu, reģistrāciju un sertifikāciju...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Interesanti.

Tirgū it kā milzīgs piedāvājums.

Sāc interesēties konkrēti - tas kļūst ļoti ierobežots.

Ir dīleri, kuru personāls kompetents un ieinteresēts. Ir arī tādi, kuri labprāt netērētu "savu dārgo laiku" ar katru ienācēju salonā... Man kā tirdzniecības cilvēkam to grūti saprast. Galu galā, klients tomēr diktē parādi tirdzniecībā

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Ja nav baigi jāsteidzas, tad var pagaidīt. Šogad daudz interesantu jaunumu Škodas/Seat krosovers, KIA lielais universāls, Renault Talisman universāls.

Bet ar auto tā pat kā ar tehniku kaut kad jāpieņem lēmums, jo modeļi pietiekami ātri mainās un gribas sagaidīt to un šo arī un lēmums atliekas un atliekas.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Tas gan, par lielu laimi, ierobežoju sevi ar pirkumu 2016.gada otrsjā pusē. Tikmēr - tirgus izzināšana detalizēti

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79

Kāds dzinēja veids Tevi ŠOBRĪD uzrunā ..dizels / benzīns / apgāzēts benzīns ?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Neticēsi, bet laikam benzīnnieks!

Jo bieži īsie braucamie gabali nav veselīgi dīzelim, ziemā gandrīz vispār auto nepagūst iesilt utt.

Kā arī, lētāk iegādājoties, protams.

Tīri teorētiski vēl prātoju par turbo benzīnnieku (mazo), ko vēl uzreiz nočipot arī

Ieguvums būtu zemāka iegādes cena, bet pēc čipošanas - arī raita braukšana (ģimenei spridzekli nevajag). Gan nemāku teikt, vai dīleris var uzzināt vienkāršu apkopju brīdī pašu čipošanas faktu

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

Biju nočipojis Hondu - stipri elastīgāk un pareizāk braucās , bet nu EURO 4 .... nesanāca , no apkopes saņēmu bez ''čipojuma'' ar textu ka tā nu īsti nedrīkstot jo lūk garantija uxjarantija utt ujxņa , lai gan paši atzina čipojumu par gaumīgu esam . Tā nu visu laiku ,cik tas autõ pie manis pabija , pirms braukt uz TA , devos pie čiptuning.lv ''dzēsties'' un pēc TA ''atjaunoties'' , Extrā naudu par to ''vingrošanu'' čipotāji neprasija .

Kad tika pirkts Renõ Trafiks , paši MM piedavāja čipot , kas arī tika izveikts

Dažādi dīleri/autiņi , dažada attieksme pret čipošanu .

Kad staigāsi dīleriem prātu iznest , paprasi viņu viedokli , lai zinātu ar ko jārēķinās .

P.S. es CRV un CV dīzeļus čipoju chiptuning.lv Daudavgrīvas ielā .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 3 Atbildēt

Mans ideālais auto, ko izvēlēties ar prātu, ir jauna Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI. Bet ideālais auto, ko izvēlēties ar sirdi - dzeltens Citroen-C4 Cactus 1,2 benzīns.

aansis Reģ.: 23.11.2012
6 0 Atbildēt

Ir cilvēki, kam nav ne prāts, ne sirds

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Katrs pērk to, kas sirdij tuvāks, vien dažkārt ir vērts padomāt par to, kas notiks pēc dažiem gadiem, kad gribēsies auto nomainīt. Es varbūt esmu pesimists, bet apšaubu lielu pieprasījumu pēc šī hipsteru auto. Pārdot jau varēsi,bet ne tuvu par tādu cenu, kā iedomājies.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Es ar saviem auto braucu ilgi. Ar Merivu braucu deviņus gadus, un ar Fabiju taisos braukt tikpat.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Manu ideālo potenciāli interesējošo auto - pilna Rīga dīleru salonu

Tikai secinājums, ka nesamērīgi dārgi tas izmaksātu!

Vai arī tomēr nāksies no kaut kā atteikties vai domāt par zemākas "raudzes" auto marku.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
3 0 Atbildēt

Laipni lūdzam uz Zemes

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Un arī te neredzu nekā slikta, tāpēc arī izpētu tirgu un iespējas SEV.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Šodien netīšām iemaldījos Raudas ielas Euro Auto. Tas Talisman ir superīgs auto - skaists, ērts, bet, nu, bez planšetes vidū izskatās vienkārši briesmīgi...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Nedēļas nogalē biju Eiropā. Nomā piešķīra Škoda Fabia 1,2 l benz/DSG ar aptuveni 13 000 km nobraukumu. Lai man piedod VWfans, bet nu neaprotu, kā var jūsmot par šādu auto. Mazs, skaļš, neērts. Tiesa gan ekonomisks tas bija - 660 km nobraucu ar vidējo patēriņu 6,2 l/100km (pēc fakta) (5,8 l/100km pēc datora). Un tas pie tā, ka pa bāni braucu ar 130km/h (ātrāk neriskēju braukšanas apstākļu dēļ, kā arī negribēju pārmocīt mazo mugursomu ) un aptuveni 1/3 kopumā nobraukāju pa kalniem.

Bagažnieks mazs, tāpat arī pats aiz sevis apsēsties ērti nevarēju, motors skaļš. Vai visiem VW grupas auto ir tik neparodzīga kruīzkontroles izmantošana? Tas jādara tik izjusti... Mazliet par stipru pieskaros, tā uzreiz ielēdzas pagrieziena rādītājs. Beigās jau piešāvos, bet jebkurā gadījumā vismaz japāņiem šādu īpatnību nekad nebiju pamanījis. Tāds sīkums kā degvielas vāciņš - kad attaisa vāciņu un atskrūvē korķi, nav kur to uzkarināt. Pat 1988.gadā ražotajai Corollai bija speciāla vieta šim mērķim paredzēta!

Braucot pa kalnu lejā, motors pats slāpē ātrumu ar zemāku pārnesumu (kas pats par sevi ir normāli), bet dara to ar TĀĀĀĀDU skaņu... Braucu lejup pa kalnu ar ātrumu aptuveni 70 km/h, atlaižu akseleratora pedāli un tad sākas - pārslēdzas no D7 uz D2 vai D3, un 4000-4500 apgriezieni. Radio gandrīz vairs nav dzirdams. Užas!

Tikko ieskatījos dīlera mājaslapā. Izskatās, ka man bija Style versija, kas Rīgā jauna maksā 15 670 EUR. Šobrīd esmu izvēles priekšā, jo taisos savu 9-gadīgo FR-V mainīt uz ko mazāku un jaunāku (jaunu?). Viens ir skaidrs. Škoda Fabia viennozīmīgi nekvalificējas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Nesen īres kantoris iedeva Fiat 500. 2 cilvēkiem ir OK, pat pamanījāmies uz bodi aizbraukt četratā. Priekš Latvijas ātrumiem bija ok, bet priekš gludajiem lielceļiem - drusku part vāju motors. Pat nezinu, kas viņiem tur standarta versijā - 1.2? Start / stop sistēma arī ok strādā. Ja Fabija nepatīk, paskaties 500to.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Es laikam esmu veselīgi pieticīgs, bet mani Škoda-Fabia pilnībā apmierina. Vismaz auto ar benzīna motoru ir, manuprāt, kluss. Īpaši kluss auto ir vienmērīgā kustībā. Katrā ziņā Fabia ar benzīnmotoru ir klusāka nekā Cactus dīzelis un Avensis dīzelis (jaunākie modeļi). Manas Fabijas nobraukums vakar sasniedza 55 tūkst.km atzīmi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Secinājums - auto ar DSG kārbu laikam nav tas labākais variants. Vajag pirkt Fabiju universālu ar 1,2 TSI 110 zirgspēku motoru un sešpakāpju mehānisko ātrumkārbu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nomik, vai tā nomas Fabija bija jaunā vai iepriekšējā modeļa? Esmu testējis jauno modeli, likās ideāla.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Jaunais modelis

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

No visiem mazauto ar kuriem esmu braucis, man personīgi, pirmajā vietā fiat panda. Bet braucu nevis ar jauno (trešo), bet otro un manuālo kārbu.

Man kā alerģija pret mazauto, bet iekāpjot pandā un pabraucot.... biju patīkami pārsteigts. Iet mīksti, labi ( pa kalniem braucu), kvalitatīvs, ērts. Tikai vienu mīnusu atradu. No ārpuses skatoties, liekas ka liels bagāžas nodalījums, bet īstenībā mazs. Viņš augstumā daudz vietas aizņem, bet dziļumā maz. Es neskaitu visādus "sīkumus" kā tas, ka nebija roku palikņu, motors maziņš.... utt. Bet tas jau mazauto. Daudz nevar prasīt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Man Ford Fiesta.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Būtu vismaz HONDAi jauns modelis FR-V...

Jo HR-V tomēr mazs, bagāžnieka gandrīz nav

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

eu nopietni??

es ,kad ieprovēju jauno HRV, kautkā nepamaniju šitādus kreņķus

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vai iespējams tur (bagāžniekā) ielikt bērna ratiņus?

Salons ok, man patika, likās ērts.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

To nepārbaudīju, bet domāju, ka var. Savulaik ratus liku arī Citroen C3 bagažniekā. Tiesa, ar noņemtiem riteņiem

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Viss ir tehniski iespējams. Bet, vai vajag?

Ja pastāv iespēja izvēlēties pareizu auto jau saknē.

Pie tam, ikdienā ar to manā gadījumā brauks mana sieva (ar vismaz 1 bērnu + ratiņiem, kuru riteņus negribu pat prasīt ņemt nost un montēt virsū).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja salīdzina ar Jazz, tad Fabia ir patiešām mazāks bagažnieks.

HR-V jau ar Opel Mokka vai Nissan Juke ir liekams vienā kategorijā. Man principā HR-V patīk, bet neredzu īsti pielietojumu tādam. Tas ir tas pats Jazz, tikai ar paaugstinātu klīrensu. Tam nav pat pilnpiedziņas kā iepriekšējai paaudzei. Un par to maksāt 3 000 eur neredzu nekādu jēgu.

Joprojām domāju par jauno Jazz, bet cena šķiet diezgan augsta - tādā komplektācijā kā man būt OK, Jazz maksā pie 18 000 eur. Plānos ir iekļauties kādos 15-16 tūkstošos. Papētīju alternatīvas Jazz citu dīleru mājaslapās. Tāpat tie paši 16 000 eur sanāk, ja normāli sakomplektē. Katrā ziņā esmu lēmuma pieņemšanas procesā un joprojām lielā neziņā

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Pērc jaunā modeļa Merivu ar rūpnīcā uzstādītu gāzes iekārtu! Enjoy aprīkojuma versija maksā 16537 EUR, Cosmo 17344 EUR, Drive 17545 EUR. Dzinējs ir 1,4 litru 120 zirgspēku ar turbīnu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nekādi nav saprotams, kāpēc OPEL rūpnīcas LPG modeļiem nepieļauj automātisko ātrumkārbu? Jo man, piemēram, mehānika absolūti vienaldzīga.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Inetā apskatīju arī Merivu ar labu aprīkojumu. Par šo naudu jau Jazz gandrīz sanāk max komplektācijā.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Meriva tomēr izmēros ir brangāka par Jazz...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Es arī gribu automātu. Tieši tāpat kā Kasinsh79 padomāju, kāpēc nepiedāvā LPG ar automātu. Es gan LPG visdrīzāk nelikšu, jo plānotais gada nobraukums varētu būt ap 7000 km. Pie šāda nobraukuma LPG neatmaksājas.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Pie tāda nobraukuma vispār atsevišķa mašīna neatmaksājas.. Ērtāk -jā, izdevīgi -nē.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Nepiekrītu. Vietās ar sliktu sabiedriskā transporta nodrošinājumu auto noder arī tad, ja gadā nobrauc 7 tūkst.km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Kaut kur iepriekš taču secinājām, auto vispār neatmaksājas Īpaši, ja maz braukt - izdevīgāk ar Panda taxi viennozīmīgi.

Taču, man tas mazsvarīgi. Tā ir iegriba, prasība pēc komforta, mobilitāte utt. Un diezgan vienalga, ka izmaksas jaunam auto būs palielas.

Atceramies, dzīvojam tikai vienreiz!

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 0 Atbildēt

Bet pie 50 000 atmaksājas? Vēl vairāk neatmaksājas. Ja autiņam ar 7000 jāmaina eļļa reizi gadā, bet 50 000 "5 reizes". Plus uz servisu piecas reizes biežāk jādodas.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Pasaki labāk cik ilgā laikā un cik dārgs televizors atmaksājas ;)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Otrais auto ģimenē ir absolūta nepieciešamība, lai varētu izvadāt bērnus pa skolām, dārziņiem, pulciņiem utt. Tā kā pamatā visa braukāšana notiek vienas pierīgas pilsētas robežās, tad nobraukums ir salīdzinoši neliels.

AnK Reģ.: 06.10.2014
1 0 Atbildēt

Jā, par mazauto runājot, nesen Vācijā bija no rīta jātiek uz lidostu (ap 120 km pa bāni), nomas auto bija Mini One. Mašīna interesanta un žiperīga, man kā garam cilvēkam bija ļoti viegli ērti iekārtoties pie stūres. Aiz manis gan pat bērnam vieta nebūtu. Nevainojama start/stop sistēma, stilīgs interjera dizains.

Par pārējo - dinamika un komforts pārsteidza, jo līdz 150-160 km bija pilnīgi normāla braukšana. Vienu reizi arī izspiedu līdz maksimumam (norobežots mazliet zem 200), bet tad jau gan gaita nepatīkama, gan arī šausmīgs troksnis - pēc 160 uzreiz skaļuma līmenis drausmīgs. Zem 160 - normāls. Tā kā reti ir izdevība pabraukt ātri un tā kā mašīna to ļāva, pa bāni tā arī turēju savus 150-160 (protams, ja neskaita vietas, kur bija ierobežots ātrums).

Par degvielas patēriņu grūti spriest - aptuveni 20-30 km nobraukti pa pilsētu, bija ap 7.5 vai tā, pēc pilnās bākas metodes kopējais patēriņš sanāca 8.8/100, bet tur jau ātrums darīja savu. Pieļauju, ka braucot ar 120-130, pāteriņš būtu par vismaz pusotru litru zemāks.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Pats Mini nekad nepirktu, arī kā otro auto. Pārāk mazs un dārgs, ir daudz labākas opcijas. Šķiet, ka jābūt baigajam Mini dizaina fanam, lai apsvērtu šāda auto iegādi (vai arī baigi gribas izjust BMW tehniku, bet nevar atļauties 1. sērijas bembi).

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 0 Atbildēt

Ekstrēmists!

Ar mini braukt tādos ātrumos!

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Kas ar to ekstrēms? Motors gana ņiprs, komforts gana labs, nekādas problēmas ar vadāmību nebija.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī izīrēju MINI Spānijā, pabraukājos viens pats pēc izstādes savulaik ap Madridi pāris dienas

Nu, man patika! Stilīgs, feini vadāms, vienīgi 1.6 benzīnnieks bija tāds ne visai žiprs, citādi - reāli labs auto!

Ģimenei varbūt derētu 4 durvju MINI, bet sēdekļi ar ļoti stāvām atzveltnēm aizmugurē (man vajag ērti nolaižamus) un mazs bagāžnieks - nebūtu, kur novietot ratiņus (ērti).

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

netiku ievērtējis HRV grabažnieku attiecībā uz bērnu ratiem.

par JUKE zinu teikt ka izņemot dubultgrīdu atveras milzīgs grabažnieks. par sava Juke ietilpibu varu padalities ka tris cilveki + milzu bagāža 2 nedēļām makšķernieku kempingam ,tika veiksmīgi nogādāta līdz kruīza transportam 8,5km attālumā

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Pie malas stereotipus, Dacia piedāvā robotizētu automātu ar rūpnīcas LPG, Lpgan MCV ar pilnu faršu pa 14000...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Paldies, nē!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ko tauta domā par Toyota Auris 1.8 l hybrid? Šobrīd Amserv tāds jauns par 18500 eur nopērkams.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Visu to labāko domāju par to

Arī aprīkots iespaidīgi!

Galīgi neizskatās lēti.

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Ja nav svarīgi vides aspekti vai vēlme izbaudīt tieši hibrīda tehnoloģiju un ja plāno vizināties pārsvarā pa pilsētu, tikpat labi vari ņemt 1.3 Auri par 14k. Vēl variants ņemt 1.6 par 15k.

Ja obligāti vajag automātu, tad dabūsi daudz labāk nopakotu, piemēram, 1.6 Active par 18k vai Active Plus par 19k (kas ir pat ar LED lukturiem).

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Un ja jau meklē mazauto, kāpēc ne Yaris Hybrid?

Tomēr 3-4k ietaupījums, salīdzinot ar Auri.

(Ja kas, pats braucu ar 2014.g. Auris TS (1.6 benzīns), varu teikt pārsvarā labu par auto, aiz gara šofera gan paliek baigi maz vietas - salons aizmugurē tāds pašaurs arī, bet citādi jau auto dikti komfortabls.)

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Tikai par nepilnu tūkstoti dārgāks kā Jazz. Toties lielāks un hybrid!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Domāju, ka Auris hibrīds ir baudāms. Jelgavā nesen braucu ar tādu kā taksometru (iepriekšējo modeli), un, neskatoties uz 230 tūkst.km nobraukumu, likās, ka auto vēl ir diezgan svaigs.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ..122
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti