Jaunas paaudzes rotors jau aprīlī 96

19.februāris 2003 0:26

Mazdas Ujina rūpnīcā Japānas pilsētā Hirosima ir sākusies un ar pilnu jaudu notiek jaunā četrvietīgā sporta auto Mazda RX-8 sērijveida ražošana. Šis auto tiks apgādāts ar jaunas paaudzes RENESIS rotordzinēju, kas attīstīs 184 KW (apm. 250 Zs) lielu jaudu un kam normāla apgriezienu amplitūda ir līdz 9000 apgr./min.

RENESIS ir divkameru rotordzinējs ar sešpakāpju manālo, kā arī automātisko ātrumkārbu, kur katra kamera ir 654cc liela. RX-8 motors būs ievērojami ekonomiskāks nekā iepriekšējās paaudzes Mazda rotori un atbildīs EURO STAGE III izplūdgāzu līmenim. RENESIS ražošana tika sākta šī gada 29. janvārī. RX-8 bāzes modelis tiks komplektēts ar 18” vieglmetāla diskiem, pretizslīdēšanas (pretbuksēšanas) kontroli, DSC – dinamisko stabilitātes kontroli, sešiem gaisa spilveniem, kruīza kontroli, 6 CD atskaņotāju un klimata kontroli. Pircējiem būs iespēja izvēlēties arī papildus “extras” - ādas salonu, Xenon apgaismes ierīces, Bose skaņas sistēmu u.c. Pirmos RX-8 Japānā varēs iegādāties jau Aprīlī un tie maksās apmēram $56’000 modeļiem ar manuālo ātrumkārbu un apmēram $57’000 ar automātisko ātrumkārbu. Gaidīsim šo auto arī Rīgas ielās! Informāciju no www.autoweb.com.au tulkoja RUX MazdaQP http://qp.alise.lv/mazda
 
Visi komentāri
 
65030. viesis 19.februāris 2003 0:57
0 0 Atbildēt

Hmmm... Izskaidrojiet kur rodas taa masa tajos rotordzineej auto? ja reiz dzineejs tik viegls esot? Nez, nez... man shkjiet ka normaals auto, nothing special peec teh. parametriem, ja neskaita ka var griezt liidz augstiem rpm... :P Nav ko vinju taksh debesiis celt! :)

65032. viesis 19.februāris 2003 1:05
0 0 Atbildēt

Pardoshana jau droshi vien, ka atrak par augustu nebus, bet ieraudzit kadu vares jau diezgan driz.......

65033. viesis 19.februāris 2003 1:06
0 0 Atbildēt

Nightwing: vai Tu piefikseeji ka taa jauda ir no 1,3 litru atmosfeeriskaa dzineeja ( ja nu protans ko nejaucu) :)

taa ka "nothing special" shoreiz nederees...

65046. viesis 19.februāris 2003 8:27
0 0 Atbildēt

Jau vienreiz forumaa teicu... nothing special, jo degvielas pateerinsh ir taads pats kaa no 3.5 atmosfeeriskaa dzineeja, bet resurss krietni iisaax nekaa 3.5 atmosfeeriskajam dzineejam. :)

65050. viesis 19.februāris 2003 9:02
0 0 Atbildēt

Toties dinamika pavisam cita nekā 3.5 atmosfeeriskajam dzineejam kaut vai ar 300 Zs. Tie 9000 rpm visu izsaka, ja ar otro robu var izstiept 160 km/h tad d1rsā mati.....

65057. viesis 19.februāris 2003 9:10
0 0 Atbildēt

Atliek cerēt, ka šis motors bez remonta varēs nobraukt vairāk par 60k km kā tās ir Žiguļi analogiem rotordzinējiem, kurus uzstāda KGB žigulīšos. :)

Diez kas jau nav reizi gadā vai rerizi divos pārjaukt motoru, lai nomainītu nodilušās detaļas. Jāņem vērā, ka šādam motoram padilstot tiešām ir dir$ā mati, jo eļļu tāds ēdīs pat vairāk par BMW vai Audi defaulta patēriņu (1l/1000km) :) Bez tam tāda motora remonts nav lēts prieks (detaļas). Varēja jau gan tie japāņi pieminēt motora resursu, tad varētu spriest ir kruta vai tiešām -nothing special.

65060. viesis 19.februāris 2003 9:13
0 0 Atbildēt

Nu bet, ja pastaas uz uzraavieniem, tad dazhs laps manis ilgi piemineetais 2.2 20v turbomotors no Audi shito izkozh... ariidzan pateerinsh mazaax&resurss lielaax... :P

65062. viesis 19.februāris 2003 9:15
0 0 Atbildēt

pag pag... 3,5 litriigais buus stipri vien smagaaks.. un cik saprotu shis ir uzmeistarots ekonomiskaaks ( cik cinu vankelis liidz shim neizceelaas ne ar ekonomiskumu ne ar atbilstiibu amiishu ekologjijas normaam)

65064. viesis 19.februāris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Sīkāk par šo aparātu šī gada "Avtorevju" 2 nummurā.Apraksts,bildes un testdraivs.

65083. viesis 19.februāris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

Nu nezinu man brachkam ir otraas paaudzes Mazda rx-7 1.3 turbo ar 200 zs un noskreejis jau 110 tk, bet motoram viss ir ok, un griezhas lopaa.

65086. viesis 19.februāris 2003 10:04
0 0 Atbildēt

Kaukur lasīju, ka jeņkos šamējam auto dos 100kmiles garantiju. Mož falši, bet domāju, ka Mazdas inženieri ir pietiekami meņģējušies ar rotorniekiem, lai progresētu gan jaudas, gan ekonomiskuma, gan ekoloģiskuma ziņā.

Par 3,5l atmosfērisko un 2,2l turbo pretjautājums: kāda vella pēc n-tās pasaules autofirmas pūlas vaiga sviedros, lai forsētu relatīvi mazus dzinējus, kurus likt ielas sporta auto, nevis vienkārši tur iemet tikpat jaudīgu 3.5l kluci?

65090. viesis 19.februāris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Tālu jau nav jāmeklē, daudz pieejamāks modelis ir Subaru WRX ar 2 l rotormotoru un jaudu ap 280 Zs. Par to pat bija ralksts vienā no pēdējiem AutoMoto žurnāliem. Man jau liekas, ka ar laiku šo motoru paveids ieies dzīvē, jo pēc gadiem 10 vienkāršāk un lētāk būs nomainīt motoru pilnībā ar jaunu nekā to remontēt...

65094. viesis 19.februāris 2003 10:14
0 0 Atbildēt

Mazdai RWD??? Interesanti... Nebiju zinajis, ka tadas ari gadas...

65113. viesis 19.februāris 2003 11:09
0 0 Atbildēt

Gasjs:

nevis miles bet jūdzes :)

65119. viesis 19.februāris 2003 11:19
0 0 Atbildēt

Sadam, MX5 ir RWD taapataas kaa RX7 un RX8 .. kaadreiz arii 626 mazdas bija RWD

65120. viesis 19.februāris 2003 11:20
0 0 Atbildēt

Rux:

Ok. 100kjūdzes. BTW baisās Tev tās cenas iznākušas. Pavandījos pa www.mazdarx8.com un tur bāze maksā USD26k un USD28k (Mazā jauda + 4 automāts vai Lielā jauda + 6 manuālis). Neesi 2 vietā 5 nospiedis?

Sadam:

Mazda savus ielas sporta auto taisa kā labās tradīcijās raxtīc - RWD. Tas attiecas uz RX-7, RX-8 kā arī bišku pierastāko MX-5. Pārējie (ieskaitot MX-6) nav ielas sporta auto, bet vienkārši foršu auto.

65128. viesis 19.februāris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

Mjā, ja izturība būs ok, tad labs aparāts. Vienīgi turbīna gan prasījās.

RX-7 standartā gan neko īpaši vairāk par 100 K Km neiet (atkarībā no braukšanas stila). Ja tur pārlika eļļošanu drusku savādāk (aftermarket), tad nedaudz ilgāk iet, bet nu tāpat pagaidām palikšu konservatīvs.

65129. viesis 19.februāris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Gasjs:

Par taam cenaam - man ir taadas aizdomas ka Austraalieshi ar simbolu $ apziimee arii savus AUD. Un taas ir cenas AUD vai vienkaarshi tajaa saitaa kljuuda...

65138. viesis 19.februāris 2003 11:58
0 0 Atbildēt

2 tigers:

Ja labi ies ar RX-8, tad Mazda varētu atjaunot RX-7 kā nedaudz

nopietnāku sportenieku. To varētu panākt vai nu ar lielāka darba tilpuma rotornieku vai arī ar turbīnu. Dzīvos redzēs.

65143. viesis 19.februāris 2003 12:30
0 0 Atbildēt

to Tiger:

Toch Subaars WRX ir ar ROTORMOTORU nevis ar parasto + turbiina?

65144. viesis 19.februāris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

QQ - vaz rotornieki nav analogi mazdas rotorniekiem, VAZ ražo kautko, kas idejiski ir līdzīgs, bet analogi tie nav ne kvalitātes, ne arī citās ziņās. btw VAZ rotordzinējus nu jau vairs neražo....;(

TIGER - Subaru netaisa rotordzinējus, būs sajucis ar boxermotoru ;)

65146. viesis 19.februāris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

un kāds tad ir patēriņš šādam rotoram?

65151. viesis 19.februāris 2003 12:59
0 0 Atbildēt

Reflektor... Tu toch esi paarliecinaats ka NEtaisa??? :D

kindzulis

65152. viesis 19.februāris 2003 13:02
0 0 Atbildēt

Tu tiešām esi QQ, ja salīdzini Mazda un VAZ rotorniekus. Tad jau tik pat labi var salīdzināt žiguļa un Ferrari atmosfērniekus.

65158. viesis 19.februāris 2003 13:30
0 0 Atbildēt

pasakiet vai ar taadu massinu vares braukt pa muusu Latvijas celiem??? (bedru padaudz)

65163. viesis 19.februāris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

Es nezinu vai Subaru pats taisa tos rotormotorus, bet tas ka WRX ir ar tādu dzinēju zinu toč. Par Mazdu: Tāds motors varētu svērt kādus 70 kg, kas atšķirībā no 1.3 četrcilinriekair par kādiem 30 - 40 % vieglāks...

65167. viesis 19.februāris 2003 13:54
0 0 Atbildēt

2 nikolj:

Amerikas high output nāk ar 225/45/18 riepām, kas nekas extremāls nav. normal output vispār ir apauts ar 225/55/16

riepām (vai ko tuvu tam). Tātad vismaz par riteņiem īpaši jāsatraucas nav. Domāju, ka piekare arī nav neko daudz cietāka kā citiem japāņu auto.

65170. viesis 19.februāris 2003 13:59
0 0 Atbildēt

Labs, ja tieshaam buus kaa saka..

65175. viesis 19.februāris 2003 14:16
0 0 Atbildēt

2 Tiger

Tu kljuudies Subaru vispaar nekad nav bijis saistiits ar rotora dzineejiem un shaubos vai tagad peekshnji Subaru ir izlaidis wrx ar rotoru. Sheit ir visa rotordzineeju veesture

www.tron.ru/auto/Mazda/RX7/re008594.HTM

65248. viesis 19.februāris 2003 15:36
0 0 Atbildēt

NU BL1NS, AutoMoto žurnāls ir galīgu sviestu saladis... Tiešām rotormotors Subāram nava! Blins a es domāju, ka tas ir uzticams kantoris. Jāsāk pirkt vācu prese....

65285. viesis 19.februāris 2003 16:24
0 0 Atbildēt

auto-moto tak polju zjurnaals .. ko tu briinies?

65287. viesis 19.februāris 2003 16:30
0 0 Atbildēt

hellou kovac un tiger!

subaru ir BOKSERMOTORS tas ir - cilindri novietoti 180 grādu leņkī, virzuļu kustība tiek pārveidota no turp atpakaļ kustības ar klaņa palīdzību riņķveida kustībā kļoķvārpstai, wankel motors ir ROTORMOTORS - trīsstūrveida formas "virzuļi" uzreiz kustas apļveida kustībā, tur tā starpība! :)

cieņā, Conqueror :)

65288. viesis 19.februāris 2003 16:42
0 0 Atbildēt

TIGER - neķer aubē. kļūdas notiek pat medicīnā :D

65291. viesis 19.februāris 2003 16:58
0 0 Atbildēt

To Cartman_626 :D Negribēju Tevi satraukt, skaic, ka salīdzināt nav īsti korekti, bet krievi vismaz pateica visu kā ir - motors ir izdevies sūdīgs. Tāpēc gribēju vērst lasītāju uzmanību galvenajiem VAZ rotora trūkumiem, kuri principā varētu atgadīties arī Mazdai :)

65304. viesis 19.februāris 2003 19:24
0 0 Atbildēt

Nu Subaru toch nav rotori.

A shitai Mazdai paredzetais minimalais resurss ir 300 000 km!

QQ - Salidzinat krievu (VAZ) rotoru defektus ar Mazda rotoru (iespejamajiem) defektiem, tas pats, kas salidzinat Opel Kadett ruseshanu ar iespejamo Audi A6 ruseshanu!!!!

65305. viesis 19.februāris 2003 19:31
0 0 Atbildēt

Ja man buutu jaaizveelas personiskaa Mazda, tad njemtu Mazda-6 universaalu ar 120 ZS motoru, bet, ja buutu jaaizveelas dienesta Mazda, tad njemtu taadu pashu ar 166 ZS motoru.

65313. viesis 19.februāris 2003 20:48
0 0 Atbildēt

A es njemtu RX-7 ar 280 ZS,un pie kaajas ka man buutu rotors,celj kaa velns un nekaadas skanjas!

65315. viesis 19.februāris 2003 20:52
0 0 Atbildēt

Man pirmajaa vietaa ir nevis jauda, bet gan ietilpiiba, jo esmu gjimenes cilveeks.

65316. viesis 19.februāris 2003 21:19
0 0 Atbildēt

Nu bljin, maljat juus to ka viegls un 1.3 motoris esot ar 250Zs un bla, bla, bla... bet taa arii neviens nevar izskaidrot kaa rotad taa pusotra tonna tajaa golf-klases auto.... :P

65317. viesis 19.februāris 2003 22:01
0 0 Atbildēt

Jaa, Nightwing, es arii to nevaru izskaidrot...

65320. viesis 19.februāris 2003 22:34
0 0 Atbildēt

Subaru tapat ka porshe ir boxer,otors. Rotormotoram ir pavisam savadaka uzbuve, diemzel shie motori neizceljas ar ipasi lielu resursu, tomer jada ir krietni lielaka. Pirms gadiem 12 Kurzeme brauca vairaki 8. vazi ar rrupnica razotiem rotormotoriem, kuneskatoties uz lielo jaudu, shie motori nespeja turet lidz galam. Sabrukot PSRS krievi atmeta domu par rotormotoriem.

Latbvija pagaidam var sastapt dazus autinjus autinjus ar rotormotoriem diemzel sarezgita ir vinju apkope, jo neviens isti nesaprot kas tas tac i. Ir dzirdeti gadijumi kad atbrauc mazda ar rotoru uz servisu un mehanikis izbrina bola acis. Ja kads grib konkretak ko uzzinat par rotoriem, tad var izlasit kadu no pagajusha gada ZRnummuriem, tur viss bija loti labi apraxtitc.

65322. viesis 19.februāris 2003 22:40
0 0 Atbildēt

Tad jau boksermotors ir forshaaks...

65387. viesis 20.februāris 2003 11:12
0 0 Atbildēt

Lai mehaanikji Vasju izbriiniitu pietiek ar parastu turbomotoru un daudz elektronikas zem haubes, nemaz i rotors nav vajadziigs... :P

A boksermotors ir parasts iexhdedzes dzineejs, kur vienkaarshi 2 cilindri novietoti vienaa pusee, divi tieshi preteeji un pa vidu ir tas suuds kuru griezh(ibio, kaa terminologjija aizmirsusies, neacceros vairs pat kaa to klokji sauca! :P )... Tjipa kaa V veida motors, tikai atveerts pilniibaa valjaa! :)

65388. viesis 20.februāris 2003 11:13
0 0 Atbildēt

Vieniigais ko es varu iedomaaties, ko ar taadu rotoru var dariit, piedaliities sacensiibaas kur ir tilpuma ierobezhojumi, tur toch to nevareetu paarspeet, bet taa, nekas super duper tajaa rotoraa nav, imho... Ja kaads man pieraadiis preteejo, tad ok, piekaapshos, bet pashlaik neko sakariigu taa arii neesu dzirdeejis, kas runaatu par labu rotoram...

65397. viesis 20.februāris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Nightwing - es to svaru varētu skaidrot tā, ka 1. RX ir RWD autiņi (kardāns, transmisija kautko sver) 2. paskatoties RX-8 shēmas var redzēt kā ir stiprināta bundža, lai nevērptos kā ģimenes transportlīdzekļiem.

Par rotora nepieciešamību neuzskatu par iespējamu strīdēties...tas ir tāpat kā ar sievietēm - vienam patīk tievās sliekveida sievietes, otram tās ar lielajiem dibeniem un tur neko nevar darīt. Patiesībā, pasaule būtu daudz garlaicīgāka, ja visi braukti ar vienādiem auto ar vienādiem dzinējiem.

Baudiet dzīvi !!!

65399. viesis 20.februāris 2003 11:26
0 0 Atbildēt

rotordzinaaja pozitiivaas ieziimes:

1. jaudas - tilpuma attieciiba

2. jaudas - pateerinja attieciiba

3. Nav tik liela vibraacija, kaa ierastajos dzineejos

4. nav vaarstu

Iespeejams kaads veel nosauktu dazhus, bet tagad aatrumaa vairaak neatceros :)

65404. viesis 20.februāris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

dispecers : Jaudas-pateerinja attieciiba?????? Muljkjiibas, pasties cik taa Mazda RX-7 pateeree!!! Tikpat cik BMW 3.5 dvizhox iexh M5... :PPP Infa par 90-to gadu modeljiem.

Tach tie paareejie ieziimji neatspeeko iiso resursu un daargo expluataaciju.

Reflektors : Ibio, Audi 200 tq 20v ko esu piemineejis miljoniem reizhu sver tik pa 50 kg vairaak, lai gan shis audis ir GOVS+veel ar 4 velkoshajiem, taatad nav tur taa masa apsleepta... :)

Nu vajdzeet jau vajg, dazhaadiibai, tik es nesaprotu ko visi to rotoru pret debesiim celj un gaida kad to iecels dievu kaartaa... :P

65420. viesis 20.februāris 2003 11:56
0 0 Atbildēt

Nightwing - nu ko teikt ? es tādu audi 20V nekad nepirktu dēļ rijības. Rotoram vismaz zini, kur tā benža aiziet. Bet - davaj nekasīsimies par šitām lietām, ok ? jo es ticu, ka ar katru autiņu jāpabrauc 1/2-1 gads lai saprastu viņa + un -, savādāk mēs tikai viens otru aplixim.

65422. viesis 20.februāris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

NW - par to M5 - nemīz riepā ;) nedomāju ka ar tādu tev gribēsies nobraukt 200km katru dienu, izmaksu ziņā. Un katra muiņa viņam arī ir speciāla un dārgāka, es tā domāju. Vismaz es tādu verzeli sev toč negribētu :D

65425. viesis 20.februāris 2003 12:03
0 0 Atbildēt

Heh, apsties teh. datos taksh... Bet nu, zini, gan 2.2 20v turbo no audi, gan tas 3.5 motoris eed tikpat, ja ne mazaak par to mazdu, izmaxas buus taadas pashas ja ne mazaakas + dinamika buus taada pati, bet labaaka :D

Jeb tu gribi teikt ka mazda nav izmaxas taa ka ui, ui, ui...?? :P

Tam Audim 90-taa gada pateerinsh ir par ~1-2l mazaax kaa tai mazdai, taakaa nevajg te par rijiigumu muljkjiibas runaat. Par to Audzha nerijiibu varu atbildeet toch, jo pasham taads ir bijis un zinu par ko runaaju... ieteiktu arii tev pameegjinaat ar taadu izbraukt...

Vieniigais kam taadu mazdu var pirkt, ir lai noliktu skapii un visiem vareetu teikt, ka tev ir baigais rotor monstrs, un visi nezinaadami kas tas vispaar ir teikt - "ak tu laimiigais, ak... tu esi super... ooo! rotordzineejs!! OOOOOOO!" :P

65426. viesis 20.februāris 2003 12:07
0 0 Atbildēt

kam pērk tādu rotormazdu ? lai izbāztu visādus 20V un līdzīgus pionieru darinājums ;) tu esi mani sadusmojis. nu nevajag domāt ka japāņi kasa kuli un ražo mazu rijīgu dzinēju no kura nav nekādas jēgas. Tas audis ir jaudīgs ģimenes autiņš, bet rx-7 un rx-8 sportiski fun-kāri. Abi ir pilnīgi citās klasēs. Par ko te var diskutēt ?

65428. viesis 20.februāris 2003 12:20
0 0 Atbildēt

Tad kad Audi uztaisīs rotoru, tad arī teiksim, ka rotori ir labi ;) pagaidām -nothing spcial..

65429. viesis 20.februāris 2003 12:24
0 0 Atbildēt

Nu var jau veel nopirkt S2... Kaada shkjirba... Un ar to RX7 nevar izbaazt 20v diemzheel, vismaz ne vienaadu gadu razhojumu... Par jaunaakajaam RX-7 man nav datu visaadu, bet nu 20v tq liidz 100 ir 6.6sek, bet Mazda RX-7(90.g) - 7.2sek... tikmeer pateerrinsh Mazdai = 90/120/pilseeta - 8,4/11,0/16,2, bet Audim 7,6/9,5/14,5.... Zirgi Mazdai - 195, laikam bij, Audim 220... Grieze Mazdai 247Nm, tikmeer Audim 309Nm... utt... :)

65430. viesis 20.februāris 2003 12:24
0 0 Atbildēt

pagaidām audis taisīs 1.8T un W12, nu un protams TDI 1.9 un V6 TDI, par tiem TDI respect.

65432. viesis 20.februāris 2003 12:26
0 0 Atbildēt

BMW M5(90to gadu) ar 3535cm3 = 6,3sek-100km/h... 8,2/9,4/17,1 pateerinsh... Jauda zirgos = 315-316Zs, Grieze = 360Nm... utt....

65433. viesis 20.februāris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

NW- tas viss ir BS, neskaties ciparus, skaties dzīvē. Un par to audi patēriņu ;) nu varbūt ja pedāli aiztiek maigi kā ziedlapiņu, tad taisnā gabalā to var sasniegt...jaunam autiņam, ne jau 10gadīgam.

65435. viesis 20.februāris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

A W12 rulz, tikai vairaak nerazho?! Kaapee? Ja njemtu A8 audi, izveeleetos tieshi W12... Kautvai deelj taa, ka "motors citaadaax"... :D

65436. viesis 20.februāris 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Izlasi Lasiitaaju pieredzee, tur siikaak apraxtiiju Audi un taa pateerinju.

65437. viesis 20.februāris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

NW - saproti jel - rotordzinējs (konkrētais divsekciju 1.3) protams nav pats jaudīgākais dzinējs pasaulē. Neviens nekad to nav teicis. Tas ir īpašs dzinējs konkrētam pielietojumam, noteiktam braukšanas stilam. Galu galā, ir tak vaipers ar gruzavika motoru...spied tik grīdā ;) Ir ferrari un lambo...bet ne jau par to ir runa, isn't ?

65438. viesis 20.februāris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

Par to neskaties ciparus skaties dziivee... :D Man viens vecis shitaa teica, kad es teicu ka BMW 1.8 ir ekonomiskaax par Audi 2.2... :D Tas gan bij laps! Vish pazinjoja ka tas 1,8 eediishot visus 15litrus! Vinjam redz viens tjipa taa esot teicis... :D Un vecis ta jau diezgan gados, nevis kaukaads tiiniits... un sho to no autinjiem veel tjipa jeedz... :P

65440. viesis 20.februāris 2003 12:32
0 0 Atbildēt

Run ir par to, ka nevis tam jaabuut jaudiigaakajam vai kaukam... imho, lai taa vinju celtu debesiis, vinjam vismaz bij jaabuut labai jauda/pateerinsh attieciibai, vai arii izmaxaam leetaam vai kaukam... a tagad iznaak ka visi celj debesiis auto, kursh tik tieshaam ir nothing special iznjemot to, ka ir citaadas konstrukcijas... pie tam, ne buut ne taas veixmiigaakaas konstrukcijas... :P

65442. viesis 20.februāris 2003 12:34
0 0 Atbildēt

knifs ir tur, ka rx vadītājs bauda noteiktu autiņa atbildi uz rpm palielināšanos līdz 8-9K, skaņu kura piemīt tikai rotorniekam...nu vot par to cilvēki līdz pat mūsdienām ir gatavi maksāt naudu.

ja cilvēks grib ekonomēt, viņš nopērk korollu.

65443. viesis 20.februāris 2003 12:35
0 0 Atbildēt

Un par to nesties ciparos veelreiz : tik tieshaam nevajg skatiities ciparos... vajg klausiities ko citi staasta, ne? :D Izbrauc pats ar to 20v motoriiti un redzeesi, ka tas pateerinsh nemaz nav no tiem lielaakajiem... A ja gaaze buus muuzhdien griidaa, tad arii tas rotorniex krietni lielaaku ciparu ar benzhu apeediis...

65444. viesis 20.februāris 2003 12:36
0 0 Atbildēt

Taatad, cilveex peerk RX tikai lai blatotu... :D Labi, tas viss, man jaatinas... :D

65445. viesis 20.februāris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

NW - ja godīgi, tad vācu auto....ja nu tikai dienesta ;) ar fričiem esmu jau izbraukājies.

65457. viesis 20.februāris 2003 13:23
0 0 Atbildēt

2 Nightwing:

Par RX-7 90 gada ar 200zs varu pateikt, ka tas ir ljoti labi nostraadaats autinsh, kursh ir perfekti izsvarots un taapeec ideaali turas uz celja, NW shaubos vai tu ar Audi Avantu vareetu normaali izbraukt trasi (nothing personal). Taadu mashiinu kaa RX-7 nepeerk lai skatiitos kaads vinjai ir degvielas pateerinsh, bet gan lai gaaztu ar vinju. RX-7 nav domaata lai ar vinju braukaatu katru dienu, tas der kaa otrais auto.

65495. viesis 20.februāris 2003 18:48
0 0 Atbildēt

super

65508. viesis 20.februāris 2003 21:37
0 0 Atbildēt

To Nightwing--Kas tu lohs ir???Kaadas 7.2 sek Mazdai RX-7???Vinjai ir 5.2 sek kas naak no 95 gada!Audi RS2 ar 315 Zs ir 5.9 sek!!!

Mazda RX-7 rullee!!!Taa no 95 g.kas bij arii tam lisajam no Aaatrs un Nezjeeliigs!!!

Keanu

65510. viesis 20.februāris 2003 21:42
0 0 Atbildēt

Nuu, var jau akal pastriideeties par quattro un RWD trasee, bet nu tas taa... Ja gribi mazu sportwagen tik pat labi vareeju saliidzinaat ar S2 vai arii ar BMW M3, bet par tiem gjimenes auto ar sporta dvizhokiem runaaju taadeelj, lai juus man te nespreegaatu ka nevajg tik no papiiriem citeet datus. :D

Labi, piekriitu taksh ka tas RX-7 normaals auto utt... bet ne jau debesiis celjams taksh... :P

A par to vaacu auto utt... Jaasaka ka man taada attiexme izveidojusies tieshi pret japaanjiem... Dizains i vieniem i otriem shad tad ierulz, citreiz pilniigs murgs... bet kvalitaate, tur nu liidz shim neviens japaanis manaa priexhaa nav attaisnojies... :P Bet nu tas viss tikai IMHO... taakaa, piiis! :P :D

65511. viesis 20.februāris 2003 21:43
0 0 Atbildēt

Blins, izlasi taksh loh ka es runaaju par 90.gada mazdu, ibio...

65512. viesis 20.februāris 2003 21:44
0 0 Atbildēt

Bez tam saliidzini RS2 peec izmeeriem ar RX-7... :P

65514. viesis 20.februāris 2003 21:57
0 0 Atbildēt

Vai, puishi, tagad metiet nu mieru striidiem. Kaada tur shkjirba - RX-7 uzraaviens 7 vai 6 sekundees? Lielaakaa veertiiba vienalga ir tvirtas, palielas sievietes kruutis!

65515. viesis 20.februāris 2003 22:01
0 0 Atbildēt

:DDD

65517. viesis 20.februāris 2003 22:07
0 0 Atbildēt

Naakts spaarn, ko noziimee DDD ? Es shajos saiisinaajumos taa ne visai orienteejos...

65518. viesis 20.februāris 2003 22:11
0 0 Atbildēt

Da nuu, lielaa njirga paraava...

65520. viesis 20.februāris 2003 22:14
0 0 Atbildēt

Noch-krilo, spasibo za objasnjenjije!

65592. viesis 21.februāris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Nightwing:

saki ko gribi, bet RX-7 ir ekskluziivs autinsh.

65614. viesis 21.februāris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

...atšķirībā no audi 20V :)

65961. viesis 23.februāris 2003 19:03
0 0 Atbildēt

Nu tad vajg saliidzinaat ar Porsche 911 Turbo???? :))) :D

66052. viesis 24.februāris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

:-)))))

Mazda jau stipri pasen tika galaa ar ilgmuuzhiibu, taas 200 kilomailes vinjas gaaja jau 20 gadus, vai atpakalj. Taadeejaadi mazdenieki pieraadiija keramisko materiaalu lietoshanas perspektiivu autodzineejos. Tas, kopaa ar visai pienjemamu cenu, savulaik padariija RX7 par visvairaak pirkto sportcar ASV. Jebkursh cits auto ar saliidzinaamiem parametriem bija kudish daargaaks, bez tam RXmashiinas ljoti veiksmiigi gaaza visaadaas USA autosaciikstees.

Ah jaa: jau sen ir zinaams, ka Mazdas RX dzineejos ir jaalieto TIKAI mineraalaas motorellas, taads ir razhotaaja stingrs priekshraksts. Sinteetiku vai 1/2 sinteetiku lietoshana diemzheel nobeidz to dzineeju stipri aatraak ....

A VAZ dzineejos vaina bij visai vienkaarsha - zema izgatavoshanas kvalitaate, jamos taisiija VAZa RPD laboratorijaa, kur precizitaate diemzheel bij zemaaka, nekaa pamatrazhoshanaa. Kaut gan VAZ 2103 ar 2sekciju 150 ZS rotornieku gaajaa nemanjaa, iipashi virs 7500 apgriezieniem. Labus eksemplaarus vareeja griezt liidz 10 000. Taapeec savulaik RX7, ar kuru rallijaa veiksmiigi gaaza zviedrs Ingvars Karlsons, bij iesaukusji par "lidojosho motorzaagji", skanjas deelj , protams.

A galvenais miinuss jamajiem dzineejiem ir vaajaa bremzeeshanas speeja ar dzineeju - taadai mashiinai nepiecieshamas ljoooooti speeciigas bremzes...vai jaagaazh krustu shkjeersu :-))))

66072. viesis 24.februāris 2003 15:59
0 0 Atbildēt

thnx Kolenvalam ;) kārtējo reizi.

PS par tām minerālajām - nesen skatījos mazdu eļļu tabulu - tiešām, only mineral oil rotoriem....aber kā palasi ļoļiku prātojumus par 5W-xx un 0W-xx cik tās pārākas par 10W- ;)

66105. viesis 24.februāris 2003 22:53
0 0 Atbildēt

Sadus autinjus vajadzetu likt rallija ieksha, butu interesanti palukot,ka dzeki megina savaldit sadus monstrus.

Varbut ta mazda ka vnju tur zx vai rx ir atraka par S2 tomer diez vai izturigaka, un vismaz S2 kads latvija mak normali salabot a sitadu mazdu jasuta uz eiropu sacinit, un nedod Dievs vel kada detalja noplisis, menesiem bus jagaida, kamer atnaks ar kugi no Japanas.

66165. viesis 25.februāris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Ah jaa, piemirsu par taam mineraalellaam - iemesls ir vienkaarshs: rotorniekam ir taada specifiska lieta, kaa elloshana , ellu padodot tieshi pie rotoru berzes virsmaam, tur kur straadaa atsperotie bliivelementi. Dabiski, shii ella daljeeji sadeg turpat, daljeeji nokljuust izpluudee. Rotorniekiem izpluudes kolektors ir taads nesameeriigi liels un masiivs, taa uzdevums ir veel "dadedzinaat" visu , kas nav sadedzis dzineejaa., tai skaitaa arii atlikusho ellu. Ja taa nesadeg (kaut kaada sint zoste, piemeeram), katalizatoram strauji saak iestaaties kirdik (nesadegusi ella ir naave katalizatoram!), taa pretestiiba strauji aug, rezultaataa saakumaa saak paarkarst saakumaa "dadedzinaataajs", peec tam arii tie pashi bliiveejoshie elementi pashaa dzineejaa un kameru sienas, finaalaa luuk arii t.s. "mazais resurss". Pa celjam veel atkaujas lambada da zonda un taa...Uz shito daudzi ir noraavushies, domaadami "sinteetika, tas ir kruta". Tomeer ir gadiijumi (ne tikai rotorniekiem), kad veelamaak izmantot tieshi mineraalellu un ne tikai bliivsleegu deelj ...

A par tiem paaraakumiem ...muusu klimataa tur nekaada paaraakuma nav, vismaz 0W pret 5W. ja nu vieniigi taadaas dzineeju konstrukcijaas, kur ellas celjsh ir afigenna garsh no suuknja liidz galeejam ellojamam punktam. Bet taa starpiiba ir tik netverama ...iznjemot cenu :-)

68320. viesis 7.marts 2003 17:03
0 0 Atbildēt

Puishi puishi! shim biidelim resurs ir 350 000 km un vel viens moments... audi, bmw.......un citi iet citu celu... bet MAZDA tieshi izceljaas ar to kaa NAV SLABO!!! (Audi shiis bija neveiksmiigs meginaajums varat paskatites motormuzejaa tur ir viens ar NSU shilti ar kuru viss arii beidzies:)

75090. viesis 23.aprīlis 2003 1:13
0 0 Atbildēt

Iisteniibaa tas RENESIS dzineejs peec jaudas un griezes momenta raadiitaajiem ne ar ko neatshkjiras no 13B-REW dzineeja (taa, kas naaca peedeejaa RX-7 modelii - peec 1993. gada). Par to atgaazu "zaljumu" sheit Latvijaa vispaar nav ko runaat, bet ekonomiskums atkariigs tikai un vieniigi no braukshanas stila - ja pedaalis buus griidaa, vai veel labaak, auto tiks tjuuningots, tad degviela aizpluudiis kaa pa reni :) Bet kam gan vajadziigs "Golfinjsh" ar rotordzineeju un lepnu RX nosaukumu?

75091. viesis 23.aprīlis 2003 1:17
0 0 Atbildēt

Arii taa elektronika, kas neljaus jaunajam boliidam izsliideet, sanesties un visaadi citaadi jauki dreifeet pa shoseju, padariis to par galiigi neinteresantu autobaanju mantinju, kas kusteesies tikai taisnaa virzienaa un atspiediisies besiigos elektroniskajos ierobezhotaajos pie 250 km/h. Un tas arii viss.... Nekaada prieka... Tik vien kaa lepnums par jaunu modeli.

75092. viesis 23.aprīlis 2003 1:22
0 0 Atbildēt

Bet RX-7 ir KLASIKA! Vislabaak iegaadaat 1989.-1992. gadaa dzimushu iipatni ar nedauziitu kuzovu, nenojaatu manuaalo aatrumkaarbu (taas parasti ir tik izturiigas ka mieriigi panes iespaidoshanu ar visiem 400-600 zirgiem, nemaz nerunaajot par braukshanu ar standarta 200 kumelinjiem), nesalauztu piekari...

Tad nedaudz fanaatiska izpeetes un restauraacijas / paarbuuves / tjuuninga darba un Tu esi ticis pie vienreizeeja, neatkaartojama un naudaa nenoveerteejama ielas saciikshu auto :)

75093. viesis 23.aprīlis 2003 1:24
0 0 Atbildēt

Lai baidaas Porshe, Ferrari un Lamborghini!

Par taadiem kjeemiem kaa Lotus vai uz III Golfa platformas veidotais Audi TT nemaz nerunaajot....

75094. viesis 23.aprīlis 2003 1:30
0 0 Atbildēt

Ieluukojieties ieksh www.lszda.lv/crocodile/crocodile.jpg

Vai tad var nojaust kaads leciigs dzjeks savaa Porschee, Bembii vai veel sazin kaadaa kodeejaa, ka shis peleekais rupucis panjem 0-100 7 sek., bet turpinaajumaa 100-200 tam vajag atkal tikai 7 sek.? Un tas viss ir tikai saakums (nopirku sho Krokodilu ar nokautu, bet peec ilgas pierunaashanas katru riitu ar starteri veel iekustinaamu motoru, kas pat savu gulbja dziesmu nodziedaaja, atstaajot kaunaa dazhus leciigos).

75095. viesis 23.aprīlis 2003 1:31
0 0 Atbildēt
75096. viesis 23.aprīlis 2003 1:33
0 0 Atbildēt

Tagad shis (Krokodils) kraaj speekus un gaida RX-8 :)

Lai tik paraadaas Riigaa - man taadiem gadiijumiem jau noliktas zaales: restaureejot saforseeju to Vankelja dzineeju, arii Nitrosa balons jau iepirkts... ;)

75289. viesis 24.aprīlis 2003 1:00
0 0 Atbildēt

Un galu galaa - aizmirsu pateikt, ka visa taa juusu breekaashana, ir vai nav labums no Vankelja, atspeekojama ar sho:

1) rotors ir neaizstaajams ar to, ka ir tjuuneejams praktiski liidz bezgaliibai (+400 zirgi motora bloku neatverot, bet ja pastiprina caurejoshaas skruuves, tad liidz pat 700);

2) rotors ir UZTICAMS - taapeec jau to liek lidmashiinaas. Arii ar nokautu dzineeju veel var vilkt simtiem km, praktiski nekad neiekjiileejas, ko nevar teikt ne par BMW, ne Audi ne vispaar kaadu motoru ar vaarstiem, galvu, virzuljiem, klanjiem u.t.t. Pats esmu paarbaudiijis...

75291. viesis 24.aprīlis 2003 1:08
0 0 Atbildēt

3) konstrukcija elliigi vienkaarsha - kapremontu var veikt vienas dienas laikaa (ja ir materiaali - bliivplaaksnes - un rokas nav liikas). Fakts no dziives: kaads sportists Somijaa uztaisiijis sev saciikshu mashiinu (shoseja pa apli superkaariem - absoluuti briivaa klase). Caurulju raamis, attieciiga piekare un 5 sekciju Vankelis no Mazdas detaljaam. Katru vakaru peec brauciena viss motors tiek likts uz dekjiisha, katrs siikums nopuleets un paarbaudiits, otraa riitaa atkal vaalee saciikstees ar to pashu autinju... Protams, seerijveida RX-7 ir piebaazta ar ahuuno elektroniku, saakot no ieshprices un beidzot ar turbiinas vadiibu un visaadiem elektroniskajiem ierobezhotaajiem, tachu, kad tajaa visaa iebrauc, izraadaas, ka pusi var sviest nah--, jo tas tikai ekologjijai vajadziigs.

75292. viesis 24.aprīlis 2003 1:13
0 0 Atbildēt

Mans sapnis ir ielikt savaa Krokodilaa 3 sekciju (20B-REW) motoru, tachu tam vajadziigi vismaz kaadi 20 000 USD :(

Tas taapeec, ka tad jaaliek aftermarket dzineeja vadiibas kompis, jaamaina intercooler uz FMIC, jaaliek jaudiigs degvielas suuknis u.t.t.

Toties viiri, kas ar to speeleejushies, dabuujushi aaraa paari par 1000 ZS, un ar taadu mazu mashiiniiti, kas aareeji ne ar ko neizceljas, lepni un pa lielam apjaajushi visaadus monstrus, kaa Ferrari, Lambo u.tml.

75293. viesis 24.aprīlis 2003 1:18
0 0 Atbildēt

TIKAI NE VAARDA PAR EKONOMIJU, EKOLOGJIJU, SATIKSMES NOTEIKUMIEM, KRAVU PAARVADAASHANU...

Starp citu - tas par to kravu ir interesanti - pagaajushajaa vasaraa naacaas nopirkt velotrenazhieri, kas iepaktots palielaa kastee (apmeeram 1.60x0.80*0.5). Mans Pajero bija remontaa, taapeec naacaas to kasti no veikala uz maajaam vest ar RX-7 :) Bet - tavu briinumu - nolaidu aizmugures seedeklja atzveltni, pieliecu pasazhiera seedekli un kaste ievietojaas taa, ka pat bagaazhnieku vareeja normaali aizveert.

75295. viesis 24.aprīlis 2003 1:20
0 0 Atbildēt

Iists gjimenes auto - pats ar sievu prikshaa, beerni mazohistu seedekljos aizmuguree, bet sievasmaati veel var bagaazhniekaa ielociit :)

Vieniigi kakji un suni strikjiitii jaavelk liidzi ... :(

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā „nogremdēt”piecus apvidus auto un divus traktorus, glābjot vienu „Ņiva” (+ video) 1

Stāsts sākas ar to, ka makšķernieki (varbūt zvejnieki vai mednieki) ar „Ņiva” mēģina apbraukt stipri pielijušo ceļu pa pļavu. Tas viņiem neizdodas un automobilis iestrēgst dubļos. Glābt „Ņiva” dodas Hyundai Santa Fe, Chevrolet Niva, Nissan Navara, Toyota Hilux, kā arī divi traktori, taču neviens no viņiem mērķi nesasniedz. Lasīt vairāk

 

No 23 950 eiro - jauno "Volkswagen Polo GTI" jau var pasūtīt (+ foto) 15

2017.gada nogalē pasūtīšanai kļuvis pieejams jaunais "Volkswagen Polo GTI". Ar 200 Zs četrcilindru apveltītais hečbeks Vācijā maksās, sākot no 23 950 eiro. Lasīt vairāk

 

"Google" populārākie meklējumi Latvijā 2017. gadā: ss.com, X-faktors, EuroBasket 4

“Google” ir publicējis kārtējo meklēšanas gada pārskatu "Year in Search", kas piedāvā svarīgāko notikumu un populārāko tendenču unikālu atspoguļojumu, ņemot vērā Latvijā veiktos meklējumus. Šajā gadā, apkopojot datus, uzmanība tika koncentrēta uz populārākajām (trending) frāzēm, jo tieši tās atspoguļo šajā laikā notiekošo un aktuālo. Lasīt vairāk

 

Mēs viņus neredzam, taču jūtam - asistentu sistēmas jaunajā VW Crafter (+ foto) 1

Jaunās automašīnas vairs nav iedomājamas bez automātiskajām sistēmām, kas parūpējas par krietnu daļu autovadīšanas funkciju, palielinot autovadītāja komfortu un drošību. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti