Apendicīts starp Dignājas un Bauskas ielu 42

15.jūnijs 2004 9:14

Tas būs mans novērojums, bet varbūt ne tikai mans. Dzīvoju Rīgas pievārtē, Bauskas virzienā. Ik rītu, dodoties uz darbu un vakaros mērojot ceļu atpakaļ, gribot negribot jāsaskaras ar vienu lielu un nepatīkamu problēmu - Ziepniekkalna ielas krustojums ar Bauskas ielu.

No rītiem, virzienā uz Rīgas centru, ja gribi būt godīgs pret pārējiem autovadītājiem, vari gaidīt.... ilgi, lai tiktu pāri Bauskas ielai. Vakaros - rinda jau no Antenas ielas līdz Bauskas ielai. Nav jau grūti pastāvēt, rinda arī nav pārākā, salīdzinājumā ar Juglu, bet tas viss kaut kā nesakarīgi. It kā bez iemesla.

nelaimeB.jpg

Ja iedziļinās un pavēro to, kas notiek, atklājas arī iemesls. No rīta, tie kas negrib stāvēt rindā, met cilpu un pa šo "piedēkli" starp Dignājas un Bauskas ielu, bez kreņķiem var tikt visiem priekšā. Nav jau nekas nosodāms, jo nav aizliegts tā darīt. Tikai viena liela daļa kreņķīgo stāv uz Ziepniekkalna ielas un gaida savu kārtu, lai tiktu pār Bauskas ielu.Tas tā - virzoties uz centru.

Vakarā atkal tas pats! Tikai šoreiz nevis tie, kas met cilpas lai apbrauktu citus, bet "mācībnieki"! Var jau saprast arī viņus, kaut kur un kaut kad tak jāsāk apgūt braukšanas iemaņas. Vienīgi, vai pašas karstākās sastrēgumstundas ir tās labākās? Pēcpusdienā gandrīz visi "mācībnieki" mēģina izgriezties pa šo krustojumu tādos kā astotniekos (kartē ar raustīto līniju). Ļoti mierīgi, bez liekas steigas, tā lai nevienam netraucētu. Visi pa labi uz Bauskas ielas un lēniņām, lēniņām uz Ziepniekkalna ielu. Tad, vai nu atkal pa labi uz Statoil, vai cilpa, un pa otru joslu atpakaļ uz Bauskas ielu. Traks var palikt gaidot, kamēr izdomās uz kurieni braukt!

Vai šo mistisko posmu (apmēram 150 – 200 m) nevar aiztaisīt ciet? Nu vismaz izveidot par vienvirziena ielu ar iebraukšanu no Bauskas ielas? Tad vismaz tiem, kas šeit dzīvo ir piekļūšana pie mājām. Pārējiem - uzlabotos satiksme, jo visi kļūtu nedaudz vienlīdzīgāki.

iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
130324. viesis 15.jūnijs 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Pilnīgi stulbs raksts, es ar katru dienu tur braucu un daru no rītiem tieši pēc tava apraksta.. Ja tu to 150-200 uztaisīsi par vienvirziena, tad viņai nebūs nekādas jēgas..

Ja tie kas stāv un gaida ir tādi auni, ka nesaprot, ka to posmu var izbraukt savādāk, tad lai sēž un kūko pirms sliedēm...

PEACE

130327. viesis 15.jūnijs 2004 9:32
0 0 Atbildēt

paga paga - es nesapratu - ja no riitiem ir rinda uz riigas centru, tad kuraa vietaa tieshi tiek mesta taa cilpa ???

130328. viesis 15.jūnijs 2004 9:36
0 0 Atbildēt

blin autors nevareeja vismaz 2 bildes ielikt ?

130330. viesis 15.jūnijs 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Es to vietu pazīstu kā savu kabatu, bet no bildes es pats acis samežģiju, nezinātājam grūti orientēties..

130331. viesis 15.jūnijs 2004 9:41
0 0 Atbildēt

To korkji jau uztaisa tie kas met to cilpu

130332. viesis 15.jūnijs 2004 9:42
0 0 Atbildēt

2 F323F - mosh tu kaa zinaataajs vareetu paskaidrot ... (neuztraucies, me tur nebrauc - nebuushu tev konkurents) ... savaadaak, galiigi nejeedziigs raksts :(

130333. viesis 15.jūnijs 2004 9:44
0 0 Atbildēt

bet tur tā lieta iet krietni ātrāk, un tas, kurš no rīta negrib kustināt rokas un kājas, lai sēž tajā korķī..

se sen neesmu tur sēdējis, jo katru rītu metu cilpu, un aizliegts tas nev, arī sirdsapziņa netīrāka nepaliek..

130334. viesis 15.jūnijs 2004 9:49
0 0 Atbildēt

Es vareetu meeģinaat izstaastiit kaa tur i: Braucam no riita pa ziepniekkalna ielu, kaut kur starp šautuves un vauskas ir apgrieziens tur apgriežamies un tad pa labi uz dignaajas uzreiz veelreiz pa labi un tad krustaa veelreiz pa labi uz bauskas un tad jau pa kreisi uz muukusalas

130336. viesis 15.jūnijs 2004 9:58
0 0 Atbildēt

2 subaru

Nu tā: Visi brauc pa Ziepn ielu(no labā apakšējā stūra) tā iela ir ar zaļo salu pa vidu, kad es nonāku, apmēram, starp Šautuves un Bauskas ielu, tad metu riņķī, kur atļauts, sanāk, ka pabraucu atpakaļ pa Ziepn ielu, tad griežu uz to Dagnijas no Ziepn ielas (tur uz stūra Staķiks) un tad griežu uz to ielu, kura norādīta ar bultām, braucu pa viņu līdz Bauskas ielai, tad pa labi, pēc tam pa kreisi uz Mūksalas ielu..

Ieguvums tāds, ka apbraucu visus tos, kuri stāv uz Ziepniek ielas pirms Bauskas ielas, tādejādi apbraucu apmēram 16 mašīnas , kuras sastājušās divās rindās pa 8ņām..

130337. viesis 15.jūnijs 2004 10:02
0 0 Atbildēt

nu skaidrs ... taa kaa es to vietu no galvas nezinaaju, tad arii nesapratu, kur var apgriezties, jo kartee jau nav ieziimeeta taas apgrieshanaas vieta ...

to autors - a kas tev skauzh ka citi var aatraak apbraukt ?

a par maaciibniekiem - tas gan - *******asii apkaart ar 30 km/h un bremzee visu satiksmi ...

130338. viesis 15.jūnijs 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Varbut sviesta celonis ir tas ka galvenā iela ir Bauskas, bet lielākā satiksme ir pa Mūkusalas - Ziepniekalna ielu.

Varētu samainit prioritātes, bet , atkal bet, tramvajs, tam varētu...

Viennozīmigi tas ir probematisks krustojums ko nevar viennozīmigi atrisināt.

130341. viesis 15.jūnijs 2004 10:10
0 0 Atbildēt

Apgriešanās vieta ir uz Ziepn ielas posmā starp šautuves un Bauskas ielu, apmēram pa vidu..

130342. viesis 15.jūnijs 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Logisks spriedums, bet Rigas kungiem tas varetu neintereset. Vini jau dzivo Baltezera.

130343. viesis 15.jūnijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Nu šī jau nu nav problēma, par kuru būtu jādiskutē...

Citās veitās ir daudz trakāka situācija, kur tiešām būtu jāliek kādi prāta ieguldījumi, man liekas, ka neviens no stāvošajiem ilgāk par 5 min nav tur nostāvējis..

130344. viesis 15.jūnijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

F323F

aiztaisītu ciet to posmu kur var apbraukt riņķī uzreiz korķis mazinātos!

---> Tu apbraucot to posmu aizej kā viena mašīna, kamēr korķī stāvētāji būtu aizgājuši DIVI!!! un ko tu vinnē - 1minūti maximums (protams gadās arī vairāk).

Bet kāda starpība, jo pēc tam atkal ir jāstāv korķī pie riņķa!!!

GRIBI ĀTRĀK AIZBRAUKT UZ DARBU - IZBRAUC ĀTRĀK. Šito vietu izbraucot līdz 7:30 galamērķi var sasniegt vismaz 2x ātrāk!

KAROČ GAIDAM DIENVIDU TILTU :))))

130345. viesis 15.jūnijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Ā tātad F323F Tu esi viens no tiem idiotiem, kam uz pārējiem uzspļaut... SKAIDRS!!!

Man nebūtu nekas pretī tiem lavierētājiem (lasiet - idiotiem) kā F323F, ja vien viens tāds lavierētājs neaizkavētu vismaz 3-4 normālus braucējus uz Ziepniekkalna ielas. Tikmēr, kamēr lavierētājs no Bauskas ielas nogriežas atpakaļ uz Ziepniekkalna ielu, pāri Bauskas ielai varētu pārbraukt 3-4 autiņi. Bet tā nevar, jo jādod ceļš... Tā tie sastrēgumi tur rodas.

p.s. atrisinājums ir vienkārš - juzliek zīme, ka no tās mazās ieliņas uz Bauskas ielu drīkst griezties tikai pa kreisi. Tie kas vēlēsies nogriezties pa labi varēs braukt uz Ziepniekalna ielu tur apgriezties braukšanai pretējā virzienā, un tad jau uz Bauskas ielas nogriezties pa labi.

130346. viesis 15.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

2Kauss

Ja nepatīk stāvēt sastrēgumā un no rīta ir tik grūti pavingrot, tad izbrauc agrāk..

Zinu, ka daudzi man piekritīs, ka + viena minūte šeit ir +5 minūtes citā veitā, jo pa salu tiltu ar močī un vismaz 1 minūtē tur saskrien krietni daudz mašīnīšu..

130348. viesis 15.jūnijs 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Nu tad sēdiet savā korķī un bubiniet, man ērtāk un izdevīgāk ir apbraukt, sanāk kaut kā čerez žopu, bet ātrāk..

130349. viesis 15.jūnijs 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Pareizi Kauss teica - celieties agrāk, ja nepatīk stāvēt pirms sliedēm, bet es celšos vēlāk un apbraukšu pa ščērsieliņām..

130350. viesis 15.jūnijs 2004 10:54
0 0 Atbildēt

F3..

tu lasīt māki? es teicu, ka stāvu sastrēgumā?

ir zināmas labākas vietas kā apbraukt to probku nemaz nevingrojot un tie kas tur riņķo ir šaurpierītes domātāji, kuriem no radošās domāšanas nav nekā!

labi ka tev darbā ir duša un no rītiem vari vingrot!

130352. viesis 15.jūnijs 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Kauss

Caur Rāmavu nav ātrāk - ir pārbaudīts..

tikai šaurpierītes tālāk par "vingrošansa" vārda nozīmi neko nezin - taisnie domātāji..

130353. viesis 15.jūnijs 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Kauss

Ļoti labi, ka tu zini kā ātrāk izbraukt/apbrauk, ļoti labi, ka es zinu kā, karoč nav problēmu, lai tie kas negrib, noslinko, tad lai sēž un bolās.. man viņi netraucē, pirmajā vietā ir kārtīgi izgulēties - to arī cenšos ievērot..

130354. viesis 15.jūnijs 2004 11:03
0 0 Atbildēt

he he he

caur Rāmavu 100% nav ātrāk! Kā vispār var ienākt prātā to posmu braukt caur Rāmavu... ha ha ha

un tad pāri Daugavai tu brauc pār VEF tiltu? :D

130355. viesis 15.jūnijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

Kauss, vai tur Valdlauči vai kas..

Auns gan tu esi, ja peldi uz Rīgu..

130359. viesis 15.jūnijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Kausam skauž, ka viņš vairs nav tik jauns un galīgi pelākā viela maz ir palikusi galvā, tapēc vienīgais, ko tu sastrēgumā sēžot, ieraugot kā es tevi apbraucu, nodomā - lai tie jaunie skrien, ko tad es vairs spēju..

130364. viesis 15.jūnijs 2004 11:34
0 0 Atbildēt

kauss - auns laikam ?

kaads sakars VEF tiltam un daugavai ???

130365. viesis 15.jūnijs 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Shis raxts jaadresee Rigas domes satiksmes departamentam. Tas nekaadaa gadiijumaa neattiecas uz satiksmes noteikumiem. Jaa RD SD ir taa izdomaajis tad vadiitaajiem jaariikojas saskanjaa ar CSN un savus ierosinaajumus satiksmes uzlaboshanai shajaa posmaa jaasuuuta konkreetai pashvaldiibai kas ar to nodarbojaas.

130370. viesis 15.jūnijs 2004 12:09
0 0 Atbildēt

323f - ko tu vēl par mani vari pastāstīt? :)))

cikos Tu brauc tajā vietā?

un tad man rodas jautājums vai pēc tava manevra nesanāk izdevīgāk braukt pa kreisi gar CSDD un tad gar Mūsa Motoru, jo kur Mūkusalas iela pienāk pie riņķa katru rītu arī ir baigais korķis?

btw kā tu pārbaudiji, ka caur Valdlaučiem nav ātrāk?

130372. viesis 15.jūnijs 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Gar CSDD nav izdevīgi, jo tad pie salu tilta apļa šā vai tā ir jāstāv + riņķis baigis sanāk (arī mēģināts variants)

Braukt sanāk pēc astoņiem, kādas 20 pāri.. Esmu mērijis lika ziņā visus variantus, Pa Ziepniekalna ielu var normāli atvilkt, bet Caur Valdlaučiem ir satiksmīte, dudzi brauc uz darbu, griež no pagalmiem laukā, kamēr ieskrienas - tas viss bremzē satiksmi, par mikriņiem nerunāsim, kuri met pa bremzēm uz katru rokas kustību..- lielāks riska faktors avārijām, taču pa bauskas soseju - var ātri braukt, īpaši neapdraudot sevi un citus - menti no rītiem tur nekad nav, kas bremzētu satiksmes intensitāti.

Nev domas kādu nolikt..

130374. viesis 15.jūnijs 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Viesis. Es no ríta ká izbraucu no Baloziem, tá atkaríbá no plúsmas uz Rígu eju vai nu uz Ziepniekkalna ielu, vai cauri Valdlauçiem pa veco Bauskas celu gar piena kombinátu; no Bauskas ielas pa labi gar upi uz salu tiltu.Bez problémám.

130377. viesis 15.jūnijs 2004 12:50
0 0 Atbildēt

viesis 15.06.2004 12:34

Nabadziņš, neapskaužu ka jums katru rītu jāmauc ārā uz bauskas šos no sava pagrieziena, esmu no draugiem dzirdējis visādus extrēmus vriantus..:)

Bet tagad laikam tur taps luksofors..

130382. viesis 15.jūnijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

Mans risinajaums buut saads. uzz sii kruitojuma uzstaadit luksaforu un maniit prioritaates. vislaik luksofors vareetu degt mirgojosaa dzeltajajaa rezima, bet akd paraaditos tramajs varetu iedegties sarkanais tiem kuri brauc pa ziepnieklana ielu. + vel vajadzetu uztaisiit aa, lai tie kuri brauc no raamavas vareetu vislaik izdariit labo.

130384. viesis 15.jūnijs 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Pats katru rītu sēžu šajā sprūdulī!!! Pietiktu, ja likvidētu to stulbo apgriešanās vietu uzreiz aiz Šautuves ielas braucot uz Rīgas centru, pirms krustojuma ar Bauskas ielu!!!! , dēļ viņa veidojas rindas uz Mūkusalas ielas (no rītiem), virzienā no centra un uz Ziepniekkalna ielas, virzienā uz centru, pie krustojuma ar Bauskas ielu!!! Daudz jau nemaz nevajag, nomainīt zīmi, un pāris dienu padežuŗrēt policistam!!

130386. viesis 15.jūnijs 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Mācībniekam, kas brauc lēnāk par plūsmu - tauri pakaļā bez želastības! Iecietība? Kur ir mācībnieku iecietība pret pārējiem - CSN skaidri un gaiši pateikts, ka macībnieki drīkst rādīties uz ielām tikai, kad ir pietiekami apguvuši braukšanas prasmi. Viena no pietiekamas braukšanas prasmes sastāvdaļām ir spēja iekļauties plūsmā!

130392. viesis 15.jūnijs 2004 14:29
0 0 Atbildēt

2 Sandis_UR 15.06.2004 13:18

no raamavas puses labais pagrieziens uz salu tilta pusi arii ir bez probl, jo tas jau notiek kaadu gabalinju pirms rakstaa mineetaa krustojuma :)

130415. viesis 15.jūnijs 2004 17:57
0 0 Atbildēt

Sandis_UR

nu tas nu gan bija nepadomats risinajums!!! cik tad ilgi buus jaastaav, lai tiktu tur paari???

jaa un no Balozu pagrieziena bija interesanti maukt aaraa! It seviski kad no centra puses nenaak masiinas un tad preteejo joslu vareeja izmantot kaa ieskriesanaas joslu... uh...

130433. viesis 16.jūnijs 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Es pats arī šad tad veicu minēto manevru, bet kopumā varu teikt ka īsti saprātīgs tas krustojums nav. Jo tie kas tur apbrauc pārējos, aizkavē no divām joslām braucošos. Pie tam šorīt ievēroju, kaut kā baigi daudz griežas no centra uz Valdlaučiem - laikam Unibanka atstāj savu iespaidu. Līdz ar to šķērsot Bauska ielu iebraucot Rīgā ir grūtāk. Varbūt tas bija tikai sorīt...

sašs

130652. viesis 18.jūnijs 2004 8:54
0 0 Atbildēt

1) Idiots tas, kurš grib kaut ko aiztaisīt ciet... Taisni labāk ja plūsma nedaudz sadalās...

2) Nu tos mācībniekus gan varētu no turienes aizvēkt - lai viņi ņemas pa Ziepniekkalna pusi, tur nav tādu korķu.

3) Vai tiešām ir pāri Rīgas Domes spēkiem pārbūvēt to krustojumu par divlīmeņu? Lielo Dienvidu tiltu varēs pacelt, un šito štruntiņu ne?!?

130829. viesis 18.jūnijs 2004 22:35
0 0 Atbildēt

no balozhiem izbraucot ~7:10, valejam pa ziepniekalna ielu, jo tur diezgan tuksh, un ~7:20 esam jau pie akmens tilta (katra riita marshruts :))

131314. viesis 29.jūnijs 2004 15:26
0 0 Atbildēt

Es no Baloziem izbraucu ~7:20 braucot pa Ziepniekkalna ielu nav nekaadu sastreegumu un ~7:30 jau esmu uz Krasta ielas

132270. viesis 7.jūlijs 2004 21:56
0 0 Atbildēt

labāk to mazo ieliņu uztaisīt pa vienvirziena uz bauskas ielu ar vienu joslu pa labi otru pa kreisi,jo uz bauskas lai tiktu pa kreisi ir jāstāv tajā pašā rindā kuri griežas pa labi!

140017. viesis 16.septembris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Raksti un komentāri par šo krustojumu un apbraukšanu, jau pāris gadus tiek rakstīti, bet tas viss ir tikai tukšas mutes dzesēšana. Un ir arī šur tur aizsūtītas vēstules ar ierosinājumiem, pa velti. Labākā gadījumā atnāk atbildes vēstule, ka šī problēma nav tieši viņu pārziņā, pat nenorādot uz kuru vietu griezties. Man vienkārši ir to godīgo šoferīšu vārdā priekšlikums, varbūt sametamies pa latam, nopērkam (vai arī kādā citā, nejēdzīgā vietā noskrūvējam to zilo zīmi " braukt pa kreisi", un pieskrūvējam tam stabam, uz kura jau stāv STOP zīme.

Problēma jau tāda, ka šis ceļš Rīgā ved no laukiem, tur neviens lāga ietekmīgais vecis laikam nedzīvo, kurš varētu šo lietu "pakustināt".

No Jūrmalas braucot, šādas nejēdzības nesastapt.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto testa dienā Molā” piedalījās 22 jaunākie auto (+ foto)

Par spīti rudenīgajam lietum, sestdien, 14. oktobrī tika plaši apmeklēts vienīgais “Latvijas Gada auto” pasākums, kurā visi interesenti varēja iejusties konkursa žūrijas lomā un veikt testa braucienus ar jaunākajiem automobiļiem Latvijā, tostarp divi absolūti jaunumi – apvidus auto “Jeep Compass” un “Jaguar E-Pace”, kuri savu Latvijas pirmizrādi piedzīvoja tieši šajā pasākumā. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti