Ir pienācis brīdis kad ir nepieciešams lielāks auto. Meklēju universāli vai crossoveri. Pašreiz lietojam Volvo S60 2011 D5. Auto ļoti uzticams bet ļoti mazs. No crosoveriem izvēle nav liela jo neesmu 2.0 L motoru piekritējs. Kā arī galīgi nepatīk japāņu, franču, korejiešu kvalitāte. Tā kā jau 6 gadi braucu tikai ar volvo vēlos pamainīt pret vācieti.
Primārais jau protams bija auto vizuālais izskats
Acīm ļoti patīkami universāļi ir mercedes cls shooting brake (x218) un audi a6 (c7) . Ļoti nopietns kritērijs ir arī automašīnas augstums (klīrenss), kuru es nevaru atrast dotajiem auto, jo dažādos resursos dažādi dati. Gribas vismaz nedaudz augstāku un 100% ne zemāku auto nekā volvo s60 kuram klīrenss ir 136mm.
Cik liels ir dotajiem auto klīrenss un kurš no viņiem ir uzticamāks?
Caddy ir 4*4. Nezinu kā viņš, bet parastajs diezgan augsts klīrenss, līdz 300-400 tūkstošiem skrien bez īpašām problēmām , apkopē var teikt ka lēts. Plašs un praktisks salons.
Cilvēks interesējas par Audi A6 vai Mercedes, pie tam, skaidri pasakot, ka viņam nepatīk franču un korejiešu kvalitāte (ar to, cik sapratu, bija domāta apdares materiālu kvalitāte), bet viņam piedāvā bulku vāģi...
Nezinu ka konkrētam MB, bet Audi A6 nemaz tik daudz vietas tur arī nav, kaut vairāk kā S60 tomer sanāk. t.i. ja priekšā sēžu es (185cm) un tad aiz sevis iesēžos pats, jau vairs nav forši. Pie tam tas bija universalis ar ko pabraukājos.
Ņem garo superbu.Ja aiz sevis sēžot uznāks Vēemiens, iespējams ka priekšā/sēdošajam kurpes paliks sausas.
Ne iekš a6 ne c7 vietas nav vispār nē, tas skaidrs.Tur pat sēdēkļu nav,šoferis tup uz ceļiem (vai saliecies/rākōm) und nabaga passažieriem brauciena laikā kājās jāstāv.Bet klīrenss tam visam ir kādi 26-27cm.Jā.Kūl.Kamōn.Akkujenna.
A kas tur ar tiem 2l motoriem? Par mazu? Ja ar turbīnu, tad jau nav nekādas vainas.
Ja Audi būs augstāks par to S60, tad tas būs Allroad. Mersis toč augstāks nebūs. Ja gribās ko augstāku par esošo un japāņi (Subaru) neder, tad varbūt tiešām jāskatās uz krosoveriem?
Vai tik tam pašam V70 vai XC70 nebūs labāki klīrensi, vietas droši vien tik pat daudz, vairāk par universāļa tiesu. Superbs milzīgs autiņš, bet klīrenss būs zemāks, tāds pat kā analogiem vāciešiem - A6, Passat. Krossoveros vietas vairāk nebūs kā S60, tad jau kkas uz apvidnieka pusi jāskatās - Touareg, Q7.. Bet Subārs Outback ir vērts vismaz apskatei, ir klīrenss, par ietilpību nepateikšu ļoti precīzi.
S60 par mazu kurā dimensijā - platumā, 2.rindas kājām, bagāžas nodalījumā, vietā virs galvas?
Krosovers jau tas pats universālis vien ir - tikai ar lielāku klīrensu un nepraktiskāku grabažnieku.
VW modeļiem daudziem varēja pasūtīt slikto ceļu paku, kur par 2cm garākas atsperes.
Citroenam c5 ar hidropiekari mācēja pacelties uz pirkstgaliem un iegūt pieklājīgu klīrensu. audi un mersis ir autobāņa braucamie, kam pneimopiekare prot tikai nolaisties zemāk pie 130+
Kā jau parasti.Cilvēka dabā savienot nesavienojamo,ar vienu roku dod,ar otru ņem nost.CLsmersedesam taču klīrenss ir nekāds,bet audi c7 noteikti jāskatās dabā Konkrētais eksemplārs.Vai nav s-line,kādas riepas un utt.Parasti tas tur ir nekāds,13cm.Ja patīk c7avanta disains,nu kā var vienlaikus patikt tas cls šatingbreiks..Kas traucē paņemt c7allroadu,kuram ir lielāki riteņi un līdz ar to miera stāvoklī klīrenss par centimetru pusotru lielāks?Priekšējie bamperi ir vārīgi un dārgām lietām apkarināti jebkuram no tiem,tas nav domāts pa dubļiem,trasēm un gar apsalušām kupenām po/ujā maukt.Vienīgi ka allroads mierīgi cilājas līdz 18cm un tas var izrādīties būtiski- ja vien pats braucējs nav galējs dablaēbs..
Tā kā insekc te gadus n "reklamē" to autbaku, jādomā ka slikts tas nav.Nav īsti "mans", bet piem zinu kādu pilnīgi ne-lohu,kurš ar to brauc un priecājas jau vairākās paaudzēs.Pie paņemšanas parasti tam būtu par 2kārtām mazāks noskrējiens, nekā tam pašam vidusmēra c7.Ja zin, kur/kā remontēt, varbūt nav sliktākais variants.Klīrenss taču tur ir savi 20cm, kā xc70, vienīgi ka motara gadiem ilgi nav un joprojām savas 10sek tas kkur tur savā nodabā "ieskrienas",salīdzinot ar 6-7 kā standarta c7.Bet iespējams, pa līkumotu sniegu tas pabrauktu ātrāk (protams,ja ne d-jobs kreisajā priekš-sēdvietā),jo c7 ir vairāk domāts drošai "taisnvirziena" kustībai.
Kur viņš varētu tā ikdienišķi "paremontēt" tādu cls-u, nu hvvzin, drošvien ka nekur.Ar c7 būtu vieglāk,bet arī tur tāds pirmreizējais tīkotājs riskē uzrauties uz apmānu un čakaru ar ielaistām kaitēm.Benzīns piedāvājumā visdrīzāk nebūs atrodams ne c7, ne cls.Ja paņemt c7, ar to būs dažus gadus jābrauc pašam- jo,ja nu kas,nebūs kam to iesmērēt tālāk.Ja kas nepatiktu- izlikto summu uz sitiena "atgūt" būtu bezcerīgi.Ar kādu defektu vēl jo vairāk nē.Jāskatās max labā komplektā,cītīgi jākopj un jāsamierinās ar viduvēju gaismu un novecojušu displeju, kurš,ja nav ieslēgts uz navi,nerāda modernus ķiņķēziņus aka kādai nelikvīda jaunai skodai.Citādā ziņā tam c7 ir viss vietā un ar to var braukt,īsti nebūtu par ko kaunēties.
Mersim gan mēdz būt vēl e-klases universāla all-terrain pillpiedziņas variants,bat tas ir ļoti rets un principā dabā tāds liela būda ar neveikli garu pakaļu,salīdzinot ar to pašu c7avantu.To visdrīzāk ka ne dabūt, ne arī īsti tikt vaļā.
Nu paldies tiem kuri atbildēja kautko sakarīgu, bet pārējie kuri kritizēja izvēli un gaumi: jūs pat nemākat normāli atbildēt uz jautājumiem kāds ir doto auto klīrenss un kurš ir uzticamāks - varat iet nahui bekot. Ja nejēdz tad labāk neko neraksti.
Runājot par Subaru- salona apdare ir vienkārši vājprāts + skaņas izolācija pilnīgā dirsā.
Audi allroad - atrast dzīvu ar noskrējienu līdz 100000 ir nereāli.
Runājot par citiem volvo - vienkārši gribas pamainīt pret vācieti lai var salīdzināt.
Subārs jāskata tikai ja 1-2gadīgs un ar vislabāko salonu. Allroadu jāvērtē cik pats gribi braukt- pie šodienas ierakstajiem 20-25k gadā var jau ņemt kaut to pašu zem 200k noskrējušo.Vaļā tikt tāpat būs grūti- vietējie pzdemaggogi savu ir padarījuši,japona mizkastes gavilē.Jautājums kā tas apkalpots un kas viņam darīts.S-tronic ātrumkārba būtībā ir suuds un pie remonta iespējamas auzas sākot ar2k, pie kam eļļa tam jāmaina ik pa 60k.Tā ka reāli atliek vien bitdi ar zf 8pak tiptroniku.Šodn vienu blakus esošu c7avantu nopētīju, tas gan bija ap 16-17g, stāvēja ok, praktiski tikpat augstu, kā allroads neitrālajā stāvoklī.Bet daļa no tiem ir krietni zemāki, tapc jāskata konkrētais. Visdrīzāk, ka vācijā- jo tas, ko kāds atved šeit, ir vienkārši pabiras komplektācijas ziņā un kkur paņemti pa lēto pajātā stāvoklī.Daudzi tie āksti, kas kko tādu tirgo, nemaz nenojauš kas tam būtu tiešām "normāla" komplektācija.Pat vācijā viņas nav, jo beidzamo gadu kapeiksējēji pērk vizuāli jaunu ārpusi un iekšā ekonomē burtiski uz visu.Apdalītā komplektā pec tam no viņa toč vaļā netiksi- jo reti kurš ir tāds lohs, ka ņems apdalītu ppabrauktu suudu par krietnās skodas jauncenu.
Bet paskatoties video par daudziem auto, pārliecība ka Nissan, hyundai, Toyota, citroen, reno, Kia, Peugeot nemaz nevar ņemt. Kā piemērs ir video ko pievienoju.
Kā video autors pareizi minēja šie auto galīgi nav domāti mūsu sūrajam klimatam un reaģentiem ko kaisa uz mūsu ceļiem.
Katrs modelis/gads/tirgus rūsē savādāk, jo cits metāls un pēcapstrāde. Par volvo piemēram ir labas atsauksmes dzirdētas, kaut gan šis rūķis stāsta, ka hlams.
Sicīlijā pārdots renault var būt savādāk apstrādāts nekā lv tirgum paredzētais
Nu labi es skaļi neizteikšos par šo stāstnieku, katrs pats savas laimes kalējs.
Ideāls uz šīs planētas nav nekas. Somi piemēram ceļus īpaši nesteidzās ne šķūrēt ne kaisīt...ko nu? Ar kaut ko ir jāsamierinās. Vajadzēja sākt ar ciparu ko vari/gribi ziedot patēriņa/lux preces iegādei.
Domāju, ka ir vērts iegādāties 5-6 gadīgu vācieti vai zviedru nekā svaigus Nissan, Ford, Kia, ucc. (ne jau velti jauni auto maksā tikpat daudz kā lietoti vācieši un zviedri).
Kāds gan tur ir racionāls grauds? Jaunas mašīnas cilvēki izvēlas lai nebūtu nekādas problēmas no apskates līdz apskatei un ja tādas rodas, tad ir dīleris, kas tās novērsīs.
5,6 gadus vecas mašīnas pērk tikai dēļ cenas, kas jau ir ievērojami mazāka kā jaunam. Tojestj bomžaras
Oiiiiii kas par varoni. Īsts tautu dēls. Nosauci lielāko daļu Latvijas iedzīvotāju par bomžarām. Tā tik turpini, gan jau pats ar lietotu brauc. Kauns par tādiem cilts brāļiem.
Īstenie bomžaras ir tie, kuri gadu garumā kultivē šo te dalīšanu pa galviņām un piekopj sava netīrā peņa bāšanu cita makā,skapī un aizgaldā.Tieši to jauno kija/xujdai/taxujata "par sākumcenu" kapeikjājēji iesāka un visiem spēkiem uztur šo sarunu.Tieši viņi ir tie, kas te visur publicē vsādu shito ujņu un paši sev meklē attaisnojumu.Tas lietotais normāla stāvokļa 5gadīgais c7 maksā savus 30k un tehniski tas ir galvastiesu pārāks par visiem šiem te korejas pļūtamkāpostu suudiem.Ieskaitot to pliko nabago bamžaru izdaudzināto nelikvīda skodu,smirdīgo plastmassas sportage pa 25k un visas tās tajatas gibrīda konzervbundžas.
Bamžara ir tas, kurš bailēs no tā varbūtējā remonta saviem aizmugures pasažieriem nespēj nodrošināt individuālu siltuma padevi un pakaļas apsildi pēc pastaigas aukstumā vai slapjumā.Tieši tajos jaunajos karejas japona suudos tie tur aizmugures nabaga okkupanti sēž drebinādamies un bāzdami vidējo pirkstu savā vienīgajā viņiem paredzētajā nožēlojamajā jājā usb cohumā.Jo tur nav paredzēta itin nekāda ne individualitāte ne ērtības- viens vienāds suuds uz visiem, gluži kā psrs.Jājūtas vainīgam jau par to, ka vispār kāds ko individuālu uzdrošinās "sev" šodien pieprasīt.
Demagoģija,meli,slikta vēlējumi un skaudība- lūk tipiskākās šodienas "kolēģiĀlā" autop/isēja īpašības.
Tas ir tikai šeit var atrast cilvēkus , kas katru dienu gatavi kko ņemties ar to savu autiņu. Laiks ir nauda un cilvēki nav gatavi atstāt naudu(lasīt laiku) visādos čakaros. Ja viņiem vajag, tad viņi pērk to C7, citam vajag 4x4,bet, kā jau teicu - viņiem nevajag papildus bonusus ar nezināmu vēsturi, remontiem utt.
Ai da labi, izbeidz, nav ne laiks ne vieta tagd nemieru celt.Lai katrs izvēlas.Cits reku kkādu savu vecu suudu ceļ gadiem,cits savu vnk nodzer.Katram savs.Nezināma vēsture šodien vispār ir izņēmums prieks (atlikušajiem) lohiem.Nevienu tādu normālu lietotu nevajag remontčakarēt katru/dienu.Tas ir demagogu izdomājums, ka viena īpašnieka lietotais ko viņš "pats" ņēmis jaunu, ir galvu pārāks par cits godprātīga īpašnieka tādu pat lietoto.Un NAV te tādu sarunas dalībnieku, kuri varētu paņemt šodien jaunu c8 vai vēsturē c7 pa 101k un pa 3g atļauties pazaudēt 60k.Tas nav priekš mums.Bet pa 35k to 3gadīgo stipri iespējams ka kāds paņems, ja pats to tā izlems.Cilvēki ir iebiedēti, vienpusēja demagoģija rullē.Nav arī iespējas vairs atdot savu lietoto/pārlietoto, tapc ir jābrauc.Būtu varbūt noderīgāk pieredzes apmaiņa par uzturēšanu- bet arī tad dominē demagoģija.Ik pa laikam kāds kko palielās- tas, kurš uzskata ka viņam "paveicies".Cita sacīto viņi nepieņem principā,sarn
ājas pats ar sevi.Pasažieriem ārpuse būtībā ir pilnīgi pie d, tāpat viņiem vienalga,ko par sevi domā "tā hlama" īpašnieks.
Paradokss ir tāds, ka vēlējos uzzināt kāds klīrenss ir dotajiem auto un kurš no viņiem ir uzticamāks. Cerēju ka dabūšu izsmeļošas atbildes, bet gala rezultātā nekā sakarīga, vienīgais ko dabūju-totālu mēslu porciju. Un laikam arī nesaņemšu kārtīgu, zinoša cilvēka atbildi.
Laimīgu jauno gadu. Lai vāģi ripo, nelūzt un nerūsē.
Man kkā līdzīgi, tikai tas ka vienam subjektīvi apakša neķeras nekur un ar virnriteni var piesmiet vienu otru suv bet citam vēders kutinās jau pa niecīgām risēm. Turklāt klirens diezgan pamatīgi mainās no atsperu un amortizatoru stāvokļa kā arī riepu izmēra, kas vienam modelim var variēt diezgan būtiski.
Jā.Veselīgu Jaunogadu visiem.No katra pec spējām, katram pēc nopelniem..
Ja kur gadās meeslu porcija- tātad šo lohjautājumu pirmuzdevējiem laikam jāuzvedas atbilstošāk.Nevajadzētu uzreiz tā kko "pieprasīt" un vēlams adekvātāk reaģēt uz sākotnējo sarkasma devu.Iespēju robežās te ir ticis daudzreiz gan atbildēts, gan ieteikts.
Jāsaprot, ka tādam c7 vienkārši NAV viena kopēji vienāda parametra.Ir nezcik piekares variantu- tas nekas, ka lohtabulas sola 16,visdrīzāk ka paņemsi kādu to pašu izplatīti lohaino 13arpus cm s-line variantu.Aplauzt vai noskrāpēt var turpat pie pirmās rimi apmales- jo tas ir garš un plats auto, kuram kritiskākās (un dārgākās) klīrensa vietas un vārīgākās detaļas nebūt nav zem grīdas.
Kuru auto izvēlēties
Ir pienācis brīdis kad ir nepieciešams lielāks auto. Meklēju universāli vai crossoveri. Pašreiz lietojam Volvo S60 2011 D5. Auto ļoti uzticams bet ļoti mazs. No crosoveriem izvēle nav liela jo neesmu 2.0 L motoru piekritējs. Kā arī galīgi nepatīk japāņu, franču, korejiešu kvalitāte. Tā kā jau 6 gadi braucu tikai ar volvo vēlos pamainīt pret vācieti.
Primārais jau protams bija auto vizuālais izskats
Acīm ļoti patīkami universāļi ir mercedes cls shooting brake (x218) un audi a6 (c7) . Ļoti nopietns kritērijs ir arī automašīnas augstums (klīrenss), kuru es nevaru atrast dotajiem auto, jo dažādos resursos dažādi dati. Gribas vismaz nedaudz augstāku un 100% ne zemāku auto nekā volvo s60 kuram klīrenss ir 136mm.
Cik liels ir dotajiem auto klīrenss un kurš no viņiem ir uzticamāks?