Braucu, skatos un nesaprotu! 78

16.maijs 2003 8:30

Ļoti bieži braucu pāri VEF tiltam Juglas virzienā. Gadās to šķērsot, protams, arī aiz trolejbusa. Braucu, skatos un nesaprotu: Kāpēc trolejbusam ir jābrauc (lasi- jāvelkas) pa tramvaja sliedēm? Vai viņam vietas nepietiek?

Tāda sajūta ir, ka tas notiek speciāli, lai ieriebtu mums autovadītājiem. To vilkšanos pa tramvaja sliedēm vēl varētu kaut kā pieciest, bet trakākais ir tas, ka trolejbuss šķersojot tiltu turpina savu ceļu pa otro joslu (vai pareizāk sakot pa vidu abām joslām). Labā josla ir brīva, bet viņš nemaz nedomā pārkārtoties, mierīgi turpina savu ceļu pa vidu līdz pieturai pie VEF-a.

Šādu skatu vislabāk var novērot vakaros, ap 10.

Vienreiz mēģināju apdzīt, pa pusei uzbraucot uz sliedēm, bet nesanāca! Trolejbusa vadītājs man vienkārši neļāva to izdarīt. Viņš pārbrauca (speciāli) otrajā joslā un es biju spiest vilkties viņam astē, jo nevēlējos braukt pa tramvaja sliedēm.

Kāpēc viņi tā dara?? Vai kāds var izskaidrot?

Heris, iauto lasītājs

 
78 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
78794. viesis 16.maijs 2003 8:54
1 0 Atbildēt

Noteikti viņi tev grib ieriebt!

Bet ja tu padomātu, tad rezētu, ka tajā vietā trolejbusam

ir jāšķērso tramvaja vadi. Tas ir piņķerīgs savienojums, un

lai nenorautu vadus, viņi to veic lēnām.

Savukārt tā kā tu esi pasaules naba, tad jāatkārtojas,

tieši tev viņi noteikti grib ieriebt.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lada mašīnas tagad arī Čīlē 4

AvtoVAZ paplašinājis savas produkcijas noieta tirgu ar Dienvidamerikas valsti Čīli, kur šogad plāno realizēt līdz pat 400 automobiļu. Lasīt vairāk

 

Izgatavots Bugatti Chiron Nr`100

Varenauto ražotājs Bugatti izgatavojis un nodevis kādam klientam no Tuvajiem Austrumiem simto Chiron eksemplāru. Lasīt vairāk

 

258 (272 Zs) - Volkswagen laiž klajā Amarok pikapu ar Overboost funkciju 5

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pikapa Amarok jaudīgākās versijas ražošanu. Tā apgādāta ar 258 Zs jaudīgu V6 motoru un Overboost funkciju, kas īslaicīgi piegādā vēl 14 Zs. Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ noņem no ražošanas sedanu Lada Priora 5

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ nolēmusi pārtraukt sedana Lada Priora ražošanu, kas piedāvājumā ir kopš 2007.gada. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti