Cēsīs uzstādīts rekords - kāds auto pārvietojas ar vasaras riepām, kuru protektora dziļums vien 2,4 milimetri 46

 

Foto: Publicitātes attēls

CSDD | 30.janvāris 2017 16:51

Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) un Valsts policija (VP) Rīgā un Latvijas reģionos turpina veikt transportlīdzekļu tehnisko kontroli. Šoreiz reidi notikuši Cēsu, Jelgavas un Daugavpils pusē, kur kopumā pārbaudīti 189 transportlīdzekļi.

Cēsu pusē pārbaude turpinājās nepilnas divas stundas, kurā CSDD un VP inspektori pārbaudīja 37 auto. Pieciem transportlīdzekļiem tika konstatēts neatbilstošs riepu proteiktora dziļums. Cēsīs īpaši vieglprātīgs bija kāds “Opel” markas automašīnas šoferis, kura vadītajam spēkratam ziemas riepu vietā bija uztādītas vasaras riepas ar protektora dziļumu vien 2,4 milimetri!

Reida laikā Jelgavas apkārtnē tika pārbaudīti 45 transportlīdzekļi. Kāds BMW markas šoferis pārvietojās ar auto, kura riepu protektors nebija lielāks par 2,5 milimetriem. Savukārt kādam citam transportlīdzeklim priekšā bija uzstādītas atbilstošas ziemas riepas, bet aizmugurē – vasaras riepas. CSDD vērš uzmanību, ka vasaras un ziemas riepu “kombinēšana” nav pieļaujama, jo auto vadāmība šādos apstākļos ir neprognozējama.

Tāpat Jelgavā trīs autovadītāji nebija paņēmuši sev līdzi vadītāja apliecību, divu šoferu vadītāju apliecībām bija beidzies derīguma termiņš, savukārt pieci autovadītāji braukuši, nepiesprādzējušies ar drošības jostām.
Arī Latgalē notikušas auto tehniskā stāvokļa pārbaudes. Reida laikā Daugavpilī divu stundu laikā tika pārbaudītas 107 automašīnas. Neatbilstošs riepu protektora dziļums tika konstatēts 16 auto, kas ir apmēram 15 % no visa auto skaita.

Par visiem minētājiem pārkāpumiem autovadītājiem tika sastādīti administratīvo pārkāpumu protokoli.
Minimālais atļautais riepu protektora dziļums vieglo auto ziemas riepām ir 4 milimetri. CSDD aicina būt uzmanīgiem tos autovadītājus, kuru auto riepu protektoru dziļums ir no 4 līdz 4,5 milimetriem.

Ņemot vērā daudzo autovadītāju vieglprātīgo rīcību, CSDD kopā ar VP turpinās veikt auto pārbaudes uz ceļiem visā Latvijā.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 30.janvāris 2017 16:57
17 4 Atbildēt

Supeeer, izcili atbalstāmi!

Vernons 30.janvāris 2017 18:21
11 4 Atbildēt

Ievērojiet distanci! Kur problēma?

braucējs 30.janvāris 2017 19:14
9 0 Atbildēt

Neklausiet šādus ''gudros'', kad nopirku savu pirmo auto, ziemas riepas nebija obligātas, paklausīju šādu padomu, rezultāts, uz piesnigušas ielas kāds ar ziemas riepām iespraucās pa vidu manai drošajai distancei un nobremzēja un.... es smuki slīdēju un BUM!!!

Vietā teiciens: Sargi sevi un dievs tevi sargās!

Vernons 30.janvāris 2017 20:27
1 22 Atbildēt

Distances "zagšana" ir godā un cieņā celta! Tā ir goda un slavas lieta, kas atceļ CSN kā tādus! CSL 19. pats ir nežēlestībā kritis, to izmeta ārā no CSN kā apdraudējumu noziedzīgai politikai ceļu satiksmē. Pirmo zīmogu vadītāja apliecības iegūšanai saņemam, ka esam pieskaitāmi, bet kad atsitamies pret priekšā braucošā bremzējot pēcpusi, tā kļūstam nepieskaitāmi. Kur ir loģika? Ko teic fizika? Un no kura brīža sāksim ar savu rīcību garantēt drošību? Kad?

Palaidniex 30.janvāris 2017 21:10
26 1 Atbildēt

Nu, redzot, ka distance samazinās, atlaid pedāli vai piebremzē - atjaunojot drošu distanci. Ja jau kāds tika garām, tātad tāpat brauc ātrāk!

Vernons 30.janvāris 2017 21:49
2 19 Atbildēt

Bet man gribas apdzīt! Pedal pret metal! Gāzi grīdā!

Palaidniex 30.janvāris 2017 21:52
18 1 Atbildēt

Tak apdzen, kur problēma?

core 30.janvāris 2017 23:54
0 0 Atbildēt

Tev par mācītāju vajadzētu iet, sprediķošana padodas.

Palaidniex 31.janvāris 2017 8:51
18 1 Atbildēt

nevis sprediķošana, bet demagoija!

Janozaurs 30.janvāris 2017 18:21
5 3 Atbildēt

Es jau padomāju, ka bmw.

ms 30.janvāris 2017 19:12
5 3 Atbildēt

Ej ārstējies pret BMWfobiju!

art 30.janvāris 2017 18:58
15 1 Atbildēt

Kāda velna pēc tās vaditāja apliecības ir jāvadā līdz,ja policijan savā datu bāzē tāpat skatās.

Kaspars 30.janvāris 2017 21:23
2 1 Atbildēt

Tādēļ lai atvieglotu darbu policistam un lieki nekavētu vadītāju laiku pārbaudot caur datu bāzi.

kasPis 31.janvāris 2017 11:47
0 0 Atbildēt

dignājas kusuli, tas tu?

Palaidniex 31.janvāris 2017 8:53
3 0 Atbildēt

Un, ja jau tie čaļi pārbaudītu visu bāzē, tad nebūtu tādi absurdi, ka ar nederīgu nozaudētu apliecību saraksta protokolu citam cilvēkam, nevis vainīgajam un pēc vēl vēl notiesā par neizdarītu pārkāpumu...

To, ka dzērājs uzrāda svešas (cita bilde) un kā nederīgas reģistrētu Vadītāja apliecību (reģistrēta kā norakstīta) neredz ne milicis ne tiesneši...

braucējs 30.janvāris 2017 19:09
11 2 Atbildēt

Šādas pārbaudes vajag veikt publiskās vietās: pie lielveikaliem, stāvvietās utt, jo tas ir vnk!

sirga 30.janvāris 2017 22:13
1 0 Atbildēt

lielveikali apēdīs bez sāls-par negūto peļņu

Okucis 30.janvāris 2017 19:10
8 6 Atbildēt

Vai mērinstrumenti, ko lieto riepu protektora dziļuma mērīšanai ir sertificēti?

Kaspars 30.janvāris 2017 21:26
8 5 Atbildēt

A tav smadzenes ir sertificētas?

Kanibaals 31.janvāris 2017 10:33
2 1 Atbildēt

Jā ir. Ko tālāk?

Kuzis 31.janvāris 2017 19:47
1 3 Atbildēt

Diemžel nav sertificētas =(

Maŗis 30.janvāris 2017 19:54
2 1 Atbildēt

Ar savām ziemas riepām braucu jau no 2006. gada. Tā kā tā nedilst. Braukšu droši vēl tikpat.

Fedja 30.janvāris 2017 20:00
2 13 Atbildēt

Tak poffik,2,4mm ir normāli.Krievu laikos 2 ziemas ar diognālajiem slikiem nobraucu,un nekas

maris 30.janvāris 2017 20:52
1 9 Atbildēt

Kadreiz brauca ar riepaam-standarta moskvics,zigulis-un nebija nekaadu probleemu. Biji graaviii-pats vainigs! Bet tagad tas burbulis ir taa uzpusts,jo redz,tagad ir obligata apdroshinasana,un nabadzini nespees kompenseet-

Manupraat,viss sis saucas ;roka roku mazga.

Palaidniex 30.janvāris 2017 21:08
12 1 Atbildēt

Pastāsti vēl par mežonīgo satiksmes intensitàti un mega ātrumiem...

Vasja 30.janvāris 2017 21:15
2 19 Atbildēt

Kriev laikos nebija īpaši zemāka intensitāte,toties ātrumi patiesībā bija lielāki,kravas mašīnas gan bremzēja satiksmi uz šosejām.Vilkt ar žiguli uz 120-140 bija ierasta lieta.

Palaidniex 30.janvāris 2017 21:34
4 1 Atbildēt

Mhm, kā tad...

Palaidniex 31.janvāris 2017 9:44
14 0 Atbildēt

p.s.

1985. gadā bija ~84 auto uz katru tūkstoti iedzīvotāju, tagad 2016.mazliet mazāk nekā pašā pīķī ~340 auto uz tūkstoti iedzīvotāju

toties nāves gadījumu avārijās 1985. bija virs 500 gadā, tagad 2016. zem 130... Pie kam tagad statistikā noteikti iet iekšā arī tie, kas mirst 30 dienu laikā pēc CSNg... Agrāk laikam tāda noilguma nebija. Bet par šo piezīmi es varu kļūdīties! Ja kāds zina - palabojiet!

Vernons 30.janvāris 2017 21:46
0 25 Atbildēt

Uz Jūrmalas šosejas ātruma zīme bija 110 km/h! Nu protams, tagad auto ir nesalīdzināmi sliktāki. Tādēļ "bizness" uzliek par pienākumu ātruma limitu samazināt!

Palaidniex 30.janvāris 2017 21:51
7 0 Atbildēt

Vidējs padumjijas auto knapi varēja noturēt 140... kā arī to skaita ziņā bija BAIGI MAZ! Kā arī tolaik lielgabala gaļas attieksme bija krietni izplatītāka

Un tolaik avārijās gāja bojā daudz vairāk cilvēku kā tagad

Un par satiksmes intensitāti - tā pat teorētiski bevarēja būt līdzīga, jo vieknārši nebija tik daudz transportlīdzekļu...

Mūsdienu auto ir NESALĪDZINĀMI DROŠĀKI, vadāmāki un komfortablāki!

Kanibaals 31.janvāris 2017 10:40
4 0 Atbildēt

Nenormālā satiksmes intensitāte uz Jūrmalas šosejas PSRS laikā -

Kanibaals 31.janvāris 2017 10:40
2 0 Atbildēt
Palaidniex 31.janvāris 2017 12:42
7 0 Atbildēt

Man domāt, ka tas bija sastrēgumstundas foto... :D

lynx85 31.janvāris 2017 20:35
2 0 Atbildēt

kā redzam, jau tad labā malējā josla nebija cieņā :D

kasinsh79 1.februāris 2017 6:13
0 0 Atbildēt

Nav tur nekad bijis 110 atļautais ātrums.

100 vasarā - bija gan.

reku 30.janvāris 2017 22:14
13 0 Atbildēt

Nejauc tos laikus tad gumijas sastavs bija cits,riepas ari saurākas un braucam visi.Tagad pirmaja sniega ar pilnigi jaunam vasarenem pameginaju .Vāks ,uzreiz atpakaļ uz garāžu un parskruveju ziemas riteņus.

iciks 30.janvāris 2017 21:37
5 0 Atbildēt

Iemetu aci tajos skates noteikumos. Pieņemu, ka reidos drāž pēc līdzīgas sistēmas.

Tātad idejiski skatē ar šādām riepām visi dabūtu 2niekus - tātad brauc laimīgs vēl mēnesi un ierodies atkal. 3nieks nun liegums braukt draudētu tikai tad, ja būtu protektors zem 1,6 mm. Jāatzīst, lai gan tiek čīkstēts, ka skatē drāž par visādiem niekiem, šis fakts ir savdabīgs - it kā atzīstam, ka riepas ir bīstamas, bet tajā pašā laikā - protokols un labu vakar!

art 30.janvāris 2017 23:16
2 0 Atbildēt

Ja nepārbauda datu bāzē tad jēgas no tās apliecibas apskates nekādas.Personības noskaidrošanai mierīgi pietiktu ar ID karti.Ja policista kungam gruti varu e-csdd aplikācijā parādīt

AnsisR 31.janvāris 2017 12:47
1 0 Atbildēt

a` ko darīt, ja riepas nodilst pa ceļam. Ik pa 10km jāstājas un jāmēra protektors? :D

Palaidniex 1.februāris 2017 8:42
3 0 Atbildēt

Tik ātri nedilst nevienas "street legal" riepas, ja vien ar tām nezīmē saules un nemitīgi nespolē uz raupja asfalta

msh 31.janvāris 2017 15:46
3 2 Atbildēt

Forša kombinācija - ziemenes priekšā, vasarenes aizmugurē. Braucējam paveicies ka mašīna jau nemētājās kādā grāvī.

juris 31.janvāris 2017 16:54
2 5 Atbildēt

Nav nekas traks. Protams ja nemāki braukt ar mašīnu. Tas ir savādāk. Un na jau teikts ka ar paņēma uz sasniguša ceļa. Tāpat tagad jau var ar vasa renēm braukt. Nav nekādas vainas. jo tā ievēro gan drošu distanci un ātrumu.

iciks 31.janvāris 2017 21:53
2 0 Atbildēt

Jā, protams. Brauc ar vasarenēm un pēkšņi sāk apledot. Un tad ir "tā notiek tikai Latvijā, neko netīra".

Pļurkt 1.februāris 2017 17:09
0 0 Atbildēt

Ja sāk apledot, tad ir pilnīgi pie vienas vietas vai vasareņu sliki vai jaunas M+S!! Vienīgi naglenes kaut ko aizķer.

Reinis 2.februāris 2017 6:36
0 0 Atbildēt

Kam tad šogad bija antirekords 0.37mm.

Pļurkt 2.februāris 2017 9:48
0 0 Atbildēt

kasinsh79 1.februāris 2017 6:13

0 0 Atbildēt

Nav tur nekad bijis 110 atļautais ātrums.

100 vasarā - bija gan.

-------------------

Paaudzies puikiņ!!

Bija 110 gan uz Jūrmalenes, gan no Ogres līdz Rīgas robežai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 saņem vēl vienu uzlabojumu paketi 9

Elektriskais Volkswagen modernizāciju piedzīvoja jau pērn, taču ražotājs pie tā nav apstājies un atradis veidu, kā elektrisko hečbeku uzlabot arī šogad. Lasīt vairāk

 

Jaunais CUPRA Leon - vēl viens trumpis spāņu ražotāja piedāvājumā (+ FOTO)

29. aprīlī Madridē notika jaunā CUPRA Leon pasaules pirmizrāde, iezīmējot nozīmīgu pagrieziena punktu zīmola attīstībā. Iespaidīgajā pasākumā tika prezentēts gan CUPRA Leon piecdurvju hečbeks, gan Sportstourer. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 13

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti