VR6, vienoties! 30

6.februāris 2003 0:00

Labdien, lasītāji! Bieži lasu iAuto, kā arī autoklubu ziņas. Nesen es nopirku VW ar dzinēju VR6. Mašīna ir ļoti laba, bet tai ir dažas īpatnības. Es domāju, ka tie, kam ir VW VR6, mani sapratīs. Un tāpēc man ir tāda ideja: veidosim savu VR6 klubu, lai mainītos ar pieredzi, rezerves daļam un vienkārši baudīt mūsu mašīnas, kuras, protams, ir vislabākās :)

Varbūt kāds mani atbalsta? Ar cieņu, VW VR6 īpašnieks
 
Visi komentāri
 
62888. viesis 6.februāris 2003 0:07
0 0 Atbildēt

Vai tik tu neesi tas pats cilveecinsh, kursh jau kaadu laiku par Corado fano 4ratu diskusiju sadaljaa pi Tehniskas lietas:)?????

Protams apsveicu ar spridzeklja iegaadi!:)

62896. viesis 6.februāris 2003 7:08
0 0 Atbildēt

Kat kā neviens neatsaucās.

62897. viesis 6.februāris 2003 8:23
0 0 Atbildēt

tas vr6 nemaz taads spridzeklis nav, prieksj 2,8 motora vareeja iet krietni labaak!

62899. viesis 6.februāris 2003 8:38
0 0 Atbildēt

vr6 tieshaam vareeja buut niknaaks.

62901. viesis 6.februāris 2003 8:47
0 0 Atbildēt

VW zona ir laba.... :))

62903. viesis 6.februāris 2003 8:55
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Kluba dibinaashnaa gan nepiedaliishos, tikai piemetinaashu, ka V6 2,8 motors ir laba lieta.

Iipashi ziemaa komplektaa ar quattro.

Audi fans, kas ciena arii citus.

62905. viesis 6.februāris 2003 8:59
0 0 Atbildēt

Es iegādājos un uzlīmēju uz savas automašīnas Dirol (!!!) stickeri. Jāsaka, ka tas turās daudz labāk nekā iepriekšējais Orbit stickeris. Taisam Dirol uzlīmju klubu?

62914. viesis 6.februāris 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Jā jus visi varat uztaisit kopeju srotu.

Redaktors 6.februāris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

viesis 06.02.2003 09:20

Un to saka Honda pārstāvis? Nu, gan... Domāju, ka no Hondām arī varētu sanākt neslikts šrots. :)

62922. viesis 6.februāris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Nu mašina, protams, savdabīga (tas ir laba), bet vai tāpēc vajag dibināt klubu?

M.

62926. viesis 6.februāris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

" ...veidosim savu VR6 klubu, lai mainītos ar pieredzi, rezerves daļām un vienkārši baudītu mūsu mašīnas..."

Uaaaahaaaahaaaa!!!! :o))))

Tipa es nedeelju palietoju elljas filtru, tad skruuveeju nost un mainos ar kaadu citu... :o))))) Ideja laba... :o)))))

Luudzu nesaprast so kaa uzbraucienu. Tas teiciens vienkaarsi manai dziiveliigajai fantaazijai izraisija smieklu leekmi... :o)

62933. viesis 6.februāris 2003 11:12
0 0 Atbildēt

Baigais sasniegums, nopircis nojaatu VR6 un tagad taisiis klubu, smiekli naak...Varbuut taisaam kaamiishu audzeetaaju klubu?

62942. viesis 6.februāris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

Hondas un japāņi kopumā man patīk labāk, kā VW. Un jūs pat VW klubu nevarat sataisīt un tik štukojiet visādus sciroco, corado, vr6 utt....................

62964. viesis 6.februāris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Gribētos parunāt, kurš vēl no 2,8 litru motoriem var piedāvāt tik labu ekonomijas un uzrāviena apvienojumu kā VR6? Divus gadus nobraucu ar 91.g. VR6 Passat Variant. Tad, kad savedu kārtībā motoru, rezultāts bija negaidīts. Vasarā varēju braukt pat ar 7,2 l/100 km!!! Vienmēr pietika jaudas, lai pat pie 100km/h veiktu uzrāvienu un bez riska apdzītu lēnākus braucējus. Biežākais maršruts bija no A.Čaka un Artilērijas ielas krustojuma līdz Saulkrastu stacijai. Tagad ar manu VR6 brauc un priecājas mans tēvs, un, ja manam jaunajam Saab 9-5 Aero SportCombi nebūtu tik fenomenāli ātra ātrumkārba un superīgs izskats, tad pats vēl šobaltdien brauktu ar VR6. VR6 izturību apliecina tas, ka iepriekšējais īpašnieks, šķiet, nebija mainījis eļļu kādus 300000, jo tā bija bieza kā piķis, un arī nebija mainījis neko citu, ieskaitot sadales ķēdi, blīves, sajūgu utt. Ķēde bija tik izstaipīta, ka skaļi grabēja, taču nenoleca no zobrata. Visu detaļu nomaiņa maksāja daudz, taču ieguvums bija tā vērts. Vienīgais, ko nožēloju, vajadzēja sameklēt labākā stāvoklī karosēriju. Jaunajam VR6 klubam (ja tāds tiks nodibināts) iesaku rīkot VR6 skriešanos (drugrace). Man liekas šī mērķa dēļ būtu vērts dibināt VR6 klubu. Ar cieņu, Uģis

62980. viesis 6.februāris 2003 13:56
0 0 Atbildēt

Heh... Ekonomijas un raviena apvienojums? Jus to par Passat VR6? :):):) gy gy gy Nu par Golf vai Corrado VR6 - piekritu, bet Passat...

Kas tev nozime "raviens" ?

62988. viesis 6.februāris 2003 14:20
0 0 Atbildēt

"Drugrace" rullē :))

62998. viesis 6.februāris 2003 15:04
0 0 Atbildēt

Vetal - passat VR6 ir rulzīgāks, viņam to smago purnu tā nejūt kā īsajiem golf un korozijai

Pie viena varbūt varat padalīties ar info, kas VR6 der no bāzes (1.8, 2.0) modeļiem un kas ir tikai original for VR6. Te der pieminēt sveces, scečvadus, aizdedzes bloku, piekari, bremzes un izpūtēju. Riteņi ja nemaldos ne mazāki par 16" (vai tomēs 15" ?), dēļ lielajām bremzēm.

63017. viesis 6.februāris 2003 16:25
0 0 Atbildēt

Kadaa momentaa nejut? Ravienaa? :):):)

63020. viesis 6.februāris 2003 16:55
0 0 Atbildēt

Pirmos Passat VR6 sāka ražot 1991.g. jūnijā. 1992.g. janvārī ieviesa uzlabojumus motorā un aprīkojumu. 1991.g. VR6 motoram der tikai 1991.g. VR6 modeļa detaļas. Pasūtot detaļas, par to var pārliecināties. VR6 ritošajai daļai, cik atceros, nekas nederēja no bāzes - pat bremžu šļauciņa. Bremžu diski ir lielie, tādēļ mazākais diska izmērs ir 15". Mainīju arī sveces un svečvadus, un tie bija speciāli tieši VR6 paredzētie. Sākumā stāvēja citas sveces, taču meistars teica, tās neder. Starp citu šis meistars gatavo Gatim Panavam Renault Clio sacikstem. Starp citu VR6 motoram un ritošai daļai ir lielas uzlabošanas iespējas. Var uzlikt Z-Engeneering kompresoru un iegūt 250 bhp!!! Maksā ap $3000. Var uzlikt sporta bukses, Koni amortizatorus, Recaro sēdekļus, utt. To visu nesaliku savam Passatam, tādēļ ka atklājās, ka karoserija bija sista un sākusi rūsēt. Vēl esmu taisijis jaudas testu, un izrādījās 128 kW vietā 132 kW. Ja vēl kādi specifiski jautājumi, varat rakstīt [email protected]

63041. viesis 6.februāris 2003 18:33
0 0 Atbildēt

wo 2.9 VR6 rullee, it sevishkji ieksh Corrado. a prieksh kam passatam vai caravellei vr6 biideli - toch nesaprotu. pie tam - 2.8 :DDDDD

63046. viesis 6.februāris 2003 20:00
0 0 Atbildēt

Sarunāsim tā, ka Corrado izmēra auto salīdzināsim ar Corrado izmēra auto, un Passat izmēra auto - ar Passat izmēra auto. Varbūt vajag dažiem atgādināt, ka Passat ir īsts ģimenes auto. Un pēdējais, vai var palūgt rakstīt normālā latviešu valodā, citādi rodas priekštats, ka latviešu tauta ir strauji degradējas.

63056. viesis 6.februāris 2003 22:54
0 0 Atbildēt

>Vetal 06.02.2003 16:25

>Kadaa momentaa nejut? Ravienaa?

arī pagriezienā ;) pasāta garā bāze labāk pretojas un understeer ir mazāks. sk. zemāk par koroziju ;)

>[email protected]

>Var uzlikt Z-Engeneering kompresoru un iegūt 250 bhp! !!

>Maksā ap $3000.

uzlikt var daudz ko...arī kompresoru no MB. Tikai taps pasāts'91-92 maksā tos 3000$ (ja pārdevējam veicas). Un tas ka visas daļas tikai dzimtās, man bija gal;venais arguments kāpēc nebraucu ar VR6...vēl - nav daudz meistaru kuri nebītos no tā dzinēja...zin kā, ierauga tehniku un sāk darīt glupības ;)

>kasp 06.02.2003 18:33

>wo 2.9 VR6 rullee, it sevishkji ieksh Corrado. a prieksh kam

>passatam vai caravellei vr6 biideli - toch nesaprotu. pie tam -

nu kā - korozijas īsā bāze nerullē ;) riteņi stāv uz kvadrāta stūriem, bet tas viss ir 100x izrunāts. btw gribētu redzēt koroziju, kuri nekrīt nost ručkas un darbojas lūka un spoileris ;) tā jau vizuāli auto ir smuks kā oga, kad redzu, vienmēr atskatos. Bet no maintenance viedokļa...sorry guys.

63101. viesis 7.februāris 2003 9:43
0 0 Atbildēt

Arī man ir VW VR6 passats universals Man nenormāli patīk ši mašina tas nau tas pats kas 2.0 vai 2.0 16v jo gaita un stbilitate ir idiala Un par detāaļām runājot nu nav tas tik traki Man te uznāca kāre un esmu nomainijis praktiski visu ritošo daļu + sajūga komplektu ka piemēru var minēt ka tas izmaksāja 90Ls+ darbs Degvielas patēriņs pa šosi 7,5-8.5 pa pilsētu 10-12 l/100km Man ir žel ka gribas iegadaties ko lielaku un tapec bus jasķiras no mana passata

es pat esmu visu bagažnieku iztapsējis varu kadam pastastīt par to ja interesē [email protected]

63148. viesis 7.februāris 2003 11:29
0 0 Atbildēt

To Bils

Paldies par apsveikumu, bet ir vēl par agru! :)

Vēl corrado neesmu nopircis, bet ar G60 gan skaidu noņēmu. Ir daudz ko pārdomāt pirms pirkt. VR6 un G60 abiem ir savi trūkumi un labumi.

Prieks satikt kādu no "4rati".

63192. viesis 7.februāris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

reflektor --> nu, man bij corrado, ruchkas nost nekrita,darbojaas, spoileris arii funiceeja kaa prieks, luuka nebij. kas veel interesee?? :))) tachu ar G60 1.8 toch vairs nenjemtu, ja kaadreiz sadomaashu corrado veel pirkt, ta tikai ar vr6 2.9 :p

63220. viesis 7.februāris 2003 15:18
0 0 Atbildēt

kasp - spoileris pie vajadzīgā ātruma izlīda un samazinoties ātrumam atkal ielīda iekšā ? nu tev laimīga roka pie auto pirkšanas ;)

63268. viesis 7.februāris 2003 19:33
0 0 Atbildēt

esmu braucis ar 2viem corrado, kam spoileris funkcioneeja, ruckas arii. Luuka vienam bij perfekta, otram sap!sta - paarluuzis 1ns kronsteins, tacu sataisiju taa, ka vismaz augsaa/lejaa staigaaja. corrado probza ir citur - kompresors, bet ne jau mineetaas lietas. un vr6 tiesaam ir tik smags, ka corrado ar to motoru aatrs ir tikai liidz liikumam, tb dragreisaa

Memfis

63320. viesis 9.februāris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Tie kas nebrauca ar VR6 neko nesapratīs! Mēnesi atpakaļ nopirku Vento VR6 - slavenais agregats! Skaista forma, stiprs dzinējs, luksa salons - kas vēl vajag? Us tas viss daudz lētāk nekā BMW un AUDI! Un degvielas izmanto nedaudz - 10,7 pilsētā (kam vēl būs tik mazs degvielas apetīts ar tādu lielu jaudu, Audi vai bmw vai kādam citam dzinējam? Vai es neko nesapratu mašīnās...)

Nezinu kas bija domāts par rezerves daļām, bet dragrace mērķos - es PAR klubu!!!!!

63887. viesis 12.februāris 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Nesaprotu ko te tauta var ārdīties, tas labāks par to vai tas sliktāks pas šito.... Katram modelim ir savs pielietojums, kas ņemts vērā pirms tā projektēšanas un ražošanas. Un katram šoferim ir savas prasības pret autiņu. Vienam vajag lai tur var iesēdināt 5 tantes un braukt uz mežū sēņot + lielu bagažnieku sēņu groziem. Citam atkal sēnes ir pie vienas vietas un mašīna vajadzīga tikai piektdienas un sestdienas vakariem lai piedalītos "dragos". Citam savukārt ir pilnīgi vienalga kas atrodas zem haubes un cik liela mašīna, bet galvenais ir lai auto pakaļgalā var ielikt 2 "subus" un ierubīt kārtīgu bumbastiku, utt.

Ko es ar to gribu teikt - VR6 fanu klubs ir o.k. lai izdodas, bet kapēc te jāstrīdās par visiem jau zināmām lietām ar ko kurš modelis ir pārāks par citu. Tāpat to sēžot pie datora nevar pārbaudīt, vai tas Passat iet labāk par Golfu vai Corrado, vai tieši otrādāk, tak jāiet uz ielas un tas jāparāda, nevis jābīda garlaicīgi teksti.

242230. viesis 5.septembris 2007 22:18
0 0 Atbildēt

man r60 kompresors nedarbojas kaa vajadzeetu kur lai es vinu sataisu???

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 6

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Eiropas auto tirgus – pieprasījums pēc dīzeļiem zemākais pēdējo 10 gadu laikā 12

Statistikas dati liecina, ka oktobrī pieprasījums pēc mašīnām, kas aprīkotas ar dīzeļdzinējiem, nokrities par 9,9 procentiem, sasniedzot zemāko līmeni pēdējo 10 gadu laikā. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti