«Renault» izveido savu televīzijas kanālu – «Renault TV» 2

 
29.janvāris 2010 10:12

2010.gada 28.janvārī, Renault oficiāli atklāj savu televīzijas kanālu Francijā* un Lielbritānijā**. Renault ir pirmais autoražotājs, kas izveidojis starptautisku televīzijas kanālu.

Renault TV piedāvās skatītājiem raidījumus par jaunākajiem Renault modeļiem un jaunumiem auto nozarē, turklāt tas būs piemērots visām mērķauditorijām.

Renault TV mērķis – veicināt sabiedrības interesi par zīmolu

Kopš Renault dibināšanas 1898.gadā, Renault vienmēr saviem klientiem ir piedāvājuši modernus produktus. Sekojot jaunajam sauklis „Drive the change”, arī turpmāk Renault vēlas klientiem piedāvāt produktus, kas visprecīzāk atbilstu viņu interesēm. Renault TV tiks atspoguļoti gan vēstures notikumu, gan produkti, gan citi īpašie uzņēmuma pasākumi. Šī televīzijas kanāla mērķis ir izklaidēt, informēt un iedvesmot.

Stefans Normans (Stephen Norman), Starptautiskā mārketinga vecākais vice prezidents: „Renault nelīdzinās citiem autoražotājiem – tas ir inovatīvs, turklāt piemērots ikvienam. Renault ir patiešām uz sabiedrību un cilvēkiem orientēts zīmols. Renault TV šo zīmolu padarīs vēl pietuvinātu cilvēkam.”

Renault TV tiek radīts, balstoties uz www.renault.tv panākumiem

Renault interneta TV kanāls www.renault.tv, kas ir pieejams franču un angļu valodās. Vidējais šajā vietnē pavadītais laiks ir 15 minūtes, un tā ir viena no veiksmīgākajām interneta video vietnēm (piemēram, salīdzinot ar BBC iPlayer, kur tiek vidēji pavadītas 20 minūtes).

„Renault ir pirmais autoražotājs, kas radījis savu TV kanālu Sky, Canalsat un internetā. Ar potenciālo mērķauditoriju 30 miljoni skatītāju, Renault TV ir reāla iespēja, kā piesaistīt jaunu mērķauditoriju,” norāda Patriks Furniols (Patrick Fourniol), Renault Komunikāciju mārketinga direktors.

Renault TV un Renault.tv ir viens no Renault mārketinga stratēģijas galvenajiem komponentiem.

Renault pārstāvniecība Baltijā

* - 349 kanāls Canalsat

** - Sky Guide 883

 
Visi komentāri
 
274399. viesis 29.janvāris 2010 10:22
0 0 Atbildēt

varēja uzreiz arī ķīniešu valodā translēt

274404. viesis 29.janvāris 2010 13:20
0 0 Atbildēt

Cik atceros, vēl 80-tajos gados savulaik slavenā Jelgavas RAF vadība gribēja no Latvijas TV panākt iknedēļas raidījumu, kurā tiktu slavināta un reklamēta RAF. Līdzīgas velmes bija arī VEF un citu lielo rūpnīcu vadītājiem. Bet, PSRS laikos tml. idejas netika atbalstītas - tad TV vairāk bija orientēts uz izklaidi un atpūtu. Bizness TV ekrānos un reklāmā - tas jau ir kapitalisma auglis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ram nāk klajā ar 547 Zs pikapu 1500 RHO (+ FOTO) 2

ASV autobūves uzņēmums Ram pieteicis jaunu modeli – 547 Zs jaudīgo pikapu 1500 RHO, kas nomainīs iepriekšējo jaudas virsotni TRX. Lasīt vairāk

 

Čehu zīmola Škoda dīleris turpmāk arī Pārdaugavā (+VIDEO)

Skandi Motors autocentru Rīgā iepretim tirdzniecības centram Spice pazīst ikviens, kam kaut reizi gadījies braukt pa Lielirbes ielu Jūrmalas virzienā. Pavisam nesen tajā iekārtojies jauns un Latvijā ārkārtīgi pieprasīts zīmols - Škoda. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti