Chevrolet Captiva 2010-2011. ga vai Mitsu Outlanderi

EsGi Reģ.: 19.02.2016

Kādas ir jūsu domas par šīm markām. Varbūt kādas atsauksmes, tikai dīzelis der.

Varbūt pie parastā Cryslera vojadžera apstāties. par ekonomiksu gan to nenosauki.

 
Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 0 Atbildēt
ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Vai tad pasāts ir parketnieks?

torkjis Reģ.: 05.10.2013
2 1 Atbildēt

Pie pakaļas. Nav tak obligāti par tēmu jārunā

EsGi Reģ.: 19.02.2016
0 0 Atbildēt

Da jūs ko man te kolēģi knapi atbrīvojās no saviem passssātiem. tik ...dīgi auto.

ne jau visi, bet tomē, es nicht par šādu marku

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

Vernons rakstīja: Nopērc VW Passat B7, dīzeli, 6 pakāpju kārbu un nečakarē sev prātu.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&vc=Car&dam=0&ms=25200%3B25%2C4&p=%3A11000&fr=2012&ml=%3A150000&cn=DE

Vernon, vai vw passat ir vienas klases auto ar Chevrolet Captiva un Mitsu Outlanderi?

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
1 0 Atbildēt

Man nav bijis ne Captiva ne Outlanderi, bet ja man būtu jāizvēlas tad noteitki ņemtu Outlanderi. Subjektīvs vērtējums

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Captivai varētu būt drošības problēmas. Var pameklēt netā video par avarējušu auto remontu un paklausīties viedokļus par šīs markas auto Eiropas versijām. Outlanders kā jau visi japāņi - ja labā stāvoklī, tad tikai braukšanas vaina. Ja sliktā stāvoklī, tad sliktāk par sliktu pasātu. Man no šīs klases auto vislabāk patīk Forester. Jā, dārgs, neekonomisks, bet patīk.

"Vietējā" alternatīva - Yeti.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, ja šos divus, es arī domātu - esmu braucis ar abiem. Captiva vismaz subjektīvi ir ietilpīgāka, labāk izskatās, bet būs grūti tikt vaļā. Outlanders tehniski uzticamāks, bet skaļš, ciets, ar cieto plastmasu salonā.

Es šajā klasē skatītos uz Honda CRV, Toyota RAV4 vai Nissan X-Trail. Drīzāk uz pēdējo, jo praktiskāks, ar līdzenu grīdu (var gulēt pilnā augumā) un tos nezog.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 1 Atbildēt

Ir skatīts HRV un CRV uz pacēlāja. Nu neiedveš uzticību tās smalkās piekares - plānie skārda plaukti, īkšķa resnuma pusasis un pārējās detaļas (var jau būt, ka tur ir kautkāds NASA materiāls...). Mežā aiz pirmā celma aizķeroties piekare tur arī paliks. Čoma FRV pēc salīdzinoši ne pārāk stipra trieciena pa pakaļu izrāva ārā riteni ar visām kiškām.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Nu bet elementāri - tās mašīnas jau nav domātas braukšanai bezceļos, tas nekas ka kaste liela un klīrenss bik ir - primārā mērķauditorija ir vadītāji, kam ir problēmas ar galvu un gribas "džipu", bet nevis īstu džipu, bet nu tādu, kurš pēc tāda tikai izskatās. Nevar taču gribēt lai veidojumam, kurš ir bāzēts uz golfa klases mašīnas platformas un nav domāts smagai lietošanai, būtu nopietni dzelži - šī paša iemesla dēļ tie veidojumi pamatā komplektējas ar rijīgiem nemotoriem; virsbūves izmēram atbilstošs V6 hujdajam laikam tik bija.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Problēmas ar galvu milzīgai daļai patērētāju??

Kāpēc salīdzini ar bezceļu? Pilsētas SUV tam nav domāti vispār. Tā ir patīkama sēdpozīcija un lielāks auto vispār. Un viss

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Tu tik tagad to pamanīji? Kāpēc salīdzināt ar bezceļu? Tāpēc ka džips ir džips - cilvēkam, kam vajag "pilsētas SUV", vajag kaut kādu VW caravelli vai kaut ko tamlīdzīgu, un tas vēl piedevām būs nopietnāk uztaisīts par te apspriestajām kastēm un var gadīties ka arī ekonomiskāks. Par patīkamo sēdpozīciju sasmējos - diez kura sēdpozīcija ir ērtāka - ērti atlaidies stabilā mašīnā ar zemu smaguma centru, vai sēdēt kā uz virtuves ķebļa mašīnā, kura katru bedri pārvērš lielā kulbas zvalstīšanā uz visām pusēm? Man personīgi vēl tā "patīkamā sēdpozīcija" asociējas ar darba busu - sen atpakaļ bija darbs, kurā bieži sanāca braukt ar VW T4 - tādā sēdēja pilnīgi tāpat, kā kaut kādā kaštelē, stūre vienīgi bija lielāka...

msh Reģ.: 16.04.2007
3 5 Atbildēt

To, cik tālu patērētāju sabiedrība ir degradējusies, ļoti labi ilustrē Nissan Juke - pilnīgs sūds - tu pat nevarēsi apgalvot ka par kaut ko lielāks, jo tas tāds nav - lai arī spēcīgi atsit ņivu pēc izmēriem un izskata, baidos ka tik izturīgs kā ņiva nav - motortelpā arī ir tikai nemotori fana gaumē - un šo sūdu pērk - tā vietā lai nopirktu pārāku golfa klases hečbeku. Kāpēc?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 1 Atbildēt

Es par Džūku riktīgi fanoju, un, iespējams, 2018.gadā tādu pirkšu ar mazāko, ekonomiskāko motoru, lai ar baudu brauktu maršrutā Jelgava-Rīga.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Tikpat ekonomisko kā tavs rijīgais 1.2?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tad tāpēc pirms pāris nedēļām gāji uz Berģiem Auri skatīties

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 1 Atbildēt

Diemžēl laikam ļoti noteicošs ir faktors "bet kaimiņam tak ir, kāpēc man mazāku auto?". Tad arī tiek pirkti visi tie pseidoapvidnieki.

Tas pats ar to "sievietēm vismazāko auto". Pazīstama beibe ļoti fanoja par mazauto. Atļāvos oponēt, ka pēc bērna piedzimšanas jau nu tā nebūs prātīgākā izvēle un tā kā nepiekrita, parādīju, cik vietas manā universālī aizņem ratiņi vien. Tad viņa kļuva visai domīga.

Tagad brauc ar golfa universāli.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Tu esi aizspriedumu nomākts dīvainis. To tev pateiks vairums "pseidoapvidnieku" īpašnieki.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Te es varu piekrist. Lielākā daļa murgos ka rīgā esot slikti ceļi, tāpēc tādu vajagot.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

bled , tu laikam tā arī nodzīvosi savu dzīvi ar ''šķibs ,līks C3'' un viss ciC ir sūds.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Visiem ir problēmas ar galvu, tikai ne lauku puišelim msh... bla bla, zinām jau zinām...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Jā, tas vispār ir diezgan uzkrītoši, ja kas. Dzīvojot relatīvi dziļos laukos, apkārt cilvēki pamatā braukā ar sedaniem un universāļiem, dažs labs ar džipiem vai pikapiem, kādam vēl pa kādam mikromikroautobusam, a parketnieki un SUVi uz pirkstiem skaitāmi, lai arī lielākajai daļai ikdienas maršruts sastāv no močīšanas pa granti. Aizbrauc uz liepāju - tur jau sāk parādīties nenopietnākas mašīnas - aizbrauc uz rīgu - a tur jau ir vienkārši čau, ķipa pilsētnieki pa pilsētu brauc...

CRDI Reģ.: 10.01.2008
3 2 Atbildēt

Nu tak katram savs.... Liepājas pusē runā, ka piepirstas un ar dzeltenbrūniem pleķiem klātas vectēva semeikas no 70tajiem ar esot labākas par mūsdienu H&M.... Par CK nemaz nerunājot....

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 1 Atbildēt

Tad NISRANAM ir tā līdzenā grīda ???? Gulēšana NISRANĀ gan var labi noderēt , tie xRenõ dzinēji nav īpaši labi.....

saf Reģ.: 20.07.2006
2 0 Atbildēt

To:EsGi

Šobrīd īpašumā 2011 gada ar mitsu 2.2 dīzeli. Iet zvērā, bet tērē saprātīgi. Mazāk kā tas vw 2.oL dīzelis (kurš pie maziem apgriezieniem vispār negāja), kas bija 2007-2009 outlanderiem. Ar iepriekšējo (tas kas no 2007. gada) nobraucu kaut kādi 80k km, bēdu nekādu, bija stūres pirkstu maiņa, divi priekšējie sailentbloki un laikam vēl bija pakaļējās stabilizatora atsaites. Viss no remontiem. Tagad no rudens ripinu ar 2011 gada outlanderi. Apdare drusku labāka kā pirms feislifta. Jā, labs troksnis nāk no riepām, ja rupjais asfalts, bet citu trokšņu īpaši nav. Un jā, paciets, bet toties vadāmība kā vieglajam, ļoti viegli braukt. Kad pārdevu iepriekšējo, papētīju citus SUVus, bet kaut kā tomēr outlanders patīkamāks likās...

Ja ir kādi jautājumi, prasi.

Jā, un abus pirku ārpus Latvijas, jo Latvijā piedāvājumā esoši bija vai nu plikas komplektācijas, vai nu baigās bēdu ielejas.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
7 8 Atbildēt

Kad sievu ņēmi, arī prasīji atsauksmes? Kura labāka - māra, liene vai anželika? Mārai bamperi uz augšu stāv, bet liene labāk gatavo....

Kas par bērnudārzu.

Kāda tev daļa no CITU CILVĒKU viedokļa? Kas ar to autiņu brauks - tu vai tie citi. Tev jau viens ieteica passatu pirkt. Tad ņem un pērc. Un priecājies, ka vernons teica, ka laba.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Izvēlētos Outlander viennozīmīgi.

Tas ir japānis ar tehnisko uzticamību un aprīkojumu, bet Chevrolet Captiva - visprastākais (agrāk) Daewoo

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 1 Atbildēt

Pēc tādas loģikas - vw arī tas pats, kas seats un škoda, volvo tas pats kas ķīniešu geely, lexus tas pats kas daihatsu.

Daudzām lielām kompānijām pieder lēti zīmoli, lai pa lēto varētu tirgot mazattīstītās valstīs, vai valstīs, kur cilvēki payriotuski pērk savus ražotos autiņus ( piemēram krievijā ).

Captivai izmantojas platforma no gm theta. Nekā kopīga ar daewo.

Dienvidkorejā tā tiek tirgota ar nosaukumu daewo winstorm, austrālijā - holden captiva.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Daewoo taču pārtapa par Chevrolet?

Vai es kaut ko jaucu?

Daewoo bija ļoti prasts un neizteiksmīgs auto.

Šaubos, ka zem Chevrolet tas ir pārāks?...

Bet vispār es neesmu pret meitas uzņēmumu zīmoliem.

LEXUS zem Toyota vai INFINITY zem Nissan to labi parāda.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Varētu padomāt, ka outlanders ir kaut kas ūber un izteiksmīgs...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Outlandera pēdējais modelis sākotnēji bija dizainiski bāls, bet tagad pēc feislifta tas ir kļuvis glītāks, pat jāteic, ka ar odziņu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Otrādi, Janozaur, otrādi. Seats un škoda ir fofāgens, nevis otrādi - izmantota tiek fofāgena platforma un fofāgena dzelži. Šajā gadījumā kasiņam ir taisnība - ženeral motors nopirka daewoo, un sāka to visādos tirgos tirgot kā chevrolet, pēc tā, ka viņi to brendu pozicionē kā lēto desu. Uzskatāms piemērs - pazīstams cilvēks brauc ar Chevrolet Matiz - uzmini kas tā ir par mašīnu - vai tiešām īsts chevrolet, ar V6 vai V8 bīdeli, vai tomēr maziņš daewoo...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 1 Atbildēt

Matiz jā. Bet captiva tā nav daewo. Tas ir taisīts uz gm theta bāzes, tāpat kā seat alhambra tas nav seats, bet tas ir lēts vw sharan. Nevajag visu vienā maisā bāzt. Ja rakstīts būtu par to matiz, es neko neteiktu...

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
0 2 Atbildēt

Camaro uz eiropu piedāvā bez chevrolet zīmes priekšā, tāpēc, ka eiropā tādu neizglītotu cilvēku dēļ asociējas chevrolets ar daewo.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Kāpēc uzbrauciens, ka neizglītoti cilvēki?

Ja skaidri atceros,ka Daewoo (reāls s***) pārtapa par Chevrolet (atzīstams ražotājs), laikam man ir tiesības būt skeptiskam arī uz Chevrolet?... Iespējams, nolaida lažu, ja reiz patērētāji neveiksmīgā darījuma (lasi - sabojātās reputācijas arīdzan) dēļ sāk aizdomāties vispār par Chevrolet arī.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 2 Atbildēt

Daewo getz " pārtapa" par chevy spark. Un viss. Pārējie autiņi nepārtapa. Tāpēc arī rakstu, ka neizglītotie. Vienā kompānijā GM ietilpst vairākas kompānijas - opel, chevy, gmc, opel utt. Tāpat kā vw grupā ietilpst audi, seat....

Tikai vw seatu izmanto lai ražotu lētākus SAVUS modeļus, bet gm ļauj izpausties arī pārējiem. Netaisa daewo tikai lētus chevroletus. Tā domā arī savus modeļus, piedaloties normāliem inženieriem. Un nekas nepārtapa. Checlvrolet ir sena asv kompānija, bet daewo uzradās salīdzinoši nesen, korejā, tur pat kur citus sūdus ražo - hjundai, samsung,....

Daewo nobankrotēja savus sūdus taisot. Chevrolets ( General Motors) to nopirka. Daewo uztaisīja ar gm speciālistu palīdzību to brīnumu matiz, kas bija paredzēts āzijas tirgum. Kā izrādījās arī eiropā aizgāja, jo tur visādu vw fanu daudz. Tāpēc chevrolets tos sāka pārdot arī kā chevy spark. Un kā paši pēc tam atzina, ka tā bija kļūda. Jo eiropā asociācijas uzreiz radās.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Tu kaut ko sajauci - tas ir fofāgens, kas ļauj izpausties, un ženeral motors, kas spiež uz lētumu Fofāgens savulaik nopirka divus nožēlojamus ražotājus - seatu un škodu - škoda tika notēmēta budžeta virzienā, ar apcirptiem spārniem, bet seats jauniešu virzienā, ar sportiskāku tēlu un, es biju pārsteigts papētot kādas ibizas seats ražoja - jēdzīgāk ir pirkt deviņdesmito gadu ibizu, nevis polo, jo ja polo komplektējās tikai ar fana gaumes nemotoriem, tad ibiza komplektējās līdz pat 2.0 16v. Tikmēr ženeral motors pēdējo 30 gadu laikā opeli ir pataisījis par pilnīgu lētuci - atceramies ka līdz septiņdesmitajiem bija pat opeļi ar V8 motoriem, sābs ar savu opelizāciju pazaudēja savu tēlu un nomira, ar amerikas markām norisinās līdzīgs process, tāpēc pēdējo 20 gadu laikā pāris tur arī ir tikušas amputētas, bet pats ženeral motors stutēts par valsts naudu. Un, jā, diemžēl captivu uz tevis pieminētās ženeral motors theta platformas izstrādājis daewoo, tikai tirgo zem chevrolet brenda.

Un kuri tad ir tie normālie, nelētie daewoo modeļi?

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Man personīgi ir aizspriedumi pret "korejieti" kurš izliekas "tāds kā amerikānis" esam. Arī whatcar.lv par viņu ir secinājums "SPRIEDUMS Ņemot vērā konkurentu noteiktos standartus un Chevrolet vājo tālākpārdošanas vērtību, Captiva ir grūti kādam rekomendēt"

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
1 2 Atbildēt

Lūk amerikāņu auto un eiropas auto salīdzinājums:

spoki.tvnet.lv/automoto/Kapec-man-patik-ASV-autini-Audi-BMW/789749

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Es vairāk sliektos par labu Outlander-salons likās plašāks un labāk nostrādāts kā Captiva, kurš neiztiek bez korejiešu auto atpzīšanas zīmes-zaļa stacijas tipa pulksteņa viduskonsolē.

Vēl nevajadzētu aizmirst par Captiva eiropas "brālēnu" Opel Antara-dzelzis tas pats bet salons daudz smukāks.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas āzijas vāģiem(arī japāņiem) stipri raksturīgi - kaut cik sakarīgs interjera dizains, kas sačakarēts ar štrunta digitālo pulksteni, kas pilnīgi izlēc no kompozīcijas un rada lētuma sajūtu.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
4 1 Atbildēt

Es izvēlētos Hyundai Santa Fe. Kā alternatīvu abiem.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Jā par Santa Fe arī ASV forumos izsakās atzinīgi. Manam kolēģim bija, nekāda vaina, tikai ka ēdelīgs.

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
2 0 Atbildēt

Tas tiesa. Kaimiņš saka, ka viņa Santa Fe 2.2crd (2008gads) vidēji tērē 10litrus/100km. Viņam ir automāts.

Dreipis Reģ.: 03.05.2003
2 0 Atbildēt

Es izvēlētos Mitsu. Tīri no vizuālā aspekta un tālākpārdošanas iespējām. Bet, kā redzams, esot jāpērk tikai golfi un pasāti

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
0 0 Atbildēt

VW dzinējs, ko uzstāda uz Outlander patiešām vieš lielāku uzticību. Nezinu tikai vai arī pēdējo gadu Outlander izmanto VW 2.0 dīzeli

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Sākotnēji Mitsu Outlanderiem lika VW PD dzinējus -tur nekas par uzticību nevieš , tālab Micuki pārgāja uz PSA dzinējiem . Kaut kā tā .

P.S. drīkst oponēt , ja ir argumenti

DeAngelo Reģ.: 29.03.2016
0 0 Atbildēt

Nu jā, laikam Tev un Saf taisnība. Naktī palasīju par tiem motoriem. Bija jaunatklājums, ka PSA ir kopīgs 2.2 dīzelis ar Ford Tad jau sanāk, ka Ford 2.2 dīzelis ir vēl labāks par 2.0. Ja runā par Fordu. Ja esmu pareizi vai nepareizi sapratis, tad piekomentēt iet

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

VW PD dzinējus -tur nekas par uzticību nevieš

...............

Piekrītu . Diemžēl pašam nācās izbaudīt . Tiki taisnības labad jāsaka autiņš nebij jauns

saf Reģ.: 20.07.2006
1 0 Atbildēt

Nav tur nekādas uzticamības. Visi biedēja par tām PD sprauslām un trubīnu. Ļoti skaļš tas dzinējs un neiet! Līdz 1200rpm vispār nekā nav (kaut gan dzinēja specenē nez kādi brīnumi sasolīti), tikai kad turbīna pieslēdzas tad cēliens parādās, bet īsu brīdi, jo jau redlains. Šie dzinēji nāca tikai pirmajiem 2007-2008 gada outlanderiem, pēc tam lika fraņču 2.2 dīzeļus, ar tiem neesmu braucis, bet no 2011 gada nāca jau ar pašu Mitsu izstrādātajiem 2.2 dīzeļiem. Tas mitsu dīzelis pret VW ir kā diena pret nakti. Iet zvērā, ceļ jau no pašas apakšas, kluss un nevibrē, bet tērē mazāk kā tas VW.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Pirms daži mēneši drusku paintresējos par outlanderu . Pārdevējs teica bez maz vai visi pērk benzīna variantus un daļa uzreiz apgāzē . Dizelis intense versijai 7500 dārgāks

Piemēram subaram jaunie autiņi tirgojas benzīns/dīzelis 50/50

PS man sķiet ar Tevi jau kaut ko līdzīgu runājām

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Jā jā, runājām, ka Mitsu tie dīzeļi dargi... Te gan runa par lietotiem, lietotiem nav tik liela starpība...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu paga - tu vari pateikt kā lai dīzelis, kuram ir tikai četri cilindri un darba tilpums tikai ap diviem litriem, spētu vilkt pasmagu mašīnu zem atmosfēras spiediena? Jā, tas ir ļoti vareni ka četru katlu ķīselis sāk celt jau no 1,2k, var redzēt progresu - 1.9 TDI ar VNT gliemezi standartā laikam sāk celt no 1,5k, lai arī pūtiena apogeja ir ap 2k - četri un pieci katli ar parastiem gliemežiem vispār no 2k. Bitsumišī varbūt ar savu bīdeli vai nu ir izmantojuši kaut kādas kosmosa tehnoloģijas, vai arī tīri uz kvēpu filtra rēķina atļāvušies iegāzt lielas degvielas devas lai sākumā ātrāk iegrieztu gliemezi [iemesls kāpēc čipoti dīzeļi stipri labāk iet un sāk kūpēt] , kas bez kvēpu filtra katru reizi rezultētos melnā mākonītī...

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Iespējams ka efektu dot tas, ka Mitsu dzinējs tomēr ir teju 2.3L, nevis knapi 2.0L, tiek izmantota MIVEC tehnoloģija ieplūdei, un turbīna ir ar mainīgu lāpstiņu leņķi.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Un vispār es kļūdijos, nevis līdz 1200rpm, bet līdz 2000rpm.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pēdējais VAG vieglo mašīnu ķīselis bez VNT turbīnas tika pārtraukts ražot pirms gadsimtu mijas - daži motori ar parastām turbīnām vēl aizķērās busos uz dažiem gadiem. Tie 300 grami zem atmosfēras spiediena ir pie kājas, 10 ņūtoni šurp vai turp. Maināmas sadales fāzes teorētiski var uzlabot darbību zem atmosfēras spiediena, gan minimāli, un pazemināt pūtiena slieksni, bet es bik šaubos ka to tā ķīselim izmantotu.

Pūtiens pie 2k motoram ar VNT spēcīgi ož pēc kāda defekta. Kā jau teicu, pie 1,5k sākas pūtiens jau deviņdesmito otrās puses 1.9 TDI ar VNT un siksnas piedzītu sūkni - par 1.9 PD TDI lasītas visādas labas atsauksmes - 2.0 gan jau ir uztaisīts vēl labāks, tik vien ka tam motoram izmantotas šādas tādas puņķainas detaļas...

jaaanis Reģ.: 29.06.2004
0 0 Atbildēt

DeAngelo rakstīja: Tas tiesa. Kaimiņš saka, ka viņa Santa Fe 2.2crd (2008gads) vidēji tērē 10litrus/100km. Viņam ir automāts.

2.2crd vidēji 10 l/100km ir ja brauc tikai pa pilsētu (Rīgu), ja izbrauc ārpus pilsētas tad 7-8.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Man persõnīgi feisliftotais Chevy šķiet simpātiskāks .

Pats gan personīgām vajadzībām lietoju 06' cirvi RD8 - ietilpīgs un uzticams jo prasts kā ''cirvis'' Nesen atkal satiku savu pirmo RD''cirvi''-tuvu vai pāri par 600kkm nobraucis un turpina braukt .

AnK Reģ.: 06.10.2014
0 0 Atbildēt

Pazīstamam Vācijā ir pēdējā Eiropas izlaiduma gada (laikam 2013. vai 2014.?) Captiva, 2.2 dīzelis ar automātu. Vienu reizi braucu kā pasažieris - komfortabli, bet paskaļš motors. Jāsaka gan, ka īss gabals (daži km) un auksts motors. Bet viņš ir ļoti apmierināts - esot ērti un forši braukt, jaudas pietiek, komforts liels, patīkama sēdpozīcija.

Līdz šim nekādas tehniskas problēmas nav bijušas, bet tas jau arī būtu sagaidāms no tik jaunas mašīnas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti