Slēgs apgriešanās vietas Kārļa Ulmaņa gatvē 53

3.decembris 2004 9:22

Rīgas domes Satiksmes departaments informē, ka lidostas pārvada rekonstrukcijas darbu ietvaros, kas tiek veikti pēc Satiksmes ministrijas pasūtījuma, papildus tiks uzstādītas autotransporta barjeras un likvidētas apgriešanās vietas Kārļa Ulmaņa gatvē.

Autotransporta barjeras tiks uzstādītas Kārļa Ulmaņa gatves posmā no Lielirbes ielas līdz lidostas pārvadam, kur tās tiks savienotas ar jau esošajām barjerām. Vienlaicīgi tiks likvidētas apgriešanās vietas Kārļa Ulmaņa gatvē starp Lielirbes ielu un Kalnciema ielu, kā arī pie Kalnciema ielas. Darbus plānots pabeigt līdz 10.12.2004.

Minētie darbi tiek veikti pēc Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas deputāta Pāvela Seļivanova ierosinājuma.

„Transporta barjeru uzstādīšana vietās, kur vienā virzienā ir divas un vairāk joslas, kā arī braukšanas ātrums noteikts 70 km/h un vairāk, ir pasaulē plaši pielietots līdzeklis gājēju drošības uzlabošanai. Tas pats attiecas arī uz apgriešanās vietām – lai paaugstinātu satiksmes drošību, autovadītāji var kā apgriešanās vietu izmantot lidostas pievadceļa estakādi,” norāda Satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba.

Perspektīvā tiks likvidētas arī atlikušās apgriešanās vietas Kārļa Ulmaņa gatves posmā no Gaviezes ielas līdz Beberbeķu ielai.

Rīgas domes Satiksmes departaments
 
Visi komentāri
 
150736. viesis 3.decembris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

no satiksmes droshiibas viedoklha ir okey, bet lai apgrieztos buus jaamauc labs gabalinhs :)

150738. viesis 3.decembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

un tad tie laimiigie, kas to nezina mauks liidz Juurmalai lai apgrieztiso?

150739. viesis 3.decembris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

nu tad beidzot .

150740. viesis 3.decembris 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Ir jau labi, ka tiek domāts par satiksmes drošību. Bet vai nevajadzētu rast iespēju uz lidostas viadukta apgrishanās vietu izveidot kaut kur ātrāk? Baigais līkums sanāk.

150741. viesis 3.decembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

hrenova... lai arī tur apgriezties bija diezgan bīstami, tomēr šad tad vajadzēja izmantot... tagad būs gabaliņš līdz estakādei jāvelk... protams tiks papildus noslogots arī tilts.

150742. viesis 3.decembris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Pie Spices paliks apgriešanās vieta ?

150744. viesis 3.decembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Cuukas ..idioti ...u.t.t

150746. viesis 3.decembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

baigasi gabalins.........sikumi!

ja kads no Jums kadreiz ir bijis uz kada no Vacijas autobaniem jeb kaut vai lielakas pilsetas centralajam ielam, tad Jus nekad tur neredzesiet sadus pagriesanas variantus !!!!!

Ir vai nu tilti jeb regulejami krustojumi!!!!

150747. viesis 3.decembris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Pameegjiniet apgriesties uz Warszavas -Poznanas ''superbaanja'' :)

150754. viesis 3.decembris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Tiešam - sen bija laiks ! Tas vecais razvorots ,iepretim INSERVISA veikalam, krimināli bīstams jau bija pēdējos 10 gadus ! Atceros, kad reizi braucu no Jūrmalas, pa trešo joslu, ceļs glums - un no tā razvorota viens ar skorpi, izbrauc līdz pusei, un noslāpst....Pēdējā sekundē izdevās iespraukties vidus joslā, un tādejādi izvairīties no skaļa crasha. Ja nu dažam labam paslinkākam draiverim tagad būs jāmet cilpa ap lidostas viaduktu, nekas slikts nenotiks. Cik dzirdēts - nākamgad vasarā pa taisno no lidostas viadukta tiks atklāts ceļa un Zolitūdi, 2 reiz 2 joslas pa Jūrkalnes ielu.

150755. viesis 3.decembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Ulmaņa iela jau nu baigais mega superbānis - uz visiem 70 drīkst vilkt... Izsmiekls

150758. viesis 3.decembris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

IDIOTISMS!!! ja taisis ciet ari taja posmaa no Gaviezes lidz Beberbekju, tad jau ja vajadzes apgriesties naaksies braukt lidz babiitei. IDIOTISMS!!!!

150760. viesis 3.decembris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

baigi labi ! galvenais, lai pie spices neaiztaisa ciet, jo savaadaak jau tagad braucot pa kalnciema ieklu, vieniigaa iespeeja lai nokljuutu uz ulmanja gatves centra virziena ir jaabrauc caur spices staavvietu !!!

BTW - buutu veel gaajeeju tiltinju paari juurmalenei uzbliezushi - savaadaak - kas pa droshiibu , ka ik pa laicinjam kaads tantuks brien paari 6 joslaam un 1 barjeru ...

150761. viesis 3.decembris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Ja līdz apgriešanas vietai uz šosejas jāpabrauc ~5 km tālāk, kā ierasts (laika izteiksmē tas ir apm. 4.5 min, ja braucam ar 70km/h), vai tad tiešam to var uzskatīt par baigo gaisa gabalu? Turklāt apgriežoties nebūs jāgaida n-tās minūtes izdevīgs brīdis... Nu jā, bet ir jau cilvēki, kuri uzskata par šausmīgi pazemojošu neērtību arī to, ja nav iespējams piebraukt tieši pie lielveikala durvīm...

150762. viesis 3.decembris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

beidzot!

un nav ko te pukoties - tipa taalu jaabrauc. Gribat aatrus un labus celjus - pierodiet, ka tie ir aatri (tobish visaadi tormazi nebakstaas pa apgrieshanaas vietaam)

150764. viesis 3.decembris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Vai varam cerēt, ka uz tā rēķina tiks arī palielināts braukšanas ātrums tajā posmā?

Mans kroņa numurs bija uz Poznaņas trases, kad līdz apgriešanās vietai braucu 50km:) tātad kopā 100 lieki km. Bet nekas, tur vismaz ātrumu neviens nepārbauda :)

150765. viesis 3.decembris 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Tas seļivanovs ir pilnīgs dalbajobs jo neviens daudz maz normals cilvēks šādu idiotismu neierosinātu vai nu arī barjeras pirks no seļivanova firmas tad šo ideju vismaz kaut ka var izskaidrot

150768. viesis 3.decembris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

subaru [?] 03.12.2004 10:33

es domaaju, ka barjera buus taada kaa uz pleskavas shosejas, tad tantukiem buus gruuti :DDD

150769. viesis 3.decembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

100% atbalstāms ierosinājums, pie viena jālikvidē arī gājēju pārbrauktuves un jāierīko gājēju tilti vai tuneļi!

150770. viesis 3.decembris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

APGRIESHANAAS UZ SHOSEJAS IR CHAU BAMBIINOO PILNIIX... VECENE AR ASTRU APMET RINJKJII, IELIEN VIDEEJAA JOSLAA, NOCHAKAREEJAS AR UZRAAVIENU UN VOT TEV KRENJKJI... UN LIIDZIIGI IR AR VISIEM APGRIEZEEJIEM...CHAU, RASMA!

150771. viesis 3.decembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Nu par to apgriezsanas vietu aiztaisisanu gan vel saprast, bet nexrena uz lidostas cela apgriezsanas ir pec tada gabala? Tacu vareja uztaisit tuvak!

Un nav ko stastit par tantukiem ka nelidis - pagaidam tur ir tikai parasta zema barjera - ja nostieps zogu tad nelidis, bet maz ticams ka visu posmu no rigas lidz imantai stieps zogu.

Butu jau iespringusi uz kadu gajeju tiltu-butu vienreiz miers.

150772. viesis 3.decembris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Sitadas barjeras vajadzetu ari brivibas iela, zimes ta saliktas ir ka pa kreisi nedrikst, bet atrodas bariem visadu visgudro tirlinu, kuriem tas zimes pie kajas. BTW idealie apstakli policiem, kur izkert agresivos braucejus - nez kapec sajas vietas policu aktivitates nemana. Tapat ka pie sarkandaugavas parbrauktuves, kur virziena uz centru pat zime uzstadita, ka meh transports braukt nedrikst, bet pa ietvi sniega tadas sliedes iebrauktas, ka varetu domat, ka tur iela. Vienrit gan polici staveja un nema visus pec kartas nost no trases, bet ar to viss beidzas. Zivtina viriem tads darbalauks ka tik turies.

/viess/

150777. viesis 3.decembris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

to neitrālais

pēc kāda gabala? aizbrauc apskaties kā tur tagad loki izveidoti...

150780. viesis 3.decembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

To viesis 150772 11:20

Kā tu iedomājies barjeras uz Brīvībenes. Tie kas griežas pa kreisi, to dara krustojumā. Tad jau jālikvidē šķērsielas:D

Es neatbalstu šu pasākumu. Tas apgriešanās punkts, kas ir pēdējais, vēl aiz SKY. Tur tak ir papildjosla, kura gan varēja būt garāka, bet izveidojot tādas papildjoslas, manuprāt būtu pietiekami. Nav jau tā, ka tur nogriežas 20 autiņi minūtē.

Kā jau teicu citos rakstos, pie mums ir pieņemts "Kāpēc jārisina, ja var klapēt ciet":(

150782. viesis 3.decembris 2004 12:06
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks likvidēt šīs apgriešanās vietas. Arī gājēju tiltiņa, iepretim sky veikalam, celtniecībai ir iedalīta nauda no ietaupījumiem, būvējot lidostas tiltu un pievedceļus. Tā ka atlicis pagaidīt salīdzinoši nedaudz un būs vēl par vienu satiksmes drošības ziņā sakārtotu vietu vairāk.

150784. viesis 3.decembris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Tādas barjeras, kādas liek uz Jūrmalas šosejas jau nu gājēju drošību nekādi neuzlabo. Ja tās būtu vairāk kā metru augstas, tad neviens tur nemēģinātu iet pāri, bet esošās zemās tikai apgrūtina pārkāpšanu. Lai gājēji tiktu normāli pāri, ir jātaisa speciāli tiltiņi vai tuneļi.

150790. viesis 3.decembris 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks. Tikai vajag arii pielikt sheemu, kaa visiem izbraukt caur jauno viaduktu uz Maarupi utt.

150793. viesis 3.decembris 2004 13:09
0 0 Atbildēt

Idioti! Ulmana gatve jau tagad bija par maz so apgriezsanas vietu.

150796. viesis 3.decembris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

no vienas puses bus droshak, katru dienu ja ieprieksh piebremzeju pie apgrieziena (atrodas braucot no rigas - aiz sky)... jo tur vienmer kamikadze paradas kas pagriezas uz 3! vai 2! joslu un knapi var paatrinaties, vai izlido gandriz pirms deguna taa kaa vajag strauji bremzeet... no ritiem tur pat korkis ir... un braukt no rigas par 3 joslu ir diezgan bistami jo tur var STAVET masinas !!!....

no otras puses jarisina jautaju par gajeju parejam... pec tam ir liels pieprasijums sakara buvniecibas aktivizesanu (wess, tnt, un citi) shosejas labajaa pusee..

150797. viesis 3.decembris 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Labak uztaisitu normalos bremzesanas un ieskriesanas joslas...

150798. viesis 3.decembris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Eeee, sudigi, no Spices uz Scania bus garaaks gabals jaabrauc ;)

150799. viesis 3.decembris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

Visai atbalstāms pasākums. Līdz lidostas viaduktam nav nemaz tik tālu. Vienīgi varēja salikt zīmes gabalu PIRMS viadukta, citādi vienīgā zīme ir tieši pie joslas kas atdalās no ielas, piekam braucot no Rīgas puses tas ir aiz līkuma. Pēdējā brīdī mest pa mēmajiem un šķērsām 3 joslām mesties ir visai ekstrēma 'izklaide', it sevišķi tiem kas labi ja 1x 2 gados uz lidostu brauc.

Spriežot pēc RD izdarbēm gājēji uz Ulmaņa gatves 'not welcomed'. Varbūt nolieciet Omegas tēlus ar snaiperenēm lai apšauj vēl tos gājējus. Būs ar 1 šāvienu 2 labumi: 1) nevajadzēs arī turpmāk domāt par gājējiem, jo to vienkārši vairs nebūs; 2) snaiperi atslīpēs šaušanas tehniku, praktiskās mācības tāteikt.

Patreiz sanāk tā ka ja tu, kājāmgājējs, netīšām esi nokļuvis nepareizā ielas pusē tad tev ir jāizsauc taksis lai tiktu otrpus ielai dzīvs un nenogalinot vēl bariņu kas mašīnās brauc. Akcija "gājējs.bojāgājējs" šinī vietā aplaužas uzreiz. Mēs nevaram piespiest gājēju "skatīties kur iet" ja paši nedodam viņam iespēju legāli un droši šķērsot brauktuvi.

150802. viesis 3.decembris 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests , es dzivoju tajā rajonā un lai izbrauktu uz Ulmaņa gatvi vienīgā iespēja caur Spices stāvvietu braukt , vismaz pagaidām kamer nav atvērta piebrauktuve lidostas viaduktam no Zolitūdes puses un tad sanāks apmēram 5 km rinķis , prēķinot 5km. x 5 sant. apmēram maksā 1 km = 25 sant + 25 sant atpakaļ x 22 darba dienas =11 ls mēnesī, nu secinājums ja gribas vai darbā bez mašīnas nevar jaatsakās no ēšanas darba laikā katru otro dienu .

150809. viesis 3.decembris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Lohi! Tagad buus jākuļās nezkādi gabali, lai apgrieztos....

Un kā tas ietekmees gājējus :?

Tie tāpat līdīs pāri, vajag žogu uzlikt pa vidu!

150813. viesis 3.decembris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Labi, ka man tur jābrauc labi ja 1x/mēn, savādāk es nez ko izdarītu tam gudrelim!

ok, varēja aiztaisit kādu bīstamāko, kur visdrumākā statistika, bet nejau nu visu aizbliezt ciet! :O

150817. viesis 3.decembris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

Beidzot tie dadomājās!!! Nekur civilizētajā pasaulē uz bāņa, vai ātrgaitas šosejas nav viena līmeņa apgriešanās vietu! Beidzot ir sapratuši, ka laiks izbeigt šīs gezjēdzīgas avārijas uz jūrmalenes. Padomājiet, kas sanāk, ja jums braucot uz 100Km/h ceļā pagadās praktiski stāvošs Audi? Tad ir asas stūres kustības, riepu kaucoņa, sānslīde, savākšanās, taure, bremzes, liela nopūta un zila acs audi vadītājam, kurš tikai pēc tam saprot kādēļ zila ir tikai acs...

150819. viesis 3.decembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Vairs plānprātiņi ar baltām hūtēm nevarēs no pirmās joslas lēnām braukt uz apgriešanās vietu pār visām trim. Nebūs arī to trako, kas lec priekšā citiem trakajiem, kas nesas uz 150. Gājējus, cik sapratu vedīs pa riņķi bezmaksas busiņš. Un galu galā, starp abiem pārvadiem ir 8 km. Vai tas kas īpašs ?

150821. viesis 3.decembris 2004 16:47
0 0 Atbildēt

bezmaksas businjsh, tu ko :? apsaldējies? Kur tas ir minēts?

150822. viesis 3.decembris 2004 16:48
0 0 Atbildēt

A kur tad apgriezties tiem, ka no Viadas gribēs braukt uz centru? Nākamais viadukts ir tikai pie Babītes. Vai tiek domāts par papildus apgriešanās vietām?

150825. viesis 3.decembris 2004 16:56
0 0 Atbildēt

Sen jau vajadzeja ko lidzigu uztaisit. Un kad to saks darit uz vidzemes sosejas un citas vietas.

150827. viesis 3.decembris 2004 18:07
0 0 Atbildēt

Lai dzīvo Pāvels! Es piedāvāju viņu izvirzīt par nākošo Rīgas mēru.

150829. viesis 3.decembris 2004 18:48
0 0 Atbildēt

150769. viesis 03.12.2004 11:03 rakstīja

"100% atbalstāms ierosinājums, pie viena jālikvidē arī gājēju pārbrauktuves un jāierīko gājēju tilti vai tuneļi!"

...gājēju pārbrauktuves :D ...no offense

150835. viesis 3.decembris 2004 20:25
0 0 Atbildēt

bljee... tas noziimee, ka jaabrauc buus liidz siemens hallei lai apgrieztos? ja gadiijumaa pamauc garaam lidostas paarvadam...

150836. viesis 3.decembris 2004 20:40
0 0 Atbildēt

Nu stulbas jau tās apgriešanās vietas bija gan.Ja izbrauc no Mārupes ceļa gar Wessu un grib tikt uz Jūrmalu tad rāvām vien pāri abām joslām un uzreiz sākām bremzēt un stājāmies nost pie kam palikām uz otrās braukšanas joslas ,jo citur jau nebija kur palikt.Tie kuri brauc no Jūrmalas puses īpaši priecīgi vis nejutās ,jo bija jāsāk extremāli manevri ,lai neieliktos kādam,,pakaļā,,.Tagadiņ būs vien jābrauc līdz ,,Spicei,, vai tālāk pa Ulmaņa gatvi ,lai apgrieztos.Gabals mazliet lielāks toties mierīgāk.

150848. viesis 4.decembris 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Nu ble lohi,tagad jabrauc caur spici,un taa pat sanaak bremzeet to satiksmi,un nifiga tur taa apgriesanaas netrauceja,tur galugalaa ir triis joslas

150867. viesis 4.decembris 2004 23:38
0 0 Atbildēt

Strunts par apgriesanas vietam, bet kad likvides gajeju parejas abpus Kalnciema ielas tiltam. Nav nedeljas kad nebutu kada avarija. Visbiezak ieskrien viens otram pakalja ja pareju skerso kads gajejs. Otrkart gajeji ir apdraudeti ne pa jokam, jo auto straume abos virzienos ir ljoti NOPIETNA.

150875. viesis 6.decembris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

A kur ta pie Berbeķiem varše apgriezties :( Tad jau sanā, ka jābrauc līdz Liepājas šosejai, tad līdz pagriezienam uz Liepāju un atpakaļ vai arī caur Piņķiem vai Babīti jābrauc... Nu tas gan nerulle.

150876. viesis 6.decembris 2004 9:18
0 0 Atbildēt

pagaidiet vēl 2 gadus, kad jūrmalas šoseja būs pilnībā apbūvēta un barjera nomainīta ar luksoforiem ... aizliegums nav risinājums ne gājējiem, ne braucējiem

150924. viesis 6.decembris 2004 14:12
0 0 Atbildēt

Atkal RD izceļas ar augtākā mērā idiotisku lēmumu!!! Ja ir izveidotas speciālas kabatas, lai veikti šo manevru, tad viss ir O.K.! Par tiem, kas brauc ar auto un dzīvo šajā rajonā vispār nav padomāts! I D I O T I S M S! ! ! ! Gribās izlamāt tas "gudriniekus" no RD pēdējiem vārdiem, kādus tikai var iedomāties....

155140. viesis 19.janvāris 2005 23:43
0 0 Atbildēt

Man kā gājējam arī labi,katru rītu skrienu pa viaduktiem, pīpēšana jāmet nost citādi kavēju darbu,bet ja gribās eksrēmāk vai arī nav laika -ieņemu zemo startu, pats noskaitu 3,2,1,un ...pāri visām barjerām esmu jau darbā ,aizmugurē tikai pīīī,pīī ,bum bam -dažriz,laikm,varbūt ai nu tā jau nemaz nebija.

155143. viesis 20.janvāris 2005 0:02
0 0 Atbildēt

Varbūt no sākuma vajadzēja tiltiņu vai tuneli un pēc tam krāmēt barjeras ?Jo agrāk man bija parasts pārskrējiens starp mašīnām ,tagad barjerpārskrējiens.Lai tik liek sētiņas es likšu trepītes.Varētu jau kaut kā parplanēt,bet augstspriegums-110kv.nevar tā jokot.Citādi novilktu trosi 20 saņi par pāršļūkšanu.

Laimīgais kājāmgājējs.

155195. viesis 20.janvāris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

Joprojām nesaprotu - kādēl tik daudz neapmierināto ? Katram takš skaidrs, ka tās apgriešanās vietas VISAS bija dzīvību apdraudošas ! Nu, tagad var uz lidostas viadukta visos virzienos "griezties" - cik vien patīk. Vasarā būs gatavs arī taisnais Jūrkalnes ielas iebraucamais ceļš zoļļukā dzīvojošajiem, kas kā izskatās - būs ļoti ērts. Četras joslas no viadukta līdz pat Apūzes ielai. Diemžēl, visā pasaulē , dažkārt satiksmes drošības apstākļu dēļ, iznāk nobraukt lielāku lieku ceļa gabalu, kas sit pa katra maciņu un laiku. Ar to jārēkinās.

155235. viesis 20.janvāris 2005 22:04
0 0 Atbildēt

Neapmierināti manuprāt var būt tikai gājēji,jo strādnieciņi kas strādā piemēram "WESS motors" vai blakus neies taču līdz viaduktam lai tiktu pāri .Tagad slidenā laikā,vai arī kad vidū ir sniega kaudze un nu arī vel barjera-NU NAV VIEGLI TIKT PĀRI.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 7

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

Palīdzība īstā brīdī (+ video) 3

Redzēdams, ka divas mazas meitenes iestrēgušas blīvas satiksmes vidū, autobusa vadītājs aptur savu spēkratu un dodas bērniem palīgā. Lasīt vairāk

 

Aizsargbarjeras caurdurtais "Bentley" izlikts pārdošanā (+ foto) 1

ASV pārdošanā izlikts 2011.gada "Bentley Mulsanne", kas pamatīgi cietis avārijā, uztriecoties ceļa aizsargbarjerai. Lasīt vairāk

 

Daugavpilī iereibis un avārijā iekļuvis autovadītājs mēģinājis piekukuļot policijas darbiniekus

Daugavpilī iereibis un ceļu satiksmes negadījumu izraisījis autovadītājs mēģinājis piekukuļot policijas darbiniekus, aģentūru LETA informēja Valsts policijas (VP) Latgales reģiona pārvaldes vecākā speciāliste Ksenija Belova. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti