Renault e.Dams komanda dominē Monaco EPrix 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Jānis Tamužs | 16.maijs 2017 15:29

Renault e.dams komanda atkal bauda uzvaras garšu elektriski darbināmo bolīdu sacīkšu E-formulas Monako posmā, kurā Sebam Buemi (Séb Buemi) izdevies noturēt vadošās pozīcijas visā sacīkšu gaitā, no starta līdz finišam. Savukārt Niko Prostam (Nico Prost) izdevies no aizmugurējām starta pozīcijām uzrāpties līdz pat 9. vietai.

Monako ePrix otrais E-formulas posms sākās daudzsološi – saulainā maija dienā zem pilnīgi zilām debesīm. Visi piloti dedzīgi vēlējās sēsties pie stūres, jo piektdien mašīnas netika pārbaudītas testa braucienā.

Kvalifikācijā Sebs Buemi bija ātrākais savā grupā, izpelnoties izdevīgāko starta pozīciju. Diemžēl Niko Prostam bija jāsamierinās ar 19. vietu, jo viņš neveiksmīgi aizķēra barjeru, veicot lidojošo apli.

Sebs Buemi rādīja teicamu sniegumu no starta signāla līdz finiša karodziņam: viņš izvirzījās vadībā un tur arī palika visu brauciena laiku. Cīņa bija spraiga, bet Buemi tomēr izdevās izcīnīt pirmo vietu jau ceturto reizi pēc kārtas.

Niko Prostam priekšā bija smagāka kauja - viņš sāka no aizmugures starta pozīcijas, tomēr, neskatoties uz to, Prostam izdevās izlīkumot cauri sāncenšiem un finišā iekarot devīto vietu.

Renault e.dams finišēja aizvien neuzveikti Principality slavenajā ātrumposmā – Sebs Buemi triumfēja šajās sacīkstēs arī to atklāšanas braucienā 2015. gadā.

Nākamais posms sacensību kalendārā ir Paris ePrix 20. maijā. Renault e.dams iesoļos šajās sacensībās ar kopējo punktu skaitu 151. Šī uzvara Sebam Buemi nozīmē, ka viņš šobrīd ir 15 punktus priekšā Di Grassi un ar 104 punktiem ir vadošajā pozīcijā.

#9 Sebs Buemi: “Esmu patiesi priecīgs, ka atkal varu plūkt uzvaras laurus. Es biju ātrākais sacensību pirmajā pusē, viss tika kontrolēts. Man izdevās izveidot atstarpi starp manu un Lukasa Di Grassi mašīnu un Lukasa. Otrajā posmā man bija ļoti spraigi jācīnās ar viņu. Nācās visu laiku skatīties atpakaļskata spogulī. Faktiski es pavadīju visu sacensību skatoties atpakaļ. Ne pirmo reizi piedzīvoju to, ka otrajā mašīnā rezultāti ir nedaudz švakāki. Ja vēlamies perfektu mašīnu, ir jārēķinās ar zināmām izmaiņām un labojumiem. Tik un tā esmu ļoti priecīgs par rezultātu un ar nepacietību gaidu Parīzes posmu. Mums ir lieliska mašīna un tikpat apbrīnojama komanda.”

 
Visi komentāri
 
viencexperc 16.maijs 2017 22:11
0 0 Atbildēt

Skaidrības labad jāraksta, ka šīs sacīkstes ir viena liela parodija.

Pirmkārt, visām formulām dzinējus piegādā viena nevienam nezināma kompānija franča vadībā - Spark Racing Technology. Turklāt, sākot ar šo sezonu, tā pieder Renault. Tātad, Renault piegādā visām komandām dzinējus un paši uzvar....

Otrkārt, kā jau komunistu auto, šī dzinēji ir vāji ar mazu resursu. No 0-100 km/h tās ieskrienas 3 sekundēs. ( !!!!) Max ātrums - 200 km/h, un auto var nobraukt tikai 20 minūtes.

Pat Tesla ieliktu vienos vārtos. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 7

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 8

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 12

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti