Sāks kursēt Ventspils vilciens 22

 
22.augusts 2008 11:26

Šā gada 30. augustā no Ventspils uz Rīgu dosies pirmais pasažieru vilciens, ar kuru pēc septiņu gadu pārtraukuma tiek atjaunoti dzelzceļa pasažieru pārvadājumi starp Ventspili un Rīgu.

Vilciens no Ventspils katru dienu aties 6:20 un Rīgā pienāks 9:05. Savukārt, no Rīgas - aties 18:15 un Ventspilī pienāks 20:56. Tas pieturēs Slokā, Tukumā, Kandavā, Sabilē, Stendē, Spārē un Ugālē.

Maršrutā kursēs 3 vagonu paaugstināta komforta dīzeļvilciens, kas ceļu veiks 2 stundās un 45 minūtēs. Biļete vienā virzienā maksās 3,95 latus.

Informācija par jauno vilcienu pieejama dzelzceļa stacijās, zvanot pa AS Pasažieru vilciens uzziņu tālruni 67232135 (no plkst. 8:00 līdz plkst. 20:00), pa uzziņu dienesta tālr. 1188, kā arī Pasažieru vilciena mājas lapā www.pv.lv.

AS Pasažieru vilciens izveidota 2001. gadā, no VAS Latvijas dzelzceļš nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus. Uzņēmuma galvenais darbības virziens ir iekšzemes dzelzceļa pasažieru pārvadājumi. Šobrīd uzņēmums veic pārvadājumus vienpadsmit maršrutos, no tiem četri ir elektrovilcienu un septiņi dīzeļvilcienu maršruti.
 
Visi komentāri
 
260944. viesis 22.augusts 2008 12:44
0 0 Atbildēt

Beidzot ari kaada laba zinja...

260948. viesis 22.augusts 2008 13:50
0 0 Atbildēt

kas i ko... jaasaak ar airbalticu konkureet?

260951. viesis 22.augusts 2008 14:17
0 0 Atbildēt

aatrums, protams, galvu reibinoshs...

260953. viesis 22.augusts 2008 14:45
0 0 Atbildēt

Patiikama zinja,tikai zeel,ka biljetes cena praktiski neatshkjiras no businja biljetes cenas!

260957. viesis 22.augusts 2008 15:46
0 0 Atbildēt

"paaugstināta komforta dīzeļvilciens", varbūt varētu uzzināt ko plašāk? TV, i-nets, 220V, mīkstie benķi, karsto dzērienu aparāts...?

260958. viesis 22.augusts 2008 15:54
0 0 Atbildēt

...peldbaseins, džakuzi, pirts, bārs, bordelis...

:D :D

Aizbrauc uz liepāju un redzēsi, neticu, ka būs savādāks :)

260959. viesis 22.augusts 2008 16:23
0 0 Atbildēt

Nu, ērtāk jau kā busiņā tajā pašā 3-vagonu liepājniekā ir noteikti ! Tikai,protams, gribētos ātrumu lielāku. Man tīri labi patika - TV, kafija, ērti benķi... Derēja vēl siltas pusdienas un glāze hennesy no laipnas pavadones rokas....? Braukt ar tiem bāņiem pēdējā desmitgadē sanācis ļoti reti - nu jau katrs brauciens teju kā neliels piedzīvojums. Būtu interesanti kādreiz ar kādu glaunu kupejnieku aizlaist līdz eiropas pilsētām.

260963. viesis 22.augusts 2008 17:11
0 0 Atbildēt

Ziemā bija tas gadījums ar prāmi, kad ar vilcienu viesus veda uz Rīgu, bet tas cipars bija iespaidīgs.

Ar vilcienu LV neesmu braucis 15 gadus, bet tad komforts nebija. Nesen paceļoju pa eiropu Milāna, Parīze, Nante, nu tuk komforts labs, 400km nobrauc 2H. Tad uz darbu var braukt 200km, bet netu vajag!!!

260970. viesis 22.augusts 2008 23:20
0 0 Atbildēt

2,45, nav nemaz tik slikti, ja njem veeraa, ka ar mashiinu taapat savas 2h jaareekjina + veel tas stress uz apdziishanaam.

Ja jaaizveelaas vai braukt ar autobusu vai personiigo auto, izveelos personiigo auto, bet ja ir iespeeja braukt ar vilcienu vai auto, tad taa iespeeja jau ir 50/50

260971. viesis 23.augusts 2008 3:31
0 0 Atbildēt

Modernizetaajaam DR1A-aam nav ne vainas un nav ko muuzhiigi piesaukt Eiropu.Nu ir vinjiem TGV,ICE,AVE,THALYS un kas tik vel nee.Attieciigi ari maksaa.Te viens izteicaas,ka taa vareetu uz darbu katru dienu 200km braukt.Aatruma zinjaa noteikti,bet ja katru dienu buutu jaatskaita pie 50eur,nu nez kaadu darbu tad vajag?!Toties regionaalie vilcieni iipashi no modernizaatajaa DR1A neatskiras,vieniiga buutiskaa atskiriiba-aatrums.Regionaalas,taads peec skata gatavais spainis,un iekshaa ari paprasts,veesi(tur kur vinjiem limiti lauj)iegriezh liidz 160km/h.Mums LV,max/speed pasazhieru treniem 120km/h :(

260974. viesis 23.augusts 2008 14:00
0 0 Atbildēt

Ar auto 1:35

ar vilcienu 2:45

ar autobusu 3:00

ar velosipēdu (aiz auto) 3:15

ar velosipēdu 5:50

260977. viesis 24.augusts 2008 20:36
0 0 Atbildēt

>Velomens

Līdz Ventspilij ar auto 1:35 ?? Tikai *******!

260978. viesis 24.augusts 2008 22:12
0 0 Atbildēt

No Rīgas robežas līdz Ventspils robežai.

Braucot visur +15km/h

Laikam sen neesi bijis pilsētā ar nākotni,ka tā liekas tik tālu :))

260979. viesis 24.augusts 2008 22:59
0 0 Atbildēt

Gribēju jau piebilst, ka "No Rīgas robežas līdz Ventspils robežai." nav objektīvs laiks, bet patiesībā jau tikpat objektīvs kā no stacijas līdz stacijai.

Bet nu par to velo - ar personigo lidmasinu var atrak ;) Objektiva pieejamiba sadam transporta veidam vienlidz izplatita - cik tavuprat cilveki spej ar velo lidz Ventspilij aizbraukt?

260980. viesis 24.augusts 2008 23:03
0 0 Atbildēt

Un vel - daudz lielaka jega bij no veca, kas aiz tukuma (esot vienigais vilciens) apstajas katra pietura. Tagad tapat der tikai dalai pasazieru.

260983. viesis 25.augusts 2008 8:47
0 0 Atbildēt

smēķētāju vagons būs?

260990. viesis 25.augusts 2008 11:42
0 0 Atbildēt

to Seene: bet līdz ar to vecais arī vilkās 4 h, nevis 2:45, līdz ar to zaudējot daļu no Ventspilī nokļūt gribētājiem. Un tādu noteikti ir vairāk nekā gribētāju nokļūt mazajās stacijās. Mazajiem miestiem pietiks ar autobusu, kaut kā taču viņi tagad pārvietojas, kopš vilciena vairs nav.

260991. viesis 25.augusts 2008 12:13
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādi sēdekļi ir tajos paaugstināta komforta vilcienos? Vajadzētu kādu reizi izmēģināt līdz Latgalei aizlaist, lai var salīdzināt... vai pēc n-tajām sēdēšanas stundām lielākā vēlme nav piecelties no krēsla un atpūtināt pēcpusi. Vismaz kad dīzeļus nomodernizēja, saliekot 6sēdekļu vietā pa 4 atdalītajiem, tad komforts nevelna nepaaugstinājās - 4stundas bija grūtāk izturamas, nekā autobusā. Modernizētie elektrovilcieni ar sēdekļiem ar galvas balstiem i to komfortablāki.

260992. viesis 25.augusts 2008 12:33
0 0 Atbildēt

vismaz līdz Slokai var normāli pa 32 min tikt. Ar elektrovilcienu 52 min

260997. viesis 25.augusts 2008 14:11
0 0 Atbildēt

Velomen - Ar velosipēdu 5:50 līdz Venspilei ir labs ātrums. Vai arī tas bija domāts no robežas līdz robežai? Cik tad ir vidējais ātrums?

261004. viesis 25.augusts 2008 20:14
0 0 Atbildēt

to MN12

Pameegi gan.Nav ne vainas.Miiksti,eerti un piedevaam ari relatiivi aatri.Vietas numuretaas,ja biljeti nopirki,zini ka kaajaas nestaaveesi(parastajaa vilcienaa var visaadi gadiities).

261005. viesis 25.augusts 2008 21:30
0 0 Atbildēt

To Onslow: Arī protams,ka no robežas līdz robežai - vidējais 33,5km/h

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti