Pašmāju degvielas tirgotājs a/s „VIRŠI-A” šonedēļ sāk piedāvāt starptautiski atzīto AdBlue, šķīdumu, kas sekmēs videi draudzīgākus kravu pārvadājumus un atvieglos Eiropas Savienības noteikto izplūdes gāzu normu ievērošanu.
Pirmais AdBlue sūknis ir uzstādīts „VIRŠI-A” DUS „Asni”, Rīgas rajonā un no šodienas AdBlue būs pieejams arī Daugavpils rajonā DUS „Ilgas”.Videi draudzīgi kravu pārvadājumi un mazāki nodokļi
„VIRŠI-A” valdes priekšsēdētājs Jānis Riekstiņš: „AdBlue plaši tiek izmantots Eiropas Savienības valstīs jau četrus gadus. Tas samazina slāpekļa oksīda daudzumu izplūdes gāzē, līdz ar to palīdzot izpildīt Eiropas Savienības noteiktās normas un veicinot videi draudzīgu kravu pārvadājumu attīstību. Turklāt AdBlue optimizē dzinēja darbu un, ļaujot maksimāli izlietot degvielas enerģiju, samazina arī degvielas patēriņu. Būtiska priekšrocība, ko kravu pārvadātāji varētu saskatīt AdBlue izmantošanā ir iespēja ietaupīt izdevumus par nodokļiem, pārvietojoties pa Eiropas Savienības ceļiem, jo AdBlue lietotājiem tiek piemēroti mazāki nodokļi.Esmu pārliecināts, ka AdBlue plašāks piedāvājums Latvijā laika gaitā sekmēs videi draudzīgu standartu ieviešanu kravas pārvadātāju uzņēmumos. Šobrīd jauno produktu sāksim piedāvāt tieši tajās degvielas uzpildes stacijās, kur ir vislielākā kravas transporta plūsma, lai nodrošinātu ērtu produkta pieejamību klientiem.”
AdBlue ir karbamīda šķīdums, kas paredzēts kravas automašīnām, kurām ir selektīvā izplūdes gāzu attīrīšanas sistēma, kā arī to var izmantot autobusiem ar atbilstošu tehnoloģiju nodrošinājumu. AdBlue lietošana palīdz izpildīt Eiropas Savienības valstīs noteiktās Euro 4 un Euro 5 automašīnu izplūdes gāzu normas.
Nelegālais karbamīda šķīdums neatmaksājas
J.Riekstiņš: „Arvien biežāk nākas dzirdēt par no Lietuvas nākuša nekvalitatīva karbamīda šķīduma radītajām sekām, tādēļ klientiem piedāvājam starptautiski sertificēto AdBlue šķīdumu. Iespējams līdz šim kravu pārvadātājiem nācās izmantot nesertificētus karbamīda šķīdumus, jo faktiski visām jaunajām kravas automašīnām ir paredzēta speciāla tvertne karbamīda šķīdumam, kura stāvot tukša aizsērē.”Lietuvā arvien vairāk tiek dibināti nespecializēti uzņēmumi, kas mēģina ražot karbamīda šķīdumu, vienkārši izšķīdinot karbamīdu ūdenī. Tomēr šāds nesertificēts šķīdums, rada automašīnas katalizatora aizkaļķošanos, un remonts pēc tam var izmaksāt vairākus tūkstošus latu.
AdBlue tiek ražots atbilstoši Vācijas DIN 70070 un Eiropas ISO/PAS 22241-1 standartam. Tikai produktu, kas atbilst šiem standartiem, atļauts marķēt ar AdBlue preču zīmi.
AdBlue izplatītājs Latvijā ir „GreenChem Blatic”, kas ietilpst starptautiskajā uzņēmumā „GreenChem”, kurš šo produktu Eiropā tirgo jau četrus gadus.
Ko vēl apr to miizalu ūdeni uzrakstīts, moška, dzinēja jauda pieeaug par 40% un pāātrinājums2x ātrāks.
Tas ad blue neko labāku nedod, tikai kompis tad nedaudz pamaina degvielas daudzumu, ja jūt ka netiek špricēts klāt adblue.
Pie tam ziemā viņš sasalst.