Ierobežos satiksmi Vecrīgā 3

20.aprīlis 2005 13:31

Sakarā ar Latvijas Republikas Zemkopības ministrijas iesniegumiem, kā arī reklāmas aģentūras SIA "Balti" iesniegumiem ir sagatavots Rīgas pilsētas izpilddirektora rīkojums, kurā ņemts vērā, ka 23. aprīlī no plkst. 10.00 līdz plkst. 16.00 Rīgā Doma laukumā Latvijas Republikas Zemkopības ministrija rīko "Meža dienas 2005" pasākumu.

Rīkojumā noteikts, ka 23. aprīlī no plkst. 6.00 līdz plkst. 18.00 būs aizliegta transportlīdzekļu apstāšanās un stāvēšana (izņemot pasākuma dalībnieku transportlīdzekļus) Doma laukumā un 11. Novembra krastmalas posmā no Bīskapa gātes līdz Poļu gātei.

Policija no plkst. 6.00 līdz plkst. 10.00 un no plkst. 16.00 līdz plkst. 18.00 ierobežos transportlīdzekļu satiksmi Doma laukumā un no plkst. 10.00 līdz plkst. 16.00 slēgs transportlīdzekļu satiksmi Doma laukumā.


Informāciju sagatavoja Rīgas domes Informācijas un sabiedrisko attiecību nodaļa
 
Visi komentāri
 
165280. viesis 20.aprīlis 2005 14:14
0 0 Atbildēt

da satiksmi vajag ierobezot uz visu laiku, savadak vecriga ir partapusi par autostaavvietu, gajejiem pat uz gajeju ielam ir jalaviere starp masinam braucosam un staavosaam.

165293. viesis 20.aprīlis 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Domāju, ka Doma laukumā un vecrīgas centrālajā daļā, autostāvēšana būšu jāaizliedz. Uz Smilšu ielas jau nu ir totālais bardaks. Dienesta autostāvvietas jāiekārto pazemē un māju pagrabos, ja tikai tas ir iespējams. Droši vien jau zem paša Doma laukuma varētu iekārtot milzu autostāvvietu, kur pietiktu vietas visu vecrīgā strādājošo mašinām. Kādreiz ,atceros, Doma laukumā bija liela pazemes tualete - itin laba un populāra. Labu pazemes stāvvietu varētu izveidot Jēkaba ielas parciņā, vietas varētu atrast arīc citur. Protams, problemas varētu būt ar kaitējumu videi un ekoloģijai, bet autostāvēšanas jautājumi ir aktuali visā pasaulē, un citās zemēs tiek risināti itin veiksmīgi. Piem., Briselē, vecpilsētu ieskaitot, faktiski lielākā daļa auto tiek glabātas pazemes stāvvietās. Centrā uz ielām stāvošo auto ir pamaz, vairāk to paliek tālākā pilsētas perimetrā. Vecrīgā, īpaši jau mazajās un šaurajās ieliņās stāvošie auto, ir būtisks traucēklis gājējiem un tūristiem.

165294. viesis 20.aprīlis 2005 15:40
0 0 Atbildēt

Tieši tā! Nevis "ierobežot" satiksmi Vecrīgā, bet gan aizliegt tur iebraukt vispār! Nu cik var?! Produktus veikaliem un krogiem lai pieved no rīta piecos "kā ārzemēs", un iebraukt var tikai operatīvais, med un avārijas transports. Viss!

ZB pa Vecrīgu staigāt, risks tapt tur nobrauktam brīžiem ir lielāks nekā Jūrmaleni šķērsojot.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Slepkavības mēģinājums? - nepatikšanas ar kravinieku šoferiem (+ video) 3

Video autors avarē pēc tam, kad nobīstas no negaidītā kravas auto šofera manevra. Vēl ļaunāk - arī kompensāciju par sadauzīto auto viņš nesaņem, jo apdrošinātājam vajadzīgs, lai ar kravinieku būtu bijis kontakts (Uzmanību - lamu vārdi krievu valodā!) Lasīt vairāk

 

Latvijas autovadītāji ir neapdomīgi un agresīvi, autovadītājas tēls uzlabojies 4

Latvijas autovadītāji tiek vērtēti kā neapdomīgi un arī agresīvi, savukārt stereotips par sievietēm kā sliktākām autovadītājām mazinās, noskaidrots lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” veiktajā interneta aptaujā. Lasīt vairāk

 

Video ieskats "Latvijas Gada auto 2018" jaunāko auto testa braucienā (+ video) 1

Tradicionāli septembra un oktobra mijā notiek konkursa “Latvijas Gada auto” Rudens testa brauciens, kura ietvaros žūrija un mediju pārstāvji vienlaicīgi izmēģina jaunākos konkursam pieteiktos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Motormuzejā ir K.Ulmaņa "Cadillac" dvīņubrālis, ko mēs par to zinām (+ video) 5

iAuto.lv pirms viena gada ir klāt brīdī, kad Motormuzeja darbinieki atklāj vienu no vērtīgākajiem eksponātiem - "Cadillac Fleetwood V8" kabrioletu, ko Ministru prezidents un Valsts prezidents no 1935. līdz 1940. gadam izmantoja saviem reprezentācijas braucieniem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti