1937.gadā Berlīnes automobiļu un motociklu izstādē Opel prezentēja divus jaunus modeļus ar modernām tehnoloģijām: Super 6 un Admiral.
Super 6 sākotnēji tika veidots kā vidējā luksusa segmenta automobilis, un tam bija kluss sešu rindā novietotu cilindru motors ar 2,5 litru tilpumu un 55 ZS jaudu. Turpretī luksusa segmenta modelim Admiral bija 3,6 litru sešu cilindru dzinējs ar lielu griezes momentu un 75 ZS jaudu. Abus motorus vienoja kopīga iezīme: tie bija aprīkoti ar augšējiem vārstiem. Super 6 un Admiral vārstus darbināja izciļņvārpsta ar cilindrisko zobratu pārnesuma piedziņu.
Jauno modeļu ienākšana tirgū sakrita ar Opel 75. jubileju, un tos gaidīja spoža nākotne. Super 6 nobruģēja ceļu arī populārajam 1938. gada Opel “Kapitän” modelim, kas bija aprīkots ar modernu 2,5 litru dzinēju. Pateicoties lielā Admiral debijai, Opel atgriezās luksusa automobiļu segmentā, tādējādi aizsākot Riselsheimā ražotu luksusa automašīnu tradīcijas.
Jaudīgs motors un pievilcīgas virsbūves formas
1937.gada februārī, tieši uzņēmuma 75. jubilejas laikā, Adam Opel AG Berlīnes auto izstādē atklāja divas ļoti augstvērtīgas automašīnas. Gan Super 6, gan izsmalcinātā Admiral konstrukcijas iezīmēja šīs auto markas nākotnes tendences.
Super 6 ir zīmīgs ar to, ka uzņēmums pirmoreiz kādā no saviem modeļiem izmantoja augšējos vārstus. Tos darbināja izciļņvārpsta ar cilindrisko zobratu pārnesumu, bīdstieņiem un balansieriem. Īsgājiena 2,5 litru rindā novietotu sešu cilindru motora jauda bija 55 ZS, un tas spēja sasniegt maksimālo ātrumu 117 km/h. Tomēr vēl svarīgāks bija tā 100 km/h ekspluatācijas ātrums, jo “atbilstība šosejai” bija modernā autoražošanas laikmeta galvenā tendence. Motors tika veidots stabilitātei pie lieliem apgriezieniem un spoži demonstrēja savu lielo griezes momentu, tā zīdaini līdzenā gaita un izcilā stabilitāte bija patiess Opel uzticamības pierādījums. Super 6 tālaika katalogā apkopotas šī modeļa stiprās puses: „Īpašības, kādas agrāk piemita tikai dārgām, jaudīgām sporta automašīnām, tagad, pateicoties Super 6 debijai, ir kļuvušas pieejamas arī vidējās klases segmentā”. Jaudīgais dzinējs padarīja Super 6 par dabisku izvēli motosporta cienītājiem. Ņemot par pamatu Super 6, tapa arī 65 ZS jaudīgā sportiskā apvidus automašīna, kas turpmāk guva uzvaras daudzās apvidus un garo distanču sacīkstēs, iegūstot vērtīgas balvas, piemēram, “Starptautisko Vācijas Alpu Brauciena” apbalvojumu.
Pircēji varēja izvēlēties gan četrdurvju sedana, gan kabrioleta versiju. No 1938.gada modeļu klāstu papildināja arī divdurvju sedans. Pretēji Opel Olympia, kas ar savu pašnesošo virsbūvi pirmoreiz parādījās 1935.gadā, Super 6 tika būvēts ar klasisko kastes formas rāmi un atsevišķu konstrukciju. Tas derēja tādiem neatkarīgiem ražotājiem kā Hebmüller, Autenrieth, Buhne vai Gläser, kas Super 6 modelim radīja individuālus rodstera vai kabrioleta tipa virsbūves risinājumus. Tālaika jaunā Super 6 reklāmas sauklis bija “jaudīgi dzinēji, pievilcīgas formas.”
Opel ar Super 6 turpināja savu līdera ceļu sešu cilindru segmentā un nostiprināja savu lielākā Eiropas autoražotāja lomu. Līdz tā pēcteča “Kapitän” parādīšanās brīdim 1938.gadā, tika saražots 46,453 Super 6 automašīnu.
“Pilnība ir skaistuma un spēka apvienojums”
Jaunais Opel luksusa automobilis Admiral tika ieviests tirgū vienlaikus ar vidējās klases modeli Super 6. Pateicoties savam bagātīgajam dizainam un elegantajam salonam, jaunais flagmanis atstāja paliekošu iespaidu. Tā dizainam raksturīgas plūdlīnijas, kas acīmredzami bija radītas iespaidojoties no art deco laikmeta mākslas. Opel savu modeļu spektra galvgalī izvirzīja luksusa segmenta pārstāvi, kas pirmoreiz nesa “Admiral” vārdu. Bez elegantās sedana versijas, kas maksāja 6,500 reihsmarku, piedāvājumā bija arī četrdurvju kabriolets par 7,000 marku. Tāpat kā Super 6, arī šeit virsbūvei tika izmantots pret vērpi izturīgs rāmis. Tas ļāva virsbūvju ražotājiem ieviest pašiem savus virsbūves dizaina risinājumus.
Pateicoties priekšējo riteņu “neatkarīgo atsperu” individuālajam atsperojumam, tika nodrošināts augsta līmeņa braukšanas komforts. Tā dēvēto “sinhronizēto Opel atsperojumu” papildināja hidrauliskie amortizatori un stabilizatori. ‘Banjo’ aizmugurējo asi papildināja semi-eliptiskais atsperojums, kā arī hidrauliskie amortizatori. Automašīnas piedziņu nodrošināja sešu rindā novietotu cilindru motors ar 3,6 litru tilpumu un 75 ZS jaudu. Admiral augšējo vārstu sistēma spēja izturēt ļoti augstu spiedienu. Opel ziņoja, ka automašīnas maksimālais ātrums bija 132 km/h, bet ekspluatācijas ātrums uz šosejas – no 110 līdz 115 km/h. Krāsains tālaika katalogs vēsta: “Augstu pilnību iespējams sasniegt apvienojot skaistumu un spēku.”
Admiral motors ne tikai izvirzīja jaunus standartus klusuma un uzticamības ziņā, bet turpmāk tika izmantots arī Opel Blitz modelī. Tādējādi trīs tonnas smagais Opel Blitz tika padarīts par kravas auto ar sava laika visizsmalcinātāko motoru. Tas arīdzan ir vienīgais Opel automobilis ar lielgabarīta augšējo vārstu un sešu rindā novietotu cilindru motoru. Pēc tam, kad no konveijera noripoja 6,404 automašīnas, šī modeļa ražošana tika pārtraukta, jo 1939. gadā sākās plaša karadarbība.
Opel panākumi luksusa segmentā turpinājās arī pēc kara, kad tika atsākta “Kapitän” un Admiral modeļu ražošana. 1948.gadā no konveijera noripoja pirmais pēckara “Kapitän”. Populārā Super 6 pēcteča “Kapitän” B ražošana tika pārtraukta tikai 1970. gada pavasarī. Jaunais Admiral, kas savu pēckara laika debiju piedzīvoja 1964. gadā, tika tirgots līdz 1977. gadam, un tas visās jomās turpināja sava lielā priekšteča tradīcijas.