Izmainīti rallija «Aukštaitija 2004» rezultāti 8

 
16.augusts 2004 16:13

Pēc divu Lietuvas sportistu diskvalifikācijas krietni izmainīti kopvērtējuma rezultāti Latvijas autorallija čempionāta 6. posmā – rallijā “Aukštaitija 2004”. Par sacīkšu uzvarētāju kļuvusi Latvijas sportistu Ivara Vasaraudža/Valda Spredža ekipāža.

Vasaraudzis par uzvarētāju bija kļuvis jau arī pirms Lietuvas sportistu diskvalifikācijas. Izrādās, ka Ivara sīvākajam konkurentam Sauļum Girdauskam kādā no ātrumposmiem tiesneši pierakstījuši par 10 sekundēm labāku laiku. Pēc kļūdas labojuma rallija līderis Girdausks noslīdēja uz otro vietu sacīkstē, uzvarētāja laurus atdodot latvietim Ivaram Vasaraudzim.

Uzreiz pēc rallija jau pieminētais Girdausks tika no sacensībām izslēgts, jo kāda ātrumposma finišā bija saņēmis palīdzību no malas (bija aizņēmies no kāda cita sportista rezerves riteni). Tāpat no sacīkstes ir izslēgts arī trešajā vietā finišējušais lietuvietis Rokas Lipeiķis, jo viņa mašīnas dzinējs neatbilda tehniskajiem noteikumiem.

Par divām vietām uz augšu pacēlās arī abas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas ekipāžas. Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons sacīksti pabeidza 13. vietā absolūtajā vērtējumā, bet Māris Neikšāns/Edgars Utāns palika 20. pozīcijā. Atgādinām, ka Latvijas čempionātā savās ieskaites grupās abi brāļi Neikšāni izcīnīja uzvaras – Andis finišēja pirmais R1600, bet Māris bija neuzvarams A2000 kategorijā

Vēl “Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” atgādina, ka tikai līdz rītdienai – 17. augustam – iespējams iesūtīt fotogrāfijas fanu konkursam, kura galvenā balva ir lidojums ar gaisa balonu un izbrauciens rallija automašīnā. Konkursa noteikumus lasiet internetā – www.neiksans.lv (sadaļa ARHĪVS).

Rallija “Aukštaitija 2004” rezultāti
1. Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis (Mitsubishi Lancer)     58:48.83
2. Evaldas Čirba/Audrius Pivoras (Mitsubishi Lancer)     +1:09.45
3. Viktors Lebedevs/Maris Deklaus (Mitsubishi Lancer)     +1:31.57
4. Janis Vorobjovs/Ints Marcinkevičs (Subaru Impreza)     +1:38.32
5. Juris Jevhuta/Arnolds Revins (Subaru Impreza)         +1:39.98
6. Vytautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas (Mitsubishi Lancer) +2:16.14
13. Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons (Lada Samara)         +5:52.56
20. Māris Neikšans/Edgars Utāns (Ford Puma)             +6:56.42


 
Visi komentāri
 
135974. viesis 16.augusts 2004 18:14
0 0 Atbildēt

Māris atkal rāda klasi vai kādas tehniskas problēmas?

135979. viesis 16.augusts 2004 18:36
0 0 Atbildēt

vzini - es pienjemu Tava aprobezhota komenta pirma dalja ir izsmejosha, TADELJ, aazi, izlasi uzmanigi rakstus pirms tere savu energjiju rakstot idiotiskus komentarus.

135981. viesis 16.augusts 2004 18:43
0 0 Atbildēt

āzis laikam ir tas, kurš ar speciāli sagatavotu Pumu brauc lēnāk par pārbūvētu VAZ. Laikam kūleņi ietekmē, vai sponsoram apnika dzelžus remontēt 2x pēc kārtas.

P.S. Par aprobežotību liecina spēja reģistrēties, lai var kārtīgi uzdirst? Liekas tomēr šīs spējas trūkums.

135983. viesis 16.augusts 2004 18:52
0 0 Atbildēt

man nav nekas personigs pret Tevi, bet Tavi visgudrie komenti, neizlasot visu informaciju, ka ari uzbraucienu Marim, kretinee. Shi nav pirma reize. Kad vajadzes, noregjistreeshos un bus Tev ziepes. :)

135985. viesis 16.augusts 2004 18:58
0 0 Atbildēt

viesis, palasi neiksans.lv un tur ir skaidri un gaiši pateikts - Māris brauca prātīgi, jo ....... kaut kā bija jātiek līdz finišam - sponsoram nepatīk kūleņotājs.

136066. viesis 17.augusts 2004 11:40
0 0 Atbildēt

vzini, ja tu zinaatu , kas tam "paarbuuveetajam VAZ" ir vederaa, tad taa nebuut nerunaatu :-) Tiiri tehniski Anda auto nav nebuut zemaak par Maara Pumu - vienkaarshi Samarai sen jau beigusies homologaacija. Iet tas auto vienkaarshi nenormaali , un ja pie ragiem veel sevishkji biistams nenormalais :-) Un kuulenjoshanu nav ko baisi paarmest - tie, kuri to nekad nedara, daudz par leenu brauc, vecs somu rallistu sakaamvaards :-) Paskat, tagad pat Somijaa, viiri ar kaadiem vaardiem un pieredzi kraameeja uz mutes ...Maarim un Andim celjsh veel tikai saakas !

136072. viesis 17.augusts 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Mazais neiksaans ir nenormaali labs brauceejs. Kad vins nebija saacis braukt rally, tad jau runaaja autobrauceeji,ka Maaris ir labs autoralists, bet mazais Neiksaans ir veel labaaks! Pieraadaaas. Tikai zigulis nav Subaru un ne Mitsuks!

136120. viesis 17.augusts 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Anda mamma veel rallijkrosu laikos pati teica taa: Maariitis vairaak brauc ar praatu, bet Andis ar juutaam :-)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti