Rallijsprintā «Gulbis 2008» startēs arī Vorobjovs/Ervalds

 
7.augusts 2008 11:13

Sestdien un svētdien pēc mēneša ilgas pauzes atsāksies Latvijas rallijsprinta čempionāts. Sestā posma sacensības – rallijsprints „Gulbis 2008” tradicionāli risināsies Gulbenes apkārtnes ceļos. Sestdien pēcpusdienā kā pirmie trasē dosies „Road” klases pārstāvji, lai veiktu prologu.

Sporta automašīnu sacensības svētdienas rītā atklās ar pirmo numuru startējošie Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”).

Rallijsprinta svinīgais starts tiks dots svētdien pl. 9 pie Gulbenes kultūras centra, bet pirmais ātrumposms ar nosaukumu „Sendija” sāksies 14 minūtes vēlāk. Jau sestdien pl. 15 paredzēts prologs „Road” grupas braucējiem. Svētdienas trīs „dopi”, katrs no kuriem būs jāveic divas reizes, pārsvarā virzīsies pa rallija sacensībās jau iepriekš izmantotiem ceļiem. Zīmīgi, ka pirmo reizi rallijsprintā ātruma slāpētāji būs izveidoti nevis no plastmasas konusiem, bet gan no smagām siena ķīpām. Pavisam paredzēti septiņi šādi šķēršļiem. Plastmasas konusu krājumi ar katrām sacīkstēm dramatiski samazinājās, jo tika masveidā iznīcināti, jādomā, ka siena ķīpas būs līdzvērtīgāks pretinieks sporta automašīnām. Patīkams jaunums priekš dalībniekiem būs tas, ka iepazīties ar trasi varēs trīs reizes ierasto divu vietā, kas noteikti palīdzēs sastādīt precīzāku stenogrammu.

Kopumā uz starta paredzējušas stāties 116 ekipāžas – 93 sporta automašīnu klasē un 23 „Road” grupā. Ar pirmo starta numuru trasē dosies pēdējo trīs sezonu čempioni Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), bet uzreiz aiz viņiem startēs Miks Ernstsons/Kārlis Kļaviņš („Mitsubishi EVO IX”) – abām vadošajām 4WD+ klases ekipāžām šobrīd ir vienāds punktu skaits kopvērtējumā.  Slavenākā un atraktīvākā ekipāža dalībnieku sarakstā noteikti ir Jānis Vorobjovs/Guntis Ervalds („Mitsubishi EVO IX”), kuri startēs „4WD Open” ieskaitē. Starptautisku skanējumu „Gulbim 2008” nodrošinās piecas Lielbritānijas junioru ekipāžas, kā arī divi dueti no Igaunijas un viens no Lietuvas.

Līdz rallijsprinta čempionāta noslēgumam atlikuši tikai divi posmi, tāpēc pastāv teorētiska iespēja, ka jau Gulbenē mēs uzzināsim pirmos čempionus. Taču nav šaubu, ka šā brīža kopvērtējuma līderu (Jānis Dūcis/Aivars Anevics (4WD+), Raimonds Dūcis/Guntis Kampe (4WD), Krists Kalniņš/Andžejs Jankovskis (1600+), Andris Andiņš/Māris Ešmanis (1600), Mareks Vītols/Elviss Stankēvics (Road), „Veģi” (komandas)) sekotāji centīsies šampaniešu atkorķēšanu pārcelt līdz sezonas pēdējam posmam 20. un 21. septembrī Aizputē.

Plašāka informācija par rallijsprintu „Gulbis 2008” pieejama www.autosport.lv un www.4rati.lv .

Rallijsprintu „Gulbis 2008” organizē SIA „Auto-moto skola” ar Gulbenes pilsētas domes, SIA „Sendija”, SIA „Audzes 2004”, reklāmas darbnīcas „Kopa”, laikraksta „Dzirkstele” un „Gulbenes televīzijas” atbalstu.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti