Sestdien - standartauto rallijs “Milzis 2003” 10

 
5.septembris 2003 8:53

Sestdien, 6.septembrī Cēsu rajona Priekuļos tiks dots starts Latvijas standartauto rallija čempionāta 6.etapam – rallijam “Milzis 2003”. Tas vienlaicīgi būs arī Igaunijas meistarsacīkšu posms, tāpēc kuplā skaitā ieradīsies arī ziemeļu kaimiņi.

Tādējādi turpināsies principiālais Latvijas un Igaunijas standartauto rallistu duelis, kas jūlijā aizsākās Igaunijas pilsētā Vasalemmā, kur notika viens no abu valstu čempionāta etapiem. Toreiz rallijā “Suveralli 2003” uz starta stājās 109 ekipāžas, tostarp arī 22 no Latvijas. Šis rekords “Milzī 2003” gan netiks pārspēts, tomēr rallija organizatori autoklubs “TBM” paredz, ka 217,18 km garajā distancē dosies aptuveni 90 ekipāžas. Patīkami, ka skaitliskas pārsvars būs Latvijas pusē – to neapšaubāmi sekmē demokrātiskā dalības maksa (Ls 20), kas ir uz pusi mazāka nekā citos Latvijas standartauto rallija čempionāta etapos. Tiesa, tiem kas vēlēsies pietiekties startam tikai sacensību dienas rītā, nāksies šķirties no divarpusreizes lielākas summas. Rallija, kura centrs atradīsies Priekuļos pie hoteļa “Tigra”, rīkotāji distancē iekļāvuši deviņus papildsacensību posmus, no kuriem viens būs regularitāte. Garākais ātrumposms , kas dalībniekiem būs jāveic divreiz, būs 1,74 km garš un tas risināsies Tepera krosa trasē Smiltenē. Lai padarītu sportistu dzīvi sarežģītāku, ātrumposma pirmā trešdaļa virzīsies pa asfalta segumu. Divreiz būs jāveic arī 0,99 km garais ātrumposms Smiltenes kartodromā. Lielu interesi izraisa ātrumposmi “Vecsuži” (1,38 km), kas risināsies uz kopējai satiksmei slēgta grants ceļa un “Auciems” (1,11 km) – no ziemas daudzcīņas labi zināmajā paralēlā slaloma trasē. Pāris ātrumposmi būs izvietoti pamestos lidlaukos. Pirmās automašīnas starts pl. 10:30. Rallijs “Milzis 2003” būs lieliska iespēja Latvijas sportistiem revanšēties par smago sagrāvi Vasalemmā – uz Igaunijas braucēju, vai varbūt pareizāk teikt tehnikas fona, mūsējie “Suveralli 2003” izskatījies vāji. Tomēr pat savās mājās mūsu ātrākajiem braucējiem būs grūti cīnīties ar spēcīgākajām Igaunijas ekipāžām, kuras brauc ar pēdējo modeļu “Mittsubishi Lancer Evo” un “Subaru Impreza” automašīnām. Rallijs “Milzis 2003” ir Latvijas standartauto rallija čempionāta priekšpēdējais etaps. Tomēr iespējams, ka jau sestdienas vakarā Priekuļos varēsim kronēt jaunos čempionus, jo ļoti tuvu zelta medaļu izcīnīšanai pilnpiedziņas klasē ir jelgavnieki Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits, bet klasē līdz 1600 kub.cm. kurzemnieki Andris Andiņš/Māris Ešmanis. Latvijas čempionāts standartauto rallijā Kopvērtējums pēc 5. (no 7) posma Pilnpiedziņas klase A. Maļavkins/A. Šilabrits 95 punkti, R. Vuguls/N. Vuguls 80, M. Vītols/E. Stankēvičs 51, M. Kondrovs/M. Ozoliņš 41, A. Neļķe /J. Keterliņš 41, A. Ušakovs/M. Bernands 30. Klase virs 1600 kub.cm. M. Meldrājs/G. Vītols 70, M. Skulte/M. Boikovs 66, A. Dimants/A. Jansons 63, M. Freibergs/I. Siliņš 52, O. Ošāns 46, A. Berķis/V. Vitkovskis 40. Klase līdz 1600 kub.cm. A. Andiņš/M. Ešmanis 90, E. Trūps 62, M. Kairis/N. Orlovs 47. LAF Standartauto komisija
 
Visi komentāri
 
95372. viesis 5.septembris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Normaali standartauto - jaunaakais Mitsubisi un Impreza. Veca patiesiiba - kam nauda, tas valda, ko tad es, vienkaarshs mirstiigais ar savu standarta golfu..

95387. viesis 5.septembris 2003 10:58
0 0 Atbildēt

to Stupicz:

nu taa gan nu nav. Tie pashi Aivari ar savu veco Audi 80 dazhu labu Imprezu un Mitsubishi noliek pie vietas :)

Golfi un Imprezas brauc dazhaadaas klasees, tas taa starpcitu...

95391. viesis 5.septembris 2003 11:16
0 0 Atbildēt

Jaaaizmet uz auciemu paluureet buus, tipa taa trase paplashinaata un pagarinaata esot!

95392. viesis 5.septembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

Nevis dazu labu, bet gandriiz visus!

95429. viesis 5.septembris 2003 13:42
0 0 Atbildēt

Aivari Igaunijaa palika tikai 7tie absoluutajaa AFAIR... a pie mums tikai viena impreza brauc (taisa trikus driizaak :) ) un 0 evoluuciju... tas, protams, nav noniecinaajums!! esmu paarliecinaats ka, ja vinjiem buutu labaaks auto, tad pretiniekiem buutu visai maz izredzhu...

JZ

95431. viesis 5.septembris 2003 14:06
0 0 Atbildēt

Sestdien ta redzees, kaa shiem veiksies!

95443. viesis 5.septembris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

a kur auciemaa taa trase ir ???

MaD

95491. viesis 6.septembris 2003 17:00
0 0 Atbildēt

Vēlu veiksmi Kristenai :)

95514. viesis 7.septembris 2003 19:06
0 0 Atbildēt

rallis bija izveidots labs un arii tuvinaats lielajam rallijam baigi labaa bija peedeejaa auciema trase labas bija arii kartinga un krosa trases. Taa jau ir ko tad mees ar vecu AUDI vareejaam ciinieties ar Jauniem Subaru vai michubishi.

95515. viesis 7.septembris 2003 19:17
0 0 Atbildēt

To helix - Tavs veeleejums paliidzeeja ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti