Renault Clio V6 tiek uzskatīts par jaudīgāko kompaktklases sērijveida auto pasaulē. Zem Clio V6 motora pārsega gozējas 3 litru V6 motors, kas sasniedz 254 Zs jaudu. Jaunais Clio V6 ir ieguvis sportiskāku ātrumkārbu un piekari, kas “mazajam spēkavīram” ļauj attīstīt 255km/h.
Bez ievērības nepaliek arī fakts, ka motors ir novietots uzreiz aiz sēdekļiem. Šī konstrukcija nodrošina ideālu izsvarojumu un vadāmību. Noteikti jāpiemin, ka visa jauda tiek pievadīta uz aizmugurējiem riteņiem.
Ārēji Clio V6, pēc ekspertu domām, tikpat kā neatšķiras no parastā Clio, ja neskaita dubultos Xenona lukturus, gaisa uztvērējus sānos, masīvo bamperi un pa vidu uz priekšējās restes novietoto Renault markas zīmi. Auto ir aprīkots ar 18 collu alumīnija O.Z. diskiem, Bosch ABS bremžu sistēmu un ventilējamiem bremžu diskiem. Protams, padomāts arī par to, lai Clio no aizmugures izskatītos sportiski. To grezno divas pa vidu novietotas bamperī iebūvētas izpūtēja trubas, kā arī bamperī iebūvēta reste.
Iekāpjot mazajā “spridzeklītī” ieraugām ādas sēdekļus, kā arī ādas stūri. Protams, neiztikt bez alumīnija apdares materiāliem - pedāļu uzlikām, ātrumpārslēga u.c. patīkamiem sīkumiem.
Runājot par aprīkojumu, Renault Clio V6 nav nekāds atpalicējs. Auto ir aprīkots ar lietus un gaismas sensoriem, borta kompjūteru ar digitālo paneli un klimata kontroli. Kā pamataprīkojumu vēl varam minēt radio un sešu disku mainītāju, kuru varam parocīgi “darbināt” ar stūrē iebūvēto tālvadības pulti. Bez ievērības nevar palikt tādā patīkama lietiņa kā elektriski regulējams vadītāja sēdeklis.
Šis divvietīgais kompaktklases auto noteikti nebūs piemērots praktiskam cilvēkam. Interesanti izvietots bagāžas nodalījums, proti, jaunajam Clio V6 tie ir veseli divi - gan priekšā, gan aizmugurē. Slēpes vai klavieres ar Clio V6 pārvadāt nevarēs, taču nelielai ceļojuma somai un vēl dažiem sīkumiem vietas pietiks.
Sagatavots pēc http://www.auto-news.de/
Shearer
Vispār jau Clio nav kompaktklase. Renault kompaktklase ir Megane. Bet Clio jau ir mazā.