Nepatiess lietota auto nobraukums jeb odometra rādījumu viltošana

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Pērkot lietotu auto svarīgi ir būt drošam par patieso auto nobraukumu! Ne tikai Latvijā liela problēma ir automobiļa nobraukuma viltošana. Kāda pieredze, ko darīt? Kā neiegrābties?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Kā un kur pārbaudīt lietota auto nobraukuma vēsturi un diagnostika pirms iegādes - iAuto 2. daļa (+ foto)

www.iauto.lv/zinas/reklamraksti/21633-ka-un-kur-parbaudit-lietota-auto-nobraukuma-vesturi-un-diagnostika-pirms-iegades-iauto-2-dala-foto

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
5 0 Atbildēt

Uzmanies! Sludinājumā pieejams Mercedes-Benz (2009.gada) C200 ar nepatiesu nobraukumu!

Auto atskaite no Beļģijas: www.autodna.lv/vin/WDD2042071F306275/mercedes-benz-c-200-cdi-2148cm3-dzelis/69b75db73cdc4d96845a2f5b43a172db08ab3a24

Sludinājums: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/c200/bxnfxh.html

Cena sludinājumā: 8 750 €

Auto pārdevējs apgalvo, ka šim auto ir 188 000 km nobraukums. Pēdējais fiksētais nobraukums: 491386 km (2016/08)

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Tāpēc priekšrocības ir Latvijā pirktiem un Latvijā lietotiem auto, jo ir par brīvu pieejama fiksētais nobraukums pa gadiem ejot ikgadējo tehnisko apskati e.csdd.lv/login/?action=getLoginForm

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 5 Atbildēt

Man vairāk interesē auto stāvoklis. Nobraukums ir pastarpināts faktors. Par to var pārliecināties arī neskatoties odometrā.

ro Reģ.: 14.06.2002
3 1 Atbildēt

Nojāt mašīnu nav liela māksla un nobraukuma faktors jau sen ir sekundārs pie pirkšanas..it īpaši ja tikko no Vācijas Vienīgi auto cenai vajadzētu būt adekvātai, ja nobraucis autiņš savus 400un vairāk tūkstošus...it īpaši mūsdienās, kad mašīnas taisa uz garantijas laiku, un pēctam var spīdēt visādas motoru maiņas un citi brīnumi, kuru remonts dārgi izmaksās.. mans ieteikums ir visiem pirkt Latvijas mašīnas...ja pēc csdd datiem sapass, tad var braukt tehnisko stāvokli skatīties..

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
4 0 Atbildēt

AUDI A6 Allroad, kas ir noticis ar šī auto periodā no 2014 - 2017.?

Auto pieejams sludinājumā ar koriģētu odometra rādījumu

Sludinājums: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/allroad/dlcex.html

Cena sludinājumā: 8890 EUR

sirga Reģ.: 29.10.2002
5 0 Atbildēt

grieza atpakaļ

sirga Reģ.: 29.10.2002
1 1 Atbildēt

kaut gan ja nopietni: csdd dati

25.05.2016 173284

07.05.2015 160289

no kurienes mistiskie 275

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
3 0 Atbildēt

Nīderlandē auto parka īpašumā nobrauca.

Te būs bildes no izsoles -2014 gadā. Tātad bija atgriezts nobraukums standarta 100 000 :O

AnK Reģ.: 06.10.2014
7 0 Atbildēt

Nu, visas tās runas par stāvokli ir patiesas, stāvoklis ir svarīgāks, bet ir viens milzīgs BET: Vācijā mašīnas ar 400k nobraukumu maksā daudz mazāk, nekā ar 200k nobraukumu. Kas ir visai loģiski.

Pērkot attītu "tikai no Vācijas", pircējs reāli pārmaksā (jo daudz lētāk būtu pa tiešo paņemt 400k nobrauktu Vācijā) = tiek krāpts, labs vai slikts stāvoklis ir sekundārs jautājums.

Kā to izskaut, grūti teikt. Kamēr pircējs gribēs nobraukumu starp 150-200k redzēt, tikmēr jau tīs uz nebēdu.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
4 0 Atbildēt

Labs vakars!

Esam uzmanīgi, Sludinājumā ir atrodams Audi A6 Quattro ar ļoti aizdomīgi mazu nobraukumu. Uzmetot aci VIN numuram uzrādījās negadījuma vēsture, zemāk bildes pirms un pēc. Automašīnas pārdevējs, apgavlo, ka auto ir kā jauns.

Links uz vairāk attēlim no autoDNA.lv: www.autodna.lv/lp/WAUGFAFC5DN080180/auto/a74ea7de673ead937884ca5404698b064982294c

Sludinājums: www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/gjicp.html

Kas Jūsu prāt ir sliktāk? Slēpt faktu par automašīnas avāriju vai koriģēts odometra rādījums?

Jauku nedēļas nogali vēlot,

AutoDNA.lv komanda.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Sliktāk ir slēpt faktu par smagu avāriju!

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 11 Atbildēt

iAuto rakstīja: Tāpēc priekšrocības ir Latvijā pirktiem un Latvijā lietotiem auto, jo ir par brīvu pieejama fiksētais nobraukums pa gadiem ejot ikgadējo tehnisko apskati e.csdd.lv/login/?action=getLoginForm

Priekšrocības????????

Labāk nopirkt pārtītu pusmiljonu, kas braucis pa Vāciju un Beļģiju, nevis 100 000 nenotītus pa mūsu sāļiem un ķīniešu analogu detaļām...

Plus vēl sākuma variants. Uz Latviju tiek dzīti auto kā priekš trešām valstīm, tāpēc nekvalitatīvāki jau jauni.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
6 0 Atbildēt

Vācijā sāli kaisa vairāk kā pie mums, ja kas. Un šajā sakarā sliktākais kas var būt ir ASV slīkonis. Okeāna sālsūdens atstāj tādas pēdas, kādas nevar dabūt pat 10 gadus braucot pa mūsu ceļiem.

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
1 0 Atbildēt

Nobraukums ir galvenais raadiitaajs, lai vispaar saaktu mashiinu peetiit un skatiit. Jaunaakaam mashiinaam attiit nav iipashas jeegas, jo peec atsleegas servisaa taa pat buus zinaams vismaz ieprieksheejaa gada nobraukums. Kad pirku savu nepilni 3-gadiigo peedeejo mashiinu, tai bija notiiti apm. 30tuukstoshi km, pie tam to dariija veel vienu reizi, pirms brauciena uz servisu, shoreiz pietina 10 tuukstoshus klaat. Un taa arii palika -par 20tuukstoshiem mazaaks nobraukums nekaa patiesais. Stulbi, bet tas ir muuspuses marketings Jo 2-gadiiga mashiina ar reaalo 160tuukst. nobraukumu pie mums jau skaitaas nodziita.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Galvenais rādītājs ir auto virsbūves stāvoklis. Ja ir krāsoti vairāk kā 3 virsbūves elementi, ir špaktelētas stoikas un nedod Dievs - jumts, tad auto nav jēgas tālāk skatīties.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

No otras puses nedaudz piekrāsots pat ir labāk, biezāka krāsas kārta.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Kad pirku pežuli, bija nobraukums 150k,autiņam tagad 6 gadi.Kad nopirku viņu aizdzinu pie dīlera,palūdzu lai pārbauda nobraukums.Par nobraukumu neko neuzzināju toties uzzināju kad turbīnu jāmaina."Turbomeistars" arī neko nevarēja pateikt par nobraukumu jo turbīna nevienmēr mirst dēļ nobraukuma.Rudenī ģenerators nosprāga, meistars ģeneratoram iedeva 400k nobraukumu jo bija pamatīgi izdilis.

Neko sliktu par auto nevaru pateikt,pielec no rītiem bez problēmām, tikko izgāju tehnisko,neviena aizrādījuma,viss čikiniekā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

varēji nevis pa servisiem dzenāt, bet samaksāt sasodītos 8 eiro un pārbaudīt vin numuru. Te jau vieni reklamējas visu laiku. Personīgā pieredze liecina, ka ir vērts.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Kur tu izrāvi kad es dzenāju par servisiem,pie dīlera apkopi taisīju un dīlers pats ieteica turbīnu taisīt citur jo būšot lētāk.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
0 0 Atbildēt

Kas Jums ir sakāms par dīleru komisijas automašīnām? Vai viņiem vajadzētu pārbaudīt to vēsturi pie apdrošinātājiem? Un citos avotos pirms pārdot? Citādi pircējs atstāj lielu naudu par lūžņu čupu ar špakteles kārtu.

Te būs Jeep par 34 000 €!! Sludinājumā ne vārda par defektiem vai pagātni.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/jeep/grand-cherokee/fbhhn.html

Attēls salīdzināšanai:

Arī šis 2015. gada Outback ir pieejams salonā:

Vairāk attēli: www.autodna.lv/lp/4S4BSANC0F3342174/auto/7bff509f9af4dac5531d062c2c50069dc9668e62

Sludinājums: m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/subaru/outback/dfdeh.html

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Drusku ne pa tēmai.

Vai Eiropā ir datu bāzes ar kriminālajiem auto?

Reģistrs, kur reģistrējas automašīnas, kurās notika slepkavības, pašnāvības?

ASV ir.

Ja ir arī Eiropā, kapēc tas nav jūsu atskaitē?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Māņticīgs esi? Un ja nu kāds ar sirdi aizgājis vai suns saulē nokarsēts beigts?

juriz Reģ.: 09.06.2001
2 0 Atbildēt

Vai nu dīleris nav iedomājies par savu reputāciju, vai arī viņam vienalga - ka tikai nauda nāk.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 2 Atbildēt

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/befegk.html

Sludinājumā 290 t.km, bildē servisa apkopes uzlīme ar bikiņ lielāku ciparu

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Nu tas varētu būt arī norādīts nākamās maiņas intervāls

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Pēc 100 000 km?

boliks Reģ.: 22.03.2004
1 0 Atbildēt

Zobene. Tekstā rakstīts, ka februārī mainīta.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Zobsiksna(?)

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Protams. Eļļas maiņas intervālu tagad arī liek uzlīmēs 20 000- 25 000 padsmitgadīgām mašīnām, jo eļļas ražotājs tā ir norādījis, ka tā eļļa to pieļauj. Kaut gan autoražotājs ir noteicis 10 000 vai 12 000. Tas pats stāsts noteikti ar šo Bosch zobeni. (kaut gan Bosch iespējams ir tikai uzlīme)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu jauc - autoražotājs atļauj tos pārdesmit tūkstošus. Es nezinu kā tas ir citiem ražotājiem, es zinu kā to dara fofāgena grupa, jau kādus 17 gadus - visiem motoriem ir eļļas temp devējs, pēc kura, ja motorā ir ielieta longlife eļļa, un panelim ir piekodēts eļļas maiņas intervāla vietā izveikt longlife aprēķinu, panelis rēķina pēc "kaut kādas" formulas teorētisko eļļas izstrādāšanos, respektīvi, motora slodze un eļļas temperatūra - un kad pēc aprēķina sanāk ka jāmaina, tad izmet paziņojumu.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu jauc - autoražotājs atļauj tos pārdesmit tūkstošus. Es nezinu kā tas ir citiem ražotājiem, es zinu kā to dara fofāgena grupa, jau kādus 17 gadus - visiem motoriem ir eļļas temp devējs, pēc kura, ja motorā ir ielieta longlife eļļa, un panelim ir piekodēts eļļas maiņas intervāla vietā izveikt longlife aprēķinu, panelis rēķina pēc "kaut kādas" formulas teorētisko eļļas izstrādāšanos, respektīvi, motora slodze un eļļas temperatūra - un kad pēc aprēķina sanāk ka jāmaina, tad izmet paziņojumu.

Volvo D3/D4 2013. gadam arī kaut kas līdzīgs. Sestdien sāka mest paziņojumu, ka jāveic servisa apkope.Reāli gan ir tā, ka es no iepriekšējā paziņojuma noņemšanas esmu nobraucis kaut kādus 45 t.km un trīs reizes eļļu jau nomainījis.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu tad vajag skatīties vai panelis pieļauj parastās eļļas opciju, un ja jā, piekodēt lai atgādina ik pēc 15k.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
1 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Drusku ne pa tēmai.

Vai Eiropā ir datu bāzes ar kriminālajiem auto?

Reģistrs, kur reģistrējas automašīnas, kurās notika slepkavības, pašnāvības?

ASV ir.

Ja ir arī Eiropā, kapēc tas nav jūsu atskaitē?

Mums kopā ir ap 507 miljoni auto ar vēsutres ierakstiem. Diemžēl uz LV tik daudzi neienāk cik varam parādīt visus spilgtākos variantus. Mēs sadarbojamies ar apdrošinātājiem un sisto/slīkušo/sašauto/ automašīnu datubāzēm. Bet Austrumeiropā tādi auto reti uzpeld. Vairāk iet uz Rumāniju; Baltkrieviju.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

autoDNA_lv

Vai jūsu datu bāze var pēc vin vai citas valsts reģistrācijas numura, uzrādīt auto kurš atrodas meklēšanā, ieķīlāts, vai nenomaksāts līzings.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 1 Atbildēt

Neiesaku ne centa viņiem maksāt. Ievadi vienalga kādu VIN, redzēsi ko izsviedīs. Piem. zādzību datu bāzes pārbaudītas 12/12. Un ? Par ko man jāmaksā? Ja būtu uzrādīts, ka ar policiju saistīts 1 no 12 ierakstiem, tad es redzu jēgu maksāt, lai uzzinātu, bet pašreiz redzu tik pat krāpniecisku shēmu, kā odometra atgriešana. Maksāt par kaķi maisā. Nākošais-Transportlīdzekļa vēsture , Pārbaudīts bojāto automašīnu datu bāzē - ierakstu skaits: 22 . Kas 22? 22 bojājumi? Figu s maslom. Kad 1x izmēģināju, tad ieguvu pliku neko. Caur pazīšanos vairāk ieguvu info, kā no autoDNA. Un otra puse. Ja auto ir ekselentā stāvoklī, tad izsniegtu dokumentu ar atziņu par to pašu maksu vai arī baidīsies, ka kāds iesūdzēs par nepatiesu datu sniegšanu?

forcemajeure Reģ.: 27.10.2016
1 0 Atbildēt

dna tik tiešām neko jēdzīgu nevarēja atrast.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Neiesaku ne centa viņiem maksāt. Ievadi vienalga kādu VIN, redzēsi ko izsviedīs. Piem. zādzību datu bāzes pārbaudītas 12/12. Un ? Par ko man jāmaksā? Ja būtu uzrādīts, ka ar policiju saistīts 1 no 12 ierakstiem, tad es redzu jēgu maksāt, lai uzzinātu, bet pašreiz redzu tik pat krāpniecisku shēmu, kā odometra atgriešana. Maksāt par kaķi maisā. Nākošais-Transportlīdzekļa vēsture , Pārbaudīts bojāto automašīnu datu bāzē - ierakstu skaits: 22 . Kas 22? 22 bojājumi? Figu s maslom. Kad 1x izmēģināju, tad ieguvu pliku neko. Caur pazīšanos vairāk ieguvu info, kā no autoDNA. Un otra puse. Ja auto ir ekselentā stāvoklī, tad izsniegtu dokumentu ar atziņu par to pašu maksu vai arī baidīsies, ka kāds iesūdzēs par nepatiesu datu sniegšanu?

To intro es neskatījos, bet ja tā saki, tad esi pārbaudījis. Varbūt intro visiem ir vienāds, kā reklāma. Bet savus auto es esmu pārbaudījis jau pirms pirkšanas. Nenožēloju.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Es vienreiz samaksāju AutoDNA 18eur, atskaiti dabūju, bet pašvaka viņa bija, labi ka parādīja nobraukumu un to auto nenopirku. Par tādu naudu vajadzētu detalizētāku info! Kolēģis dzīvojas pa Bmwpower.lv un tur savam auto par 3eur ieguva daudz pilnīgāku atskaiti. Tie, kas saka, ka nobraukumam nav nozīmes, galvenais stāvoklis... hmm, kādēļ tad nez vecajā eiropā tas ir rādītājs Nr.1? Un kā vēl ir nozīme cik auto ir noskrējis!

Bet nu ir jau cilvēki, kas pērk 10 un vairāk gadus vecus auto, tad tiešām ir jāskatās stàvoklis.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Skaidra lieta, ka nobraukumam IR nozīme. Ja turbīna vilks, teiksim, 250k km, sprauslas 300k u.t.t, tad ir taču svarīgi, vai par x naudiņām dabū reālu 120k km vai arī notītu 220k km...vienā gadījumā vēl kādus gadus vilksi bez bēdu, otrā jau dārgi remonti nav aiz kalniem.

Tiesa, tas gan vairāk attiecas uz pajauniem autiņiem. Ja no Vācijas iedzen auto, kas tur 10 gadus ripinājies, stipri grūti ticēt tiem 180-200k km...tur jau tiešām stāvoklis.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
2 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Skaidra lieta, ka nobraukumam IR nozīme. Ja turbīna vilks, teiksim, 250k km, sprauslas 300k u.t.t, tad ir taču svarīgi, vai par x naudiņām dabū reālu 120k km vai arī notītu 220k km...vienā gadījumā vēl kādus gadus vilksi bez bēdu, otrā jau dārgi remonti nav aiz kalniem.

Tiesa, tas gan vairāk attiecas uz pajauniem autiņiem. Ja no Vācijas iedzen auto, kas tur 10 gadus ripinājies, stipri grūti ticēt tiem 180-200k km...tur jau tiešām stāvoklis.

Tāpēc nav ko čakarēties un jāpērk Latvijā pirkts auto. ;) Vismaz zināsi patieso nobraukumu. Pēc sava 12 gadus vecā autiņa meklējumiem sapratu, ka tik vecu ar patieso nobraukumu ir uz pirkstiem saskaitāmi. Tirgus ir piesārņots ar krāpniekiem, kuri paši reizēm nezina, ka ir apkrāpti.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

Bet tas, ka Latvijas 1 gads ir identisks ar 2 - Vācijas, tu laikam neskaiti? Mums ir sāļi, bedres, kas nav Vācijā.

Nemaz nerunājot par to, ka uz Latviju tiek piegādāti auto priekš trešām valstīm.

iciks Reģ.: 29.05.2013
7 0 Atbildēt

Vācijā sāls, saprotams, nav, vai ne?

Un jautājums - kas ir lētāk - labot sajātu piekari vai pa bāni intensīvi drāztu mazmotoru?

gunbox Reģ.: 23.12.2016
3 0 Atbildēt

viencexperc

Tur nu tu iebrauci auzās. Ja jāpērk auto ar 190tk. km no Vācijas, kuram Vācijā cena par tādu ir par 2-4tk.€ lielāka, tad es labāk pērku Latvijā lietotu. Skaidrs, ka tādam Vācijas auto ir savi 500tk.km. Jau tiku minējis, ka mobile.de smuki figurēja viens Volvo S80 pa 3tk.€ ar 500tk. nobraukumu, kamēr līdzigi LV maksāja 6tk.€, bet DE 8tk.€. Nav daudz jāmin, kas viņu nopirka un cik km ir odometrā aiz DE robežām.

Gribu teikt to, ka labāk zināmi LV 100tk.km, kā no DE 200tk.km, kur patiesību nekad neuzzināsi. Vēl arī metinātie brīnumi pilns, kurus reti kurais prot atpazīt.

Auto DE labā stāvoklī ar maziem nobraukumiem uz šo brīdi maksā par 2tk.€ vairāk kā LV. Interesanti kā tas varētu būt, ka LV visi ir lētāki, ja vēl DE jāsamaksā nodoklis un šeit reģistrācija?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Motorolers rakstīja: Es vienreiz samaksāju AutoDNA 18eur, atskaiti dabūju, bet pašvaka viņa bija, labi ka parādīja nobraukumu un to auto nenopirku. Par tādu naudu vajadzētu detalizētāku info! Kolēģis dzīvojas pa Bmwpower.lv un tur savam auto par 3eur ieguva daudz pilnīgāku atskaiti. Tie, kas saka, ka nobraukumam nav nozīmes, galvenais stāvoklis... hmm, kādēļ tad nez vecajā eiropā tas ir rādītājs Nr.1? Un kā vēl ir nozīme cik auto ir noskrējis!

Bet nu ir jau cilvēki, kas pērk 10 un vairāk gadus vecus auto, tad tiešām ir jāskatās stàvoklis.

Skatoties kāda atskaite. Es maksāju 8- 9 eiro tajā pašā a-dna. Pēdējo reizi atnāca pat fotogrāfijas ar dažādiem skrāpējumiem. Sista nebija, bet dažādi sīki virsbūves defekti bija.

Un nav jau obligāti jāpērk pie šiem. Ir dažādi ārzemju vin kodu dekoderi. Arī par maksu, protams, jo tādu informāciju par velti neviens nedos.

p.s

Varbūt tā atskaite bija nevis pašvaka, bet tieši otrādi - laba, ka neko sliktu neatrada. Kad auto ir "tīrs", tad arī atskaitē NEBŪS NEKĀ.

autoDNA_lv Reģ.: 10.06.2016
0 0 Atbildēt

Pilnībā saprotu Jūs, bet mēs esam ieinteresēti sniegt pēc iespējas vairāk informāciju par automašīnām. Ņemot vērā, ka katram auto sava vēsture - citi apkalpojās pie dīlera; citi vienreiz mūžā (Itālijas gadījumā), ja auto nav bijis ne izsolēs, ne sludinājumos ar VIN, ne avārējis, ne dažādos TRL reģistros info iegūt nav iespējams. Ja nu vienīgi pieslēdzoties pie "kompja". Tādēļ mēs pamazām ievācam un veidojam arī ārzemēs izmantoto TRL reģistrācijas numurus, jo piemēram ir valstis, kurās pēc VIN neko nevar uzzināt, bet pievienojot VIN numuram + REG.NR + Pirmo reģistrācijas datumu = tiekam klāt tam pašām nobraukumam un īpašniekiem.

Dēļ lielās datu drošības un dažādām privātuma politikām šobrīd strādājam pie B2B risinājumiem, kas ļaus snieg vairāk informāciju par auto kā piemēram "Motorolloers" rakstīja: apkopes dati mums tie dati ir vēl padziļinātāki ar info, kas mainīts, cik maksāja cik ilgi tika mainīta konkrētā detaļa utml. Bet tā ir sensatīva informācija - ja vēlas visu darīt oficiāli to nedrīkst izpaust. Tādēļ ir nepieciešams pārliecināties, ka šī informācija noklūs tikai pie zināma adresāta.

Protams, ka visi vēlas zināt pēc iespējas vairāk par automašīnu vēsturi, tomēr ir jāsaprot, ka ne visur ir tik atvērtas datubāzes kā piem. Latvijā CSDD.(mums visiem viņi būtu uz rokām jānēsā  ) salīdzinot ar to pašu Vāciju, precīzāk austrumu; ziemeļu reģiona, kur pat līdz pagājušajam gadam nebija vienotas datu apmaiņas.

Lai pēc iespējas vairāk Jums palīdzēt mums ir izveidot klientu atbalsts, kurš sniedz offline informāciju pēc pieprasījuma.

Mūsu sistēma ir pavisam vienkārša - ievadi iepazīsties ar pieejamo info un tikai tad izvēlies sev piemērotāko atskaiti. Iepriekš biedris bija minējis 18,eur atskaiti - tādas nav. Ir tikai vairāku atskaišu kopums un domāju, ka Tev vajadzēja sazināties ar mums šajā gadījumā, jo tas liecina par to, ka auto ir padziļināta informācija par izmantošanu konkrētajā valstī. Ja nav info piem. foto, tas nozīmē viņas nebija no kurienes paņemt - auto netika tirgots piem. izsolēs vai slud.norādot VIN vai citu ID.

Visiem ir nepieciešams tikai nobraukums un nekas vairāk, bet mūsu mērķis nav tikai plika nobraukuma informācija:

Svarīgākais ir izmantošānas vēsture, slēptie negadījumi, taxi, liegumi, zādzības vēsture (nozīmē vai ir bijis kādreizs zagts), bojājumu apmērs, vandālisls (piem no Francijas saistībā ar Bēgļiem) šī visa informacija ir klasificēta un pieejama atskaitēs. Tāpat arī avārijas, ja tās būs fiksējuši apdrošinātāji 90% automašīnai būs pieejama informācija par nodarītiem zaudējumiem; kā arī fotogrāfijas.

Mēs vēlamies padarīt lietotu automašīnu tirgu mazliet caurspīdīgāku un tikai kopīgiem spēkiem mēs to spēsim panākt. Tā jau pārāk liela daļa nav ieinteresēti kaut ko mainīt, kamēr kādam tas būs izdevīgi.

Tādēļ, jautājumu gadījumā, droši jautājiem mums - mēs zinām par katru auto mazliet vairāk nekā to varam ietvert atskaitēs.

Patiesā cieņā un jauku vakaru vēlot

autoDNA

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Protams, daudzos gadijumos dusmas ir pamatotas, bet drusku jāfiltrē ir pašam par ko gribi uzzināt.Nevar noliegt aDNA pozitīvo ietekmi vismaz šausmu sajūtas radīšanā.Par Asv auto daudzmaz saprātīgs lietotājs atradīs info par lielāko daļu.Un par tādiem BE un NL auto ir lielas iespējas ka viņu atradīs arī tas DNA.Jo tur ir pieejamas dažnedažādas datubāzes līdzīgi kā mūsu Csdd utt.Tam pašam Bmw ir attīstīta un daudzmaz pieejama datubāze kuru kaut kādīgi acīmredzot veicina arī pats Bmw.Toties par VW un Audi tev neviens dīleris oficiālu info nedos, kaut tu parādīsi Reģ.apliecību un teiksi ka gribi smalki uzzināt par Savu auto- tipa kas un kad ir darīts utt.Pirms 5g tas nebija tik traki, bet tagad Tev vnk pateiks beidzamo dīlera apmeklējumu (ja un kad un uz cik kkm nobraukuma un kādā dat. tas auto ir dīlerī vispār beidzamoreiz bijis- JA ir bijis...)un (varbuuut,retā un labākajā gad.) kaut kādu tur aptuvenu info par lielākiem servisa darbiem.Izdruku neviens nedos un datora ekrānu šādam garāmgājējam nerādīs ,jo par to attiecīgajam darbiniekam ir uzreiz galva nost.Par DE braukušu šādu auto ir principā ļoooti maz iespēju ko tuvāk izzināt.Turklāt, ja kāds ir gribējis kko apzināti un gudri noslēpt, interesentam grūtības būs nu ārkārtīgi lielas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti