Četrus gadus atpakaļ ražot sāktā C klases Mercedes-Benz pārdošanas rezultāti krītas... Tomēr kompānijā nemaz nesteidzās ar šī modeļa "feislifta" izlaišanu...
Ārēji jauno auto viegli varēs atšķirt pēc jauna bampera ar lielu "gaisa savācēju", kā arī jaunu radiatora resti. Bez tam, Classic un Elegance versijas tiks papildinātas ar jaunām hromētām sānu uzlikām un aizmugurējo bamperi, kādus agrāk uzstādīja tikai Avangard versijām.
Tagad C klasei jau sērijveidā būs 16" riteņi ar 205/55 R16 riepām. Ritošās daļas modernizācija notikusi zem devīzes Direct Control un skārusi amortizatorus, atsperes, stūres iekārtu un pārnesumu kārbu. Modernizācijas mērķis bija uzlabot automobiļa vadāmību, nepasliktinot komfortu. C320 un AMG versijas saņems pārnesumu kārbu ar saīsinātu pārnesumu sviras gājienu, kas piedos tam vēl vairāk sportiskuma.
Bet visvairāk izmaiņas varēs atrast salonā, kas pilnībā modernizēts. Panelis tagad sastāv no četriem mērinstrumentiem, kas atgādina hronometru. Starp spidometru un tahomentru izvietojies borta datora displejs, kurš vadāms ar taustiņiem uz stūres. Interesanti, ka pat Classic versijas stūrei būs koka "apdare". Savukārt kupejai būs cita stūre - trīsspieķu ar hroma apdari.
Kompānija palielinājusi arī dzinēju klāstu - gan sedanam, gan universālam. Parādījies 4 cilindru, 2,3 litru kompresora dzinējs - ar 192 Zs jaudu. C220 CDI jauda izaugusi no 140 līdz 150 Zs. Jaunie sešcilindru dzinēji būs pieejami tikai SLK un C klasei uzstādīti netiks. Bez tam, visas versijas aprīkotas ar bi-ksenona gaismām, jaunu audiosistēmu, integrētu navigāciju, bet top versijai būs arī DVD navigācijas sistēma ar lielu monitoru Command System.
Šī modeļa maiņa notiks 2007. gadā. Cenas: no 28.000 eiro (C 180K) līdz 65.000 eiro (C55 AMG).
iauto // autonews.ru
298.000 eiro par c180k?!!? *******!!!