Hyundai Kona Electric auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Hyundai Kona Electric auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

 
ElineBB Reģ.: 24.11.2023
0 3 Atbildēt

Salons nebija mans, nelikās ērti beņķi. Nav lūkas, neizdevās arī sadraudzēties ar salonu pilnībā,  salons izskātās tāds kā patukšs, kaut kas pietrūka, pa pliku, man prasījās kas vairāk jau šādam auto. Brauc ok, dinamika laba, un ērti vadās. No āras auto ir ok, bet no iekšas nerada sajūtu par jaunās paaudzes auto.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Brauc labi, arī dinamika strauja. Negatīvi pārsteidza salona apdares materiālu kvalitāte - stipri lēta un cieta plastmasa šādas cenas auto. 

Automobilim gan priekšā, gan aizmugurē lukturi ir novietoti stūros un akurāt tādā augstumā un leņķī, kas liek domāt, ka lukturi būs pirmā lieta, ko autostāvvietās apskādēs neuzmanīgi autovadītāji.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Atļaušos sākt ar to, ka oponēšu par apdares kvalitāti tādas cenas auto. Cena ir ļoti līdzīga tam līmenim, kāds šobrīd ir kompaktās klases elektroautomašīnām. Visi šobrīd "spiež" uz zaļumu un salonus taisa no mākslīgiem materiāliem. Manā ieskatā Kona sasniegtais rezultāts ir pat ļoti labs. Protams, gaišais salons uzliek papildus prasības uzturēšanai. Izstrumantu panelis likās organisks, visa nepieciešamā informācija ērti pieejama.

Par ārējo dizainu gan sajūtas bija duālas. Man pirmo reizi tik izšķiroša likās automašīnas krāsa. Jo baltais testa auto man nepatika, bat sarkanais, ar ko nobraucu vairākas diena, likās ļoti ok. Ja vēl uzlādes lūciņai, kas nobīdīta no cantra līnijas, simetriski izveidotu otru, piemēram, lēnajai uzlādei, būtu pat ļoti glīti.

Runājot par garo testu. Nobraukāju vairākas dienas, to darīju pamatā šosejas režīmā, neliku ekonomisko braukšanas režīmu, apsildi turēju +20, braucu ar atļauto ātrumu plus 5 km/h, un arī laika apstākļi bija mazliet zem 0 grādiem. Rezultāts ar vienu uzlādi 300 km. Nav slikti. Vidējais patēriņš 19,9 kWh/100 km. Protams, pie -15 grādiem sniegums noteikti būs sliktāks. Tomēr rodas diezgan liela pārliecība, ka ar vienu uzlādi varēs sasniegt gan Liepāju, gan Daugavpili. Atpakaļ ceļam gan noteikti būs nepieciešama uzlāde😉.

Dinamika bija ļoti laba, bet tāpēc jau tas ir elektroauto. Bet nav jau tā, ka viss tikai patika. Auto ir daudz dažādu brīdinājumu - nepārkāp ātrumu, nenovērs skatu no ceļa u.t.t.. Pie tam par skatu uz ceļu viņš blauj pēc sev vien zināma algoritma. Labā ziņa - brīdinājumus var izslēgt, sliktā - tie atgriežas uzsākot katru nākamo braucienu.. Android Auto darbojas tikai ar vadu.

Kopumā gribu teikt, ka Hyundai Kona būs labs papildinājums savas klases elektroauto paletē.

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Ļoti praktisks elektroauto, kas noteikti atradīs savu pircēju, jo der ne tikai īsiem pārskrējieniem pa pilsētu, bet arī tālākiem izbraucieniem. Šis laikam ir tas konkursa dalībnieks, kas man radīja vispretrunīgākās izjūtas. Sākumā man tā dizains nepatika - nu, kurš gan uzlādes ligzdu liek priekšā vienā pusē, tā radot nejēdzīgu asimetrijas iespaidu?! Protams, nevar noliegt, ka ligzda degungalā ir vispraktiskākais risinājums, jo atvieglo piebraukšanu uzlādes stacijai tieši tik tuvu, cik vajag, taču kādēļ to caurumu nevar likt pa vidu, kā to dara Nissan? Un arī iekšpuse tāda pagarlaicīga, ar visām tām sudrabotajām plastmasas pogām... Bet tad es Kona satiku uz ceļa tumsā - un domas strauji mainījās. Tā LED diožu strīpiņa, kas iet pāri visam mašīnas priekšgalam, padara Kona atpazīstamu pa lielu gabalu un izskatās patiešām stilīgi. Riktīgi labi. Problēma tikai tā, ka iekšā sēžot jau to šo skaistumu neredzi, tas paliek citiem.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Ir divejādas sajūtas iepazīstoties ar jauno Hyundai Kona EV! No vienas puses ir gandarījums, ka ražotājs ir pārnesis visas labās lietas no lielā brāļa Ioniq 5 uz jauno Konu - t.sk. multimēdiju darbības algoritmus, kā arī iespēja “paņemt” līdz 3.7 kW AC no automašīnas akumulatora. No otras puses eksterjera dizaina risinājumi Eiropas lietotājam var nebūt īsti saprotami – bet ceru, ka kļūdos – iespējams galvenā dizainera SangYup Lee dizaina līnijas aizsāks jaunu modes vilni – to redzēsim tuvākajos gados! Bet jau tagad ir skaidrs, ka risinājums ar lukturu izvietojumu buferu stūros (gan priekšā, gan aizmugurē) maksās dārgi gan apdrošinātājiem, gan lietotājiem KASKO prēmijas palielinājumā – tās ir pirmās vietas, kas cieš pilsētas satiksmē!

Papildus jau pazīstamajiem “labumiem” ir parādījies jauns – digitālā atslēga – Teslas jaunievedumi liek arī pārējiem ražotājiem sekot un neatpalikt – drīz fiziskās atslēgas atradīsies mājas atvilktnēs 😊. Jocīgi, ka korejiešu auto kopā ar korejiešu tālruni Samsung vēl nav atraduši kopēju valodu šī digitālā rīka lietošanai - sola tuvākajā nākotnē…. No Teslas jaunievedumiem jāmin arī “kamīna kuršanās” vidus planšetē, kas nenoliedzami nomierina un rada mājas sajūtu pirms vēl tur esam nokļuvuši 😊

Interesanti ka hibrīda un elektromobiļa braukšanas jeb vadāmības sajūtas atšķiras – EV versija ir mīkstāka un komfortablāka gaitā, par dinamiku nez vai šodien kādam jāpierāda – EV ir pārāks pat pār hibrīdiem!

Pārsteidza Kona “zināšanas” par tikko uzstādītajiem vidējā ātruma radariem – un piedāvāja arī risinājumu – vidējā ātruma aprēķins, lai nekļūtu pēkšņi par valsts budžeta atbalstītāju vairāk kā gribētos – paldies par šo 😊

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Mazliet mulsina daudzie un nepārtrauktie brīdinājumi par visu ko, kas skan vienādi – atļautā ātruma pārsniegšanu, neskatīšanos uz ceļu un pat žāvāšanās uzreiz tiek ilustrēta ar kafijas krūzīti 😊 – būtu priecīgāks, ja varētu šo kafijas tasīti uzreiz saņemt karstu un kūpošu 😊

No tehniskiem uzlabojumiem EV lauciņā jāmin maksimālās uzlādes jaudas palielinājums no 77 kW uz 100 kW, kā arī neliels gaitas akumulatora ietilpības pieaugums no 64 uz 65.4 kWh. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli ir palielināta dzinēja jauda no 150 uz 160 kW, bet griezes moments ir samazinājies no iespaidīgajiem 395 Nm uz 255 Nm – uz akselerāciju līdz 100 km/h tas gan nav atstājis nekādu iespaidu!

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Ar šo auto ir tā, ka dizains var izradīties polarizējošs, jo īpaši, ja uz mašīnu skatās no aizmugures. Lai gan man kopumā elektriskās Kona ārējais izskats patīk, aizmugure ir stipri dīvaina - tā kā nošļukušas bikšu kabatas, tā kā kāmja vaigi, kas piebāzti ar graudiem. Te uzreiz prātā ienāca Nissan Juke, kura gabarītu radziņi spārnu stūros un galvenie lukturi bamperā izskatījās kičīgi. Žēl, ka to nevar teikt par Kona.

Bet, ja dizainam izdodas nepievērst lielu vērību, tad Kona ir ļoti patīkams auto. Ļoti solīda, brauc ārkārtīgi maigi, klusi un tai pašā laikā ir visnotaļ dinamiska. Un, kas ļoti svarīgi, ar lielo bateriju konai ir milzīga sniedzamība - no 514 līdz 683 km. Pat ja pieņemam, ka ārā ir auksts un braucam neefektīvi, tie minimālie 514 tāpat izskatās ļoti labi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti