Igaunijas čempionāta nākamais posms – Viru Rally 2004

 
20.augusts 2004 0:06

Situācija Igaunijas rallija čempionātā pēc 4. posma "RS Rally 2004" ir krietni saasinājusies – paši igauņi nav līderi nevienā N un A grupu ieskaitē, bet gaidāms, ka "Viru Rally 2004", kas notiks Rakverē un tās apkārtnē no 20. līdz 21. augustam, viņi darīs visu, lai atņemtu ārzemniekiem līderu pozīcijas.

Pašlaik pēc četriem Igaunijas autorallija čempionāta posmiem N3 (starptautiski N4) klasē līderi ar 24 punktiem ir Krievijas ekipāža Aleksandrs Dorosinskis / Dmitrijs Balins, tikpat daudz punktu ir arī igauņu ekipāžai Martins Rauams / Pēters Poms. Līdz ar to šajā rallijā gaidāma spraiga šo ekipāžu divkauja. Savukārt A6 (starptautiski A8) klases līdera pozīcijas ar 20 punktiem pieder latviešiem – Ivaram Vasaraudzim / Valdim Spredzim, bet nekas neliecina par viņu turpmākiem startiem Igaunijas čempionātā, līdz ar to pēc šī rallija viņi būs zaudējuši savu līderu pozīciju. Savukārt "Viru Rally 2004" atkal uz starta stāsies pazīstamā igauņu ekipāža Margus Murakas / Tomass Kitsings ar Ford Focus WRC. F2 ieskaitē, kurā apvienotas visas A un N grupas automašīnas ar viena tilta piedziņu, līderi ir "Honda Racing Latvia" komandas ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus ar savu N3 klases Honda Civic Type-R. Viņu kontā ir 20 punkti, bet tuvākajiem sekotājam – igaunim Arvo Ojapervam ar daudz spēcīgāko A grupas Nissan Almera ir 18 punkti. Šo divu ekipāžu cīņā par ļoti vērtīgajiem čempionāta punktiem rallijā "Viru Rally 2004" iejauksies arī Junior WRC klases ekipāža Urmo Āva / Kuldars Siks ar Suzuki Ignis Super 1600, kā arī Andrus Laurs / Kristo Krāgs ar Citroen Saxo Super 1600. Pret šīm ļoti spēcīgajām A grupas automašīnām ar N grupas automašīnu konkurēt teorētiski ir neiespējami, bet brāļi Šimkus centīsies darīt visu iespējamo, lai neizkristu no cīņas par Igaunijas čempiona titulu.

"Honda Racing Latvia" ekipāža Kaspars Šimkus / Armands Šimkus ar savu N3 klases Honda Civic Type-R ir vienīgie latvieši, kuri startēs "Viru Rally 2004", bet ar līdzīgām N grupas Honda Civic Type-R startēs arī divas igauņu ekipāžas - Marko Virkoja / Jāns Poldseps un Indreks Varba / Tālis Perostis.

"Viru Rally 2004" sāksies piektdien, 20. augustā, kad pulksten 16.00 Rakveres centrālajā laukumā tiks dots starts pirmajai automašīnai. Pirmajā dienā sportistiem būs jāveic viens ātrumposms ar grunts segumu, un divreiz jāveic speciālais ātrumposms pa Rakveres pilsētas ielām. Otrajā sacensību dienā sportisti startēs tādā secībā, kādus rezultātus būs uzrādījuši pirmajā dienā, un viņiem nāksies veikt septiņus ātrumposmus. Kopējā rallija distance ir 247 km no kuriem 95 km ir ātrumposmi.

Armands Šimkus: "Pēc pirmās treniņu dienas ir grūti raksturot šī rallija ātrumposmus. Pārsvarā tie ir ļoti ātri un šauri. Jācer, ka vairāk nelīs lietus, jo vietām, kur nav tīrs grunts segums, ir slapjš un slidens."

Sīkāku informāciju par ralliju "Viru Rally 2004" iespējams atrast internetā www.virurally.ee

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti