Pirmais rakstīja: da pļe, pat vadoņa "kalvānam drisā lienamajam dampim" visās bildēs kur vien kautkas ir smāķēts vēl joprojām blakus ir redzama rūsa....
un kāds tagad mēģinās iestāstīt, ka "tas pouhj, davaj līmē virsū Sviestca plēvi"...
da man jau pokui, vadonis nemaz labāku basņu klausīties nav pelnījis
Normundam gan ir pāris veci sābi, tas tiesa. Nez ko šamais tagad dara
Sretsked rakstīja: Ir ir izgriezta visa rūsējusī daļa plus vēl kāds puscentimetrs uz priekšu. Tad noslīpē līdz metālam pirms metināšanas, pēc tam kaut kādu tur labo grunti utt. Tas vīrs zin,ko un kā darīt.
Pirms n-tajiem gadiem viens zināms kaktu masters visiem autiņiem neredzamās vietas mālēja ar kkādu grunteni, kas paradzēta kuģiem, sevišķi skaisti un gludi neklājās, bet turējās godam. Atceros kad mazdu lūžņos nodevu, tad rūsa bija tieši blakus ne sevišķi skaistajam piecus gadus vecajam \"pretkorozijas\" ķēpājumam.
Žēl, ka tas meistars nelabu galu ņēma, labprāt uzzinātu, kas tieši tas pa smāķi bija.
cilvēciņš salasās reklāmas, kaut ko ieņem galvā un tad ir pārliecināts, ka viņam viss ir visviskrutākais
pernica (nu vai konkrētā gadījumā lineļļa, kas arī ir pernica) pamatā ir vajadzīga tikai tāpēc lai svina oksīds labi turētos virsū....
vēl jau ir viens sen zināms veids - tā saucamā cinka gruntene... cinka pulveri iemaisa krāsā un smāķē virsū
pa lielam ir tikai pāris iespējas kā to bleķi aizsargāt - mehāniskais - ķipa nokrāsot, izveidot barjeru lai skābeklis netiek klāt... un elektroķīmiskais.... tas parasti papildina mehānisko. reāli tas nozīmē uzklāt bleķim kautkādu metālu, kas elektroķīmisko spriegumu rindā (tie, kas skolā negulēja ķīmijas stundās zinās par ko ir runa) atrodas pa kreisi no dzelzs. šajā gadījumā oksidēsies metāls, kurš atrodas rindā pa kreisi.... piemēram niķelis atrodas no dzels pa labi.... līdz ar niķelēta dzelzs smuki oksidējas pa plaisām, kur tiek skābeklis klāt bleķim... bet cinkots bleķis nerūsē, kamēr tam ir cinks virsū...
ir jau arī trešais veids - elektriskais - to izmanto industriālo dzelzs būvju aizsardzībai, piemēram gāzes cauruļvadiem - dabā tas izskatās tā - blakus dzelzs gāzes vadam noliek dzelzs lūzni (parasti vecu sliedi) un pieslēdz līdzstrāvu... atkarībā no polaritātes rūsēs vai nu sliede vai caurule
!. Redzu ka te ir ļoti bagāti cilvēki!! Dzelzs ir dārgāka par zeltu. Un diezi vai Latvijā ir vairāk par pāris cilvēkiem kas kaut reizi mūžā ir redzējis dzelzi.
2. Gāzesvadus aizsargā gan ar tamlīdzīgu metodi, ik pa noteiktam attālumam ir katodu stacijas sabūvētas.
WALA, te nevienu nekas neinteresē! nav neko dzirdējuši par šo metodi un negrib dzirdēt. Vienīgais ko spēj, tas ir aptirst visus, kas kaut ko viņiem nezināmu uzdrošinās pateikt!
i_edgars rakstīja: WALA, te nevienu nekas neinteresē! nav neko dzirdējuši par šo metodi un negrib dzirdēt. Vienīgais ko spēj, tas ir aptirst visus, kas kaut ko viņiem nezināmu uzdrošinās pateikt!
da ķīmiķi taču esot izgudrojuši jaunu metodi
tā gan pagaidām esot slepena.... darbības princips nevienam netiek atklāts bet metode esot....
Nortel rakstīja: Par gāzes vadu - pilnīgas muļķības.
nu man skolā tieši par gāzes vadiem tā stāstīja
interesanti kā tagad aizsargā dzelzs gāzes vadus no rūsēšanas?
taatad ja sābu novieto pie dzelzs priekšmeta, tad ruusees tieši sābs?
nē... sābu var novietot, kur gribi, tik un tā viš rūsēs...
nu saki taču lūdzu, ka Sviestca sābu aplīmējot ar 3d plēvi (no visām pusēm) jamais taču nerūsēs...
p.n.
varbūt Sviestca sābu varētu aplīmēt ar poliesteru sveķiem un stiklaudumu.... no no abām pusēm (arī no iekšas) ja tur iekšā esošais bleķis arī sarūsēs, cerams, ka tā urna neizjuks vismaz braucot pa gludu asfaltu
jautaajums!
vai kaads vareetu ieteik jeedziigu alumiinija trubu nonjeemeeju un metinaataaju, vienvaard sakot: meistaru?
Paldies![addsig]