Dakara 2004 - Visi Latvijas autobraucēji to paveica! 12

 
18.janvāris 2004 15:36

18. janvāris, 2004 - 13:46. Visas Latvijas autobraucēju ekipāžas, kas šī gada sākumā startēja OSCar debijas sacīkstē Dakara 2004, ir sasniegušas pēdējā ātrumposma finišu!

Laikā, kad finišā ir 60 automašīnas, Dakaras 2004 kopvērtējums Latvijas sportistiem izskatās šādi:

29. - 346 - Andris Dambis / Ainārs Princis 89:52:03
34. - 247 - Jānis Āzis / Valdis Purvinskis 94:26:34
41. - 326 - Jānis Naglis / Krišjānis Caune 100:45:21
44. - 345 - Andris Lukstiņs / Ivars Krauklis 101:25:50

"Pirmo reizi Dakarā (First Time)":

Pos.Dos.Name
1346DAMBIS / PRINCIS
2347AZIS / PURVINSKIS
3326NAGLIS / CAUNE
4345LUKSTINS / KRAUKLIS
5292BAS / BONJEAN
6307ANFRYE / NICOLAS
7281JOBIN / BOURGNON
8325GALAN PEREZ / SUANZES
9297KRAJNC / PRISLAN

www.osc.lv

www.dakar.com

 
Visi komentāri
 
111605. viesis 18.janvāris 2004 15:51
0 0 Atbildēt

URAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Tankists

111606. viesis 18.janvāris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

No tā stulbā raksteļa jāsaprot, ka Saukāns un Zariņš nav Latvijas autobraucēji?

111607. viesis 18.janvāris 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Zjel ari Janku:-(

111610. viesis 18.janvāris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

EEE. Sanaak ka muuseejie ir vienkaarshi super nobraukushi !!! Pirmaas triis vietas starp "rookie" ??? Labais, naakoshgaf tikai uzvara!!! :)))

111613. viesis 18.janvāris 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Visu cienju, bet visvairaak zeel Vintera, super, malacis dzeks!

111614. viesis 18.janvāris 2004 17:42
0 0 Atbildēt

Baigi labi taa tik turet un tehnika mepievils,brauceji brauks kaa daudzi shumaheri tad musejie tochna bus pirmie.Taa tik turet

111618. viesis 18.janvāris 2004 18:45
0 0 Atbildēt

Jauki. Lai nākamgad Vinters arī šajā sarakstā.

111627. viesis 18.janvāris 2004 19:49
0 0 Atbildēt

OSCar veel nedaudz uzlabot un tad toch pa desmitnieku vien dziivosim. Naglja Pajeers ar pavelk un muuseejie brauc kaa monstri.

Naakamgad izaardiisimies kaartiigi!

111642. viesis 18.janvāris 2004 22:22
0 0 Atbildēt

Gods un slava Dambim kas tik labas mašīnas uzbūvēja. Visas tika līdz galam. Nākamgad tik bisķi jaudīgākas jāuztaisa un būs pavisam labi. Un galvenais, ka pieredze būs. Vinters nākamgad desmitniekā vai pieciniekā būs noteikti... Šogad tikai bija tāda iepazīšanās, nākakmgad nopietni jācīnās.. Vēlu veiksmi!

111688. viesis 19.janvāris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

kas tas par Nagli ?

vai privatizācijas ?

paskaidrojiet lūdz kurš zin ?

111698. viesis 19.janvāris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

A tu ko nezinaji? Tas pats tas pats. Vish visu ir noprihvatizejis, tagad var atdoties Dakarai.

111735. viesis 19.janvāris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Bet Lukstiņš tikai ar ceļa nodokļiem vien tiek uz Dakāru. Taads smaidīgs vienmēr ir. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti