Tiem, kuri lielveikalos neuzķeras uz akciju piedāvājumiem un tirgotāju viltībām, cītīgi pētot cenas par kilogramu - kilograms velosipēda maksā dārgāk nekā kilograms jauna auto.
Paņēmu pie čoma šito. Kad sanāks laiks, jāaizbrauc uz Tukumu pa Āža kalnu jāpatestē. Pirmie km pa pļavu patika. Nu to asistentu gribētos nedaudz paātrināt un varbūt kāds var ieteikt kur pie velo aķa pievienot kādu led gaismiņu
Iztestēju šādu pa grants ceļiem un Tērvetes parka kalniņiem. Tikai 15A un 750W. Tās resnās riepas 20R 4 ir tiešām laba štelle priekš komforta. Sākumā tur bija spiediens 1,5 es palaidu uz 0,8 lai mīkstāk. Varēja vēl mazāk, jo diži pat ar to 0,8 nepalika mīkstākas
Īsumā, tieši kā tas apskatnieks saka, pat nav kam piesieties. Pat kruīzs lai akselerātora rokturis nav jātur. Un pilsētā jā 45-50 ir labi pietiekoši. Lielais pluss kas ātri saloki un var sedanā iemest
Nope vienam tikai riepa, otram riepa + gabals no aploces ārā un disks manuprāt metams, tik tas ka uz aci nenorava, jo "apļa forma palika" tas nekas ka "kliba".
Klau jaunībā trenējos velo, tiem, kas miesās lieli bij, 27. sportinieka profilu regulāri sita... un tā alumīnija aploce, ja nebij līdzi līme ar jaunu dessu arī lupatās aizgāja...Tad treners par sodu deva tūrista riepu 32.? laikam .
Konkrētajā situācijā es vienkārši redzu stilīgu spēļumantiņu - to pašu efektu sen atpakaļ varēja panākt ar mazu iekšdedzes dzinēju. Šis jau arī nav nekāds velosipēds - tas ir elektromopēds.
Sācies dunduru laiks... Veci ļaudis teica, priekš Jāņiem nedrīkst dundurus sist: ja vienu nosit, tad desmit vietā. Turu godā senču teikto un līdz Jāņiem ļauju dunduriem ballēties.
Pavazājos pa Gardas apkartni ar velo kamer ģimene pa Gardaland - smuki šosejas velo braukājas, tiesa nav daudz pavisam dārgā gala, daudz e-velo kā MTB un "salieķu", dažs e-MTB izskatijas ka tikko no meža izlīdis - ar dubliem utml. Bet ta ari netradu no kurienes, moš no Monte Baldo (tur funikulieris un viss cits drusku augstāk par manu ceļu gāja - sākuma 2x aizsipu garām vispār nepamanot kur tas viss atrodas, ja norādes uz funikulieri pat bija, tad baigi švakras no ta velo ceļa).
Pats braucu gar Garda ezera krasta līniju, kur skaitas pabeigts velo ceļš ...
Nu tas gan ir smalki pasniegts sūc, tiesa skati jau skaisti, tik ceļš "šarējas" ar gājējiem uz pludmali, un katra sevi cienoša komūna uzlikusi vai nu ātruma ierobežojumu (10km/h) vai paģēr veli stumt pie rokas, vai ir vietas kur vispār nesaprotu kur paliek veloceļš, jo jābrauc augšā uz parastu autoceļu un tad cauri auto tunelim, un neredz ne norādes, neko citu ...
Nopietni velobraucēji gan pilnībā ignorē šo pa lielam fufeli (brauc pa autoceļu) - kas vairak domāts laikam alusvederiem, lai ar ko vairāk kā 0,5 promilēm pēc bāra var stumties uz viesnīcu/māju ...
Redzēju reklāmu šādam pasākumam uz viena tilta, moš ir interesenti :
"Nopietni velobraucēji gan pilnībā ignorē šo pa lielam fufeli (brauc pa autoceļu) - kas vairak domāts laikam alusvederiem, lai ar ko vairāk kā 0,5 promilēm pēc bāra var stumties uz viesnīcu/māju ..."
Un tas ir pilnīgi pareizi un drošāk, jo pa veloceliņu brauc meitenes ar groziņiem un ģimenes ar bērniem, nevis braucēji kuri trenējas pēc plāna. Es ari ignorēju veloceliņus, jo braucu 30+km/h, kas ir bīstami pārējiem velosipēdistiem. Pie mums tik autobraucēji to īsti nesaprot, atšķirībā no R-eiropas.
Sūds par tavu treniņu plānu un 30+ kmph - jau pārvietojoties ar parastu velosipēdu ar adekvātiem 25-30 kmph un mērķi nokļūt pēc iespējas ātrāk galā, sākas jau problēmas. Nerunājot nemaz par veloceliņiem kas uztaisīti ķeksīša pēc - kā Liepājā uz Zirņu ielas. Un pilnai laimei asprāši tur ir uzlikuši tās zīmes kas pa brauktuvi braukt aizliedz...
Tu tā ka nonāc drusku pretrunās (un ari likumam/CSN), velojosla ir brauktuves sastāvdaļa, kur veloceļš savukārt tāds var arī nebūt. Bet ja velojoslu izmanto tik tizli kā šeit ap Gardas ezeru, tad lai visi iet drist, un pat man ar sūnainu MTB prasas braukt pa ceļu/brauktuvi.
aigi rakstīja: "Nopietni velobraucēji gan pilnībā ignorē šo pa lielam fufeli (brauc pa autoceļu) - kas vairak domāts laikam alusvederiem, lai ar ko vairāk kā 0,5 promilēm pēc bāra var stumties uz viesnīcu/māju ..."
Un tas ir pilnīgi pareizi un drošāk, jo pa veloceliņu brauc meitenes ar groziņiem un ģimenes ar bērniem, nevis braucēji kuri trenējas pēc plāna. Es ari ignorēju veloceliņus, jo braucu 30+km/h, kas ir bīstami pārējiem velosipēdistiem. Pie mums tik autobraucēji to īsti nesaprot, atšķirībā no R-eiropas.
Par tiem treniņiem pēc plāna - ieplānojiet, lūdzu, lietot velo infrastruktūru, ja tāda ir Ja nav - brauciet kopā ar auto. Ja ir velojosla - nekas tam jūsu superego nenotiks, ja drusciņ pabrauksiet lēnāk, kopā ar groziņiem un alusvēderiem
Tas jau ir pirmais aplauziens tiem velo faniem, ka veloceliņi nav viņu personīgais velotreks un tur brauc ģimenes ar bērniem. Uz ielām atkal stulbie luksofori, kas traucē plānam pakļūt zem riteņiem.
nightrider.mzf.cz/bent-vs-upright.htm man pāršķirstot tā cilvēka, no kura lapas es uzzināju par pitonu un vēl šo to, gadījās ieraudzīt šitento salīdzinājumu - Slinkais gan droši vien protestēs ka parastajam velosipēdam nav karbonādes rāmis un guļstūre...
tās lapas īpašnieks ir tāds pats tukšpļūtis un sevis slavinātājs kā Tu. tāpēc Tev vinš arī patīk :P tur aprakstītie salīdzinājumi ir totāls fufels. to saprot jebkurš jēdzīgs velosipedists. novēlu Tev arī, kādu dienu, par tādu kļūt
Tukšpļūtis un sevis slavinātājs esi tu. Jā, es cerams ka kādu dienu kļūšu par jēdzīgu velosipēdistu, ceļā uz to esmu - tev arī novēlu, a to diezgan traģikomiski lasīt ka velosipēdu labums mērāms detaļu cenu simtos un ka velosipēda būtība ir neērts un nepraktisks sporta inventārs.
Konkrēto lapu gadījās pagājušogad atrast, gūglējot pēc Shimano Nexus ģeneratorrumbas jaukšanas apraksta; ir viņam tur daudz interesantu aprakstu - atsevišķas lietas, protams, nav manā gaumē, bet tas pajāt.
Jaunibasdienās es ar šādu garam nelaistu, bet vai tagad gribetu lekt - drizak ka ne. Jo kaut kas lidzīgs pa upes stavkrastiem/kraujam gan ar turistu ir provets gan ar salieķi, tik nu turists stabili šitadys netur - bremžu metinajums pie rāmja lūst nost, un saliekis ar "atpakalminamām bremzēm" ir pa lielam nevadāms, tik tas ka ledus brauksanas izklaides ar lisenem kadreiz ļava darit ar to vairak, kā vajadzētu ...
lekt nevajag, bet nu mežs kā tāds vilina. bieži ķemmēju meža stigas un takas ar fatbaiku. ziema vai vasara. ierastie mtb maršruti pats par sevi, bet vietas, kur cilvēki nevandas ir daudz garšīgākas
Saeimas deputāti no "Saskaņas" frakcijas piedāvā veikt grozījumus Ceļu satiksmes likumā, nosakot, ka ar velosipēdiem un elektro skrejriteņiem atļauts pārvietoties tikai pa brauktuvi un velosipēdu ceļiem.
Viss jau itkā pareizi, BET elektro miskastēm ir 20km/h ierobezojums un savukārt tad kad brauc ar veli kopā ar bērniem, nez vai brauktuve ir tā labākā un pareizāka vieta kur braukt.
Nezinu uz cik jamie velkas, bet tie ir tikai mazliet ātrāki par mani uz bezmotora (nu jeb K2 "tupeļmotora) skrejriteņa, un ar to kājminamo es kaut kur ar videjo atrumu 12-14 km/h "stumjos", jo esmu apmeram 2-2,5 reizes ātrāks kā es vidēji ejot ar kājām no Rīgas līdz mājām. Un ja dikti uznāk tad ar to mazo štruntu minu tiem nomas štruntiem un lisapedistiem ar iepirkumiem uz papēžiem.
Ar velo elektro štrunti krīt vel vairāk uz nerva, jo uzsākt caurmērā jamie var ātrāk, līdz ar ko lien priekšā pie luksafora, bet ap pusi līdz nakamajam luksam šamie jau traucē, un dzenu nost, un ja sarkanais - viss atkal no sākuma ...
Jautājiens Slinkajam - pakomentē te vienā rakstā izlasītu komentāru, kur no betona bruģa uztaisīti veloceliņi nosaukti par roku un muguru bendēm - ir tā vai nav?
Ar šito velosipēdu es gribētu izbraukt!
Kurš tas ir?