Viens likums – viena taisnība visiem 104

 
Vernons Kiesners speciāli iAuto | 18.februāris 2014 17:30

Ceļu satiksmes Noteikumi nav tā lasām viela, kura truli lasāma no vāka līdz vākam.

Eksistē saistošie ceļu satiksmes Noteikumi, kurus sākam studēt ar 4., 6. un 10. punktiem, kas nosaka kārtību un secību kā darbojas CSN vispār, kā katram satiksmes dalībniekam ir jābūt aprīkotam un kā katram satiksmes dalībniekam uz ceļa ir jārīkojas!

Ar šādām standarta frāzēm policijai jāsāk rakstīt savi protokoli ceļu satiksmes negadījumos, lai vispusīgi un objektīvi izskatot visus aspektus notikušajā nevienam nerastos doma ka Noteikumi ir pildāmi tikai katram otram! Ar šādām standarta frāzēm jāsāk mācīt CSN!

Foto: iAuto.lv

Nav vienotas ideoloģijas un vienotas psiholoģijas ceļu satiksmē! Dominē CSN 119. punkta viena trešā daļa – „ievēro distanci”! Distance mistiska lieta, kura vienmēr izrādīsies par īsu, jo to ar likumu atļauts „nozagt” apdzenošajam. Tas visspilgtāk parādījās videorullītī, kur sadursme notika starp četriem auto un kur pievienojās arī piektais!

Tātad katram ir jāzina Noteikumi, katram ir tiesības paļauties, ka neviens neatkāpsies no Noteikumu prasībām ne tik cik melns aiz naga. Un katrs uz ceļa rīkosies tā, lai pat bīstamu situāciju neradītu. Respektīvi „katram priekšā esošam satiksmes dalībniekam ar savu rīcību, darbību vai bezdarbību, ir jāgarantē drošība”. Ar šādu rindkopu papildinām CSN 10. punktu un viss šajos Noteikumos nostājas savās vietās!!!

CSN jāsāk rakstīt ar CSN 119. punktu, kurš regulē attiecības starp priekšā, aizmugurē un blakus esošo! Ātrums un ātruma ierobežojumi ir spēkā tikai tādēļ, lai pārējie spētu izpildīt pārējos punktus CSN! CSN 36 gadu garumā nav vairs sadaļas „Brīdinājuma signāli”! Brīdinājuma signāli ir: - virzienrādītāji, „STOP” signāls, skaņas signāls, atpakaļ gaitas signāls, Avārijas signāli un tuvās tālās gaismas pārslēgšana. Trūkst precīza lietošana!

Virziena rādītājus neslēdzam! „STOP” signāls iedegas no pieskāriena bremžu pedālim, bet vienam otram no trieciena pa sava auto aizmuguri, strauji bremzējot!

Ātruma samazināšana bez savlaicīgiem brīdinājuma signāliem ir noziegums, bet pēkšņa, strauja bremzēšana - dubults noziegums! Kultivējot šādas noziedzīgas darbības, „ievēro distanci” aizsegā esam tur kur esam. Pārkārtojamies no joslas joslā, bez pārliecināšanās, vai josla ir brīva pietiekamā attālumā. Šādu punktu pat izmeta ārā no satiksmes Noteikumiem, lai nomainītu ar citu – „jāietur tādu distanci, lai apdzenošam būtu kur atgriezties joslā”. Nekas slikts jau nav līdz brīdim, kad priekšā neuzrodas cita rakstura problēmas un tad lūk visiem šī mistiskā distance ir par īsu. Ko saka fizika - ja ātrumu starpība atšķiras divas reizes, tad bremzēšanas ceļu garumi atšķiras četras reizes, pie ātrumu starpības trīs reizes, bremzēšanas ceļi - deviņas reizes. Kurš no braucējiem uz sitiena to zina?

Sevi cienoši auto vadītāji brauc ātri, ar iespaidīgu distanci, kura ir lielāka par pusi no braukšanas ātruma. Jūs šo gribējāt dzirdēt no manis?

Pastāv konflikts starp ātri un lēni braucošiem. Lēni braucošais nesaprot, ka viņam no aizmugures tuvojas citi ar ātrumu 25 metri sekundē! Tāpat netiek prasītas brīdinājuma signālu slēgšanas normas. Ikviens, ikviena ātruma samazinājums bez savlaicīgiem signāliem ir noziegums (CSN 70.). Tas šodien par normu kļuvušais stāvoklis nevar apmierināt nevienu braucēju, izņemot priekšā esošo, jo tas tagad ir „svētā govs”!

Ārpus apdzīvotām vietām brīdinājuma signālam ir jābūt vismaz 200 metru garumā un neatkarīgi no ātruma! Un pat tad, ja arī es esmu šos signālus devis, tas nevienu no mums neatbrīvo no atbildības un pienākuma garantēt drošību (CSN 77. un 10.).

Uz mūsu auto ceļiem nav ātruma samazināšanas joslu! Kā var projektēt ceļu pretēji CSN 10. punkta prasībām?

Nepārtrauktās līnijas 920. un 921. apzīmējums nerespektējam!!! Šādu līniju šķērsošana draud ar Nāves sodu un daudziem tas arī iestājas.

Īsumā ir tā, viss kas Noteikumos ir aizliegts dzīvē beidzas ar Nāvi.

Tas kurš ievērojami parkāpj ātrumu konkrētā ceļa posmā, attiecībā pret citiem ceļa lietotājiem ir zaglis un slepkava ar iepriekšēju nodomu ( gadījums Ogrē ar policiju).

Gājējam, riteņbraucējam un jebkādai tehnikai nakti uz ceļa bez ugunīm atrasties nevajadzētu, tas ir aizliegts!

Kā lai auto vadītājs izpilda CSN 113. punkta nosacījumus, ja kāds cits tam nav radījis apstākļus. CSN 113. un 119. punktus var rakstīt tūlīt vienu aiz otra!

CSN ir miruši punkti: - 19., 254., 24., 27., 159., 160., 161., 70., 73., 77., 118.4., 119.!

CSN 161. ir īpašs un pilnīgi absurds saistībā ar CSN 27. punktu! Jo CSN 10. uzsver katram!

1960. gados Rīgā bija tāda kārtība, visiem tiem, kuriem virziena rādītājs bija ieslēgts mazāk par 5 sekundēm brīdinājuma talonā izknieba caurumu! Tajos laikos arī pagrieziena relejs bija liels deficīts. Ar roku slēdzi ieslēdza, izslēdza imitējot releju!

Jo sarežģītāka kļūst tehnika, jo vairāk izlaižas braucēji!

 
Visi komentāri
 
taaneko 18.februāris 2014 18:23
8 2 Atbildēt

Kašķīgs Tu Veron esi.

www.delfi.lv/archive/zemes....d?id=33155085

Un vispār- jo noteikumi ir īsāki- jo labāk- ne katrs spēj visus iezubrīt un vēl jo vairāk- ne katrs spēj uztvert un saprast lasītu tekstu. Pirdevām vēl lasītā inrtpretācija, vēlamā uzdošana par esošo....

andzins1111 18.februāris 2014 18:36
7 0 Atbildēt

Viss jau teorētiski būtu labi, bet ne vārds par to kā tad man tā drošība jāgarantē, ja kāds kamikadze vienkārši sava prieka pēc pielīp man astē?

Palaidniex 19.februāris 2014 18:33
10 1 Atbildēt

Un vernonam ur slikti arī ar to ka neradīt bīstamību un garantēt drošību nav gluži viens un tas pats.

Tik pat labi aizmugurē braucējam ir jāgarantē drošība...

smaidīgais 18.februāris 2014 18:39
10 0 Atbildēt

burvīgs savārstījums.

darklight 18.februāris 2014 19:11
6 3 Atbildēt

Suņa murgi...

Ar šādu savārstījumu publicēšanu portāls savu autoritāti necels.

iAuto 18.februāris 2014 19:38
5 0 Atbildēt

Mēs dodam iAuto lasītājiem iespēju izteikties!

TDIOTS 18.februāris 2014 20:06
5 2 Atbildēt

TG/AM , punkts šitāds blablabla , punkts tāds blablabla , īsts ekobraucējs/bībelforšers.

taaneko 18.februāris 2014 20:27
0 4 Atbildēt

interesantāk būtu ieviest noteikumu, ka ja esi IESAISTĪTS CSNg un iesaistīto auto kopējā skāde nepārsniedz 1000 Ls- katrs, kas nokļūst, ķorķī"pie kura rašanās esi līdzvainīgs- saņem kompensāciju no tava apdrošinātāja- teiksim 100 Ls (Uz tava rēķina protams)

Vai arī visus auto ar GPS sistēmām aprīkot un pieslēgt kopējam monitoringa tīklam, kas online čeko visu latvijas autobraucēju ātrumu. Nu un sodiņus tādus 200 Ls par katru pārsniegto km/h. Nu un ja soda summa pārsniedz auto vērtību- kustamā un nekustamā īpašuma konfiskāciju.

Vai arī agresīviem braucējiem- automātiski tiek piespriests pilns orgānu donoru statuss nāves gadijumā.

Par pagriezienu nerādīšanu- pilsonības atņemšana.

Super dzīve un kārtība uz ceļiem būtu :)

VWfans 18.februāris 2014 20:41
2 0 Atbildēt

Interesanti palasīt tālbraucēja Jāņa blogu un pamācīties pozitīvu attieksmi pret to, kas notiek uz ceļa:

taalbrauceejapieziimes.blogspot.com

CRDI 19.februāris 2014 0:58
15 1 Atbildēt

Ja šams uz ceļa uzvedās tādā pašā stilā kā raksta..... Šams ir bīstams..... Te vajadzētu ārpus kārtas Med.Kom. .... Ar stipru uzsvaru uz dakteriem kuru profesijas nosaukumā ir "psih"......

Audit 19.februāris 2014 13:47
3 1 Atbildēt

+ vel neiralogu, ar uztveres spējām izskatās pašvaki!

aansis 19.februāris 2014 8:39
20 0 Atbildēt

Kopsavilkums - pēc Vernona ieceres ir jāatsakās no transportlīdzekļu izmantošanas un jāatgriežas senos labos kājāmgājēju laikos. Jo jau Anglijā 1903. gadā pieņemtais "Motor Car Act", kas noziedzīgi palielināja atļauto ātrumu no 4mph uz 14mph ir noziedzīgs.

Ņemot vērā, ka "priekšā esošajam" nav nekādu reālu iespēju "garantēt drošību" savādāk, kā nebraukt vispār, visas automašīnas ir nododamas lūžņos un portāli, kas raksta par auto, slēdzami!

Audit 19.februāris 2014 9:01
5 1 Atbildēt

Un Te viņa atieksme pret satiksems drošību: www.diena.lv/arhivs/autova...tusos-11161124

Vernons 19.februāris 2014 9:58
1 5 Atbildēt

Vēl vecāku rakstu atrast nevarēji? Bet par lietas būtību. Priekšā esošais autobuss "IKARUSS" apstājās pie Sēnītes, tumsā, brauktuves malā, bet ne autobusa pieturā, kura ir joslā gar "SĒNĪTI"! Autobusa vadītājs pārkāpa pasažieru parvadājumu instrukciju un CSN, tas noveda pie sadursmes ar smago, kurš ietriecās stāvošā autobusā! Nolūza visi sēdekļi, kuros sēdēja pasažieri. Autobusu aizsita 8 metrus uz priekšu. Arī smagais autobusam priekšā nobrauca lejā. Labi ka iztika šis pasākums bez upuriem.

Audit 19.februāris 2014 10:33
9 0 Atbildēt

Kur transporta līdzeklī ir jātrodas pirnās palīdzības aptieciņai!

Izlasi šo, Tavs citāts:"Distance mistiska lieta, kura vienmēr izrādīsies par īsu, jo to ar likumu atļauts „nozagt” apdzenošajam." un pasaki, vai tas nav distances neieturētāja provocēts pasākums. Kādai ir jābūt distancei? Pateikšu priekšā, lai apdzenošais var droši atgriezties savā kustības joslā!

Audit 19.februāris 2014 10:37
7 1 Atbildēt

Un tā Tu vadīdīji pašažieru pārvadājumu daļu! Fantastiski nostrādāts, Tavas ideoloģijas paraugstundas pilnīga izgāšanās! Labi, ka to vairs nedari!

nora 19.februāris 2014 9:18
4 9 Atbildēt

par distances nozagšanu vernonam ir pilnīga taisnība! pēkšņa aizgriešana priekšā bez pagrieziena signāla rādīšanas un strauja bremzēšana ir ļoti bīstama padarīšana, un vainīgais nevar būt tas, kurš šādam distances zaglim ielicis pakaļā, ja tam nebija tehnisku iespēju šādu sadursmi novērst, jo - ja kāds ievēro normālu distanci, kāpēc lai nepaļautos, ka to ievēros arī citi satiksmes dalībnieki, nevis ka šo distanci kāds nekaunīgi atņems un pēc tam vēl melīgi bazūnēs, ka distances ievērotājs nav ievērojis distanci gluži kā zaglis brēc - ķeriet zagli

aansis 19.februāris 2014 13:52
7 0 Atbildēt

Esi saskatījusi tikai patieso daļu no Vernona teiktā un tas ir apsveicami. Diemžēl minētais kungs ir aizgājis par tālu, visā vainojot "priekšējos distances zagļus". Lai arī pats iesāk savu sacerējumu ar vārdiem, ka CSN ir jāizprot pēc būtības, nevis truli jāiekaļ un jāievēro, tālāk seko apgalvojums, ka jebkura atkāpe no CSN ir "noziegums".

Dzīves realitāte sastāv no nekaitāmām niansēm, kas nav aprakstāmas konkrētu punktu veidā. Un ir absurdi pateikt, ka bremzēšana un apdzīšana ir jāaizliedz. Par apdzīšanu vēl varētu diskutēt - varbūt tiešām aizliegt? :) Bet baidos, ka bremzēšanu aizliegt neizdosies. Arī strauju bremzēšanu neparedzētā situācijā nav iespējams aizliegt. Līdz ar to saprātīgi satiksmes dalībnieki pieņem un savu spēju robežās cenšas distanci saglabāt abpusēji - gan priekšā, gan aizmugurē braucošais. Diemžēl ir izņēmumi, kas uzsakata, ka šī prasība attiecas uz visiem citiem, tikai ne pašu. Vernons šajā ziņā ir netipisks distances zaglis, jo ir viens no retajiem, kas to grib darīt "no aizmugures" ;)

CRDI 19.februāris 2014 16:40
4 0 Atbildēt

Ja nav vernons, kurš truli iekalis galvā CSN un tik mauc, ir iespējams izvairīties no iebraukšanas pēcpusē distances zaglim.....vajag sekot līdzi kas notiek un domāt....kā šahā vismaz 2us gājienus uz priekšu.....bet to diemžēl autoskolās nemāca vai reti kur māca....

aansis 19.februāris 2014 16:47
6 0 Atbildēt

Ne vienmēr ir iespējams izvairīties. Daļa taisnības Vernonam ir un par šo jautājumu ir jārunā vispusīgi. Diemžēl aiziešana otrā galējībā nekādi nav ceļš uz kopsaucēja atrašanu.

CRDI 19.februāris 2014 16:55
4 0 Atbildēt

Neapgalvoju, ka vienmēr ir iespēja pilnīgi izvairīties.... Bet ir iespēja vismaz mēģināt to darīt......

Man mācija, ja mani apdzen, samazini ātrumu, kaut uz ceļa esam tikai es un apdzinējs, jo nevar zināt, kas var pēkšņi notikt vai kas "prispičit" apdzinējam. Samazinot ātrumu es iegūstu laiku un telpu manevriem sūdu gadījumā, kā arī samazinu laiku, ko apdzinējam vajag atrasties pretēja joslā.

Vernons 19.februāris 2014 9:50
4 13 Atbildēt

Pirmo zīmogu katrs braucējs saņem pie speciālista, kurš atbild par katra indivīda psihisko stāvokli! Tikai tad ļauj iziet ārtu komisiju un tikai tad katrs var tikt pie "tiesībām" vadīt auto. CSN 119. punkta mērķtiecīga kropļošana, ir novedusi pie blakus parādības, priekšā otram par katru cenu, neatkarīgi no braukšanas ātruma un attāluma joslā, kurā kāds iebrauks. Ir reāla iespēja priekšā esošam ar savu rīcību garantēt drošību savlaicīgu brīdinājuma signālu veidā, Spoguļos kontrolējot situāciju uz ceļa, pēkšņi, strauji nebremzējot. Pirmais solis, katram brīdinājuma signālam brīdinājuma zīmes statusu! Un kāpēc argumentu trūkums noved līdz personīgiem apvainojumiem? Es uz šādām lietām nereaģēju. Jā, esmu piedalījies pasaules čempionātā Nimburgrigā ar autobusu "SETRA". Kāds tam sakars ar šo? Esmu piedalījies visās atrakcijās, kuras katram braucējam ļāva iegūt iemaņas, kādas ikdienā nemaz nevar tik vienkārši iegūt! Katram novēlu tur nokļūt! Kaut ar vieglo un par maksu.

hans 19.februāris 2014 10:11
1 3 Atbildēt

Kā naglām uz galvas!

LMT 19.februāris 2014 11:21
7 1 Atbildēt

Kā ko tādu var publicēt!

Delete

iAuto 19.februāris 2014 16:11
3 5 Atbildēt

???

aansis 19.februāris 2014 17:02
8 0 Atbildēt

Atbildot LMT vietā - šāda viedokļa publicēšana ir salīdzināma ar CSDD "Skaties divreiz!" akciju - kas faktiski aicina autovadītājus braukt tā, lai močiem būtu iespēja braukt ar 300 km/h.

wet 19.februāris 2014 12:14
2 11 Atbildēt

Ļoti normāls raksts. Beidzot kāds domā par būtību nevis par simbolu virknēm, kas formāli saucas par CSN

Audit 19.februāris 2014 13:29
8 2 Atbildēt

Kur Tu te redzi kādu loģiku! CSN ir paredzēti visiem, bez izņēmuma, vai Tu kājām gājējs, vai Traktorists un tt. Pietam, tie ir sastādīti lai, ja viens tos pārkāpt, tīšām vai netīšam, otrs spētu savlaicīgi reaģēt. Par sava transporta līdzekļa vadīšanu atbild tikai un vienīgi tā vadītājs, vel jo vairāk, jo lielāks un smagāks transporta līdzeklis, jo tā vadītājam jābūt vel piesardzīgākajam. Ir vel tāda lieta, ko Vernons nekādi negrib atzīt, ka galvenais ir darīt visu, lai neciestu cilvēks, kā neaizsargātākais satiksmes dalībnieks. Tas sasaucas ar iepriekš minēto, bet diemžēl, šo punktu viņš nekad nav ievērojis, ne padomijā, ne jaunāko laiku vēsturē, kaut vai iebāžot pirmās palīdzības aptieciņas dziļi busa pēcpusē, vedot skolēnus pa apledojošu ar ūdeni klātu ceļu, ko varēja nedarīt un piesaucot nekorektus piemērus ar tiesas spriedumiem par vienā virzienā un vienā joslā braucošu transporta līdzekļu sadursmi. CNS un ceļi nevar tikt Latvijā būvēti savādāk kā to nosaka starptautiskie standarti. Tas ka 10. punkts ir vispārējs to viņš arī nav sapratis, attiecas uz visiem, pietam 10. punktu paskaidro virkne citu punktu. Citu satiksmes dalībnieku nosaukt par šķērsli var tikai ļoti aprobežots indivīds, vel jo vairāk, ja tam "šķērslim" ir visas tiesības tur atrasties. Par 112., 120., 122., 159., 200., 5., 16., 37., 38.4., 38.5., 56.2., punktu neviena vārda, jo tie viņam nav izdevīgi. 73. punktu salikt kopā visus vārdus un izprast tā būtību viņš nevar! Par to pašu 161., 10. ir vispārējs un to viens no paskaidrojošiem ir 161. Vārdu salikums "vadītājam ir jādod ceļš" arī ir "0" vērtībā! "Ceļu satiksmes Noteikumi nav tā lasām viela, kura truli lasāma no vāka līdz vākam."! to viņš apzinās, bet pats tik spēj izvilkt sev vajadzīgo, praktisko kopējo bildi neredzot. "Pirmo zīmogu katrs braucējs saņem pie speciālista, kurš atbild par katra indivīda psihisko stāvokli!", tik nezin, ka šis ir formās zīmogs, protams ar noteikumu, ja neesi bijis kādas īpašas ārstniecības iestādes pacients. Vajadzētu vel ieviest neirologa akceptu, jeb potenciālā vai esoša autovadītāja spēju nevērtēt priekšmeta esamību telpā, pārvietojas, attālinās tuvojas, atrodas miera stāvoklī, un spēju reaģēt.

Jebkura indivīda rīcību regulē daudz likumi, ne tikai MK noteikumi, jeb CSN.

xxxxxx 19.februāris 2014 14:20
1 5 Atbildēt

Citads no audit!!!

Trāpīts , kā naglai uz galvas, tikai iepriekšējas diskusījās esmu ievērojis, ka jūsu kolēģis,ja nemaldos Palaidniexs, par jums precīzi nepateikšu, ir vairāk kār pieminējis, ka tieši priekšā braucošais ir par šķērsli jāuzskata!!!

Tad kā tad tur īsti ir, vai vienmēr visu varam norakstīt, sīki neiedziļinoties, uz šo mistisko distanci vai nē???

Audit 19.februāris 2014 17:48
7 0 Atbildēt

Tur jau tā fīča. Vernonam nepielec, ka distances ieturēšana viņu, viņa pasažierus atturēs no vel lielākām ziepēm. Bet katrs jau sevi cenšas pasargāt savādāk. Principa pēc nevienu nelaidīšu, ka tik neielien un tt., kam tas viss, palaid lai ielien, samazini ātrumu un bez galvas sāpēm turpini ceļu. Cik tādu līdēju ir!? Es braucu tā, lai galā nonāktu bez starpgadījumiem un neviens no CSN un citu likumu punktiem, kas skar manu, kā indivīda rīcību, neparedz un pat nepieļauj svešas mantas un miesas bojājumu nodarīšanu, kaut CSN ir manā pusē. Pat doma, ka ko tādu varētu paveikt, ir sodāma darbība. Man ir jādara viss, lai tas nenotiktu. Pieļauju, ka neiedziļinājis, un šoreiz kļūdījies, palasi aiz komata, "Ja šķērslim ir tiesības tur atrasties"! Vernonam piemīt tāda nelāga lieta izlasīt no teikuma tik daļu, "Staruji bremzēt aizleigts, ......" tālāk viņš nelasa. Ar 'Šķērsli" domāju satiksmes dalībnieku, kuru ir radījis pats Vernons. Kas slēpjas zem lēni braucošā, tas kurš pārvietojas pajūga ātrumā, savāc kolonu aiz sevis, tad pie iespējas jānobrauc malā un tā jāpalaiž. Kas slēpjas zem lēni braucošā, tas kurš ar 80 km/h pārvietojas, un jūtas drošs!? Kāpēc viņam būtu jāuztraucas par, ar 110 km/h no pēcpuses joņojošu Vernona autobusu! Kurš kuram tuvojas!? Vai Kiesneram nav jāņem vērā sava busa tehniskās īpatnības, šos punktus viņš izlaiž, ir neparocīgi. Ja ir vēlme pašam sev radīt "šķērsi", tad uz priekšu! Ja nav pašsaglabāšanās instinkts, tad neko! 99,99% gadījumos jā, distance ir tā, kas pasargā pašu un to pierāda Pasaules prakse.

Vernons 20.februāris 2014 8:31
1 17 Atbildēt

Tu raksti kā analfabēts auto lietās! Uzvedies uz ceļa arī līdzīgi. Nedari tā. Neesi jau Tu arī "svētā govs", kuram pietiek 90 km/h! Smagie ātrāk neiet! Autobuss ātrāk par 100 km/h arī neiet! Kam Tu makaronus uz ausīm karini?

Audit 20.februāris 2014 8:55
6 1 Atbildēt

Vernon, un kā vel iet, esmu fūrē sēdījis, kad tās vadītājs 120 km/h vilka. Viss atkarīgs no prāta spējām, jeb zināšanām un pirkstu veiklības lai to apietu! Pietam, autobusiem pie papildus aprīkojuma ir opcija, maksimālā ātruma ierobežotājs, 90, 100, 110 km/h! To Tu tāpat, kā tempomāta lietošanas pamācību neesi apguvis!

Par lokveida krustojumu, pēc Tevis aprakstītajiem un vēlamajiem CSN, iebraucot aplī, nepārkāpjot Vernona pašpasludinātios CSN, otrajā joslā netikšu, jo redzi, tur brauc Vernons, kuram es varētu "nozagt" distanci!

Vernons 20.februāris 2014 9:30
1 9 Atbildēt

Neesi Tu speciālists auto lietās! Un maza Tev sajēga par autobusiem un smagajiem vispār! Tādi kā Tu apļus Rīgā ir izveidojuši nebraucamus! Neesi bijis Viļņā, Kauņā un Tallinā! Arī Ventspils tev ir sveša pilsēta! Nepazemo sevi, tas nav tā vērts! Arī man darbs uz "Fūres" nav svešs un Maz-504 bija viens ellīgi labs auto, jaudīgāks par Mercedes Benc. Tu demonstrē savu nostāju - priekšā par katru cenu: "otrajā joslā netikšu, jo redzi, tur brauc Vernons, kuram es varētu "nozagt" distanci!" Brauc un aizbrauc - "Tādi netraucē"!!!

Šis ir šedevrs! "Pietam, autobusiem pie papildus aprīkojuma ir opcija, maksimālā ātruma ierobežotājs, 90, 100, 110 km/h! To Tu tāpat, kā tempomāta lietošanas pamācību neesi apguvis!" Bez komentāriem!

Audit 20.februāris 2014 11:22
6 1 Atbildēt

Nu ja, nevari komentēt, jo saprašana nekāda!

Prieks, ka vairums autovadītāju domā loģiski, nevis vadās no sevis izstrādātiem principiem, kuri ir bīstami apkārtējiem!

Vernons 20.februāris 2014 12:05
0 17 Atbildēt

Tavas muļķības "Audit" nav komentējamas! Tu nezini "drēbi"!

Tikai tāds, kā Tu, var ielikt CSN 117.4. punktu, kuru nevar izpildīt ne autobuss, ne smagais līdz 7,5 tonnām!

CRDI 20.februāris 2014 12:22
6 0 Atbildēt

Kā nevar izpildīt? Tu lasīt māki? Vai loģiskā domāšana Tavā vecumā ir pavisam atteikusies? Kur tajā punktā ir teikts, ka ir pienākums braukt ar tur minēto ātrumu? Es tur izlasu, ka nedrīkst pārsniegt..... Tas punkts neaizliedz tās zīmes darbības zonā braukt lēnāk, tikai esi tik laipns ar lēno braukšanu netraucē tiem kas brauc ātrāk....

Audit 20.februāris 2014 12:18
10 0 Atbildēt

Nu re Tava nezināšana un nesaprašana, jeb kārtēja tikai sevis aizstāvēšana. Kravas auto, vai pasažieru buss ir arī līdz 3500 kg!

Vernons 20.februāris 2014 13:44
0 8 Atbildēt

Autobusam ātrums ieregulēts 100 km/h, visiem smagajiem 90 km/h! Izskatās ka Jūs neizprotat par ko ir runa.

CRDI 20.februāris 2014 14:44
9 1 Atbildēt

Vienīgais kurš neizprot CSN, Ceļu satiksmes likumu, citus ceļu satiksmi regulējošos administratīvos aktus un interpretē tos, kā pašam ērtāk un izdevīgāk ir Vernons Kiesners. Punkc....

Audit 20.februāris 2014 14:07
6 0 Atbildēt

Likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības! Izlasi "Ceļu satiksmes likumu"! Tad zināsi par ko mēs!

xxxxxx 19.februāris 2014 14:22
0 4 Atbildēt

Citu satiksmes dalībnieku nosaukt par šķērsli var tikai ļoti aprobežots indivīds.. šis būs tas citāds!!!

xxx 19.februāris 2014 18:27
0 9 Atbildēt

Es nezinu kā jūs, bet es saprotu ka Vernons cīnās pret vispār pieņemto praksi, ja noticis šāda veida negadījums, tad automātiski aizmugurējam visi sāk borēt, ka viņš nav ievērojis distanci tas un priekšā braucējs tiek pataisīts par nevainīgo jēriņu ,kuram ir nodarīds pāri!!!

Bet ir petiekami daudz gadījumi, kur tieši priekšā baucējs ar savu nepamatoo brezēšanu, un signālu nelietošanu ir izraisījis avāriju, un par to pēc manas saprašanas šeit ir runāts...

No vernona rakstītā neredzu, ka viņš cildinātu noteikuma pārkāpējus, bet gan grib parādīt šo netaisnību..

Vakar ja nemaldos degpunktā pat bija nofilmēts, kur priekšā braucošā nometa pa bremzēm, jo gribēja paskatīties uz pretējas joslas avārīju, līdz ar to izraisot avārīju ar aizugurē braucošo!!!

Un cik nav redzēti šādi gadījumi, kuri ir safilmēti ar video reģistratoriem kur priekšā baucošais izraisa avāriju..

Jeb gājeji kuri speciālu lec virsū uz haubi lai pēc tam izspiestu naudu no šoferīšiem!!!

Un no šādiem gadījumiem ir grūti izvairīties, ja nu vienīgi neieturi kādu 1km to distanci, kuru arī tev visticamāk neviens neļaus ieturēt, jo centīsies tevi apdzīt un ielīst pa vidu

CRDI 19.februāris 2014 18:49
9 0 Atbildēt

Ja spēj pierādīt (videoreģistrators, TICAMI liecinieki, novērošanas kameras utt. utjpr.) ka nebija iespējams izvairīties no CSNg, tad Tevi nevainos par sveša čemodāna saskādēšanu.

BET, ja tiks pierādīts, ka bija iespēja izvairīties (iebraukt pretējā joslā, nobraukt malā, iebraukt blakus joslā utt., utjpr.) tad gan bļaustīšanās par priekšā braucošā vainu ir bezjēdzīga.

Par distanci. Ja Tu un priekšā braucošais braucat ar +/- vienādu ātrumu un ieturi distanci, tad netraucēs ne apdzinēji, ne apdzenamie, jo

a) apdzinēji, apdzīs Tevi un pēc laika apdzīs arī priekšā braucošo

b) apdzenamie, jo to apdzīs gan priekšā braucošais, gan Tu.

Vernons 20.februāris 2014 9:36
0 8 Atbildēt

Vispār problēma ir attieksmē! Vēl precīzāk CSN 70., 73. un 77. punktu pilnīgā ignorēšanā! Anglijā, Francijā un Vācijā Noteikumi ir tie paši, bet kāda ir braukšanas kultūra! Kāda ir cieņa vienam pret otru!

CRDI 20.februāris 2014 12:27
7 0 Atbildēt

Hihihi..... Vācija viņam.... Vācijā, ja būsi ielipis kādam dibenā un gaidīsi, ka Tev tas garantēs drošību, tad priekšā braucošais zvanīs Gerkānam un Krāniham.... Kuri tev par pārdesmit Euro ieskaidros, kas ir distance un kā to ievērot..... Tāds tur ordnungs.....

nnn 24.februāris 2014 20:44
2 0 Atbildēt

BET, ja tiks pierādīts, ka bija iespēja izvairīties (iebraukt pretējā joslā, nobraukt malā, iebraukt blakus joslā utt., utjpr

Kurā auto skolā to māca, ka izvairīties no avārijas drīkst iebraukt pretējā joslā ???????????

CRDI 19.februāris 2014 18:27
10 0 Atbildēt

Par tiem punktiem, par kuru ievērošanu siekalas šķiesdams bļauj raksta autors.

6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.

Šis punkts nosaka TIESīBAS, bet ne PIENĀKUMU, respektīvi var tā uzskatīt, bet var arī neuzskatīt. Un ja es uzskatu, ka Vernonveidīgie neizpilda šīs prasības, tas nav nekāds pārkāpums. Es piemēram uzskatu, ka visi citi uz ceļa ir vernoni, un no tādiem visu ko var sagaidīt, un attiecīgi ar pakārtoju savu braukšanas veidu. Man ar nevienu CSN punktu tas nav aizliegts.

10. Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

Vernons uzskata, ka ja kāds cits neievēro (Vernonprāt) šo punktu (rada bīstamu situāciju), tas attaisno viņa rīcību nodarot šim pārkāpējam zaudējumus. Tikai Vernons neiedomājās, ka ar šo rīcību viņš pats pārkāpj šo punktu radīdams bīstamu situāciju vēl citiem satiksmes dalībniekiem, rada satiksmi traucējošu situāciju, nodara zaudējumus.

Nu tad Vernon, kurš ir lielāks pārkāpējs, tas kurš "nozaga" Tev distanci, vai Tavuprāt par strauju nobremzēja un tapa taranēts no tevis? Vai tomēr Tu, pārkāpjot šo punktu pilnībā?

aansis 20.februāris 2014 9:07
0 0 Atbildēt

"Šis punkts nosaka TIESīBAS, bet ne PIENĀKUMU."

Un līdz ar to rodas interesanta situācija, saduroties tiesībām un pienākumiem. Vadītājam ir pienākums ievērot atļauto ātrumu. Nekur nav noteikts, kā tieši šo ātrumu ir nepieciešams kontrolēt. Toties ir noteikts, ka ir tiesības uzskatīt, ka priekšā braucošais nepārkāpj. Attiecīgi, nosakot savu ātrumu pēc priekšā braucošā un neapdzenot, vadītājs nekādi nevar pārkāpt atļauto ātrumu... Ja šādā gadījumā vadītājs tomēr tiek sodīts, faktiski šadā veidā tiek apstrīdētas CSN 6. punktā noteiktās tiesības.

Vernons 20.februāris 2014 9:09
0 11 Atbildēt

CSN sastāv no viena vienīga punkta, kurā ietilpst visa Noteikumu gramatiņa un pluss ar prātu šim mirklim neaptveramas lietas! Tas ir 10., katram jārīkojas TĀ, lai pat bīstamu situāciju neradītu! Problēma ir ar braucējiem, kuri brauc "šeit un tagad"! Nezin un negrib zinat, kas notiek aiz muguras un neredz un negrib redzēt par priekšā braucošā aizmuguri, bet daži neredz pat talāk par sava auto priekšu.

Mani nevar parsteigt ne ar ko! Ceļu satiksmes negadījumos es nepiedalos, tos neveidoju, bet braucu es ātri un korekti!

Savu savas distances zagli es redzu jau spogulī un nekad nesaasinu situāciju uz ceļa! Ir jāsaprot, ka katrs priekšā esošais ar savu rīcību var radīt bīstamu situāciju. Ikviena situācija tomēr ir prognozējama. Četrus ar pus gadus novadāju tikai bērnus. Pie šādiem apstākļiem atbildība iestājas vispārākā pakāpē! Vai atbilde apmierina?

aansis 20.februāris 2014 9:46
4 0 Atbildēt

Jāatzīst, ka uz visa iepriekšējā fona šis formulējums izklausās pat ļoti sakarīgs. Šāda atbilde apmierina - lai arī nekādi nav apvienojama ar iepriekš izteikto viedokli ;)

Vernons 20.februāris 2014 9:49
0 3 Atbildēt

Jebkura "inde" ir zāles, tikai mazās devās! Laikam tā deva uzreiz bija par lielu! Nu piedodiet!

aansis 20.februāris 2014 10:21
4 0 Atbildēt

Diez vai - pirms tam tika izteikts viedoklis "visiem citiem ir jāgarantē mana drošība un ērtības", kas šajā atbildē ir nomainījies ar "katram jārīkojas TĀ, lai pat bīstamu situāciju neradītu!". Nav runa par devu, bet gan principiālu viedokļa maiņu :)

CRDI 20.februāris 2014 10:30
8 0 Atbildēt

Lai slavēti Ceļu satiksmes dievi! Pār Vernonu ir nākusi apskaidrība.... Kā saka, labāk vēlāk, nekā nekad....

Vernons 20.februāris 2014 10:48
0 13 Atbildēt

Kurā mirklī tika definēta "mana drošība"? Ziepes sākas ar ceļu satiksmes negadījuma pasniegšanu. No tā izriet ka CSN ir jāievēro katram otram! Tas pats ar 119. punktu! Tas pats ar CSN 113. punktu! Abos gadījumos ir kāds "priekšā esošs satiksmes dalībnieks", kuram par savu rīcību nav jānes atbildība! Nepietiekamas informācijas, nepardomātas rīcības dēļ notiek sadursmes! Gājējus un velosipēdistus nobrauc tikai tāpēc, kad to ierauga sadursmes brīdī! Un tas tiek uzskatīts par normālu parādību. Es tam nepiekrītu pašos pamatos!

CRDI 20.februāris 2014 12:23
8 0 Atbildēt

Olalā.... Cik ātri apskaidrība atnāca, tikpat ātri aizgāja.....

Audit 20.februāris 2014 12:07
6 0 Atbildēt

Tāpēc, ka Tu pašos pamatos neesi izpildījis 10. punktu, kura viens no paskaidrojošiem punktiem ir 38.4! Tur tā problēma!

"Nepietiekamas informācijas, nepardomātas rīcības dēļ notiek sadursmes!" Te jau ir tas, savas nepārdomātās rīcības dēļ pats sev nozodz iespēju redzēt, paredzēt un pakļauj sevi paaugstinātam riskam. "Neredzi nebrauc". Pamēģini tā, sadali visus CSN punktus 3 daļās. vispārīgie, tie kas attiecas uz vienu un tie kas attiecas uz otru. Tad salīdzini, vajadzētu saprast, pat tad, ja kāds savus ignorē, tad otram izpildot savus ir milzīga iespēja izvairīties no visnotaļ nepatīkamiem starpgadījumiem! Es nebraukšu pie aizliedzošā luksofora signāla, nešķērsošu gājēju pāreju, ja uz tās ir gājējs vai tai tuvojas, nepalaidīšu autobusu izbraukt no apzīmētas pieturas apdzīvotā vietā, tikai tāpēc, ka kāds ir pielīmējies pie pēcpuses. Iedomājies situāciju, lai gan ar to Tev pavāji, es braucu Tev pa priekšu, man nepieciešams veikt, kaut vai labo, pagriezienu, ieslēdzu un daru visu kā Tu vēlies, kas notiek aiz Tevis, līdz manevra veikšanai ir izveidojusies automašīnu rinda, kurā jau 5. ir apstājies, jo katrs nākošais sabremzējas vel vairāk un straujāk. To neizdomāju es, bet gan tās pašas nodrillētās Vācijas ceļu satiksmes speciālisti. Ja ieturi savam transporta līdzeklim nepieciešamo distanci, vai pat lielāku, Tev pat ātrumu īsti nevajadzētu samazināt kamēr es nogriežos. Nākošais, jo tuvāk esi pēcpusei, jo asāk Tev sanāk bremzēt. Neesi redzējis, ka otrais paspēj sabremzēties, bet trešais ieliek otrajam pēcpusē.

Tevis piesauktās gājēju pārejas un tās pašas sabiedriskā transporta pieturas. Stāv autobuss, var midžināties cik vēlas, neviens nelaiž no pieturas! Ko dara busa vadītājs, ņem uz masu, notiek sadursme, kurš vainīgs!? Pamēģini savilkt paralēles.

Ja Tu gribi ko mainīt, tad dodies uz Briseli, Latvijas CSDD strādā un vadās tikai un vienīgi pēc vispār pieņemtajām, dokumentāli apstiprinātām normām! Var jau pārtaisīt lietas Latvijā, tikai tad Tava vadītāja apliecība nebūs derīga pat Lietuvā! Un jā, palūdz lai Tavā setrā uzstāda infrasarkanās kameras un monitoru. Tādas tagad ir visiem, sevi cienošiem autoražotājiem, pasargās no "neredzēšanas" sliktos laika apstākļos!

Vernons 20.februāris 2014 13:41
0 10 Atbildēt

Lai ceļu satiksmes Noteikumos ieliktu sadaļu "Brīdinajuma signāli" nav jādodas uz Briseli! Brīdinājuma signāliem jāpiešķir brīdinājuma zīmes statuss, tam Brisele nav vajadzīga! Cik ilgi CSN bremzēšanas signālam atbildīs augšup pacelta roka? Kāds sakars CSN 38.4 punktam ar CSN 10. un 113. punktu? Vistiešākais! Gājējam ir jābūt uz ceļa redzamam, tas ir CSN 19., 254. punktu uzstādījums. Gari uzrakstīji ,bet vienkāršu patiesību nesaprati, CSN jāpilda katram ne viss katram otram! Katram!!! Cik ilgi CSDD ņirgāsies par savu Tautu?

Audit 20.februāris 2014 14:34
7 0 Atbildēt

Tev to nesaprast, un CSN būtību arī vel neesi izpratis!

Ja Tu neskaties, tad arī neredzēsi, tāpēc ir ceļazīmes, kuras starp citu ir jāievēro. Ja neredzi, Tu nemaz nedrīksti braukt. Izlasi kaut vai CSN nodaļu virsrakstus un paskaties zem kura no tiem ir tie Tevis pieminētie punkti. Izņēmums ir, ja gājējs pārvietojas tam neparedzamā vietā. Pat ceļa nomale nav definēta kā ceļa braucamā daļa. Ja Tu sabrauksi gājēju uz ceļa nomales vaino sevi, uz braucamās daļas, jau jāskatās. Latvijā un ne tikai, spēkā esošie likumi un tos pavadošie CSN, kas regulē ceļu satiksmi ir stingrā saskaņa ar EN un savādāk nevar būt.

Man viss ir skaidrs, saprotams un izpildāms, tikai Tev ar to ir problēma.

CRDI 20.februāris 2014 14:40
7 0 Atbildēt

Tu tiešām esi idiots vai izliecies?

Vai uz vecumu piemeties hronisks uzmanības deficīts, parasti gan tas piemetas bērniem, bet runā, ka veci cilvēki no bērniem neatšķiras....

Kanibaals 21.februāris 2014 18:10
11 0 Atbildēt

Cik tu vari malt vienu un to pašu, uzraksti šo uz CSDD, lai ieliek nākošajos grozījumos. Cik tev var atkārtot Vīnes konvencija par ceļu satiksmi ir spēkā arī LV un tur arī ir aprakstīts kā tiek lietoti bremžu lukturi. Juridiski nebūs nekādas starpības, bet dažiem laikam jāraksta uz zeķēm kreisā/labā citādi apjūk.

Vernons 20.februāris 2014 14:02
0 0 Atbildēt

„Virzienrādītāju izmantošana ir nozīmīga drošas braukšanas sastāvdaļa un veids, kā informēt citus satiksmes dalībniekus par plānotajiem manevriem. Slinkums vai laika trūkums nevar būt attaisnojums. Vadītājiem manevri vienmēr ir jāparedz un jāieplāno, un tad viņi atradīs laiku, lai signalizētu par tiem,” norāda Renault Braukšanas skolas direktors Zbigņevs Veselijs.

Atļāvos nocitēt! "iAuto" ir ielicis rakstu.

Palaidniex 20.februāris 2014 14:53
8 1 Atbildēt

Un - balstoties uz kuru tur punktu Vernon, tu atļaujies nošķilt tev nepiederošu atobusu ar pasažīeriem pret to, kas lieto MK 466. noteiktos bremžu signālus (ne tam arī atbilstošo aizvietotaju), pat ja parādīs pagriezienu, tu aiz muguras turpināsi tupa uzskatīt, ka viņš nedrīkst nogriezties, jo stop signāla un pagrieziena rādīšana nedodot viņam priekšrocību, tevi apbižoto nabadziņu traucēt... Skumji...

xxx 20.februāris 2014 21:58
1 9 Atbildēt

ai ai ,, ,jo tālāk, jo trakāk!!!!

VARBŪT ANULĒJAM VISUS CSN PUNKTUS UN ATSTĀJAM TIK VIENU MISTISKI DROŠĀ DISTANCE????

JO ŠEIT INDIVĪDS UZSKATA KA UZ CEĻA ATRODAS VIENS PATS !!!

Palaidniex 21.februāris 2014 6:37
5 0 Atbildēt

Tik pamēģini atļauties bremzēt bez paceltas rokas un sagribēt nogriezties braucot vernonam pa priekšu, ātri sapratīsi par ķo ir runa. Jo lūk par savlaicīgi parādīts pagrieziens nedodot priekšrocības tev to darīt un vernonā nevis rada nepieciešāmību, bet pat liek un garantē vernona ietriekšanos tev pakaļā.

CRDI 20.februāris 2014 15:02
7 0 Atbildēt

Man pieleca..... Vernons saprot tikai to kas ir uzrakstīts, vai attēlots uz ceļa zīmēm....bet nespēj saprast kas ar to ir domāts...

Daži piemēri kā Vernons izprot CSN

Maksimālais ātrums- obligāti jābrauc tikai ar maksimālo ātrumu, lēnāk nedrīkst

Ceļa zīme "Uzmanību bērni", uz zīmes attēloti 2 subjekti, ja uz ceļa izskrien viens vai trīs, var neņemt vērā, jo zīme brīdina tikai par 2iem...

Ceļa zīme "Uz ceļa strādā", uz zīmes subjekts kurš rok ar lāpstu, ja uz ceļa ir subjekts ar tačku, spaini, grābekli....neņemam vērā, jo zīmes par tādiem nav....

Utt. Utjpr utml.

Varbūt klātesošie savas drošības dēļ var samesties lai CSN uzrakstītu t.s. "Vieglajā valodā", lai Vernons saprot kas katrā CSN punktā ir domāts..... Palīdzēsim cilvēkam....

Kanibaals 20.februāris 2014 22:53
8 0 Atbildēt

Vernons prot tikai burtot un tulkot likumus gramatiski nevis pēc būtības. Likumos punktus kārtība nenosaka to spēku, bet gan viss kopums un jēga jeb mērķis.

Audit 21.februāris 2014 9:07
6 0 Atbildēt

Var piekrist, bet ar gramatiku ar ir pašvaki, bieži lasa līdz komatam, tālāk nē!

xxx 20.februāris 2014 19:08
1 11 Atbildēt

Kur tik aprobežoiti cilvēki var būt, ja šo pašu būtu uzrakstījis kāds cits tad visi kā aitas barā teiktu jā tiešām tas ir tā!!!

Tagad līdz pēdējam noliek raksta autoru personīgu motīvu dēļ!!!

Es no visiem šiem bļāvējie saprotu vienu signālus sākam lietot tikai arpus LV, jo te ir muļķu zeme!!!

Ja var pateikt ka strauja nepamatota bremzēšana + virzienrādītāja un savlaicīga manevra plānošana ir prēikš lohiem!!!

Jo šeit uzradīsies virkne aprobežotu ļaužu kuri visus šos pārkāpumus ignorēs un vel uzsitīs uz pleca un pateiks malacis vecīt!!!

Betja šo cēļoņu, pārkapumu rezultātā notiks CRASH tad visi bļaus par mistisko DISTANCI, bet cēloni par visām varām centīsies ataisnot!!!

Tāpēc jau mums tas kultūras līmenis ir tik zems, ka visiem ir nospļauties uz vienkāršiem CSN..

Tikai kad kārtoju praktisko eksāmenu CSDD inspektori ļoti rūpīgi sekoja līdz vai mēs skatamies spoguļos, tad jau šie darbinieki arī par lohiem uzskatāmi, jo šeit ir pasludināts noteikumu noteikums MISTISKĀ DISTANCE???

Palaidniex 21.februāris 2014 6:44
6 0 Atbildēt

Ko nozīmē savlaicīgi, jau reiz te aprakstīja., pilsētā, ja jānogriežas pa labi krustojumā, bet līdz tam ir divas blakusteriorijas un pagalmi, pagriezienu NEDRĪKST rādīt ātrā, kā pabraucot garām otrajai teritorijai.

Ja ievēros ātrumam, kravai un svaram atbilstošu distanci, tad neviens pagrieziena manevrs nedrīkstētu pārsteigt, ja vien vadītājs pievērš pietiekamu uzmanību ceļam un tr.līdzekļa vadīšanai.

Treškārt, jau rakstīju - lietuvā uz šosejām ir stabiņiem rotātas saliņas, kas aizsargā pa kreisi griezties gribētājus, pirms tām ir zīmes (70), ir daži krusti, kur ir pat (50), viņas itkā ir obligātas arī autobusiem un kraviniekiem... Tikai pamēģini braucot kādai fūrai pa priekšu samazināt ātrumu līdz tiem (50) vai (70)... Tie tak arī gatavi likt pakaļā midžina savus miglas un tālo gaismu prožektorus un taurē...

xxxxxx 21.februāris 2014 12:42
1 8 Atbildēt

aaa tu arī LT esi bījis ou apsveicu, tad esi pamanījis arī to ka tur vis ir tā kā nekā vairāk sakārtots un tur šoferi korektāk , kulturālāk brauc, arī mūsu trakie!???

Par tām saliņām neko sliktu nevarētu teikt!!!

Bet par tevi jā, jo tu nesaprot ka tiem Fūristiem ir jāievēro strikti darba laiki un ir grūti tajos iekļauties, jo kādreiz var kāda minūte pietrūkt līdz mājām, tad nu ir jāizvērtē vai nedaudz pārkāpt ātruma ierobežojumu, bet droši, vai maksāt nesamērīgus sodus par to ka esi kādas 5min pārstrādājis, piekritīsi loģiski tas nav!!???

bet par to ir jāpateicas bijušām NVS valstīm, kā erī vienai LV specvienības ekipāžai kuriem makteni patīk uz žani vilkt par kaut vienas 1min un sodi tur ir nepaknapie, bet Vecajā eiropā pat līdz 1h atļauj pārstrādāt tik jauzraksta izdruka paskaidrojums, kam par iemeslu bīja pārkāpums

aansis 21.februāris 2014 9:22
7 0 Atbildēt

Nezinu par kādiem personīgiem motīviem tu runā, bet Vernonu pazīstu tikai kā šo murgu popularizētāju šeit un arī citos portālos. Un tikai pret to arī iebilstu.

Vernons 21.februāris 2014 11:46
0 11 Atbildēt

Kas tad šo "murgu" radīja? Ne jau tie, kas vada 40 tonnīgas mašīnas! Audit's "Vīnes Konvencijas" 17. pantu nopublicēja, bet tā arī pats nesaprata, kas tur rakstīts! 1993. gadā pat tur izravēja ārā vēl trešo punktu!!! Bija jāparliecinās spoguļos, vai mans signāls ir pieņemts! Jūs vispār zināt, ko auto vadītāji dara pie stūres? Domājat ka vada auto? Uzliekam uz tiltiem kameras, kuras kontrolēs vadītāja darbības un tādi pekstiņi parādīsies, ka nelīdzēs nekādi CSN punkti! Viss "tvaiks aiziet svilpei", bet reālām darbībām nepietiek prāta!

Audit 21.februāris 2014 17:51
4 0 Atbildēt

Pārlasi, lēnām lēnām, līdz galam, ievēro pieturzīmes, varbūt Tev aizies. Komats nenozīmē teikuma beigas! Ar savām tik tev pašam zināmām šīs konvencijas tulkošanas metodēm esi jau tiesās aplauzies!

Ja jau izravēja, tad šiem pieleca, ka priekšā esošais, nevar atbildēt par aizmugurē esošā rīcību!

Audit 21.februāris 2014 17:54
5 0 Atbildēt

Un jā "Murgs" tika radīts, jo ne visi, kas vada 40 t. mašīnas un lielos autobusos apzinās savas rīcības sekas.

Audit 21.februāris 2014 9:57
11 0 Atbildēt

Es neiebilstu pret signālu lietošanu, pat to atbalstu, vel vairāk to prasa CSN. Cepiens ir par to, ka vecais Vernons tālāk par komatiem, SCN nelasa un ir gatavs negadījumu eskalācijai! "Strauji bremzēt nevar, ja tas nav nepieciešams satiksmes drošībai" Nevienā no likumiem un CSN nav punkta "Strauji bremzēt aizliegts"! Definē, kas ir strauja bremzēšana? Ja rodas situācija, kad tas nepieciešams, tad to arī daru, un man vienalga kas notiek aizmugurē, jo domāšu par sevis, pasažieru, vai priekšā esošā, piemēram gājēja drošību. Tev ir jāda viss lai neciestu mazāk aizsargātie satiksmes dalībnieki, kaut tie pārkāpj noteikumus un to prasa ne tikai CSN, bet arī citi likumi.

Distance ir izdomāta un ieviesta, pirmkārt tās ieturētāja interesēs, paplašinās redzes lauks, palielinās laiks saprātīgam lēmuma pieņemšanai un tā izpildīšanai. Te Vernons visiem pie auto pēcpuses iesaka piesiet kādu radinieku, tad ko viņš teiks, ja es paspēšu izvairīties no, briesmīgi skanēs, viņa mazbērna sabraukšanas, bet šis ar savi Setru ielidos man pēcpusē un uzstums virsu šim mazajam? Kas notiek ziemā puteņa laikā ar setras pēcpusi, lukturi aizputināti, vai tie rādītie signāli kādam ir redzami, to viņš nezin, pamēģini pēc tam paskaidrot. Vai Vernons konstatējot, ka ir izdegusi kāda lampiņa, vai drošinātājs, nekavējoties apstājas un veic tās nomaiņu, vai sliktākajā gadījumā turpina ceļu līdz tuvākajai remontdarbnīcai, vai tomēr brauc uz Nordekas bāzi pa ceļam vicinoties ar rokām. Kreiso pagriezienu viņam vel sanāktu parādīt, bet kā ar augšup paceltu roku, vai labo pagrieziena signālu!? Inspektors lielāko uzmanību pievērš vai Tu skaties sāni spoguļos pirms manevra veikšanas, t.i. pirms pārkārtošanās joslās. Atpakaļskata spogulis, kā zini daudziem auto nemaz nav. Vernons to pašu Smartu, kas pielīmējies Setras pēcpusē neredz, un ja arī redz, vai tamdēļ drīkst nepalaist gājēju, braukt pie aizliedzošā luksofora signāla. Vienu iemeslu tam es redzu degvielas ekonomija, kas cieši saistīta ar kinētiskās enerģijas saglabāšanu, bet šo pašu enerģiju daudz vieglāk saglabāt ieturot katram transporta līdzeklim, laika apstākļiem, satiksmes intensitātei, kustības ātrumam atbilstošu distanci. Vel labāk, ja tā ir ar rezervi, distance nevar būt par mazu. Ja arī tik tiešām kāds atsaldētais liek pa "mēmajiem", vai Tev vajag to kaudzi problēmu, skaidrošanos, paaugstinātas KASKO prēmijas. Vernons te rakstīja, ka BALTAS eksperts viņa zvana un prasa ko darīt ar autovadītāju kurš 20 x gadā iekļuvis negadījumos. Diemžēl, to arī viņš nezin, ka vienīgais ko BALTAS eksperts var darīt, fiksēt notikumu datu bāzē, kur jau tālāk apdrošināšanas aģents šim varonim, ja nepieciešams, apdrošināšanas prēmiju palielina līdz bezgalībai, vai atsakās to darīt.

Vernons pie visa vaino CSDD, un Matīsu pataisa par paipuisīti. Kaut vai tie paši rotācijas apļi, CSDD nevar neapstiprināt projektu, ja tas ir saskaņā ar normām, prasīt vairāk arī nē, tikai ieteikt, jo tad jau jāmaina Ceļu likums, par kuru tieši atbildīgs ir Matīs. Jebkurš projekts tiek izstrādāts saskaņā ar pasūtītāja finansiālajām iespējām un normām, kas ietvertas likumos un ne jau tikai Latvijas. Tik tiešā būtu fantastiski, ja satiksme pie mums būtu sakārtota, bet te jau atkal jautājums pie Vilka par finansēm.

Kanibaals 21.februāris 2014 18:06
13 0 Atbildēt

Aizliegts ir bremzēt bez vajadzības un tas ir tikai normāli un tad ir jāgarantē drošība. Vēl ir aizliegts nogriezt ceļu un bremzēt. Visos citos gadījumosm Vernoniem ir jāievēro distance un viss, nekādu problēmu, pat ja kāds strauji bremzē. Ja ieskrēji tātad distance nebija pietiekoša vai biji aizsnaudies par ko arī saņem sodu.

Vernons 21.februāris 2014 11:21
0 15 Atbildēt

Audit! ļoti gari raksti, bet ne pa tēmu! Virziena rādītājus neslēdzam, 920. apzīmejumu ignorējam, ātrumu pārsniedzam, "distanci nozogam" un kopumā ceļu satiksmes Noteikumi ir jāpilda katram otram! Tagad sākas aģitācija - neslinkojiet, slēdziet virziena rādītājus!

Elementāri vienkarši situāciju atrisināt varēja jau vakar un aizvakar, bet tādi kā Tu un Tev līdzīgi, kas reāli ceļu satiksmē nepiedalās, spriež kas jādara uz ceļa!

Tātad, ikvienu vienā virzienā radušos sadursmi, formējam priekšā esošo par vainīgu! Atkritīs virkne dažādu problēmu, kuras esi kultivējis gadu gadiem! Beidzot sāks ievērot distanci, sāks slēgt virziena rādītāju atbilstoši brīdinājuma zīmes statusam, nepārkāps ātrumu, nelīdīs priekšā, strauji nebremzēs, Atcerēsies ka STOP signāli ieslēdzas no pieskāriena bremžu pedālim, spoguļos palūkosies un joslā savlaicīgi pārkārtosies, ne viss pēdējā brīdī!

Ko sēsi to pļausi! Tagat pļaujam sēto! Tev šis ļoti nepatiks!

Bet CSN 119. punkts jau šodien ļauj, "priekšā braucošo bremzējot", piekārt pie lielā zvana, par CSN 118.4., 70., 73., 77. un 10. punktu nepildīšanu! Ātruma samazinājums bez brīdinājuma signāla - noziegums! Strauja bremzēšana - dubult noziegums! Kādas finanses ir nepieciešamas ļoģiskai rīcība? Videoreģistratorus saliekam un lieta darīta!

Šosejas remontēja! Kāpēc ātruma samazināšanas joslas neizveidoja? Un tur kur "kļūdas" pēc arī tādas radās uzvilka 920. apzīmējumu, lai to nevarētu izmantot! Tad kas Tu esi? Speciālists vai kaitnieks?

Palaidniex 21.februāris 2014 11:25
10 0 Atbildēt

Klau - braucu pa šoseju, tuvojos krustojumam ar zīmi (70), astē sēž fūra, es momentā aiz zīmes (70) drīkstu, un tas ir mans pienākums, kustēties ar ātrumu 70. Pagrieziena rādītaji ir jārāda? Kāpēc? Man fūra vai tevis vadīa setra gandrīz vai arī faktiski liek pakaļā... Kāpēc Kāpēc esi sažutis, midžini man ar tālajiem, taurē? Kas zīme (70) uz tevi neattiecas? Ignorējam ātruma ierobežojumus 10. 6. utt utjpr. punktus...

Ar kādām tiesībam?

Vernons 21.februāris 2014 11:50
1 9 Atbildēt

Trīs DDD! "Dai duraku dorogu"! Ja mani kāds noķer, tad es par lēnu braucu. Bet es savu auto vadu gar labo balto līniju un netraucēju skrējējiem, lai skrien, ja māk! Var padomāt ka šeit visi "Svētie" savākušies un ātruma limitu, arī neloģisku neparkāpj!

Palaidniex 21.februāris 2014 16:24
9 0 Atbildēt

vēlreiz atkārtoju jautājumu - kā tieši, man tev - kundziņam, ir jāsignalizē un ar kādiem signāliem, ka es pēc zīmes 70 grasos ievērot zīmē uzrādīo ātrumu?

Nu tā - lai nebūtu fļūtīšanas par tēmu, ka CSN ir jāievēro visiem izņēmot kretīnus pi kravinieku un autobusu stūres!!!

Kā tieši fūre vispār var nepārkapjot pietuvoties un pēc tam RUPJI NEIEVĒROT zīmē norādīo Ātrumu?

Tālbraucējs ar augstāko izglītibu!!! 21.februāris 2014 13:33
0 17 Atbildēt

Cik saprotu šis ir no taviem ārzeju LT ceļojumiem!!!

Tad gribu tev pateikt tur kkā cilvēki ir kulturalaki un ar ziepēm rokās nestaigā!!!

Par to 70 un saliņām!!!

Fūristi tevi spiež jo viņiem ir jāievēro darba laiki, jo par tiem ir neadekvāti lieli naudas sodi, un viņiem ir lētāk to sodiņu par ātruma neievēroša nomaksāt nekā par darba laika neievērošanu.. Piekritīsi ir stulbi neadekvāti sodīt par to ka esi 5min pārstrādājis lai aizbrauktu līdz pieturai vai mājām!!!

Kā arī par to Kauņas -Paņevežu šoseju tur tas h ierobežojums ir uz kādiem 100m un tur vel neviens īsti nav sodīts par tā neievērošanu,(ja nav pamata to darīt, skatos pēc situācījas) Tad tu ar savu kurkuli man traucē, proti apdzīt tu sevi neļauj jo uzkati ka esi profesionālāks un gudrāgs, un katrs šāds ātruma samazinājums ir lieks devielas pateriņš, bet to tev nesaprast, jo pie 40T vilcēja stūres neesi sēdējis.....

Takšto man konkreti uz kauņas šosejas tādi ,kā tu besi, ja vel palaistu garām es neko neteiktu, bet speciāli pipelējas par priekšu, tu noteikti arī pa Jūrmalas šoseju lieni kā gnīda pa otro, trešo joslu, kad pirmā ir brīva????

Audit 21.februāris 2014 15:15
9 0 Atbildēt

Ne darbalaiki, ne kustības grafiki nav par attaisnojošu pamatu CSN pārkāpumam! Tas ka "Palaidnieks" pie vilcēja stūres nav sēdējis, Tev nedod ne mzākās tiesības viņu apdraudēt. Tieši pretēji, Tev ir jāņem vārā sevis vadītā aparāta īpatnības un jāvada transporta līdzeklis atbilstoši CSN. (EK) Nr. 561/2006 regula neatbrīvo no citu noteikumu vai likumu pildīšanas.

Palaidniex 21.februāris 2014 16:08
10 0 Atbildēt

Ar kādām tiesīām TU man spiedīsi ar savu fūru dēļ kaut kāda smirdīga grafika pārkāpt noteikumus man, un pats permanenti brauc ar +10, kā arī vēl esi gatavs uzrīkot CSN un likt mani tevi laist stabiņiem aprīkotu drošības saliņu veidotā krustojumā?

Tu domā ko muldi? Tev atņemt tiesības būtu par maz...

xxxxxx 21.februāris 2014 18:40
0 7 Atbildēt

Tevi neviens nespiež, bet ja neesi spējīgs pabraukt dod ceļu citiem nevis spītīgi turpini dračit aiz sevis braucošos!!!

Tevi tai fūrē uz mēnesi vajadzētu ieslēkt tad sapratīsi, kas pa lietu, un kas tam lācītim vēderā.......

aa tā te visu laiku tukši kūko, taga dzeguze!!!

Palaidniex 21.februāris 2014 18:50
8 0 Atbildēt

Klausies, ja man vernons saka ievērot,ievēroju, nav ko pēc tam šausmināties, ka kāds uzdrošinās ievērot...

Vēlreiz atkārtoju - tas ka kāds ticis pie 40tonnīgas ne sev piederošas bričkas stūres, nedod Dievs vēl ar pasažieriem, neļauj pārkāpt tos noteikumus, kurus pašam izdevīgi pārkāpt un paģērēt citiem aizliegt pārkāpt tos, kas lielākoties nodrošina satiksmes drošību!

Tas pats ar Vernonu,kā viņš kā pa priekšu braucošais taisās garantēt tavu drošību, ja tu neievērosi distanci...

Audit 21.februāris 2014 12:03
13 1 Atbildēt

Ciris kas ciris Tu Vernon, vecums nanāk Tev par labu! Izveidotu joslas, tik Vilks līdzfinansējumu par mazu iedeva!

Pļauj Jau Tu to savu sēto, ko visu mūžu aplami esi pats darījis!

"Ātruma samazinājums bez brīdinājuma signāla - noziegums! Strauja bremzēšana - dubult noziegums!" šitādu murgu var sarakstīt laikam tikai Vernons!!!

"Atcerēsies ka STOP signāli ieslēdzas no pieskāriena bremžu pedālim", kā nu kuram auto, citam kad tiek veikta bremzēšana.

"ātrumu pārsniedzam", ko man bija darīt uz Salu tilta, ātruma ierobežojums 50 km/h, braucu pa labo malējo joslu, pārkāpjot ar faktisko kustības ātrumu 54 km/h, spidometrā 60 km/h, lielā ātrumā pietuvojas Nordekas Setra un pielīp pie pēcpuses. Fantastika rīcība, piekrīti!? Noteikti ne!

Tas, kā vadi lielu un lempīgu transporta līdzekli atbildi tikai Tu pats, neviens cits!

xxxxxx 21.februāris 2014 12:27
1 13 Atbildēt

No šiem negatīviem komentāriem secinu tik vienu ,Ja man priekšā neviens neatrodas varu uzvesties uz ceļa kā gribu, un darit ko gribu.. Un man ir par visu nošpļauties..

Tātad csdd eksāmenu pieņēmēji arī jāuzskata par nepieskaitāmiem, kā arī auto skolu instruktori, jo viņi liek skatīties spoguļos un pārliecināties par satiksmes drošību..

Kā arī no sānceļiem,mazāknozīmīgiem ceļiem es varu maukt ārā uz galveno ceļu neparliecinoties par drošību..

Jo šeit komentētāji saka ,ka par visu ir jādbild nevis kurš ir izraisījis avārījas situācīju..

Diezgan iteresanti jums tie uzskati!!!!

Kā arī ar jums kkas nav kārtībā ja visu laiku kāds pie astes pielipis braukā, vārbūt laiks aizdomāties kāpēc tas tā notiek???

Un no Vernona komentiem un raksta nesecinu, ka viņš atbalstītu astē sēdētājus, manuprāt, viņš runā par aizmugurē braucošiem, tādiem pašiem auto vadītāajiem, kā jūs ikdienas satiksmē!!!

Tas ir stulbi atbalstīt pārkāpumus un šķirot, tas drīkst pārkāpt tas nedrīkst..

Kā arī no raksta secinu, ka runa iet par tiešiem priekšā braucēja rupjiem parkāpumiem, nevis par attaisnojošām situācījām...

Kā arī nesecinu, ka raksta autors rakstītu, ka viņš par visu cenu pārkāpējā ietrieksies, visiem ir pašsaglabāšanās instinkti taga būtu stulbi teikt, ka venons vai kāds cits nedarīs neko lai izvairītos no negadījuma..

Bēt jūs protams šo visu noliegsiet, jo uzskatat ka priekšā braaucējs ir sētā govs un nekādi nevar pāarkāpt csn noteikumus, Tad man jāsaka , ka var un kā vel var!!!

Audit 21.februāris 2014 14:59
11 0 Atbildēt

Tavs domu gājien ir prātīgāks kā vecajam Vernonam! Kaut aizdomas rada līdzīgā teikumu forma!

Neviens neatbalsta CSN pārkāpšanu, vismaz es!

Spoguļos ir jāskatās. Vienam no maniem autiņiem atpakaļskata spoguļa nemaz nav, ir tik sānskatu un atpakaļskata kamera, kura ieslēdzas braucot atpakaļgaitā. Svarīgi ir zināt kas ir priekšā, blakus, jeb sānos. Vai ieraugot gājēju, aizliedzošo luksofora signālu Tu no sākuma skatīsies spogulī un tikai tad sāksi bremzēt. "Jādara viss iespējamais. lai neapdraudētu mazāk aizsargātākos ceļu satiksmes dalībniekus", neatkar;igi no situācijas!

Aizvākt gājējus, riteņbraucējus no ceļa, to tik tāds Vernons var iedomāties. Kā lai gājējs vai tas pats riteņbraucējs droši jūtas uz ceļa zinot, ka Vernons brauc pēc iespējas tuvāk labajai ceļa malai, nevis pa joslas vidu. Pieļauju, ka šis bija domājis labo malējo joslu, sliktākā gadījumā ceļa braucamo daļu, bet nu lai paliek.

Lai tas idiņš tur ārdās pa priekšu, bet neesi principiāls un ļauj viņam to darīt. Vernons tam pāri nevar pārkāpt, tāpat kā pats nomērdējis kaudzi CSN punktu un citos likumos rakstīto nevar salikt kopā, tikai viņam zināmu un pašam neizprotamu iemeslu dēļ.

Man nav jāatbild par no mugurpuses braucošā rīcību, tā ir viņa problēma un tikai! Tāpēc, ka es varēšu apstāties kad to prasa CSN, pat bez starujas bremzēšanas, bet Vernons nē, jo nav ņēmis vērā sava busa tehniskās īpašības. Vai es esmu vainīgs, ja braucu ar maksimāli atļauto, vai sev drošu ātrumu, kas kaut nedaudz mazāks par maksimāli atļauto un kāds, kuram maksimālā ātruma ierobežojumi neeksistē, vai ir citi uzskati par drošu ātrumu, trinas gar pēcpusi gaidot brīvu vietu apdzīšanas manevram. Viens no Vernona tekstiem "atstāju distanci, bet kāds apdzenošais, apsteidzošais to "nozog". Savādāk nemaz atgriezties savā joslā nav iespējams, ja strīpā viens aiz otra brauc, ar maksimāli atļauto, kravinieki, busi. Vai gadījumā nav jābūt pietiekošai distancei, vai tas drīkst traucēt apdzenošajam pabeigt manevru!? Aizbrauc no Liepājas līdz Rēzeknei, daudz tādus saskaitīsi. Kaut vai Vernona "mīlētās" gājēju pārejas, zīmi jau var redzēt pa gabalu, pietiekošā attālumā lai visu uzmanību tai piesaistītu. Te ir tas pats, "no sānceļiem, mazāk nozīmīgiem ceļiem es varu maukt ārā uz galveno ceļu nepārliecinoties par drošību.."! Gājējam uz gājēju pārejas ir priekšroka, esi gatavs, ka viņš tur parādīsies, ja neredzi, tad tā jau ir vadītāja vaina. Ja es medībās nošaušu Kiesneru, un mēģināšu attaisnoties, ka neredzēju, viņam nebija veste, cepure, mani ietupinās par netīšu slepkavību. Man pat doma par šaušanu nevar būt, skaidri neredzot pa ko tēmēju. Pastudē visus vecā Kiesnera tekstus, sapratīsi, tālu līdz krimināllikuma pantiem nav. "Varu kādu likumīgi sabraukt", neviens no LR teritorijā spēkā esošajiem likumiem to nepieļauj! Setra uzņem ātrumu ātrāk nekā vienkāršs vieglais, stājas kā zemē iemīta, distance puse no ātruma, pārvada skolēnus pakļaujot tos riskam, priekšā braucošais atbild par visu, arī par briedi uz ceļa un tt.

Tu tam arī piekrīti?

Ja Vernonam izdotos ko mainīt CSN, kaut zinu, ka tā nebūs, atradīsies cits Vernons, kuram atkal kas būs slikti un Tu ar savu vadītāja apliecību tālāk par Latvijas robežu braukt nevarēsi!

Katrs var kļūdīties, kaut netīšām, bet nepadari šo viņa kļūdu par tam vel smagāku vai letālu.

Palaidniex 21.februāris 2014 16:19
9 0 Atbildēt

Kā arī no sānceļiem,mazāknozīmīgiem ceļiem es varu maukt ārā uz galveno ceļu neparliecinoties par drošību..

Jo šeit komentētāji saka ,ka par visu ir jādbild nevis kurš ir izraisījis avārījas situācīju..

Diezgan iteresanti jums tie uzskati!!!!

-----

Redzi, ja es izgriežos no sānceļa un puskilomtera attālumā es īsti nevaru saskatī ratā parāvušu moci, kas velk pāri divītim ratā, jo lukturis ir debesīs, kurs vainīgs pie sadursmes:

1. Es kurš uzskatu, ka pa koplietošanas ceļiem nedrīkst braukt ar 55 m/s un nepieļauju domu, ka tādu ātrumu kāds stulbenis attīštījis

2. Vai tomēr motobraucējs pats, kurš braucot ar 100 km/g līdz manam punktam būtu 20 sekundēs, kas savukārt ir pietiekami lai lielākā daļa auto būu jau gabaliņā un ar ātrumu 90 km/h?

------

Kā arī ar jums kkas nav kārtībā ja visu laiku kāds pie astes pielipis braukā, vārbūt laiks aizdomāties kāpēc tas tā notiek???

Ja Es ievēroju 90 km/h - tātad skrupulozi ievēroju CSN - ar kādām tiesībām mani var sadzīt un pie astes pielipt fūra? Nu tā īši un konkrēti. Pēc tam viņa man elso pakausī - faktiski stumj pāri visiem krustojumiem pie kuriem ir zīmes gan (70) gan (50). Un tagad parunāsim, kāpēc pa priekšu braucējam ir "jāgarantē" nezkāda drošība (dažu tekstos tā izrādās esot līka grafika, santīma drātēšanas un sava darba attaisnošana uz citu rēķina), ja tiek pārkāpts ātrusm, distance un ir agreesīva uzvadība uz ceļa??? Kāda mārrutka pēc vispār ir kaut mazākās tiesības, ko prasīt???

Un jā - kur autobusam ir atļauts Latvijas un Lietuvas teritorijā šobrīd pārvietoties ar 100 km/h? Nu tā īsi un konkrēti - kāpēc smagais transports un autobusi pēkšņi kaut kādu grafiku dēļ var nospļauties uz ātrumu un distanci, bet viņiem pa priekšui braucošie nedrīkst ne bremzēt, ne manevrēt???

xxxxxx 21.februāris 2014 18:32
0 10 Atbildēt

pastudējot jūsu tekstus liekas, ka ar jums nav kkas kārtībā!!!

Jo katrai debilai situācījai atradīsiet 10mit kuras vispar nav pa tēmu un kuras visi saprot, ka tas ir tā :D:D:D:D

Muļķi ,kas muļķi no braukšānas tik daudz saprotat ,kā melns aiz naga. tik pa karti varat ar pirkstu braukt un kropļot tālāk CSN jo 4.6.10 csn punktu vienalga neesiet spējīgi saprast...

Kā arõi es saprotu ka jūsu misīja ir cēloni attaisnot un sekas notiesāt, jo pat no maznozīmīga ceļa izgriezušos mašīnu spēsit attaisnot :D:D:D

Esmu tālbraucēj šoferis ar 20 gadu stāžu un tādus balamutes jā jūs redzu bieži, bet aceraties puiši pasaule ap jumsnegriežas un par šo tēmu jums galīgi nav taisnības!!!

Jūs jau pašus noteikumu pamatus gribat iznīcināt!!

kā arī parādi kaut vienā vecā Eiropas valstī kur gājēji kursē pa šosejām, ja viņi nelieto atstarojošās vestes tad paši vainīgi ,kad izaicina likteni!!!

Palaidniex 21.februāris 2014 18:53
14 0 Atbildēt

Klausies tie uzskaitītie punkti nozīmē arī to ka nedrīkst pārkāpt ātrumu nraucot pa galveno ceļu, ka nedrīkst neievērot distanci. Kas te nesaprotams. Lūk kad tev pašam būs jāizšķiras notrikt gājēju vai izraisīt sadursmi ar vernonu pakaļā - gribu redzēt kādu dziesmu dziedāsi. Kā var būt tāda vēlme piemiegt acis uz saviem pārkāpumiem un darīt visu lai speciāli izraisītu CSNg vai padarīt nenovēršamu, ja cits kaut kripatu kļūdās...

Tā saucās liekulība un tīņa sindroms, kam nav nekāda sakara at atbildīga vīra darbiem.

Palaidniex 21.februāris 2014 18:55
6 0 Atbildēt

Ja pasaule zaudēs vienu bīstamu tālbraucēju, kurš visu redz tik no sava zvanu torņa un ir gatavs likumus tulkot pat pilnīgi pretēji, ka tik pašam izdevīgāk - tā tikai iegūs...

Tālbraucējs ar augstāko izglītibu!!! 21.februāris 2014 18:58
0 12 Atbildēt

nu jūs dodat lai attaisnotu savu viedokli, lidojoši motociklisti sāk rādīties, un vel visādi brīnumu...

Iesaku pavērot youtub varbūt sapratīsiet ka noteikumi ir jāievēro viesiem nevis tikai jums izredzētajiem...

otram neļauj braukt ,bet speciāli kaitina :D ne nu abrinojami kur nu vel tālāk!!:D

4.6.10.70.73.77.118,4.113.119. šie punti vispār vairs neeksistā..

Instroktori loxi jo liek izmantot spoguļus, un novērtēt situācīju aiz sevis....

Nav jau brīnums ,ka pa LV ceļiem braukā atsaldēti šoferi, un jūs to visu atbalstat,kur šādas idejas var smelties???

Tad jums priekšā braucošais ir šķerslis tad nav, jūs pie viena viedoļa varat palikt un beigt kropļot noteikumus???

Iesaku nakam gad izmantot ēnu dienas, un pasēdēt blakus profesionālam šoferim ,kurš, spēj orentēties telpā un laikā, un darīt visu, lai izvairīties no crasha, bet protams tas ne vienmēr var izdoties, ja pa priekšu negadās psihopāti abi!!!:D vienu reizi varbūt no 10mit var sanāt sadursme ja priekšā braucošais būs pārkapis augstāk minētos punktus, bet jums kā neprofesionāliem 110% sadursme garentēta pie šādiem apstākļiem!!

Palaidniex 21.februāris 2014 19:04
17 1 Atbildēt

Pasaki kas atsaldēta ir ātruma ievērošanā, distances ievērošanā, pieņemšanā, ka kāds var kļūdīties, citu likumīgu manevru pieļaušanā?

Un savukārt kā attaisnojama CSN neieverošana, ātruma pārkāpumi, distances neievērošana, šķībi uzskati par priekšroku un par katra satiksmes dalībnieka vēlmi braukt pa legālu maršrutu un nonākšanu galamērķī bez CSNg???

Tās piecas minūtes, ko te daži fūristi grib iedzīt var beigties ar ļoti traģiskām sekām... Un attaisnot jebkurus CSN punktus sava grafika dēļ ir vienkārši pretīga un rupja citu cilvēku un noteikumu ignorance...

Tālbraucējs ar augstāko izglītibu!!! 21.februāris 2014 19:38
0 20 Atbildēt

par tām piecām minūtēm tev uzliks pāris simts euro tad tu spratīsi par ko iet runa!!!

tu esi dīvains cilvēks tev visu laiku borē ka visiem ir jāievēro noteikumi, bet tu izdomā pats savus un to interpretācīju...

tu vari pārkāpt visu un izraisīt avārīju, bet vainīgi tavā skatā ir visi pārējie tikai ne es!!! kā arī celoni ti attaisnosi ,bet sekas nosodīsi interesanti...

Kā arī ja Vernons bremzēs dēļ pargalvīga cilvēka un es viņā ieriekšos prasīšu atbildību no tā pargalvja ,jo viņš ir cēlonis!!!

Kā arī tava distance ir relatīva un es nerunāju, par 1m...

Tev puika derētu iekāpt Fūre un apstīties kāds skats paveras tur no augšas un kāds no lejas tava kurkuļa!!! un ja aiz tevis nervozē tā fūre tad palaid viņu garām nevis aizmūc un tad atkal bremzē īsti normāli jau tas nav... bet garām pat neiedomājies palaist..

un tava distance nav noteikumu pamats, nesaku ka tā nav jāievēro, bet no pieredzes saku ar visu ievērošanu nesesi pasargāts no neveiksmes kuru izraisījis priekšā braucošas..

Tev derētu pabraukt pa automaģistrālēm tur to vis labāk var izbaudīt, aceries pagājušo gad uz ziemassvētkiem bīja gadījums LV fūrists izbrauca uz bāni pretēja virzienā un viņš cirta uz riņķi, un viņā ietriecās cita automašīna. tad pēc jūsu izteikumiem es saprotu, ka šis alkoholiķis jāataisno, bet tas kas ietriecās un nositās jāliek cietumā!!!

Palaidniex 21.februāris 2014 20:55
10 0 Atbildēt

Skaidrs, pārsimts eiro un/vai vēlme ātrāk tikt mājās nekā atbilstoši CSN ir iespējams - tā ir cena citu cilvēku dzīvībām un drošībai. Nešķiet, ka ir pēdējais laiks nodot vadītāja apliecību CSDD?

Palaidniex 21.februāris 2014 20:57
6 0 Atbildēt

Izrādās ievērot ātrumu esot avārijas cēlonis.... Patiešām neko neesi sajaucis?

Tālbraucējs ar augstāko izglītibu!!! 21.februāris 2014 21:13
0 19 Atbildēt

par tām 5min bīja domāts kā absurds jo visur Europā es varēšu taisīt atkāpi a šeit man to neļaus, jo ir muļķu zeme un visus likumus tulko burtiski!!!

Nu jau tu sāc izvairīties, es neteicu ievērojot ātrumu ,tu izraisi avārīju.. nu tiešām ar ko es te diskutēju visu laiku tu cita teikto gribi tā sagrozīt ,ka zūd jēgas visam ko tev grib pateikt..

Par to Kauņas posmu, kur tās zīmites ir uz krustojumiem, nu nezinu uzskatu ka tur var arī taisīt atkāpi, ja tur tuvumā neviena automašīna nav, jo pat LT poliči tur uz ātrumu nevienu neķer, bet pilsēta pati par sevi ir svēta lieta tur ātrums jāievēro..

Bet kāpēc tu pat nepieļauj iespēju palaist to Fūri sev garām, bet spītīgi turpini viņu mocīt???

un uz 90km/h braucot čalīt viņa nemaz nevar tev pietuvoties, protams ja viņš nelieto akmeni, nekrāpjas!!

Starp citu man ļoti kaitina tādi vieglo automobī'lu šoferi ,kuri mūs apdzen un tad sāk vilkties pa priekšu un koriģēt ar savu atrumu tas ir tik bezkaunīgi, bet tev to nesaprast ,jo nebrīnos ka arī tā dari..

Palaidniex 21.februāris 2014 21:28
7 0 Atbildēt

Šodien es speciāli papētīju dažādu fūru ātrumu un distances... Zini, vismaz vienai trešdaļai ir problēmas ar ātrumu un distanci...

Tik tā arī nesaprotu ko es pārkāpju in aicinu pārkāpt?

Tālbraucējs ar 21.februāris 2014 22:28
0 20 Atbildēt

nu paga tu ar fūri neesi braucis un ojektīvi nevari novērtēt to distanci!!!

kā arī mums ir interesants termins, kā lokanā sakabē var vilkt no 4-6m ja nemaldos un uz 50km/h tad pilsētā vispār tādu distanci var izslēkt. dēļ šādiem noteikumiem :D:D:D

Bet fakts kā tāds es braucot ļoti reti redzu kad kāds man burtiski uz astes uzsēdies, braucot pa nacionāliem ceļiem vai kalniem vienmēr palaižu garām aiz sevis barucošās mašīnas, man kkā negadās tādi astē sēdētāji

Bet ir gadījušies priekšā braucēji agresīvie, pilnīgi neizprotami neadekvāti šoferi, šodien pat tāds gadījās tikai pēc uzmirkšķināšanas padeva signālu pa savu manevru a tā ei un zīlē ko viņš darīs!!

Ir arī bijuši tādi kuri burtiski nomet pa nažiem ,jo nogulējuši sev zināmu pagriezienu, manevru un knapi esmu izvairījies, bet ja būtu vel kāds blakus bījis vai pretim nācis CRAsh neizbēgams un šajos gadījumos distance nebīja pie vainas, bet gan priekšā braucōša nereiķināšanās ar citiem CSDalībniekiem..

Grāmatu varētu sarakstīt par šādiem un līdzīgiem gadījumiem, tāpēc aizstāvu vernonu un viņa domu gājienu ...

JO pašos pamatos es saprotu, ka šeit komentētāji cēloni grib attaisnot ,bet sekas notiesāt :(

k442 22.februāris 2014 10:45
20 0 Atbildēt

CSN 10. punkts, starp citu, prasa neradīt arī satiksmi traucējošas situācijas, kas var izpausties, piemēram, panākot priekšā par 2-3 km/h lēnāk braucošu auto un pēc tam, bezmaz vai "karājoties uz bufera", ilgstoši sēdēt astē, it īpaši pretīgi tas ir diennakts tumšajā laikā. Kaut gan personiski es nepiekrītu daudziem Vernona uzskatiem un man nepatīk arī viņa (un dažu līdzīgu personāžu) izteikšanās un diskusiju stils, tomēr būtībā jāatzīst, ka CSN 10. punkts (kā vispārējo noteikumu prasība) tiešām ir atslēga gan drošai, gan arī ātrai satiksmei, tikai ar vienu nosacījumu. Respektīvi, šī prasība ir jāizpilda KATRAM satiksmes dalībniekam, nevis tikai jāprasa to no citiem - ja katrs brauks pats un netraucēs braukt citiem, rēķinoties arī ar viņiem, tad negadījumu iespēja ir minimāla. Es pats cenšos to arī ievērot, un, ja ārpus apdzīvotas vietas kādu esmu panācis, tad arī nekaunos to apdzīt un turpinu braukt tālāk ar to pašu ātrumu kā iepriekš. Ja kāds ir panācis mani, pie pirmās iespējas laižu garām, varu arī labo pagriezienu ieslēgt. Ja priekšā braucošo apdzīt netaisos, tad klāt nelienu un netraucēju.

Palaidniex 22.februāris 2014 10:57
7 0 Atbildēt

tieši tā jau ir problēma.

Es uzskatu, ja prasi skrupulozu noteikumu ievērošanu no citiem - esi tik labs un ievēro arī pats. Jo sens ir teiciens - pirmo akmeni lai met tas, kas pats PATIEŠĀM ir bez grēka...

Te daudzi redz kā visi citi nelieši viņiem traucē godīgi pārkāpt.

Un es arī uzskatu ka CSN būtīa ir braukt bez CSNg, proti - jābrauc tā. lai arī citu kļūdas man nenāktos pārvērst par CSNg, kā arī neuzspiest sevi un neuzskatī sevi par pasaules nabu!

k442 22.februāris 2014 15:26
14 1 Atbildēt

Nocitēšu vienu gabaliņu no kādas rubrikas ar nosaukumu " joki jociņi", manuprāt, pārdomām var noderēt (nezinu, vai sižets patiess vai izdomāts, bet par tēmu būs gan)...

"Kopenhāgenas šoferi, zinādami, kādas nepatikšanas var piemeklēt, ja nejauši uzbrauc melnam kaķim, rīkojas ļoti uzmanīgi. Nesen kāds dāņu šoferis, ieraudzījis melnu runci, momentā nobremzēja mašīnu. Rezultātā: 7 bojāti automobiļi, viens nogalināts zirgs, 4 ievainoti gājēji un viens ugunsdzēsējs, kas nejauši bija atradies notikuma vietā un mēģinājis nodzēst 2 degošus automobiļus. Melnais runcis palicis sveiks un vesels."

Es diez vai gribētu pie visām sekām vainot to šoferi, kurš centās nesabraukt minci...

nerrs 20.marts 2014 10:36
0 6 Atbildēt

Kolosāls raksts,viss salikts savos plauktos,bet par nožēlu ir jāatzīst,kad pie mums noteikumus ievēro visnotaļ labi,ja katrs trešais...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV plosās tornado; "vētru mednieki" tiem seko (+ VIDEO) 3

Neraugoties uz policijas brīdinājumiem, cilvēki, kas sevi dēvē par Storm Chaser (vētru mednieki) izmanto automašīnas, lai postošajai dabas stihijai nonāktu pēc iespējas tuvāk. Lasīt vairāk

 

Degvielas cenas: Dīzelis 1.647 un 95 benzīns 1.697 EUR - 26.04.2024 (+ VIDEO) 7

Latvija apsteidz Spāniju... ar degvielas cenām. Būtu jauki, ja tas notiktu arī ekonomikā, taču atliek tikai paskatīties, kaut vai uz mūsu ceļiem, lai saprastu, kur esam. Lasīt vairāk

 

Nepilni 60 000 eiro - sākta pasūtījumu pieņemšana jaunās paaudzes Toyota Land Cruiser, izziņotas cenas Latvijā (+ FOTO) 4

Toyota leģendārais Land Cruiser ir piedzīvojis plašas pārmaiņas un ieguvis būtiski labākas spējas braukšanai gan pa bezceļu, gan pa cietu segumu, vienlaikus paliekot uzticīgs savām saknēm un kompānijas DNS. Ražotāja pārstāvji izziņojuši arī leģendārā SUV jaunās paaudzes cenu, un pirmie auto pie īpašniekiem nonāks šajā rudenī. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 6

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti